Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови для 4 класу (за підручником "Німецька мова 4 клас", авторів: С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва.- Харків: Видавництво "Ранок",2015.
Перегляд файлу

4 клас II семестр

№ уроку

Дата

Примітка

Тема

Мета

Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій

 

Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій

Дом. завдан.

Фонет. матеріал

Граматмате-ріал

Лексич.

 матеріал

Читання

Аудіюва

ння

Мовлення

Письмо

33

 

 

ТЕМА: «Шкільне життя». У школі. Розвиток навичок зв’язного мовлення.

Навчати розповідало, що учні роблять у школі, запитувати однокласників, що вони охоче роблять на уроках, і відповідати на такі запитання.

Впр. 1а

 (с. 100)

Теперіш-ній час дієслів Präsens (повторення).

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

РЗ, Впр.1,2   (с.  43)

Впр. 2  (с.100),3,4 (с. 101), 5 (с. 102)

 

Впр. 6

 (с. 102); РЗ, впр. 3 (с. 43)

34

 

 

Улюблені предмети. Розвиток навичок аудіювання, монологічного і діалогічного мовлення.

Навчати називати шкільні предмети, розповідало про свої улюблені предмети у школі, розуміти висловлю висло дітей про їхні улюблені предмети.

Впр. 1

 (с. 103)

 

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

Впр.  4  (с.  104); РЗ, впр. 1,3 (с.44)

Впр. 5а (с.104  ), 5б, 5с (с. 105)

Впр. 6   (с. 105)

Впр. 1 ВС  (с. 103), 6 (с. 105)

35

 

 

Дні тижня. Розвиток навичок читання і перекладу.

Навчати називати дні тижня, розповідало про кількість уроків у школі, виправляти неточності в тексті.

Впр. 1

 (с. 106)

Прийменник "am (an + dem)" з назвами днів тижня.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 4  (с.107)

РЗ, Впр.1   (с.  45)

Впр. 3  (с.106)

Впр. 5   (с. 107); РЗ, впр. 3б, 4 (с.46)

Впр. 5

 (с. 107; РЗ, впр 4 (с. 46))

36

 

 

Розклад уроків. Розвиток навичок читання, письма, мовлення.

Навчати називати послідовність уроків у розкладі, розуміти зміст листа про розклад уроків, писати лист про свій розклад уроків.

Впр. 2

 (с. 108)

Порядкові числівники.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 4а  (с. 109), 4б (с.110)

Впр.  3  (с.  108); РЗ, впр. 1 (с.47)

Розповіда-ти про свій розклад уроків

Впр. 5,6 (с. 110); РЗ,

 впр. 2, 3  (с. 47)

Впр. 4а (с. 109), 6 (с. 110)

37

 

 

Наш урок німецької мови. Розвиток навичок діалогічного і монологічного мовлення.

Навчати розповідало про урок німецької мови, писати повідомлення про свій урок німецької.

Впр. 1

 (с. 111)

 

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 3

 (с.  111)

 

Впр.  2 (с. 111), 5 (с. 112)

Впр. 3

 (с. 111), 6 (С. 112); РЗ, впр. 3 (с. 48)

Впр. 6

 (с. 112); РЗ, впр. 3 (с. 48)

38

 

 

Мій портфель. Розвиток навичок читання, письма, аудіювання.

Навчати називати шкільне приладдя, описувати шкільне приладдя на малюнку, писати повідом. про те,що беруть до школи.

Впр. 1,2

 (с. 113)

Множина іменни-ків.

 

Речення зі зворотом "es gibt".

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 5а  (с. 115 )

 

Впр. 5б   (с.115)

Впр. 6

 (с. 115); РЗ, впр. 3 (с. 49)

РЗ, впр. 3 (с. 49)

39

 

 

Чого тут бракує? Розвиток навичок монологічного і діалогічного мовлення.

Навчати називати шкільне приладдя. Порівнювати малюнки зі шкільним приладдям і називати предмети, що відсутні.

Впр. 1

 (с. 116)

Іменники в знахідному відмінку.

Запереч-ний займен-ник "kein".

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр.3   (с.117)

РЗ, Впр.  1,2(с.50  )

Впр.  2 (с. 116 ), 4 (с. 117)

Впр. 5

 (с. 117); РЗ, впр. 3 (с. 51)

Впр. 5

 (с. 117); РЗ, впр.4 (с. 51)

40

 

 

Без кулькової ручки у школі. Розвиток навичок читання, мовлення, письма.

Навчати називати відсутнє шкільне приладдя, просити в однокласників необхіднешкільне приладдя.

Впр. 1

 (с. 118)

Прийменник "ohne".

Множина іменни-ків.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

РЗ, впр. 1   (с.  52)

Впр. 4а, 4б   (с.119)

Впр. 5

(с. 119); РЗ, впр. 3 (с. 52)

Впр. 5

 (с. 119)

41

 

 

Що тут є? Розвиток навичок аудіювання, читання, письма.

Навчати називати предмети в класній кімнаті та їхню кількість, розуміти зміст тексту про класну кімнату, порівнювати текст з малюнком і виправляти неточності в тексті.

 

Впр. 1

 (с. 120)

Множина іменни-ків.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр.4    (с.  121)

 

Впр. 3а  (с.120), 3б, 4 (с.121), 5 (с. 122)

Впр. 6

(с. 122); РЗ, впр. 3 (с. 53)

РЗ, впр. 3 (с. 53)

42

 

 

Наша класна кімната. Розвиток навичок читання, письма.

Навчати описувати предмети в класній кімнаті за кольорами, розуміти зміст тексту про класну кімнату, порівнювати й описувати класні кімнати, писати лист про свою класну кімнату.

Впр. 1

 (с. 123)

 

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 3а  (с. 124 )

РЗ, Впр.  1 (с.54  )

Впр. 2  (с.123), 3б (с.124),4,5 (с.125)

Впр. 6

 (с. 125); РЗ, впр. 3 (с. 54), 4,5 (с. 55)

РЗ, впр.5  (с. 55)

43

 

 

Узагальнення знань з теми: «Шкільне життя».

Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички.

 

Впр. 3 (с. 56)

 

 

РЗ, Впр.5   (с.  57)

Впр. 2 (с.126), 3,4 (с. 127), 5 (с. 128)

Впр. 2

 (с. 126); РЗ, впр. 4,5 (с. 57)

Завдання на веб-сайті

44

 

 

ТЕМА: «Відпочинок і дозвілля». Хобі. Розвиток навичок читання, мовлення.

Навчати називати хобі, які можуть мати діти, розуміти зміст тексту про хобі дитини, писати повідомлення про свої хобі.

Впр. 1

 (с. 129)

 

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 4а  (с.130  )

РЗ, Впр.  1 (с.58  )

Впр. 2а, 3 (с.  129), 4б, 5 (с.130)

Впр. 6

 (с. 130); РЗ, впр. 2,3 (с. 58)

РЗ, впр. 3   (с. 58)

45

 

 

У вільний час. Розвиток навичок зв’язного мовлення.

Навчати розповід., що можна робити на дозвіллі, описувати відпочинок залежно від пори року.

Впр. 1

 (с. 131)

Модаль-не дієслово "können: man kann".

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

РЗ, Впр.1   (с.  59)

Впр. 2 (с.131), 4, 5 (с. 132)

РЗ, впр. 2

 (с. 59)

Впр. 6

 (с. 132); РЗ, впр. 3 (с. 59)

46

 

 

Мій улюблений герой. Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення.

Навчати запитувати одноклас- ників про їхні улюблені кольори, книги, улюблених героїв, тварин тощо й відповіда-ти на такі запитання.

Впр. 1

 (с. 133)

Слово-твір: складні слова.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр.  3

 (с.133  ); РЗ, впр. 2 (с.60)

 

Впр. 2  (с.133  ), 5 (с. 134)

Впр. 6

 (с. 135); РЗ, впр. 4 (с. 61)

РЗ, впр.  4 (с.61 )

47

 

 

Це мої друзі. Формування навичок читання, аудіювання, письма.

Навчати називати частини тіла людини, описувати зовніш-ність людини, розуміти опис зовнішнос-ті людини.

Впр. 1

 (с. 136)

Множина іменни-ків

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 3  (с.136  )

РЗ, Впр. 1  (с.  62)

Впр. 4 (с.137)

Впр. 2

 (с. 136); РЗ, впр. 2,3 (с. 62)

Впр. 5

 (с. 137); РЗ, впр. 3 (с. 62)

48

 

 

Улюблений одяг. Формування навичок аудіювання, письма, монологічного мовлення.

Навчати називати предмети одягу і їхній колір, описувати свій улюблений одяг, розуміти висловлю-вання дітей про їхній улюблений одяг.

Впр. 1

 (с. 138)

Множина іменни-ків

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

Впр. 3а, 3б

 (с. 138);  РЗ, впр. 1,2 (с.63))

Впр. 4б  (с.139)

Впр. 6

 (с. 140); РЗ, впр. 3 (с. 63)

РЗ, впр. 3   (с. 63)

49

 

 

Хто носить цей одяг? Формування навичок читання, аудіювання, письма.

Навчати описувати зовніш-ність та одяг людини й улюблено-го героя, розуміти опис зовніш-ності.

 

 

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр.2   (с.141  ); РЗ впр.3 (с.65)

Впр.  1

 (с. 141),3 (с. 142); РЗ впр. 1 (с. 64)

Впр. 4  (с.142), 5 (с. 143)

Впр. 6

 (с. 143); РЗ, впр. 3 (с. 65)

Впр. 6

  (с. 143); РЗ впр. 3 (с. 65)

50

 

 

Одяг і вільний час. Формування навичок аудіювання, письма й монологічного мовлення.

Навчати називати предмети зимового та літнього одягу, розповіда-ти про те, як доречно одягатися в різних ситуаціях.

Впр. 1

 (с. 144)

Іменники в знахід-ному від-мінку.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

РЗ, Впр. 1 (с.  66)

Впр. 2  (с.144), 3,4 (с. 145)

Впр. 5

 (с. 145); РЗ, впр. 3 (с. 66)

РЗ, впр. 3 (с. 66)

51

 

 

Плани на тиждень. Розвиток навичок аудіювання, читання, письма.

Навчати розповідати про свої плани на тиждень й описувати плани іншої людини, розуміти зміст тексту про плани на тиждень.

 

 

Впр. 1

 (с. 149)

Модаль-не дієслово möchte".

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр.  3,4 (с.  147)

РЗ, Впр.   1(с.67  )

Впр. 2  (с.146), 4 (с. 147), 6 (с. 148)

Впр. 5,7 (с. 148); РЗ, впр. 2,3 (с. 67)

Впр. 7

 (с. 148); РЗ, впр. 3 (с. 67)

52

 

 

Відпочинок взимку. Розвиток навичок аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення.

Навчати називати можливості для відпочинку взимку, запитувати одно клас-ників про їхній улюблений відпочинок узимку й відповіда-ти на такі запитання, писати повідомлення про свій улюблений відпочинок узимку.

Впр. 1

 (с. 149)

 Модаль-не дієслово "können: man kann".

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

Впр.3а   (с.149 ); РЗ, впр. 1, (с.68), 3 (с. 69)

Впр. 2

 (с. 149), 4а, 4б (с.150)

Впр. 6

 (с. 151); РЗ, впр. 4 (с. 69)

Впр. 6

 (с. 151); РЗ, впр. 4 (с. 69)

53

 

 

Відпочинок влітку. Формування навичок аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення.

Навчати називати можливос-ті для відпочинку влітку, запитувати одно клас-ників про їхній улюблений відпочинок улітку й відп. на такі запитання, писати повідомлення про свій відпочинок улітку.

Впр. 1

 (с. 152)

Ступені порівнян-ня прислів-ника "gern".

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

РЗ, Впр.  3(с.70  )

Впр. 3 (с.152 ), 4а, 4б (с. 153), 5 (с. 154)

Впр. 6

 (с. 154); РЗ, впр. 4 (с. 70)

Впр. 6

 (с. 154); РЗ, впр. 4 (с. 70)

54

 

 

Подорожі. Розвиток навичок аудіювання, читання, письма.

Навчати називати різні види транспорту, розуміти зміст листа про подорожі, проводити опитування серед одноклас-ників щодо їхній улюблених видів транспорту

Впр. 1

 (с. 155)

Прийменник "mit".

Ступені порівня-ння прислів-ника "gern".

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр.3а,3б   (с. 156 )

РЗ, Впр.  2(с.71  )

Впр. 4 (с.156), 5 (с. 157)

Впр. 6

 (с. 157); РЗ, впр. 3,4 (с. 72)

РЗ, впр. 4 (с. 72)

55

 

 

Де ти був минулого літа? Формування навичок аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення.

Навчати запитувати інших людей, де вони були минулого літа, й відповіда-ти на такі запитання, вживаючи дієслово «sein » у минулому часі Präteritum, розповіда-ти про свій відпочинок минулого літа.

Впр. 1

 (с. 158)

Дієслово  "sein" у минуло-му часі Präteri-tum.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр.  3 веб-сайт (с. 158 )

РЗ, Впр.  2(с.73 )

Впр. 3  (с.158), 4 (с.159), 5 (с. 160)

РЗ, впр. 3 (с. 74)

РЗ, впр. 4 (с. 74)

56

 

 

Літні канікули. Формуванні навичок аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення.

Навчати розповіда-ти про свої плани на літні канікули, розпитува-ти однокласників про їхні плани на літо й відповіда-ти на такі запитання.

Впр. 1

 (с. 161)

Прийменник "mit. "Модаль-не дієслово "möchte".

Дієслово "sein" у минуло-му часі Präteri-tum.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

РЗ, Впр. 1 (с. 75 )

Впр. 2

 (с. 161), 4а, 4б (с. 162)

Впр. 5

 (с. 162); РЗ, впр. 3 (с. 75)

Впр. 5

 (с. 162)

57

 

 

Проект «Наше хобі». Формування навичок писемного й усного мовлення.

Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички.

 

 

 

Впр. 2

 (с. 163 )

 

Впр. 4 (с. 164), 5 (с. 165), 6 (с. 166)

Впр. 3,4 (с. 164); РЗ, впр. 3-5 (с. 77)

Повтори-ти вивче-ний матеріал до теми

58

 

 

Узагальнення знань з теми: «Відпочинок і дозвілля».

Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички.

 

 

 

 

 

 

 

 

59

 

 

ТЕМА: «Природа і довкілля». Пори року і погода. Формування навичок аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення.

Навчати описувати й порівнювати погоду в різні пори року.

Впр. 1

 (с. 167)

Ступені порівня-ння прикмет-ників.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 3а  (с.167  )

Впр. 3б  (с.  167), 5б (с. 169)

Впр. 4      (с. 168)

Впр. 6

 (с. 169); РЗ, впр. 3 (с. 78)

Впр. 6

 (с. 169); РЗ, впр. 3 (с. 78)

60

 

 

Наші улюблені пори року. Формування навичок аудіювання, читання, письма.

Навчати запитувати одноклас-ників про їхні улюблені пори року й відповіда-ти на такі запитання, розуміти зміст тексту про улюблену пору року, писати лист про свою улюблену пору року.

Впр. 1б

 (с. 170)

Модаль-не дієслово "können: man kann".

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 3,4  (с.171  ); РЗ, впр. 3 (с.79)

РЗ, Впр.  1 (с.79 )

Впр. 2 (с.170), 5а, 5б (с. 172)

Впр. 6

 (с. 172)

Впр. 3,6 ВС (с. 171,172)

61

 

 

Наші лісові тварини. Розвиток навичок аудіювання, читання, письма, діалогічного й монологічного мовлення. Контрольна робота: читання.

