Календарно-тематичне планування 11 клас всесвітня історія (профільний рівень) за новою програмою.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування 11 клас всесвітня історія (профільний рівень) за новою програмою. Можливе використання з 2019-2020 навчального року. Всі матеріали захищено відповідно до законодавства України стосовно авторських прав.

Перегляд файлу

Всесвітня історія 11 клас

 3 години на тиждень

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

 

1.

Вступ. Світ після другої світової війни

 

 

Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

2.

Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин.

 

 

3.

Організація Об’єднаних Націй (ООН). Спеціалізовані організації під егідою ООН.

 

 

4.

Творчий проект. Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності

 

 

5.

“Загальна декларація прав людини” (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини (1966 р.).

 

 

6.

Радянська окупація Східної Європи. Початок Холодної війни

 

 

7.

Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчіля в Фултоні. Доктрина Г. Трумена і “План Маршалла”. Поділ Німеччини.

 

 

8.

НАТО та Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу

 

 

9.

Узагальнення

 

 

10.

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів

 

 

Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА

11.

Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства.

 

 

12.

Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини.

 

 

13.

Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем.

 

 

14.

Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг. Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіппі.

 

 

15.

Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин.

 

 

16.

Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг

 

 

17.

Політика зменшення соціальної нерівності. “Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм. Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель.

 

 

18.

Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту.

 

 

19.

Есе. Яким має бути сучасний політичний лідер?

 

 

20.

Узагальнення

 

 

21.

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів

 

 

22.

Сполучені Штати Америки у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття

 

 

23.

Сполучені Штати Америки у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття (продовження)

 

 

24.

Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах.

 

 

25.

Розвиток Канади  у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття

 

 

26.

Велика Британія у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття

 

 

27.

Франція у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття

 

 

28.

ФРН та НДР. Об’єднання Німеччини. Сучасний розвиток Німеччини

 

 

29.

Італія у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття

 

 

30.

Практичне заняття. Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки.

 

 

31.

Проектна діяльність. Українська діаспора в державах Північної Америки та Західної Європи.

 

 

32.

Узагальнення

 

 

33.

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів

 

 

Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ

34.

Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи.

 

 

35.

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії.

 

 

36.

Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція “Вісла”.

 

 

37.

Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ).

 

 

38.

Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і “Празька весна” 1968 р. Спроби модернізації суспільно-політичного устрою та радянська інтервенція в Чехословаччину.

 

 

39.

СРСР. Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”.

 

 

40.

Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст.

 

 

41.

Перебудова в СРСР.

 

 

42.

“Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації.

 

 

43.

Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах.

 

 

44.

Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.

 

 

45.

Практичне заняття. Вплив політичних процесів в СРСР на розвиток країн центрально-східної Європи в 1945-1991 рр.

 

 

46.

Творчий проект. Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр. (на прикладі Вацлава Гавелла, Леха Валенси, інших).

 

 

47.

Узагальнення

 

 

48.

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів

 

 

Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ

49.

Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети.

 

 

50.

Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін

 

 

51.

Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

52.

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання

 

 

53.

Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”.

 

 

54.

Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту.

 

 

55.

Есе. Сучасні країни Азії: діалог західної та східної цивілізацій

 

 

56.

Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав

 

 

57.

Узагальнення

 

 

58.

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів

 

59.

Деколонізація Африки. Крах апартеїду.

 

 

60.

Країни Африки на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

61.

Латинська Америка: особливості соціально-економічного розвитку країн регіону.

 

 

62.

Латинська Америка: особливості політичного розвитку країн регіону.

 

 

63.

Революція на Кубі. Фідель Кастро.

 

 

64.

Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

65.

Узагальнення

 

 

66.

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів

 

 

Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ

67.

Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД.

 

 

68.

Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).

 

 

69.

Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані) (продовження).

 

 

70.

Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р.

 

 

71.

Практичне заняття. Демонтаж результатів періоду “розрядки”: причини і наслідки.

 

 

72.

Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

73.

Від біполярного до багатополярного світу.

 

 

74.

Проблема міжнародного тероризму.

 

 

75.

Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна.

 

 

  76.

Практичне заняття. Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів.

 

 

77.

Узагальнення

 

 

78.

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів

 

 

 

Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА

79.

Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.

 

 

80.

Навчальний проект. Винаходи ХХ століття, які скоротили відстані та змінили світ.

 

 

81.

Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення.

 

 

82.

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства.

 

 

83.

Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни

 

 

84.

Культура “віртуальної реальності”.

 

 

85.

Проектна діяльність. Людина другої половини ХХ і початку ХХІ ст.: творець, митець, захисник

 

 

86.

Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти.

 

 

87.

Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.

 

 

88.

Проектна діяльність. Визначні пам’ятки сучасної архітектури (створення інтерактивної карти).

 

 

89.

Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції (продовження).

 

 

90.

Проектна діяльність. Галерея сучасного мистецтва / Олімпійські ігри в сучасному світі (на вибір учителя/учительки або учня/учениці).

 

 

91.

Узагальнення

 

 

92.

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів

 

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО КУРСУ

93.

Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.

 

 

94.

Національні та глобальні виклики.

 

 

95.

Глобальні проблеми людства

 

 

96.

Виміри цінностей людського буття в сучасному світі.

 

 

97.

Україна у світовому співтоваристві.

 

 

98.

Узагальнення

 

 

99.

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів

 

 

100-101

Підсумкове узагальнення за курсом

 

 

102-105

Уроки резерву

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Тетяна Штагер Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Адаменко Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Пироженко Ганна Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
5996
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку