№ |
Дата |
Тема |
1 |
02.09.2016 |
Вивчення англійської мови с. 4-8 |
2 |
05.09.2016 |
Розвиток граматичних навичок с. 9-12 |
3 |
06.09.2016 |
Спілкування з оточуючими с. 13-15 |
4 |
09.09.2016 |
Така різна англійська мова с. 16-19 |
5 |
12.09.2016 |
Самостійне вивчення іноземної мови с. 21-25 |
6 |
13.09.2016 |
Навчання у школі с. 26 |
7 |
16.09.2016 |
Розвиток граматичних навичок с. 27-28 |
8 |
19.09.2016 |
Екзамени с. 29-30 |
9 |
20.09.2016 |
Як правильно готуватись до екзаменів с. 31-32 |
10 |
23.09.2016 |
Випускні екзамени с. 33-38 |
11 |
26.09.2016 |
Написання нотаток та резюме с. 39-40 |
12 |
27.09.2016 |
Перевір свої знання с. 41-43 |
13 |
30.09.2016 |
Приведи свої думки в порядок |
14 |
03.10.2016 |
Перед вступом до ВНЗ с. 44-47 |
15 |
04.10.2016 |
Підготовка до вступу у ВНЗ с. 47-50 |
16 |
07.10.2016 |
Розвиток лексичних навичок с. 51-52 |
17 |
10.10.2016 |
Подивись на світ новими очима с. 53-55 |
18 |
11.10.2016 |
Навчання закордоном с. 56-57 |
19 |
14.10.2016 |
Домашнє читання |
20 |
17.10.2016 |
Пошук роботи с. 58-59 |
21 |
18.10.2016 |
Вибір професії с. 60-65 |
22 |
21.10.2016 |
Написання заявки на роботу с. 66-70 |
23 |
24.10.2016 |
Перевір свої знання с. 71-73 |
24 |
25.10.2016 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Сімейні стосунки |
25 |
28.10.2016 |
Сімейні конфлікти с. 74-77 |
26 |
07.11.2016 |
Конфлікти між батьками та дітьми с. 78-79 |
27 |
08.11.2016 |
Домашнє читання |
28 |
11.11.2016 |
Розвиток граматичних навичок с. 80-82 |
29 |
14.11.2016 |
Відносини між батьками та дітьми с. 83-85 |
30 |
15.11.2016 |
Виховання дітей с. 86-88 |
31 |
18.11.2016 |
Конфліктні ситуації с. 89-91 |
32 |
21.11.2016 |
Сімейні стосунки с. 92-93 |
33 |
22.11.2016 |
Написання листа редактору с. 94-98 |
34 |
25.11.2016 |
Перевір свої знання с. 99-101 |
35 |
28.11.2016 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Харчування |
36 |
29.11.2016 |
Харчування у ресторанах с. 101-106 |
37 |
02.12.2016 |
Французька кухня с. 107 |
38 |
05.12.2016 |
Розвиток граматичних навичок с. 108-110 |
39 |
06.12.2016 |
У ресторані с. 111-113 |
40 |
09.12.2016 |
Меню с. 114-116 |
41 |
12.12.2016 |
Національна кухня с. 117-119 |
42 |
13.12.2016 |
Семестрове оцінювання з читання |
43 |
16.12.2016 |
Семестрове оцінювання з аудіювання |
44 |
15.12.2016 |
Здорове харчування с. 119-122 |
45 |
19.12.2016 |
Репортажс. 123-128 |
46 |
20.12.2016 |
Семестрове оцінювання з говоріння |
47 |
23.12.2016 |
Семестрове оцінювання з письма |
48 |
28.12.2016 |
Повторення вивченого матеріалу |
II семестр
1 |
|
Історія, географія та культура Канади с. 128-134 |
2 |
|
Культурні та природні дива Канади с. 134-141 |
3 |
|
Вибір місця для відпочинку с. 142 |
4 |
|
Епоха у житті Анни с. 311-314 |
5 |
|
Написання репортажів с. 142-144 |
6 |
|
Австралія в деталях с. 144-149 |
7 |
|
Освіта в Австралії с. 149-158 |
8 |
|
Опитування с. 158-162 |
9 |
|
Нова Зеландія с. 162-167 |
10 |
|
Що ви думаєте про Нову Зеландію? с. 167-170 |
11 |
|
Вибір місця для відпочинку в Новій Зеландії с. 170-177 |
12 |
|
Написання репортажів про відпочинок с. 177-179 |
13 |
|
Навчання закордоном с. 180-186 |
14 |
|
Досвід навчання закордоном с. 186 |
15 |
|
Проектна робота с. 187-188 |
16 |
|
Перевір свої знання с. 188-190 |
|
|
Мистецтво у наших серцях |
17 |
|
Картинна галерея с. 192-200 |
18 |
|
Різні стилі мистецтва с. 200-206 |
19 |
|
Українське мистецтво с. 206-207 |
20 |
|
Написання репортажу на мистецьку тематику с. 207-208 |
21 |
|
Мистецтво і митці с. 209-215 |
22 |
|
Незабутні враження с. 215-219 |
23 |
|
Інтерв’ю с. 219-221 |
24 |
|
Відвідання музеїв с. 221-227 |
25 |
|
У Національній галереї с. 227-230 |
26 |
|
Національні скарби с. 230-236 |
27 |
|
Запрошення с. 236-237 |
28 |
|
Картини с. 237-241 |
29 |
|
Мистецтво с. 241-242 |
30 |
|
Проектна робота с. 242-243 |
31 |
|
Враження від мистецької галереї с. 314-316 |
32 |
|
Перевір свої знання с. 243-245 |
|
|
Наука та технології |
33 |
|
Наукові відкриття с. 247-254 |
34 |
|
Вплив наукових винаходів на життя сучасної людини с. 255-260 |
35 |
|
Винайдення літака на сонячних батареях с. 260-261 |
36 |
|
Написання виступу с. 261-263 |
37 |
|
Вчені-винахідники с. 263-269 |
38 |
|
Хто рухає науковий прогрес с. 269-275 |
39 |
|
Написання виступу про великих вчених с. 276-277 |
40 |
|
Роботи майбутнього с. 317-321 |
|
|
Вплив технологій на навколишнє середовище |
41 |
|
Технологічні катастрофи с. 278-284 |
42 |
|
Вплив катастроф на навколишнє середовище с. 284-285 |
43 |
|
Семестрове оцінювання з читання |
44 |
|
Семестрове оцінювання з аудіювання |
45 |
|
Найсерйозніші техногенні катастрофи с. 285-293 |
46 |
|
Написання виступу про техногенну катастрофу с. 293-294 |
47 |
|
Наука чи фантастика с. 294-299 |
48 |
|
Семестрове оцінювання з говоріння |