«Перевірено» «Затверджено»
Заст. директора з НВР Директор школи
…….……… С. В. Медвідь ………… Н. В. В’язова
…. __________ 2019 р. …. __________ 2019 р.
«Перевірено» «Затверджено»
Заст. директора з НВР Директор школи
…….……… С. В. Медвідь ………… Н. В. В’язова
…. __________ 2020 р. …. __________ 2020 р.
для учнів 2-А класу на 2019/2020 н. р.
учителя Доброолександрівської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Заярченко Людмили Ярославівни
Розглянуто на засіданні МО
вчителів початкових класів
Протокол № 1 від
«___» серпня 2019 р.
Голова МО: А. О. Крива
Нормативно-правова база НУШ:
Пояснювальна записка
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у2019/2020 навчальному році ( лист №1/11-5966 від 01.07.2019)
Інформаційні матеріали щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020 н. р. ( додаток до листа Міністерстваосвіти і науки України від 27.06.2019№ 1/9-414)
Типова освітня програма початкової освіти, цикл І (1-2 класи), розроблена під керівництвом Шияна Р. Б.
Освітня програма школи І ступеня складена на основі Типової освітньої програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018р. № 268 «Про затвердження типової освітньої програми для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма школи І ступеня розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» та рішення колегії Міністерства освіти і науки України (протокол № 2/2-2 від 22.02 2018 року).
Планування для шкіл з українською мовою навчання укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти. за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) .
Розклад навчальних предметів для 2-А класу нової української школи
|
ВЕРЕСЕНЬ |
ЖОВТЕНЬ
|
ЛИСТОПАД
|
ГРУДЕНЬ |
СІЧЕНЬ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
П |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
П |
|||||||||||
В |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
В |
|||||||||||
С |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
С |
|||||||||||
Ч |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
Ч |
|||||||||||
П |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
П |
|||||||||||
С |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
С |
|||||||||||
Н |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
Н |
|||||||||||
|
ЛЮТИЙ |
|
БЕРЕЗЕНЬ |
|
КВІТЕНЬ |
|
ТРАВЕНЬ |
|
ЧЕРВЕНЬ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
П |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
П |
|||||||||||
В |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
В |
|||||||||||
С |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
|
С |
|||||||||||
Ч |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
|
Ч |
|||||||||||
П |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
3 |
10 |
17 |
24 |
1 |
|
8 |
15 |
22 |
29 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
|
П |
|||||||||||
С |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
4 |
11 |
18 |
25 |
2 |
|
9 |
16 |
23 |
30 |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
|
С |
|||||||||||
Н |
2 |
9 |
16 |
23 |
|
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
5 |
12 |
19 |
26 |
3 |
|
10 |
17 |
24 |
31 |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
|
Н |
|||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 триместр |
2 триместр |
3 триместр |
4 триместр |
5 триместр |
6 триместр |
РІК |
|
|
СВЯТКОВІ ДНІ |
|||||||||||||||||||||||||||||
02.09-04.10 |
15.10-15.11 |
25.11-27.12 |
13.01-21.02 |
02.03-10.04 |
21.04-29.05 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
ПОНЕДІЛОК |
5 |
4 |
5 |
6 |
5 |
4 |
29 |
|
|
14.10; 09.03; 20.04; 11.05 |
|||||||||||||||||||||||||||||
ВІВТОРОК |
5 |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
33 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
СЕРЕДА |
5 |
5 |
4 |
6 |
6 |
6 |
32 |
|
|
25.12 |
|||||||||||||||||||||||||||||
ЧЕТВЕР |
5 |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
33 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
П’ЯТНИЦЯ |
5 |
5 |
5 |
6 |
6 |
5 |
32 |
|
|
01.05 |
|||||||||||||||||||||||||||||
КАНІКУЛИ |
07.10-13.10 |
18.11-24.11 |
30.12-12.01 |
24.02-01.03 |
13.04-19.04 |
01.06-31.08 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Календар на 2019-2020 навчальний рік (за триместрами)
Підручники
Підручник для 2 класу. Київ «Світич» 2019, І-ІІ частина
Підручник для 2 класу. Харків , видавництво «Ранок» 2019
Підручник для 2 класу. Кам'янець-Подільський «Абетка» 2019
Підручник для 2 класу. Харків , видавництво «Ранок» 2019, І-ІІ частина
Зміст освіти у Державного стандарту початкової освіти групується за такими освітніми галузями:
Назва освітньої галузі |
Індекс у таблиці державних вимог до обов’язкових результатів навчання |
1. Мовно-літературна: 1.1. Українська мова і література, мови і літератури національних меншин 1.2. Іншомовна освіта |
|
2. Математична |
МАО |
3. Природнича |
ПРО |
4. Технологічна |
ТЕО |
5. Інформатична |
ІФО |
6. Соціальна і здоров’язбережна |
СЗО |
7. Фізкультурна |
ФІО |
8. Громадянська та історична |
ГІО |
9. Мистецька |
МИО |
І семестр Місяць: вересень «Зміни» 1-2 тиждень |
|||||
Назва предметів |
Понеділок
02. 09 |
Вівторок
03. 09 |
Середа
04. 09 |
Четвер(інт.курс)
05. 09 |
П’ятниця
06. 09 |
Я досліджую світ |
Вступ. Зміни. Що змінилося в мені? Опрацювання уривку з повісті-казки В. нестайка «Пригоди у Павутинні» |
Змінне і незмінне в мені. Зміни в школі. Як змінилась моя школа? Досліди |
Чому люди інколи змінюють свою зовнішність? Мій клас. Як змінився мій клас? Прикрась класну кімнату. Зроби картину. |
|
Чого я навчився за рік? В. Нестайко «Таємниче зникнення». Способи передавання повідомлень. Які є зміни? Мова жестів |
Українська мова |
Я вивчаю українську мову |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 1. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього» |
Я досліджую світ Що допомагає зміцнити своє тіло? |
Мова і мовлення |
Читання |
|
Я у школі. |
Робота з дитячою книжкою. Книга — кращий друг |
Я досліджую світ Усне мовлення. Усна народна творчість |
|
Математика |
Послідовність чисел першої сотні. Утворення чисел у межах 100. Кількість десятків у сотні. |
Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Роз ряди чисел. Позиційний принцип запису числа |
Урок закріплення знань і вмінь визначати десятковий склад чисел |
Я досліджую світ Лічба одиницями, двійками, п’ятірками, десятками. Числові послідовності |
|
Образотворче мистецтво |
|
Краса довкілля у мистецтві. Аплікація «Здрастуй, осене!...» |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Поняття про інформацію. Кодування інформації |
Фізична культура |
ТБ. Життєво важливі способи пересування людини. Загально-розвивальні вправи. |
|
|
ТБ. Ранкова гімнастика, фізкультхвилинки. Різновиди ходьби. |
ТБ. Вправи для формування правильної постави. Рухливі ігри. |
Примітка |
|
|
|
|
|
3 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
09. 09 |
Вівторок
10. 09 |
Середа
11. 09 |
Четвер(інт.курс)
12. 09 |
П’ятниця
13. 09 |
Я досліджую світ |
Зміни в природі. Рух Землі навколо Сонця. |
Життя рослин і тварин восени. Що це за тварина? (ліплення) Зміна діяльності – найкращий відпочинок |
.Як змінюються істоти впродовж життя? Життєвий цикл метелика. |
|
Що змінилося в мені? Проект «Як я змінився/змінилася за час навчання в школі» |
Українська мова |
Усне і писемне мовлення. Складання речень про книгу. Книга – мій друг. |
|
Писемне мовлення. |
Я досліджую світ Мова і мовлення. Прислів’я |
Писемне мовлення. Лічилка. Пісня - потішка |
Читання |
|
Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадка. |
Усне мовлення. Усна народна творчість. Скоромовка. |
Я досліджую світ Книга – мій друг |
|
Математика |
Порівняння чисел. Числові рівності й нерівності: іс- тинні та хибні |
Додавання чисел на основі десяткової нумерації. Спосіб порозрядного додавання |
Віднімання чисел на основі десяткової нумерації. Спосіб порозрядного віднімання |
Я досліджую світ Додавання й віднімання чисел на основі десяткової нумерації. |
|
Образотворче мистецтво |
|
Світ і мова мистецтва. Композиція «Веселковий світ» |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова |
Фізична культура |
ТБ. Загально-розвивальні вправи (ЗРВ) . Різновиди бігу. Повторення правил в рухливих іграх. |
|
|
ТБ. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. Різновиди ходьби та бігу. |
ТБ. Рухливі ігри та естафети. Дотримання правил гри. |
Примітка |
|
|
|
|
|
4 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
16. 09 |
Вівторок
17. 09 |
Середа
18. 09 |
Четвер(інт.курс)
19. 09 |
П’ятниця
20. 09 |
Я досліджую світ |
Які зміни не залежать від мене? Опрацювання тексту «Порятунок» |
Прогноз погоди. Чи може людина впливати на погоду? |
Які зміни не залежать від мене? Термометр |
|
Які зміни залежать від мене? Фізичні вправи. Зневоднення організму |
Українська мова |
Письмо як засіб спілкування. |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 2. Пишемо листа. |
Я досліджую світ. Письмо як засіб спілкування. |
Монолог і діалог |
Читання |
|
Опрацювання оповідання «Як було написано першого листа» за Р. Кіплінгом |
Робота з дитячою книжкою. Українські народні казки. |
Я досліджую світ Усне мовлення. Усна народна творчість |
|
Математика |
Додавання й віднімання чисел на основі десяткової нумерації. Розклад числа на розрядні доданки |
Розв’язування простих задач на знаходження суми, різниці, на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, на різницеве порівняння. |
Числовий вираз. Сімейство рівностей. Числовий вираз на дві дії. Складання і обчислення числових виразів за запитаннями |
Я досліджую світ Аналіз тексту задачі. Сутність процесу розв’язування задачі. Повна форма запису |
|
Образотворче мистецтво |
|
Квітковий барвограй. Композиційний центр. Малюємо фарбами |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття об’єкту, його властивості. Спільні та відмінні ознаки об’єктів. |
Фізична культура |
ТБ. Вправи для формування правильної постави. Рухливі ігри та естафети для розвитку фізичних якостей. |
|
|
ТБ. Комплекс вправ ранкової гімнастики. |
ТБ Виконання різних ролей в ігрових ситуаціях. Спільні рішення на користь команди. |
Примітка |
|
|
|
|
|
5 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
23. 09 |
Вівторок
24. 09 |
Середа
25. 09 |
Четвер(інт.курс)
26. 09 |
П’ятниця
27. 09 |
Я досліджую світ |
Які зміни залежать від мене? Розпорядок дня |
Які зміни залежать від мене? Партнери для гри |
Які зміни залежать від мене, а які ні? Перевір себе |
|
Осінні зміни в природі. Екскурсія – мандрівка. День туризму |
Українська мова |
Писемне мовлення. Ділог |
|
Повторюємо. Слово. Складання речень зі слів. |
Я досліджую світ Досліджуємо слово (с.11) |
Повторюємо. Речення |
Читання |
|
Українська народна пісня «Ходить гарбуз по гророду» |
Вірш «Варення» Г. Фалькович. |
Я досліджую світ Досліджуємо слово (с.10) |
|
Математика |
Натуральні числа і число 0. Творча робота над задачею |
Аналітичні вправи з парними та непарними числами. Робота над задачею |
Круглі числа. Розв’язування задач з логічним на- вантаженням |
Я досліджую світ Повторення вивченого про число. Нестандартні завдання з числами |
|
Образотворче мистецтво |
|
Прийом «заливка». Налетіли хмарки. Хмаринки різної форми |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Програми для створення за змінювання графічних зображень. Змінювання готових зображень |
Фізична культура |
ТБ. Рухова та ігрова діяльність під час відпочинку. Пози-тивний вплив природного середо-вища на стан здоров’я. |
|
|
ТБ. Рухливі ігри під час екскурсій. |
ТБ Рухливі ігри під час відпочинку. |
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: жовтень «Факти і здогадки» 6 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
30. 09 |
Вівторок
01. 10 |
Середа
02. 10 |
Четвер(інт.курс)
03. 10 |
П’ятниця
04. 10 |
Я досліджую світ |
Факти і здогадки. Джерела інформації |
Які факти приховує фотографія? Опрацювання тексту В. Табур «Вероніка і рожева парасолька». Виготовлення парасольки |
Прості речі. Про що розкажуть прості речі? Проведи дослідження … |
|
Твоє здоров'я. Корисні та шкідливі продукти |
Українська мова |
Повторюємо. Речення. Вірш-небелиця |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 3. Складання речень за малюнками. |
Я досліджую світ Досліджуємо речення. |
Звуки і букви. |
Читання |
|
Повторюємо. Текст. Вірш «В ліс метелики летіли» О. Мамчич |
Робота з дитячою книжкою. Осінь |
Я досліджую світ Досліджуємо текст |
|
Математика |
Довжина як властивість предметів навколиш-нього світу. Порівняння об’єктів за зростом і за довжиною «на око». Одиниці вимірювання довжини. |
Порівняння довжини предметів, які знаходяться у вертикальному і горизонтальному положенні. Вимірювання довжин предметів у сантиметрах, метрах |
Час. Визначення тривалості відомих учням життєвих ситуацій. Орієнтування у днях тижня.
|
Я досліджую світ Розв’язування задач на встановлення віку |
|
Образотворче мистецтво |
|
Цікавий світ тарин. Перегляд мультфільму «Цікава ферма». Малюємо фарбами «руде левеня» |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення зображень. Зображення з геометричних фігур. |
Фізична культура |
ТБ. Різновиди ходьби. Рухливі ігри. |
|
|
ТБ. Виконання різновидів ходьби. Рухливі ігри . |
ТБ. Виконання різновидів ходьби. Рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку. |
Примітка |
|
|
|
|
|
7 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
14. 10 |
Вівторок
15. 10 |
Середа
16. 10 |
Четвер(інт.курс)
17. 10 |
П’ятниця
18. 10 |
Я досліджую світ |
Свято |
Сонце. Чим цікаве сонце? Оповідання «Сонячні зайчики» .Явища, схожі на сонячних зайчиків. Виготовлення поробки «Веселий зайчик» |
Які факти минулого впливають на майбутнє? |
|
Розбір ситуацій. Доведи свою думку. Які свята відзначають українці – 14 жовтня |
Українська мова |
Народна казка «Учений кіт» |
Звуки і букви. Абетка |
Я досліджую світ Звуки і букви. Абетка |
Працюємо зі словником |
|
Читання |
|
Вірш «Юрасева іграшка» Г. Демченко |
Я досліджую світ Абетка. Словники. |
|
|
Математика |
Вартість. Грошові одиниці — гривня, копійка. Співвідношення між грошовими одиницями. |
Маса і місткість як властивості предметів навколишнього світу.
|
Я досліджую світ Одиниці вимірювання місткості. Розв’язування практично зорієнтованих задач |
|
|
Образотворче мистецтво |
Контрасти в мистецтві та в житті. Витинання . Створення метелика в техніці витинання |
|
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів. |
|
Фізична культура |
|
|
ТБ Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
ТБ. Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
|
Примітка |
|
|
|
|
|
8 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
21. 10 |
Вівторок
22. 10 |
Середа
23. 10 |
Четвер(інт.курс)
24. 10 |
П’ятниця
25. 10 |
Я досліджую світ |
Яку інформацію записують числами? «Магічне число сім» за твором В. Табур |
Загадкові позначки на пакетах соку. Досліди . Виготовлення підставки для олівців |
Шрифт Брайля. Люди з порушенням зору |
|
Опрацювання «Що там на горищі» за твором В. Табур. Свічник |
Українська мова |
Абетка. Народні казки |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 4. Складаємо казку |
Я досліджую світ Абетка. Казки народні і авторські |
Голосні і приголосні букви. Позначення голосних звуків буквами. |
Читання |
|
Абетка. Авторська казка «Фалькувата миша» Д. Родарі. |
Робота з дитячою книжкою. Театралізуємо казку |
Я досліджую світ Абетка. Казки народні і авторські |
|
Математика |
Назви компонентів та результату дії додавання. Читання рівностей на додавання різними способами. |
Додавання частинами в межах 100. Знаходження невідомого доданка |
Назви компонентів і результату дії віднімання. Читання рівностей на віднімання різними способами. |
Я досліджую світ Переставний закон додавання |
|
Образотворче мистецтво |
|
Краса контрастів: «теплі» та «холодні» кольори. Композиція «Вітер листочки зриває» |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення зображень за зразком. |
Фізична культура |
ТБ. Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
|
|
ТБ. Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
ТБ. Комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи. Рухливі ігри. |
Примітка |
|
|
|
|
|
9 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
28. 10 |
Вівторок
29. 10 |
Середа
30. 10 |
Четвер(інт.курс)
31. 10 |
П’ятниця
01. 11 |
Я досліджую світ |
Родовід. Про що розкаже родовідне дерево |
Родинні реліквії. Створення колажу «Спільні захоплення» |
Незнайомі предмети. Як діяти в таких ситуаціях? Практичні вправи |
|
«Кротяча» трилогія для дітей. Перевір себе |
Українська мова |
Голосні букви. Буква ї |
|
Абзац. План |
Я досліджую світ Голосні букви. Буква ї. |
Перенос слів із рядка в рядок. |
Читання |
|
Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. |
Оповідання «Мій домашній улюбленець» Д. Кузьменко. |
Я досліджую світ Склади розповідь за малюнком |
|
Математика |
Знаходження невідомого зменшуваного. Робота на задачами. |
Знаходження невідомого від’ємника |
Закріплення вмінь знаходити невідомі компоненти дій додавання і віднімання. |
Я досліджую світ Розвиток логічного мислення |
|
Образотворче мистецтво |
|
Краса у повсякденні. Стилізація. Стилізоване зображення пташки та квітів |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв. |
Фізична культура |
ТБ. Комплекс фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики. |
|
|
ТБ. ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри . |
ТБ. Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети. |
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: листопад «Територія» 10 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
04. 11 |
Вівторок
05. 11 |
Середа
06. 11 |
Четвер(інт.курс)
07. 11 |
П’ятниця
08. 11 |
Я досліджую світ |
Територія. Господарі та гості. Робота над малюнками . Н. Чуб «Знайомство з марсіанами» |
За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї країни? Виготовлення браслетів |
Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей? Вітражі. Незнайомі рідини. |
|
Територія мого населеного пункту. Гро мадські місця. Проект «Мій населений пункт» |
Українська мова |
Приголосні звуки. М’які та тверді приголосні звуки |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 5. Редагуємо |
Я досліджую світ Пом’якшені приголосні звуки. |
Перенос слів з ь і ьо |
Читання |
|
Казки. Абзац. План тексту. Казка «Лис і Кіт» За |
Робота з дитячою книжкою. Читаємо казки |
Я досліджую світ Казка Д. Кузьменка «Дракон». Досліджуємо медіа |
|
Математика |
Розв’язування задач на знаходження невідомих компонент-тів додавання і віднімання.
|
Підбір двох доданків із запропонованих чисел, якщо відома сума |
Взаємозв’язок дій додавання та віднімання |
Я досліджую світ Перевірка дій додавання та віднімання |
|
Образотворче мистецтво |
|
Казкові історії. Твої улюблені книжки. Буквиця. Виліпи буквицю з пластеліну |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Онлайнові графічні редактори. Редагування малюнків за допомогою смартфонів. |
Фізична культура |
ТБ. Виконання різних ролей в ігрових ситуаціях. Дотримання правил гри. |
|
|
ТБ. Рухова та ігрова діяльність. Дотримання безпечної поведінки під час ігор та розваг. |
ТБ. Рухова та ігрова діяльність. Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку. |
Примітка |
|
|
|
|
|
11 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
11. 11 |
Вівторок
12. 11 |
Середа
13. 11 |
Четвер(інт.курс)
14. 11 |
П’ятниця
15. 11 |
Я досліджую світ |
Як територія може стати домівкою? Робота над твердженнями. Н. Чуб «Пошуки летючої тарілки» |
Що на території населеного пункту доступне для всіх? Дорожні знаки |
Де межі особистого простору? Створення схеми «Мій особистий простір» |
|
Ти в гостях. Кордони особистого простору у взаєминах з іншими |
Українська мова |
Вірш. Рима. Слова зі знаком м’якшення. Перенос слів |
|
Буквосполучення йо та ьо. |
Я досліджую світ Перенос слів з ь і ьо. |
Перенос слів з м’яким подовженим приголосним |
Читання |
|
Буква Й. Текст «Йогурт». Складові тексту |
М’який подовжений приголосний звук. Текст – опис «Латаття біле» |
Я досліджую світ Вірш. Рима. |
|
Математика |
Пряма. Відрізок. Характерні ознаки прямої, відрізка. Побудова прямих та відрізків за допомогою лінійки |
Промінь і його характерні ознаки. Кут. Прямі та не- прямі кути. Розрізнення їх на малюнках.
|
Прямі та криві лінії. Розпізнавання многокутників. Знаходження прямих кутів у многокутниках |
Я досліджую світ Побудова кутів на аркуші в клітинку. Кути у фігурах |
|
Образотворче мистецтво |
|
Казка в картинках. Ілюстрація. Зображення Білого кролика |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Пристрої для роботи з інформацією. |
Фізична культура |
ТБ. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри. |
|
|
ТБ. ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри. |
ТБ. Біг із високим підніманням стегна. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. |
Примітка |
|
|
|
|
|
12 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
25. 11 |
Вівторок
26. 11 |
Середа
27. 11 |
Четвер(інт.курс)
28. 11 |
П’ятниця
29. 11 |
Я досліджую світ |
Недоторкана територія. Н. Чуб «Млинці й смачне паливо» - робота над твором |
Розбір ситуацій: чому особистий простір – недоторкана територія? |
Комфортна територія. Продовж речення… Екскурсія |
|
Узагальнення знань. Перевір себе |
Українська мова |
Апостроф. |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення № 6. Оголошення |
Я досліджую світ Апостроф. Перенос слів з апострофом |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. |
Читання |
|
Апостроф. Текст «Різні гнізда» |
Робота з дитячою книжкою. Оповідання. Заголовок (у зошиті) |
Я досліджую світ Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся – супер-героїня» за М. фон Лон |
|
Математика |
Пояснення належності геометричної фігури до певного виду многокутників. Виді-лення геометричних фігур на кресленні. Креслення відрізків |
Повторення вивченого про геометричні тіла. Аналі- тичні вправи на розпіз-навання геометричних тіл заїх описом. Розв’язування задач |
Одиниці довжини і співвідношення між ними. Поняття «іменоване число». Порівняння іменованих чисел. |
Я досліджую світ Порівняння іменованих чисел, Креслення відрізків заданої довжини. |
|
Образотворче мистецтво |
|
Мистецьк замальовк. Ескіз Малюємо Вінні Пуха |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Люди і машини. Інтелектуальна поведінка машин. Передавання інформації від людини до пристрою і навпаки. |
Фізична культура |
ТБ. Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри |
|
|
ТБ. Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. |
ТБ. Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри |
Примітка |
|
|
|
|
|
Місяць: грудень «Спільнота» 13 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
02. 12 |
Вівторок
03. 12 |
Середа
04. 12 |
Четвер(інт.курс)
05. 12 |
П’ятниця
06. 12 |
Я досліджую світ |
Спільнота. «Невідомий пахучо-медовий світ» за твором В. Тибеля |
Краще разом чи поодинці? Переваги спільної роботи. Рій |
Що може об’єднати спільноту? Краще разом чи поодинці?
|
|
Як налагоджувати гарні стосунки? Робота з ілюстраціями |
Українська мова |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. |
|
Звуки [дж], [дз], [дзꞌ]. Перенос слів. |
Я досліджую світ Перенос слів зі сполученнями дж, дз |
Слово. Лексичне значення сова |
Читання |
|
Віш. Головна думка. «Котик пік оладки» О. Мамчич |
Оповідання «Парасолька» за Н. Малетич. Переказ |
Я досліджую світ Працюємо в парах (зошит с. 32) |
|
Математика |
Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. еретворення іменованих чисел, виражених в одиницях довжини двох найменувань |
Закріплення вивченого про одиниці довжини |
Сюжетні задачі на знаходження третього числа за умою двох інших («стільки, скільки») |
Я досліджую світ Задачі на знаходження суми трьох доданків. |
|
Образотворче мистецтво |
|
Розмаїтий світ тварин мистецтві. Граттаж. Ілюстрація в техніці граттажу. |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу. |
Фізична культура |
ТБ. Стрибки із поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри. |
|
|
ТБ. Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети. |
ТБ. Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри. |
Примітка |
|
|
|
|
|
14 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
09. 12 |
Вівторок
10. 12 |
Середа
11. 12 |
Четвер(інт.курс)
12. 12 |
П’ятниця
13. 12 |
Я досліджую світ |
Як сприймати тих, кого не знаєш? Друзі чи недруги |
Гарні стосунки. Спільні ігри |
Спільна справа. Що я можу зробити для спільної справи? «У пошуках нового житла» за твором В. Тибеля |
|
Чи може існувати спільнота без правил і законів?
|
Українська мова |
Слова з прямим і переносним значенням |
|
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення №7. Переказ оповідання за малюнками |
Я досліджую світ Слово. Лексичне значення слова. |
Слова однозначні й багатозначні |
Читання |
|
Вірші – небилиці. Правда і вигадка |
Робота з дитячою книжкою. Оповідання «Щедра кишеня» |
Я д.осліджую світ Вірші – небилиці». Правда. і вигадка |
|
Математика |
Додавання одноцифрових чисел частинами |
Додавання одноцифрових чисел до числа 9. Розв’язування задач |
Додавання одноцифрових чисел до числа 8. Розв’язування задач |
Я досліджую світ Додавання одно цифро-вих чисел до числа 7. Підготовча робота до розв’язування складеної задачі. Задачі з двома запитаннями |
|
Образотворче мистецтво |
|
Казка веселих крапочок. Колорит. Малюємо гуашшю |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями. |
Фізична культура |
ТБ. Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвишеній опорі. |
|
|
ТБ. Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки. |
ТБ. ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами. |
Примітка |
|
|
|
|
|
15 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
16. 12 |
Вівторок
17. 12 |
Середа
18. 12 |
Четвер(інт.курс)
19. 12 |
П’ятниця
20. 12 |
Я досліджую світ |
Життєві ситуації. Розкажи і запропонуй щось нове |
Опрацювання уривку «Диво на Різдво» за твором В. Тибеля |
Хто такі герої? Складання розповідей за планом |
|
Як протидіяти негідним учинкам? Мультфільм «Гидке каченя» (уривок) |
Українська мова |
Омоніми. |
|
Багатозначні слова й омоніми. |
Я досліджую світ Слова близькі за значенням. |
Будова слова. Закінчення. Основа. |
Читання |
|
Оповідання. Казка |
Оповідання «Так багато книжок» |
Я досліджую світ Слова протилежні за значенням. |
|
Математика |
Додавання одноцифрових чисел до числа 6. Розв’язування задач |
Узагальнюючі таблиці додавання одноцифро- вих чисел з переходом через десяток. Вправи на запам’ятовування таблиць |
Урок закріплення вивченого |
Я досліджую світ Урок удосконалення знань, умінь і навичок |
|
Образотворче мистецтво |
|
Незвичайні картинки. Поняття «силует». Композиція «Казка про пташенят» |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень |
Фізична культура |
ТБ. Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. |
|
|
ТБ. ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг. |
ТБ. ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. |
Примітка |
|
|
|
|
|
16 тиждень
Назва предметів |
Понеділок
23. 12 |
Вівторок
24. 12 |
Середа
25. 12 |
Четвер(інт.курс)
26. 12 |
П’ятниця
27. 12 |
Я досліджую світ |
Вчимося міркувати. |
Новорічні прикраси. Перевір себе |
Свято |
|
Узагальнюючий урок. Словничок. |
Українська мова |
Будова слова. Закінчення. Основа. |
Урок розвитку усного і писемного зв’язного мовлення №.8. Традиції. Корінь. Споріднені слова |
Я досліджую світ Корінь. Споріднені слова |
Форма слова. Слова – помічники. Зимові свята |
|
Читання |
|
Робота з дитячою книжкою. Комікс |
Я досліджую світ Форма слова і споріднені слова |
|
|
Математика |
Ознайомлення зі складеною задачею як такою, яку неможливо розв’язати однією арифметичною дією |
Віднімання одноцифрового числа з переходом через 10: віднімання частинами і табличний спосіб віднімання.
|
Я досліджую світ Розв’язування складеної задачі за планом. Складання задачі за скороченим записом.
|
|
|
Образотворче мистецтво |
|
Зимова казка. Малюємо замок Снігової королеви |
|
|
|
Інформатика |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів. |
|
Фізична культура |
ТБ. Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Дотримання безпечної поведінки під час фізичних вправ. |
|
ТБ. Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Дотримання безпечної поведінки під час фізичних вправ. |
ТБ. Виконання базових рухів, характерних для різних видів спорту. Рухливі ігри. |
|
Примітка |
|
|
|
|