4 клас II семестр
№ уроку |
Дата |
Примітка |
Тема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій
|
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Дом. завдан. |
|||||
Фонет. матеріал |
Граматмате-ріал |
Лексич. матеріал |
Читання |
Аудіюва ння |
Мовлення |
Письмо |
||||||
33 |
|
|
ТЕМА: «Шкільне життя». У школі. Розвиток навичок зв’язного мовлення. |
Навчати розповідало, що учні роблять у школі, запитувати однокласників, що вони охоче роблять на уроках, і відповідати на такі запитання. |
Впр. 1а (с. 100) |
Теперіш-ній час дієслів Präsens (повторення). |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
РЗ, Впр.1,2 (с. 43) |
Впр. 2 (с.100),3,4 (с. 101), 5 (с. 102) |
|
Впр. 6 (с. 102); РЗ, впр. 3 (с. 43) |
34 |
|
|
Улюблені предмети. Розвиток навичок аудіювання, монологічного і діалогічного мовлення. |
Навчати називати шкільні предмети, розповідало про свої улюблені предмети у школі, розуміти висловлю висло дітей про їхні улюблені предмети. |
Впр. 1 (с. 103) |
|
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
Впр. 4 (с. 104); РЗ, впр. 1,3 (с.44) |
Впр. 5а (с.104 ), 5б, 5с (с. 105) |
Впр. 6 (с. 105) |
Впр. 1 ВС (с. 103), 6 (с. 105) |
35 |
|
|
Дні тижня. Розвиток навичок читання і перекладу. |
Навчати називати дні тижня, розповідало про кількість уроків у школі, виправляти неточності в тексті. |
Впр. 1 (с. 106) |
Прийменник "am (an + dem)" з назвами днів тижня. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 4 (с.107) |
РЗ, Впр.1 (с. 45) |
Впр. 3 (с.106) |
Впр. 5 (с. 107); РЗ, впр. 3б, 4 (с.46) |
Впр. 5 (с. 107; РЗ, впр 4 (с. 46)) |
36 |
|
|
Розклад уроків. Розвиток навичок читання, письма, мовлення. |
Навчати називати послідовність уроків у розкладі, розуміти зміст листа про розклад уроків, писати лист про свій розклад уроків. |
Впр. 2 (с. 108) |
Порядкові числівники. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 4а (с. 109), 4б (с.110) |
Впр. 3 (с. 108); РЗ, впр. 1 (с.47) |
Розповіда-ти про свій розклад уроків |
Впр. 5,6 (с. 110); РЗ, впр. 2, 3 (с. 47) |
Впр. 4а (с. 109), 6 (с. 110) |
37 |
|
|
Наш урок німецької мови. Розвиток навичок діалогічного і монологічного мовлення. |
Навчати розповідало про урок німецької мови, писати повідомлення про свій урок німецької. |
Впр. 1 (с. 111) |
|
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3 (с. 111) |
|
Впр. 2 (с. 111), 5 (с. 112) |
Впр. 3 (с. 111), 6 (С. 112); РЗ, впр. 3 (с. 48) |
Впр. 6 (с. 112); РЗ, впр. 3 (с. 48) |
38 |
|
|
Мій портфель. Розвиток навичок читання, письма, аудіювання. |
Навчати називати шкільне приладдя, описувати шкільне приладдя на малюнку, писати повідом. про те,що беруть до школи. |
Впр. 1,2 (с. 113) |
Множина іменни-ків.
Речення зі зворотом "es gibt". |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 5а (с. 115 ) |
|
Впр. 5б (с.115) |
Впр. 6 (с. 115); РЗ, впр. 3 (с. 49) |
РЗ, впр. 3 (с. 49) |
39 |
|
|
Чого тут бракує? Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення. |
Навчати називати шкільне приладдя. Порівнювати малюнки зі шкільним приладдям і називати предмети, що відсутні. |
Впр. 1 (с. 116) |
Іменники в знахідному відмінку. Запереч-ний займен-ник "kein". |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр.3 (с.117) |
РЗ, Впр. 1,2(с.50 ) |
Впр. 2 (с. 116 ), 4 (с. 117) |
Впр. 5 (с. 117); РЗ, впр. 3 (с. 51) |
Впр. 5 (с. 117); РЗ, впр.4 (с. 51) |
40 |
|
|
Без кулькової ручки у школі. Розвиток навичок читання, мовлення, письма. |
Навчати називати відсутнє шкільне приладдя, просити в однокласників необхіднешкільне приладдя. |
Впр. 1 (с. 118) |
Прийменник "ohne". Множина іменни-ків. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
РЗ, впр. 1 (с. 52) |
Впр. 4а, 4б (с.119) |
Впр. 5 (с. 119); РЗ, впр. 3 (с. 52) |
Впр. 5 (с. 119) |
41 |
|
|
Що тут є? Розвиток навичок аудіювання, читання, письма. |
Навчати називати предмети в класній кімнаті та їхню кількість, розуміти зміст тексту про класну кімнату, порівнювати текст з малюнком і виправляти неточності в тексті.
|
Впр. 1 (с. 120) |
Множина іменни-ків. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр.4 (с. 121) |
|
Впр. 3а (с.120), 3б, 4 (с.121), 5 (с. 122) |
Впр. 6 (с. 122); РЗ, впр. 3 (с. 53) |
РЗ, впр. 3 (с. 53) |
42 |
|
|
Наша класна кімната. Розвиток навичок читання, письма. |
Навчати описувати предмети в класній кімнаті за кольорами, розуміти зміст тексту про класну кімнату, порівнювати й описувати класні кімнати, писати лист про свою класну кімнату. |
Впр. 1 (с. 123) |
|
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3а (с. 124 ) |
РЗ, Впр. 1 (с.54 ) |
Впр. 2 (с.123), 3б (с.124),4,5 (с.125) |
Впр. 6 (с. 125); РЗ, впр. 3 (с. 54), 4,5 (с. 55) |
РЗ, впр.5 (с. 55) |
43 |
|
|
Узагальнення знань з теми: «Шкільне життя». |
Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички. |
|
Впр. 3 (с. 56) |
|
|
РЗ, Впр.5 (с. 57) |
Впр. 2 (с.126), 3,4 (с. 127), 5 (с. 128) |
Впр. 2 (с. 126); РЗ, впр. 4,5 (с. 57) |
Завдання на веб-сайті |
44 |
|
|
ТЕМА: «Відпочинок і дозвілля». Хобі. Розвиток навичок читання, мовлення. |
Навчати називати хобі, які можуть мати діти, розуміти зміст тексту про хобі дитини, писати повідомлення про свої хобі. |
Впр. 1 (с. 129) |
|
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 4а (с.130 ) |
РЗ, Впр. 1 (с.58 ) |
Впр. 2а, 3 (с. 129), 4б, 5 (с.130) |
Впр. 6 (с. 130); РЗ, впр. 2,3 (с. 58) |
РЗ, впр. 3 (с. 58) |
45 |
|
|
У вільний час. Розвиток навичок зв’язного мовлення. |
Навчати розповід., що можна робити на дозвіллі, описувати відпочинок залежно від пори року. |
Впр. 1 (с. 131) |
Модаль-не дієслово "können: man kann". |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
РЗ, Впр.1 (с. 59) |
Впр. 2 (с.131), 4, 5 (с. 132) |
РЗ, впр. 2 (с. 59) |
Впр. 6 (с. 132); РЗ, впр. 3 (с. 59) |
46 |
|
|
Мій улюблений герой. Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення. |
Навчати запитувати одноклас- ників про їхні улюблені кольори, книги, улюблених героїв, тварин тощо й відповіда-ти на такі запитання. |
Впр. 1 (с. 133) |
Слово-твір: складні слова. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3 (с.133 ); РЗ, впр. 2 (с.60) |
|
Впр. 2 (с.133 ), 5 (с. 134) |
Впр. 6 (с. 135); РЗ, впр. 4 (с. 61) |
РЗ, впр. 4 (с.61 ) |
47 |
|
|
Це мої друзі. Формування навичок читання, аудіювання, письма. |
Навчати називати частини тіла людини, описувати зовніш-ність людини, розуміти опис зовнішнос-ті людини. |
Впр. 1 (с. 136) |
Множина іменни-ків |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3 (с.136 ) |
РЗ, Впр. 1 (с. 62) |
Впр. 4 (с.137) |
Впр. 2 (с. 136); РЗ, впр. 2,3 (с. 62) |
Впр. 5 (с. 137); РЗ, впр. 3 (с. 62) |
48 |
|
|
Улюблений одяг. Формування навичок аудіювання, письма, монологічного мовлення. |
Навчати називати предмети одягу і їхній колір, описувати свій улюблений одяг, розуміти висловлю-вання дітей про їхній улюблений одяг. |
Впр. 1 (с. 138) |
Множина іменни-ків |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
Впр. 3а, 3б (с. 138); РЗ, впр. 1,2 (с.63)) |
Впр. 4б (с.139) |
Впр. 6 (с. 140); РЗ, впр. 3 (с. 63) |
РЗ, впр. 3 (с. 63) |
49 |
|
|
Хто носить цей одяг? Формування навичок читання, аудіювання, письма. |
Навчати описувати зовніш-ність та одяг людини й улюблено-го героя, розуміти опис зовніш-ності. |
|
|
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр.2 (с.141 ); РЗ впр.3 (с.65) |
Впр. 1 (с. 141),3 (с. 142); РЗ впр. 1 (с. 64) |
Впр. 4 (с.142), 5 (с. 143) |
Впр. 6 (с. 143); РЗ, впр. 3 (с. 65) |
Впр. 6 (с. 143); РЗ впр. 3 (с. 65) |
50 |
|
|
Одяг і вільний час. Формування навичок аудіювання, письма й монологічного мовлення. |
Навчати називати предмети зимового та літнього одягу, розповіда-ти про те, як доречно одягатися в різних ситуаціях. |
Впр. 1 (с. 144) |
Іменники в знахід-ному від-мінку. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
РЗ, Впр. 1 (с. 66) |
Впр. 2 (с.144), 3,4 (с. 145) |
Впр. 5 (с. 145); РЗ, впр. 3 (с. 66) |
РЗ, впр. 3 (с. 66) |
51 |
|
|
Плани на тиждень. Розвиток навичок аудіювання, читання, письма. |
Навчати розповідати про свої плани на тиждень й описувати плани іншої людини, розуміти зміст тексту про плани на тиждень.
|
Впр. 1 (с. 149) |
Модаль-не дієслово möchte". |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3,4 (с. 147) |
РЗ, Впр. 1(с.67 ) |
Впр. 2 (с.146), 4 (с. 147), 6 (с. 148) |
Впр. 5,7 (с. 148); РЗ, впр. 2,3 (с. 67) |
Впр. 7 (с. 148); РЗ, впр. 3 (с. 67) |
52 |
|
|
Відпочинок взимку. Розвиток навичок аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення. |
Навчати називати можливості для відпочинку взимку, запитувати одно клас-ників про їхній улюблений відпочинок узимку й відповіда-ти на такі запитання, писати повідомлення про свій улюблений відпочинок узимку. |
Впр. 1 (с. 149) |
Модаль-не дієслово "können: man kann". |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
Впр.3а (с.149 ); РЗ, впр. 1, (с.68), 3 (с. 69) |
Впр. 2 (с. 149), 4а, 4б (с.150) |
Впр. 6 (с. 151); РЗ, впр. 4 (с. 69) |
Впр. 6 (с. 151); РЗ, впр. 4 (с. 69) |
53 |
|
|
Відпочинок влітку. Формування навичок аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення. |
Навчати називати можливос-ті для відпочинку влітку, запитувати одно клас-ників про їхній улюблений відпочинок улітку й відп. на такі запитання, писати повідомлення про свій відпочинок улітку. |
Впр. 1 (с. 152) |
Ступені порівнян-ня прислів-ника "gern". |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
РЗ, Впр. 3(с.70 ) |
Впр. 3 (с.152 ), 4а, 4б (с. 153), 5 (с. 154) |
Впр. 6 (с. 154); РЗ, впр. 4 (с. 70) |
Впр. 6 (с. 154); РЗ, впр. 4 (с. 70) |
54 |
|
|
Подорожі. Розвиток навичок аудіювання, читання, письма. |
Навчати називати різні види транспорту, розуміти зміст листа про подорожі, проводити опитування серед одноклас-ників щодо їхній улюблених видів транспорту |
Впр. 1 (с. 155) |
Прийменник "mit". Ступені порівня-ння прислів-ника "gern". |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр.3а,3б (с. 156 ) |
РЗ, Впр. 2(с.71 ) |
Впр. 4 (с.156), 5 (с. 157) |
Впр. 6 (с. 157); РЗ, впр. 3,4 (с. 72) |
РЗ, впр. 4 (с. 72) |
55 |
|
|
Де ти був минулого літа? Формування навичок аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення. |
Навчати запитувати інших людей, де вони були минулого літа, й відповіда-ти на такі запитання, вживаючи дієслово «sein » у минулому часі Präteritum, розповіда-ти про свій відпочинок минулого літа. |
Впр. 1 (с. 158) |
Дієслово "sein" у минуло-му часі Präteri-tum. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3 веб-сайт (с. 158 ) |
РЗ, Впр. 2(с.73 ) |
Впр. 3 (с.158), 4 (с.159), 5 (с. 160) |
РЗ, впр. 3 (с. 74) |
РЗ, впр. 4 (с. 74) |
56 |
|
|
Літні канікули. Формуванні навичок аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення. |
Навчати розповіда-ти про свої плани на літні канікули, розпитува-ти однокласників про їхні плани на літо й відповіда-ти на такі запитання. |
Впр. 1 (с. 161) |
Прийменник "mit. "Модаль-не дієслово "möchte". Дієслово "sein" у минуло-му часі Präteri-tum. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
РЗ, Впр. 1 (с. 75 ) |
Впр. 2 (с. 161), 4а, 4б (с. 162) |
Впр. 5 (с. 162); РЗ, впр. 3 (с. 75) |
Впр. 5 (с. 162) |
57 |
|
|
Проект «Наше хобі». Формування навичок писемного й усного мовлення. |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички. |
|
|
|
Впр. 2 (с. 163 ) |
|
Впр. 4 (с. 164), 5 (с. 165), 6 (с. 166) |
Впр. 3,4 (с. 164); РЗ, впр. 3-5 (с. 77) |
Повтори-ти вивче-ний матеріал до теми |
58 |
|
|
Узагальнення знань з теми: «Відпочинок і дозвілля». |
Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички. |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 |
|
|
ТЕМА: «Природа і довкілля». Пори року і погода. Формування навичок аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення. |
Навчати описувати й порівнювати погоду в різні пори року. |
Впр. 1 (с. 167) |
Ступені порівня-ння прикмет-ників. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3а (с.167 ) |
Впр. 3б (с. 167), 5б (с. 169) |
Впр. 4 (с. 168) |
Впр. 6 (с. 169); РЗ, впр. 3 (с. 78) |
Впр. 6 (с. 169); РЗ, впр. 3 (с. 78) |
60 |
|
|
Наші улюблені пори року. Формування навичок аудіювання, читання, письма. |
Навчати запитувати одноклас-ників про їхні улюблені пори року й відповіда-ти на такі запитання, розуміти зміст тексту про улюблену пору року, писати лист про свою улюблену пору року. |
Впр. 1б (с. 170) |
Модаль-не дієслово "können: man kann". |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3,4 (с.171 ); РЗ, впр. 3 (с.79) |
РЗ, Впр. 1 (с.79 ) |
Впр. 2 (с.170), 5а, 5б (с. 172) |
Впр. 6 (с. 172) |
Впр. 3,6 ВС (с. 171,172) |
61 |
|
|
Наші лісові тварини. Розвиток навичок аудіювання, читання, письма, діалогічного й монологічного мовлення. Контрольна робота: читання. |
Навчати називати деяких лісових тварин, описувати свою улюблену лісову тварину, розуміти зміст тексту про тварин. |
Впр. 2а (с. 173) |
Множина іменни-ків. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3,4 (с. 174) |
РЗ, Впр. 2 (с. 80) |
Впр. 2с (с. 174), 5(с. 175) |
Впр. 6 (с. 175); РЗ, впр. 4 (с.80) |
РЗ, впр. 4 (с. 80) |
62 |
|
|
Тварини в зоопарку. Формування навичок письма, аудіювання, монологічного мовлення. Контрольна робота: аудіювання. |
Навчати називати й описувати тварин, що живуть у зоопарку, складати загадки про тварин. |
Впр. 1а (с. 176) |
Множина іменни-ків. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
РЗ, Впр. 1 (с.81 ) |
Впр. 1б (с. 176) |
Впр. 3 (с. 177), 5 (с. 178), РЗ, впр. 2 (с. 81), 4, (с. 82) |
РЗ, впр. 4 (с. 82) |
63 |
|
|
Дикі тварини. Розвиток навичок аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення. Контрольна робота: письмо. |
Навчати описувати диких тварин, порівнювати тварин за вагою і швидкістю,розуміти зміст тексту-загадки про дику тварину. |
|
Ступені порівня-ння прикмет-ників. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3 (с. 180) |
Впр. 1 (с.179), 3 (с. 180); РЗ, впр. 1,№, (с.83) |
Впр. 2 (с.179), 4 (с. 180), 5 (с. 181) |
Впр. 6 (с. 181); РЗ, впр. 2 (с. 83) |
Впр. 6 (с. 181) |
64 |
|
|
Свійські тварини. Формування навичок аудіювання, читання, письма, монологічного мовлення. Контрольна робота: говоріння. |
Навчати називати й описувати деяких домашніх тварин, розуміти розповіді однолітків про їхніх домашніх тварин. |
Впр. 2а (с. 182) |
Множина іменни-ків. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
Впр. 3 (с. 183), 4а (с.184) |
Впр. 4б (с.184); РЗ, впр. 1, (с.84) |
Впр. 2б (с.182) |
Впр. 5 (с. 184); РЗ, впр. 4 (с. 85) |
РЗ, впр. 4 (с. 85) |
65 |
|
|
У селі. Розвиток навичок аудіювання, письма, й монологічного мовлення. |
Навчати називати свійських тварин і складати текст про них. |
Впр. 1 (с. 185) |
Множина іменни-ків. |
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
Впр. 3 (с. 186), 5 (с. 187); РЗ, впр. 1 (с. 86), 3 (с.87) |
Впр. 2 (с. 185) |
Впр. 4 (с. 186); РЗ, впр. 3,4 (с. 87) |
РЗ, впр. 5 (с. 87) |
66 |
|
|
Моя тваринка. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення, письма. |
Навчати називати свійських тварин, описувати їх, розуміти розповіді одноклас-ників про улюблену домашню тваринку. |
|
|
Лексику вписуємо відповідно до уроку |
|
|
|
Впр. (с. ) |
Впр. 2б ВС (с. 182) |
67 |
|
|
Проект: «Наші улюблені тварини». Формування навичок писемного й усного мовлення. |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички. |
|
|
|
|
Впр. 7а (с.191); РЗ, впр. 2 (с. 88) |
Впр. 4 (с. 189), 5 (с.190) |
|
Повтори-ти вивче-ний матеріал з теми: «Приро да і довкілля» |
68 |
|
|
Узагальнення знань з теми: «Природа і довкілля». |
Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички. |
|
|
|
|
|
|
Впр. 3,4 (с. 189); РЗ, впр.3 (с. 88), 6 (с. 89) |
Повтори-ти вивче-ний матеріал з теми: «Приро да і довкілля» |
69 |
|
|
Моделювання мовленнєвих ситуацій на уроці. Ігри. Розвиток навичок монологічного й діалогічного мовлення. |
Вчити працювати в парах, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички. |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички. |
|
|
|
|
|
|
|
|