Навчати називати деяких лісових тварин, описувати свою улюблену лісову тварину, розуміти зміст тексту про тварин.

Впр. 

 (с. 173)

Множина іменни-ків.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр.  3,4 (с.  174)

РЗ, Впр. 2 (с.  80)

Впр. 2с    (с. 174), 5(с. 175)

Впр. 6

 (с. 175); РЗ, впр. 4 (с.80)

РЗ, впр. 4 (с. 80)

62

 

 

Тварини в зоопарку. Формування навичок письма, аудіювання, монологічного мовлення. Контрольна робота: аудіювання.

Навчати називати й описувати тварин, що живуть у зоопарку, складати загадки про тварин.

Впр. 1а

 (с. 176)

Множина іменни-ків.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

РЗ, Впр. 1 (с.81  )

Впр. 1б (с. 176)

Впр. 3

 (с. 177), 5 (с. 178), РЗ, впр. 2 (с. 81), 4, (с. 82)

РЗ, впр. 4   (с. 82)

63

 

 

Дикі тварини. Розвиток навичок аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення. Контрольна робота: письмо.

Навчати описувати диких тварин, порівнювати тварин за вагою і швидкістю,розуміти зміст тексту-загадки про дику тварину.

 

Ступені порівня-ння прикмет-ників.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр.   3 (с.  180)

Впр. 1 (с.179), 3 (с. 180);

РЗ, впр. 1,№, (с.83)

Впр. 2 (с.179), 4 (с. 180), 5 (с. 181)

Впр. 6

 (с. 181); РЗ, впр. 2 (с. 83)

Впр. 6

 (с. 181)

64

 

 

Свійські тварини. Формування навичок аудіювання, читання, письма, монологічного мовлення. Контрольна робота: говоріння.

Навчати називати й описувати деяких домашніх тварин, розуміти розповіді однолітків про їхніх домашніх тварин.

Впр. 2а

 (с. 182)

Множина іменни-ків.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

Впр. 3   (с.  183), 4а (с.184)

Впр.     (с.184); РЗ, впр. 1, (с.84)

Впр. 2б (с.182)

Впр. 5

 (с. 184); РЗ, впр. 4 (с. 85)

РЗ, впр. 4 (с. 85)

65

 

 

У селі. Розвиток навичок аудіювання, письма, й монологічного мовлення.

Навчати називати свійських тварин і складати текст про них.

Впр. 1

 (с. 185)

Множина іменни-ків.

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

Впр. 3  (с. 186), 5 (с. 187); РЗ, впр. 1 (с. 86), 3 (с.87)

Впр. 2

 (с. 185)

Впр. 4

 (с. 186); РЗ, впр. 3,4 (с. 87)

РЗ, впр. 5 (с. 87)

66

 

 

Моя тваринка. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення, письма.

Навчати називати свійських тварин, описувати їх, розуміти розповіді одноклас-ників про улюблену домашню тваринку.

 

 

Лексику вписуємо відповідно до уроку

 

 

 

Впр.   (с.  )

Впр. 2б ВС (с. 182)

67

 

 

Проект: «Наші улюблені тварини». Формування навичок писемного й усного мовлення.

Навчати працювати над проектом,  закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички.

 

 

 

 

Впр. 7а  (с.191); РЗ, впр. 2 (с. 88)

Впр. 4

(с. 189), 5 (с.190)

 

Повтори-ти вивче-ний матеріал з теми: «Приро

да і довкілля»

68

 

 

Узагальнення знань з теми: «Природа і довкілля».

Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички.

 

 

 

 

 

 

Впр. 3,4 (с. 189); РЗ, впр.3 (с. 88), 6 (с. 89)

Повтори-ти вивче-ний матеріал з теми: «Приро

да і довкілля»

69

 

 

Моделювання мовленнєвих ситуацій на уроці. Ігри. Розвиток навичок монологічного й діалогічного мовлення.

Вчити працювати в парах, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички.

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.

Закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку