Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 11 класі за підручником О.Карпюк у 2018-2019 навчальному році (3,5 години на тиждень). І семестр Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 No 804 Вчитель: Мірошниченко О.Л. |
|||||||
№ з/п |
Скор. № |
Дата |
Скор. дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Домашнє завдання |
1 |
1 |
03.09.18 |
|
Знову до школи Present Simple Tense |
|
Повторення Present Simple Tense |
|
Шкільне життя |
|||||||
2 |
2 |
05.09.18 |
07.09.18 |
Останній рік у школі. Past Simple Tense |
Learn, demonstrate, realize, gain, develop, get |
Повторення Tense Form: Past Simple Tense |
Впр.5 с. 6 |
3 |
06.09.18 |
Я вивчаю англійську. Revision of Tense Forms |
develop abilities, play interesting games, choose different kind of activities, show our talents, |
Повторення Tense Forms: Present, Past, Future
|
Впр. 7 с. 12 |
||
4 |
07.09.18 |
Англійська мова - мова міжнародного спілкування. Pronouns |
learn to become self-confident, gain knowledge |
Повторення Pronouns:Personal Pronouns. Present Simple of the verb to be |
Впр.4b c.14 |
||
5 |
3 |
10.09.18 |
|
Порівняння англійської та української мов |
resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured |
Вживання Future Simple Tense |
Впр. 3с. 17 |
6 |
4 |
12.09.18 |
|
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов.1st Conditional |
memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility (for) |
Повторення 1st Conditional. Prepositions. |
Впр. 2, 3 с. 20-23 |
7 |
5 |
14.09.18 |
|
Випускні іспити 1st Conditionals |
to take/pass the exam Study or learn, Learn or find out? |
1st Conditionals
|
впр. 2 с. 26 |
8 |
6 |
17.09.18 |
|
Роль англійської мови в нашому житті. Sequence of Tenses |
Note-taking, Sequence lists, Personal notebook, Key points, Familiarity with the text |
1st Conditionals Sequence of Tenses |
Впр. 4 с. 28 |
9 |
7 |
19.09.18 |
|
Підготовка до іспитів |
assessment, distraction, superstition, lo boost, to cheat |
Повторення Tense Forms: Present, Past, Future |
Впр. 5 с. 30 |
10 |
8 |
20.09.18 |
|
Складання іспитів 2nd Conditionals |
I think...,In my opinion...,I’d like to...,I’d rather...,I’d prefer.. |
2nd Conditionals
|
Впр. 4 с. 32 |
11 |
9 |
21.09.18 |
|
Міжнародні іспити Present and Past Continuous Tense |
Тo start with, The reason why..., That’s why..., For this reason...,That’s the reason why.. |
Повторення Present and Past Continuous Tense. |
Написати про шкільні іспити |
12 |
10 |
24.09.18 |
|
Гендерний фактор у навчанні |
exhausting, interesting, pleasant, tiring, skilful, |
Stative Verbs |
Впр. 3 с.35 |
13 |
11 |
26.09.18 |
|
Міжнародні іспити. |
flow chart, clustering, listing |
Структура «I like+Ving» |
Впр. 6 с.38 |
14 |
12 |
28.09.18 |
|
Урок узагальнення |
Повторення ЛО з теми |
Повторення граматичних правил. |
Впр. 2 с.41 |
15 |
13 |
01.10.18 |
|
Лексико-граматичний тест. |
|
|
|
Робота і професії |
|||||||
16 |
14 |
03.10.18 |
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Perfect Continuous Aspect |
an accountant, a journalist,a nurse, an architect, a shop assistant, an estate agent, , a carpenter, a police officer, a lawyer, a plumber, a judge |
Perfect Continuous Aspect |
Впр. 8 с.48 |
17 |
15 |
04.10.18 |
|
Я працюю влітку |
To take up, babysitting, to be excited about, a compaign, a volunter, to work hard. |
Повторення Stative Verbs |
Впр. 1 с.51 |
18 |
16 |
05.10.18 |
|
Професійні уміння і здібності людини. |
Work or job possibility, occasion or oppotunity |
Continuous vs Perfect Continuous |
Напитсати твір «Я через 10 років» |
19 |
17 |
08.10.18 |
|
Вимоги працедавців |
Engineer, agent, fashion designer, hairdresser, journalist, lawyer, musician, physician, |
|
Впр. 2, 3 с. 52 |
20 |
18 |
10.10.18 |
|
Вибір майбутньої професії. Perfect Continuous |
receptionist, social worker, sports instructor, surgeon, travel agent, vet. |
Continuous vs Perfect Continuous |
Впр. 3 с. 54 |
21 |
19 |
12.10.18 |
|
Пошук роботи Prepositions. |
vacation days, pension plan, interest level, salary, benefits such as health and life insurance, sick or maternity leave |
Повторення Prepositions. |
Написати твір «Моя майбутня професія» |
22 |
20 |
17.10.18 |
|
Навчання за кордоном |
diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal |
Структура «I like+Ving» |
|
23 |
21 |
18.10.18 |
|
Служби працевлаштування |
authorities, an enterprise, legislation,to assist |
Modal verbs should, shouldn’t |
Впр. 5 с. 59 |
24 |
22 |
19.10.18 |
|
Проблема першого робочого місця Modal Verbs |
The right choice helps to avoid backbreaking, monotonous job, unrespected job, tiring job, disappointment |
Modal Verbs: may / might |
Впр. 1 с. 60 |
25 |
23 |
29.10.18 |
|
Навчання після школи |
|
Modal Verbs: should, shouldn’t |
Впр. 7 с. 64 |
26 |
24 |
31.10.18 |
|
Робота над проектом «Академічна відпустка» |
|
|
Впр. 8 с. 65 |
27 |
25 |
02.11.18 |
|
Урок узагальнення |
Повторення ЛО з теми |
Повторення граматичних правил. |
Впр. 7 с. 70 |
28 |
26 |
05.11.18 |
|
Лексико-граматичний тест. |
|
|
|
Я, моя родина, мої друзі. |
|||||||
29 |
27 |
07.11.18 |
|
Моя сім’я. 3rd Conditionals |
an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey |
3rd Conditionals |
Впр. 3, с. 77 |
30 |
28 |
08.11.18 |
|
Стосунки з батьками Present Perfect Tense |
outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring |
Повторення Present Perfect Tense |
Впр. 2, с. 79 |
31 |
29 |
09.11.18 |
|
Проблема батьків і дітей |
Many conflicts are caused by... It has been greatly exaggerated. |
3rd Conditional |
Впр. 6, 7, с. 82, |
32 |
30 |
12.11.18 |
|
Родинні цінності Modal verbs |
If I had had time, I would have done... |
Повторення: Modal verbs |
Впр. 7,с. 85 |
33 |
31 |
14.11.18 |
|
Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання |
She introduced a new approach to ... |
Повторення Структура: She/he likes doing… |
Впр. 6, с. 88 |
34 |
32 |
16.11.18 |
|
Психологи про сі Sequence of Tenses мейні стосунки |
a community, a generation, іnnocence, a madman |
Sequence of Tenses |
Впр. 3, 6, с. 90-91 |
35 |
33 |
19.11.18 |
|
Дружна сім’я - запорука взаєморозуміння у родині |
We have a responsibility to look after... It is important to take care of... |
3rd Conditionals |
Впр. 9 с. 93 |
36 |
34 |
21.11.18 |
|
Підтримка друзів Reported Speech |
Loves, enjoys, likes, doesn’t mind, doesn’t like, dislikes, hates, can’t stand |
Reported Speech |
Впр. 5, с. 97 |
37 |
35
|
22.11.18 |
28.11.18 |
Робота над проектом «Три генерації» |
|
|
Написати твір «Ідеальна сім’я» |
38 |
23.11.18 |
Урок узагальнення |
Повторення ЛО з теми |
Повторення граматичних правил. |
|
||
39 |
26.11.18 |
Лексико-граматичний тест. |
|
|
|
||
Культура харчування |
|||||||
40 |
36 |
28.11.18 |
30.11.18 |
Система громадського харчування |
a fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive,minced, relatively, garnished |
Reported Speech
|
Переказувати текст впр. 2 с. 102-104 |
41 |
37 |
30.11.18 |
03.12.18 |
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки That-clause
|
food, dish, meal, рarts of a meal, main course / entrée, dessert. |
That-clause Повторення Past Simple/Present Perfect |
Впр. 3 с. 107 |
42 |
38 |
03.12.18 |
05.12.18 |
Відвідування кафе / ресторану Past Simple/Present Perfect |
Have you made a reservation? I’ve booked a table for 8 o’clock. a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked, overdone. |
Повторення Past Simple/Present Perfect |
Впр. 4b с.113 |
43 |
39 |
05.12.18 |
06.12.18 |
Меню. Замовлення страв |
They’ve got a few specials on the menu this evening. I’d rather have... |
Reported Speech (Revision) |
Впр. 3с. 115 |
44 |
40 |
06.12.18 |
07.12.18 |
Зарубіжна кухня Wh-questions |
Barbecue, snack, brunch, appetizer (the first course), pudding, a bite, picnic, side dish, cookout, lunch, starter, banquet, feast, dinner. |
Wh-questions |
Впр. 1, 3с. 117-118 |
45 |
41 |
07.12.18 |
10.12.18 |
Вегетаріанство Tag- questions. Short answers |
nutritional value, a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
Tag- questions. Short answers |
Впр. 7а, с. 120-121 |
46 |
42 |
10.12.18 |
12.12.18 |
Здоровий спосіб харчування. Present and Past Tenses |
Fast food, cookbook, recipe, dish, cocktail, bill, ingredients, service tip, lounge, order |
Present and Past Tenses |
Впр. 2b с. 125 |
47 |
43 |
12.12.18 |
14.12.18 |
Традиції харчування у твоїй родині Future Tenses |
inferior, minced, abundant, quality, garnished, customary, interior, rapidly, distinctive |
Future Tenses |
Впр. 1, с. 129 |
48 |
44 |
14.12.18 |
17.12.18 |
Лексико-граматичний тест |
|
|
Впр. 3,с. 129 |
49 |
45 |
17.12.18 |
19.12.18 |
Контроль говоріння
|
|
|
|
50 |
46 |
19.12.18 |
20.12.18 |
Контроль читання
|
|
|
|
51 |
47 |
20.12.18 |
21.12.18 |
Контроль аудіювання
|
|
|
|
52 |
48 |
21.12.18 |
22.12.18 |
Контроль письма
|
|
|
|
53 |
49 |
22.12.18 |
26.12.18 |
Повторення та систематизація |
|
|
|
54 |
50 |
26.12.18 |
28.12.18 |
Урок узагальнення |
|
|
|
55 |
28.12.18 |
Підсумковий урок |
|
|
|
05.09.2018 та 06.09.2018 – курси
22.11.2018, 23.11.2018, 26.11.2018 – лікарняний
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 11 класі за підручником О.Карпюк у 2018-2019 навчальному році (3,5 години на тиждень). ІІ семестр
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 No 804
Вчитель: Мірошниченко О.Л.
№ з/п |
Скор. № |
Дата |
Скор. дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Домашнє завдання |
Наука і технічний прогрес |
|||||||
56 |
51 |
14.01.19 |
|
Людина і розвиток науки. Passive Voice Revision |
an advance, a breakdown, an existence, a fossil, a fuel, an implication, radiation, reduction, g |
Passive Voice
|
Впр.4 ст.137 |
57 |
52 |
16.01.19 |
|
Вплив діяльності людини на довкілля. |
greenhouse gas, ozone layer, to preserve, conesquent, nuclear, despite smth, in this respect |
Tense Forms: Present, Past, Future |
Впр.4 ст.141 |
58 |
53 |
17.01.19 |
|
Проблеми екології. |
to become commonplace, to cope with smth, to keep pace with, to strive for perfection, |
Sequence of Tenses |
Впр.5 ст. 143 |
59 |
54 |
18.01.19 |
|
Технічний прогрес і наше майбутнє |
acid rain, extinction, a particle, shortage, waste disposal, to escape, to react, damaging |
Вживання Future Simple Tense |
ст. 143 вивчити |
60 |
55 |
21.01.19 |
|
Шляхи вирішення екологічних проблем. |
to prevent, to avoid, to protect, survival, a yield, global warmin |
2nd Conditional. |
Впр.5 ст.145 |
61 |
56 |
23.01.19 |
|
Молодь захищає довкілля. |
an interference, pesticides, to complain, to convince, to dig, to persuade, to remind, harmful, renewable, sustainable |
Passive Voice Revision
|
Впр.4 ст.149 |
62 |
57 |
25.01.19 |
|
Проектна робота. ЕКО акції. |
It’s better to use… The scientists are more or less sure about… |
3d Conditionals
|
Оформити постер |
63 |
58 |
28.01.19 |
|
Що ми знаємо про ресайклінґ? |
Recycle, spray, generate, bird, windmill, trash can, oil, ivory, crops, tanker, tusks, bin, factory, trees, paper, shoot |
Tense Forms: Present, Past, Future |
Впр 5 ст.153 |
64 |
59 |
30.01.19 |
|
Твій вклад в захист довкілля. |
Generally speaking…My belief is that we will be able to… |
3d Conditionals
|
Впр 8 ст.160
|
65 |
60 |
31.01.19 зошит |
|
Саме час діяти! |
There will certainly be a change in… On the contrary. What worried me most was… |
The Forms of the Infinitive in Active and Passive Voices |
Написати про захист довкілля |
66 |
61 |
01.02.19 |
|
Проекти Грін Піс. |
pollution, elephants, toxic waste, oil spills, pesticides, power, spill, pollute, kill, throw. |
|
Доповідь «Екологія мого регіону» |
67 |
62 |
04.02.19 |
|
Наш дім – планета Земля. |
Greenhouse, heat, energy, carbon dioxide |
|
Повторити лексику |
68 |
63 |
06.02.19 |
|
Урок узагальнення |
Повторення ЛО з теми |
Повторення граматичних правил. |
|
69 |
64 |
08.02.19 Тематична |
|
Лексико-граматичний тест. |
|
|
|
Мистецтво |
|||||||
70 |
65 |
11.02.19 |
|
Ти цікавишся мистецтвом? |
an arrangement (of), a show, a victim, to absorb, to affect, to enliven, to float, sheer, significant |
The Participle
|
Впр .5, ст.168 |
71 |
66 |
13.02.19 |
|
Види мистецтва |
to catch somebody’s breath, to feel a lump in smb’s throat, to make smb gasp, to pore over smth with delight |
Participle 1 |
Описати твір живопису. |
72 |
67 |
14.02.19 |
|
Опис творів живопису |
to put into words, to be sinking out of sight |
|
Впр 5 ст.172 |
73 |
68 |
15.02.19 |
|
Намалюєш? |
Art, Work of art |
Participle 2 |
ст. 173 вивчити |
74 |
69 |
18.02.19 |
|
Кіноіндустрія |
artistry, craftsmanship, a failure, insight, performance, a shape, to confess, contemporary |
|
Впр 7, ст.175 |
75 |
70 |
20.02.19 |
|
Смаки різняться |
I thought the production was really brilliant. This play is a complete failure with the public. |
|
Підготувати доповідь «У театрі» |
76 |
71 |
22.02.19 |
|
Розважальні фільми |
an approval,a fiction film, a must-see movie, recognition, |
Modal Verbs: may / might |
Оформити афішу шкільної вистави |
77 |
72 |
25.02.19 |
|
Сучасне мистецтво |
heartwarming, meaningless, striking, unfavourable, to blend together |
Modal verbs should, shouldn’t |
Впр 4, ст.177
|
78 |
73 |
27.02.19 |
|
Мистецтво може бути різним |
It takes place in… It is based on… |
Passive Voice
|
Впр. 2, ст.180 Драматизація в парах |
79 |
74 |
28.02.19 зошит |
|
Ви маєте це знати |
You feel the threatening silence before… Having received the… he went to… |
Modal Verbs: should, shouldn’t |
Впр. 3, ст. 187
|
80 |
75 |
01.03.19 |
|
Видатні англійські митці. |
Her complexion is contrasted by… The artist enlivens the face by… |
|
Впр. 6,ст. 189 |
81 |
76 |
04.03.19 |
|
Як написати рецензію |
My preference lies with genre of… It is a form of entertain-ment. It was filmed in… |
|
Впр. 1-2 ст. 193 Підготувати тези |
82 |
77 |
06.03.19 |
|
Проектна робота «Роль мистецтва в сучасному суспільстві». |
|
|
Проект (інд. завдання) |
83 |
78 |
11.03.19 |
|
Урок узагальнення |
Повторення ЛО з теми |
Повторення граматичних правил. |
Повторити лексику |
84 |
79 |
13.03.19 тематична |
|
Лексико-граматичний тест. |
|
|
|
Молодь і молодіжна культура |
|||||||
85 |
80 |
14.03.19 |
|
Молодь і суспільство |
an addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, a pregnancy, society, to benefit, to handle |
Часи групи Simple |
Make up some questions to your pen-friend about his life. |
86 |
81 |
15.03.19 |
|
Проблема ВІЛ та СНІДу |
AIDS, HIV-positive, to get dumped, to get training (on),to raise money (for) |
Часи групи Continuous |
Впр.4,5, с.203-204 |
87 |
82 |
18.03.19 |
|
Ти «звичайний підліток?» |
exhausting,non-existent, worldwide, transmitted, |
The Participle |
Впр.7, с.205 |
88 |
83 |
20.03.19 |
|
Юність дивовижна |
|
Infinitive and Gerund (-ing form) Revision |
Впр.1a, с.208, |
89 |
84 |
22.03.19 зошит |
|
Мої емоції |
This is a response to the urgent need. It took a lot of self-control. |
The Participle |
Впр.3, с.209 |
90 |
85 |
01.04.19 |
|
Як себе контролювати |
Self-confident or self-assured? |
Словотворення |
Впр.1, с.219; |
91 |
86 |
03.04.19 |
|
Проблеми підлітків |
I had quite a few personal problems. I decided to take a year out. |
Питальні речення. |
Впр.2, с.220 |
92 |
87 |
04.04.19 |
|
Роль молоді в суспільстві |
|
Умовні речення |
Впр.4, с.221-223 |
93 |
88 |
05.04.19 |
|
Я висловлюю свою думку |
|
Інфінітив vs герундій |
Впр.4, ст.133 переказ |
94 |
89 |
08.04.19 |
|
Урок узагальнення |
Повторення ЛО з теми |
Повторення граматичних правил. |
Повторити лексику |
95 |
90 |
10.04.19 тематична |
|
Лексико-граматичний тест. |
|
|
|
Україна у світі |
|||||||
96 |
91 |
12.04.19 |
|
Що ми знаємо про Україну? |
an anthem, awareness,a court, disarmament, division,a law |
Reported Speech |
Впр 5, ст. 240 |
97 |
92 |
15.04.19 |
|
Політична система України |
an official,a self-deter-mination, a sovereignty,a vote,to declare,to elect, to proceed,to proclaim,to vest, executive |
That-clause Повторення Past Simple/Present Perfect |
Впр.1, ст. 243 |
98 |
93 |
17.04.19 |
|
Політика та політики |
judicial,legislative,long-cherished,supreme policy or politics?join or unite? |
Повторення Past Simple/Present Perfect |
Впр.8, ст. 242 переказ |
99 |
94 |
18.04.19 |
|
Конституція — Основний закон країни. |
affair,a guideline,headquarters,an integration, jurisdiction, justice, labour |
Reported Speech (Revision) |
|
100 |
95 |
19.04.19 |
|
Міжнародні організації: ЄС |
|
Wh-questions |
|
101 |
96 |
22.04.19 |
|
Суспільство та громадяни |
a procedure, violation, to concern, to defend, to promote,legal, human right |
Tag- questions. Short answers |
|
102 |
97 |
24.04.19 |
|
Міжнародні організації: ООН. |
On … the parliament proclaimed… …power belongs to… It took the historical step toward… |
Present and Past Tenses |
Впр.3-4, ст. 247 |
103 |
98 |
26.04.19 зошит |
|
Міжнародні організації: UNISEF. |
an alternative,a circum-stance, an equality, a fair trial, a private ownership,sovereignty, to comprise |
Future Tenses |
Україна та Рада Європи. |
104 |
99 |
02.05.19 |
|
Вибори в Україні. |
to fight,to restore,to settle, civilized |
|
Усне повідомлення. |
105 |
100 |
03.05.19 |
|
Громадянство України. |
The elections are held every four years. It guarantees to all citizens the rights to… Besides making a mistake he tried…. |
Неособові форми дієслів |
Впр.3-а, ст. 252 |
106 |
101 |
06.05.19 |
|
Моя думка важлива |
I’d like to see him tomorrow. The news was distressing |
|
Впр 4, ст. 256
|
107 |
102 |
08.05.19 |
|
Державний устрій України |
The very fact that… should be looked upon as sign of… |
Повторити типи питань. (для інтерв’ю) |
Впр.7-c, ст.261 |
108 |
103 |
13.05.19 |
|
Україна та демократія. |
The political power is divided into three branches. |
|
Впр.1, ст. 263 Вивчити |
109 |
104 |
15.05.19 |
|
Права та обов’язки громадян. |
considerable, fundamental, permanent, to be concerned with, to be in power |
|
Впр.7-а, ст. 260 переказ |
110 |
105 |
16.05.19 |
|
Урок узагальнення |
|
|
|
111 |
106 |
17.05.19 тематична |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
112 |
107 |
18.05.19 |
|
Контроль письма |
|
|
|
113 |
108 |
20.05.19 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
114 |
109 |
22.05.19 |
|
Контроль читання |
|
|
|
115 |
110 |
24.05.19 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
116 |
111 |
27.05.19 |
|
Повторення та систематизація |
|
|
|
117 |
112 |
29.05.19 |
|
Повторення та систематизація |
|
|
|
118 |
113 |
30.05.19 |
|
Урок узагальнення |
|
|
|
119 |
114 |
31.05.19 зошит |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||
Це твоя планета |
|||||||||||||||||
59 |
|
Людина і довкілля. |
|
ст.135
|
Впр.3 ст.133 |
Впр.1ст.132 аудіододаток |
Впр.2 ст.133 |
Впр.1- b ст.136 |
Впр.4 ст.137 |
||||||||
60 |
|
Вплив діяльності людини на довкілля. |
|
ст. 139 Впр.3 ст.140 |
Впр.6-b ст. 137 |
|
впр.5-6- а ст. 137
|
ст.137 таблиця
|
Впр.4 ст.141 |
||||||||
61 |
|
Проблеми екології. |
Пасивний стан Впр.1-3 ст.142 |
ст. 140-141 |
|
Збірник1 |
|
Впр.4 ст.143
|
Впр.5 ст. 143 ст. 143 вивчити |
||||||||
62 |
|
Довкілля. Складові частини. |
Інфінітив ст. 143 |
Ст. 144 Впр.2 ст.144 |
|
Впр. 3 ст.144 |
Впр.4 ст.145 |
Впр.1 ст.144 Скласти mind-map |
Впр.5 ст.145 |
|
|||||||
63 |
|
Шляхи вирішення екологічних проблем. |
Інфінітив
|
Ст. 146 Впр.3 ст.148
|
Впр.2 ст.146
|
|
Впр.2 ст.146 драматизація |
Впр.3 ст.148 письмово
|
Впр.4 ст.149
|
||||||||
64 |
|
Молодь захищає довкілля. |
Пасивний стан
|
Впр.2 ст.151
|
Впр 3-4 ст. 152
|
|
Впр.4-b ст.153
|
Впр.1 ст.151
|
Впр 5, ст.153 . |
||||||||
65 |
|
Проектна робота ЕКО акції. |
Пасивний стан
|
|
Впр 6, ст.154
|
Збірник |
ГМО- продукти за чи проти обговорення |
Впр 6 (2) ст.154
|
Оформити постер
|
||||||||
66 |
|
Твій вклад в захист довкілля. Ессе. |
|
Ст.155-156
|
Впр 1, ст.155
|
|
Впр 4 ст.156
|
Впр 4 ст 156
|
Впр 5, a-b ст 157
|
||||||||
67 |
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види ессе. |
|
Ст.157
|
Впр 6, ст.157 |
Збірник |
Впр 7, ст.158
|
Впр 5-с, ст.157 Впр 7-b, ст.159
|
Впр 8,ст.160
|
||||||||
68 |
|
Написання ессе |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
69 |
|
Позакласне читання. Наслідки діяльності людини. |
Аналіз часових форм дієслів |
Лексика за текстом читання
|
Текст за вибором учителя |
|
Переказ фрагментів тексту
|
|
Екологія мого регіону (написати 180-200 слів) |
||||||||
70 |
|
Екологія твого регіону. |
Пасивний стан систематизація часових форм
|
Узагальнен- ня лексики теми
|
|
Збірник |
Екологія мого регіону. Презентація творчих робіт |
Тестові завдання
|
Екологія мого міста (села) (підготувати листівку) |
||||||||
71 |
|
Екологія мого міста (села)
|
Впр 2 ст.161 |
Впр 1 ст.161 |
Впр 4, ст.163 |
Впр 3, ст.162
|
Зміни клімату. Переказ |
Впр 1, ст.161 |
Зміни клімату (написати 180-200 слів). |
||||||||
72 |
|
Повторення. Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Поговоримо про мистецтво
|
|||||||||||||||||
73 |
|
Види мистецтва. |
|
Впр 2 ст.165 Ст. 168 |
Впр 4 ст. 165
|
Впр 4 ст. 165 аудіододаток |
Впр .2-3 ст.165
|
Впр .1,ст.165 (відповіді) |
Впр .5, ст.168
|
||||||||
74 |
|
Опис творів живопису.
|
|
|
Впр 8, ст. 169
|
|
Впр 6-7,ст.169 Впр 10 ст.170 |
Впр 9, ст.170
|
Описати твір живопису. |
||||||||
74 |
|
Мистецтво в житті людини |
|
Впр 1 ст.171 Впр 4, ст.172 |
Впр 2 ст.171 |
|
Описати твір живопису. |
Впр. 3 ст.172 |
Впр 5 ст.172
|
||||||||
75 |
|
Видатні англійські митці. |
Дієприкметн. Впр 1, ст.173 Впр 3ст.174 |
|
Впр 2 ст.173 |
|
|
Впр 4-5, ст.174-175 |
ст. 173 вивчити Впр 7, ст.175 |
||||||||
76 |
|
Улюблений фільм |
Дієприкметн. Впр 6 ст.175 |
ст.173 ст.178 |
Впр 1, ст. 176 |
Впр 2-3, ст. 176 |
Впр 5, ст.178
|
|
Впр 4, ст.177
|
||||||||
77 |
|
Після вистави |
Дієприкметн. |
ст.181 |
Вп. 2 ст.180
|
Впр 6, ст.179
|
Впр 7, ст.179
|
Впр 1, ст. 180
|
Впр. 2, ст.180 Драматизація в парах |
||||||||
78 |
|
Теaтральні програми та афіші. |
Антоніми
|
ст. 181
|
Впр 3-b ст.182-183 |
|
Впр 3-b ст.182-183 |
Впр 3-а ст.181 |
Оформити афішу шкільної вистави |
||||||||
79 |
|
Видатні українські митці. |
|
Впр 4, ст.184
|
Впр. 1, ст. 186
|
Збірник |
Впр. 5, ст.185
|
Впр. 1, ст. 186
|
Впр. 3, ст. 187
|
||||||||
80 |
|
Жанри мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
81 |
|
Кіномистецтво |
|
|
Впр. 4, ст. 188
|
|
Впр. 5, ст. 189 Впр. 7, ст. 190 Впр. 8,ст. 191 |
Впр. 4, ст.189 (письмові відповіді) |
Впр. 6,ст. 189 (драматизація в парах) |
||||||||
82 |
|
Проектна робота.Роль мистецтва в сучасному суспільстві. |
Wh-questions. |
Використання лексики теми
|
Впр. 9 (1), ст. 191
|
|
Впр. 9 (6-7), ст. 192
|
Впр. 9 (3-5), ст. 192
|
Впр. 1-2 ст. 193 Підготувати тези |
||||||||
83 |
|
Рецензія на улюблений фільм. |
|
ст. 195
|
Впр.3, ст.194
|
|
Впр.4-, b ст.195
|
Впр. 4-а, ст. 194 (письмово) |
Впр.5, ст.195
|
||||||||
84 |
|
Кінонагороди.
|
Впр.2, ст.196
|
Впр.1, ст.196
|
Впр.4, ст.197
|
Впр.3, ст.197
|
Кіно премія «Оскар» |
Впр.2, ст.196 (письмово) |
Молодіжне кіно. (Знайти інформацію) |
||||||||
85 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Молодь в центрі уваги.
|
|||||||||||||||||
86 |
|
Молодь та суспільство |
Часи групи Simple |
Ст. 199 Впр.2,ст.201
|
Впр.2, ст. 199
|
Впр.2, ст. 199
|
Впр.1ст. 199
|
Впр.2-b, ст. 201
|
Впр.2,ст. 199 переказ |
||||||||
87 |
|
Проблема СНІД в Україні |
Часи групи Continuous |
Word file ст. 202
|
Впр.3, ст. 202 Впр.5, ст. 203 |
Збірник |
Впр.6,ст. 204
|
Впр.4,ст. 203
|
Впр.7, ст. 205
|
||||||||
88 |
|
Працевлашту- вання молоді. |
Неособові форми дієслова Впр.1, ст. 208
|
Словотворен. антоніми Впр.1, ст. 206
|
Впр.2, ст. 208 Впр.1, ст. 209 |
|
Впр.4,ст. 207 Впр.4,ст. 209
|
Впр.3, ст. 207 Впр.3, ст. 209
|
Впр.5,ст. 209
|
||||||||
89 |
|
Емоції |
Часи групи Perfect |
Впр.2- b, ст. 211 |
Впр.2-a, ст. 210 |
Впр.3,ст.211 |
Впр.1,ст. 210. |
Впр.2- b, ст. 211 |
Впр.3- b, ст. 111 |
||||||||
90 |
|
Уміння керувати емоціями |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 212 |
Впр.4-а, ст. 212
|
Впр.6, ст. 214
|
Впр.5, ст. 212 Впр.4-с, ст. 213 |
Впр.4- b, ст. 213
|
Емоції людини (Скласти таблицю) |
||||||||
91 |
|
Проблеми молоді.
|
Інфінітив vs герундій2 |
Word file ст. 215 |
Впр.4, ст. 217
|
Збірник |
Впр.2, ст. 215 Впр.3, ст. 217
|
Впр.2, ст.215-216 (письмово) |
Впр.4, ст. 217
|
||||||||
92 |
|
Психологічна допомога молоді |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
93 |
|
Допомога молоді з боку влади |
Словотворення |
Word file ст. 221 |
Впр.4, ст. 221
|
|
Впр.3, ст. 220
|
Впр.2, ст.220
|
Впр.5, ст.223
|
||||||||
94 |
|
Молодіжні організації та громади |
Питальні речення. |
Useful phrases ст. 225 |
Впр.6, ст. 224
|
Збірник |
Впр.6-7,ст. 224
|
Поставити питання до окремих речень |
Впр.8, ст. 225
|
||||||||
95 |
|
Груповий проект Здоровий спосіб життя. |
Пасивний стан |
Ст 226-227 |
Впр.9, ст. 226
|
|
|
Оформлення постеру |
Палити. За чи проти. |
||||||||
96 |
|
Позакласне читання. Молодіжна культура |
|
|
Тексти за вибором учителя
|
|
Палити. За чи проти. Обговорення. Презентація постерів. |
|
ст.228 вивчити Впр.1, ст. 228 Заповнити таблицю |
||||||||
97 |
|
Участь молоді в соціальних проектах Ессе. Проблеми та рішення |
Умовні речення |
Useful phrases ст. 231 |
Впр.3 ст. 229
|
Збірник |
Впр.4ст. 231
|
Впр.4, ст. 231 (заповнити таблицю)
|
Впр.5, ст. 231
|
||||||||
98 |
|
Молодіжні організації |
Інфінітив vs герундій |
Впр.1, ст.232
|
Впр.4, ст.233 |
Впр.3,ст.233
|
Скаути Переказ |
Впр.2, ст. 232
|
Впр.4, ст.133 переказ |
||||||||
99 |
|
Молодіжні організації |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
100 |
|
Повторення. Тест. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Людина та суспільство |
|||||||||||||||||
101 |
|
Україна-незалежна держава. |
|
ст. 237 Word file ст. 239 |
Впр.2, ст. 137
|
Впр.2, ст. 137
|
Впр.4, ст. 240
|
Впр3, ст. 239
|
Впр 5, ст. 240
|
||||||||
102 |
|
Політична система в Британії |
Повторити типи питань. (для інтерв’ю) |
Policyvs politics Joinvs unite |
Впр.8, ст. 242
|
|
Впр6-7, ст. 241 Впр.2, ст. 242 |
Впр.2, ст. 242 (питання для інтерв’ю)
|
Впр.1, ст. 243 Впр.8, ст. 242 переказ |
||||||||
103 |
|
Політична система США |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
104 |
|
Декларація про державний суверенітет України. |
Неособові форми дієслова Впр1, ст. 246
|
Словотворення Синоніми Впр.3-4, ст. 245 |
Впр.2, ст. 244
|
Збірник |
Декларація про державний суверенітет України. Переказ |
Впр.2, ст. 246
|
Впр.3-4, ст. 247
|
||||||||
105 |
|
Міжнародні організації: ЄС |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 248
|
|
Впр.2-3, ст. 248
|
Впр.1, ст. 248
|
Впр.2-b, ст. 248 таблиця |
Україна та Рада Європи. Усне повідомлення. |
||||||||
106 |
|
Конституція — Основний закон країни. |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 251
|
Впр.2, ст. 251
|
Впр.5, ст. 250 |
Впр.4, ст. 249 Україна та Рада Європи. |
Впр.1, ст. 251 (пісьмово) |
Впр.3-а, ст. 252
|
||||||||
107 |
|
Міжнародні організації: ООН. |
Типи питань |
ст. 254
|
Впр.4, ст. 254
|
|
Впр.4, ст. 254 Інсценувати інтерв’ю. Робота в парах |
Впр.3-b, ст. 253 (пісьмово) |
Знайти інформацію про міжнародні організації: |
||||||||
108 |
|
Міжнародні організації: UNESCO
|
|
|
|
Збірник |
Міжнародні організації: UNESCO Презентація інформації |
Впр.3-b, ст.253 (письмово) |
|
||||||||
109 |
|
Міжнародні організації: UNISEF. |
|
|
|
|
|
|
Вибори Президента України 2010 |
||||||||
110 |
|
Вибори на Україні.
|
Герундій |
ст. 255
|
Впр.1, ст. 255
|
|
Впр.3, ст. 256 Робота в парах та групах |
Впр.2, ст. 256
|
Впр 4, ст. 256
|
||||||||
111 |
|
Україна та демократія.
|
|
Впр.7-b, ст. 260
|
Впр.6-а, ст. 258
|
|
Впр.5, ст. 258
|
Впр.6-b, ст. 258
|
Впр.7-c, ст.261
|
||||||||
112 |
|
Семінар. Людина та суспільство |
Ст. 262 Useful tips
|
|
Впр.8, ст. 261
|
|
Впр.8, ст. 261 Груповий проект |
|
Впр.1, ст. 263 Вивчити Впр.7-а, ст. 260 переказ |
||||||||
113 |
|
Громадянство України. Статті. Класифікація та структура. |
|
ст. 266
|
Впр.2, ст. 263 Впр.3, ст. 264
|
Збірник |
Впр.7-а, ст. 260 Переказ Впр.3, ст. 264 |
Впр.4, ст. 265 Впр.5,ст. 266
|
Впр.6, ст. 266
|
||||||||
114 |
|
Громадянство України. Статті. Класифікація та структура. |
Повторити граматичні часи |
Повторити лексику (тем 5,6,7,8)
|
|
|
|
|
Відомі українські політики. . |
||||||||
115 |
|
Державний устрій України
|
Неособові форми дієслів |
Впр.1, ст. 267
|
Впр.4, ст. 269
|
Впр.3, ст. 268
|
Міжнародна політика України |
Впр.2, ст. 268
|
Впр. 4, ст. 269 переказ |
||||||||
116 |
|
Повторення. Тест. |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
||||||||
117 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
||||||||
118 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
||||||||
119 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підг до к/р |
||||||||
120 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
121 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
122 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||