Календарно-тематичне планування з англійської мови на IІ семестр
2-В( 2 група) 3 години за підручником Губарєва С.С.
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||||
Змістова лінія |
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
||||||
Свята та традиції Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
|||||||||||||
|
16.01 |
Який сьогодні день? |
Веде діалогічне мовлення з однокласником |
Дні тижня,always |
ay |
Впр.1,2, c.55 |
Впр.3 c.55 |
Впр. 4-5 c.56 Роб.зош. впр.1-2 с.43 |
Впр.4 с.56 |
Роб.зош впр.3 с.43 |
|||
|
17.01 |
З днем народження! |
запитує про день народження, вживає назви днів тижня |
When is your birthday,Jack? It is on Saturday. How old are you, Bill?I am 7 |
Ir,er,ur |
Впр.1-2 с.57 |
Впр.4 с.58 Р.з. впр.2 с.44 |
Впр.3 с.58 |
Впр.5-6 с.58 |
Р.з. впр.1 с.44,впр.3 с.44 |
|||
|
20.01 |
Вечірка з нагоди дня народження |
Вітає з днем народження,пропонує діяльність |
Happy birthday,Bill!this present for you!Lets play! |
all |
впр1,2 c59
|
Впр.3 с.60 |
Впр.4. с.60 Р.з. впр.1 с.45 |
Впр.5 с.60 |
Р.з.Впр.2,3 с.45 |
|||
|
23.01 |
Час Різдва |
Розповідає про ялинку, прикраси |
Give me this bright ball. Here your are. |
Ar, ight |
Впр.1,3 с.61 |
Впр.2 с.61 Впр.4 с.62 Р.з. впр.1 с.46 |
Впр.5 с.62 |
Впр.6 с.62 |
Р.з. впр 2,3 с.46 |
|||
|
24.01 |
Листівки до різдва |
Задає питання другу, розповіда про листівки |
Who is it? I have got Christmas cards for you. This card is for… |
Ea,ee |
Впр.1 с.63 Впр.3 с.64 |
Впр.2 с.63 |
Впр.4 с.63 Р.з. впр.2 с.47 |
Впр.7 с.64 |
Впр.6 с.64 Р.з.впр.1,3 с.47 |
|||
|
27.01 |
Новорічні подарунки |
Розповідає про подарунки, задає питання другу |
Happy New Year! Let’s open our presents! |
ch |
Впр.1-2 с.65 |
Р.з.впр.1 с.48 |
Впр.3 с.65 Р.з. впр.2 с.48 |
Впр.5 с.65 |
Впр.4 с.65 Р.з. впр.3 с.48 |
|||
|
30.01 |
Новорічна вечірка |
Веде діалогічну бесіду , запрошу виконати дії |
Happy New Year! Let’s have a New Year party! |
|
Впр.1-2 с.66-67 |
Впр.3 с.67 |
Впр.4 с.67 Р.з. впр.1 с.49 |
Впр.5 с.67 |
Р.з. впр.2-3 с.49 |
|||
|
31.01 |
Щасливих свят! |
Розповідає про свята, дні тижня |
Days |
|
Впр. 2 с.68 |
Впр.5 с.69 |
Впр.3-4 с.68-69 Р.з. впр.3 с.50 |
Впр.1 с.68 Впр.6 с.69 |
Р.з. впр.1-2 с.50 |
|||
|
03.02 |
Час розважитись |
Веде бесіду про свята |
What time is it? It’s 7 o’clock |
|
Впр.1,3 с.70-71 |
Впр.2 с.70 |
Р.з.Впр.1 с.51 |
Впр.6 с.71 |
Р.з.впр.2 с.51 |
|||
|
06.02 |
Час розважитись |
Веде бесіду про свята |
|
|
Впр.1,3 с.70-71 |
|
Впр.4 с.71 Р.з. впр.3 с.52 |
Впр.5 с.71 |
Р.з. впр.4 с.52 |
|||
|
07.02 |
Ми- творчі |
Проектна робота «Сніговичок » С.72, р.з. с.53 |
||||||||||
|
10.02 |
Час історій |
Урок усного мовлення С.73, р.з. с.54 |
||||||||||
|
13.02 |
Повторення гра «Кубики» |
С.74, р.з. с.55 |
||||||||||
Відпочинок і дозвілля Громадська відповідальність:використовує модель поведінки , яка мне суперечить правилам життя |
|||||||||||||
|
14.02 |
У тебе є дві машинки |
Веде бесіду про іграшки |
Іграшки |
Oor,our |
Впр.1 с.76 Впр.3 с.77 |
Впр.2 с.76 Р.з. впр.1 с.57 |
Впр.4 с.77 |
Впр.5 с.77 |
Р.з. впр.2 с.77 |
|||
|
17.02 |
У мене є машинка |
Розповіда про наявність іграшок |
Іграшки |
C |
Впр.1-2 с.78 |
Р.з. впр 2 с.58 |
Впр.4 с.79 Р.з. впр.1 с.58 |
Впр.3 с.79 Впр.5 с.79 |
|
|||
|
20.02 |
Наші іграшки |
Ставить запитання про належність іграшок |
Іграшки |
І |
Впр.1-2 с.80 |
Впр.3 с.81 |
Впр.4 с.81 Р.з. впр.1 с.59 |
Впр.5 с.81 |
Впр.2 с.59 |
|||
|
21.02 |
Чия це іграшка? |
Ставить запитання про місце знаходження та належність іграшок |
Питальні речення |
Z,ou |
Впр.1-2 с.82 |
Впр.3 с.82 Р.з. впр.1 с.60 |
Впр.4 с.82 Р.з. впр.2 с.60 |
Впр.5 с.82 |
|
|||
|
24.02 |
Моя улюблена іграшка |
Розповіда про свою улюблену іграшку
|
Іграшки |
T,er,or |
Впр.1-2 с.84 |
|
Впр.4 с.85 Р.з. впр.1 с.61 |
Впр.5 с.85 |
Р.з. впр.2-3 с.61 |
|||
|
27.02 |
На ігровому майданчику |
Розповідає про свої вміння |
Назви ігрових споруд |
s |
Впр.1с.86 Впр.3 с.87 |
Впр.2 с.86 |
Впр.4 с.87 Р.з. впр.1 с.62 |
Впр.5 с.87 |
Р.з. впр.2-3 с.62 |
|||
|
28.02 |
Ходімо до парку! |
запрошує друзів на прогулянку |
|
F |
Впр.1-2 с.88 |
Р.з. впр.1 с.63 |
Впр.4 с.89 |
впр.3 с.89 впр.5 с.89 |
Р.з. впр2-3 с.63 |
|||
|
03.03 |
Де моя літальна тарілка? |
Ставить та відповідає на запитання друзів |
Назви іграшок |
|
Впр.1-2 с.90 |
Впр.3 с.91 |
Впр.4 с.91 Р.з. впр.1 с.64 |
Впр.5 с.91 |
Р.з. впр.2 с.64 |
|||
|
06.03 |
У мене є хобі |
Веде бесіду про хобі |
Назви хобі |
|
Впр.1-2 с.92 |
Впр.4 с.93 |
Впр.3 с.93 |
Впр.6 с.93 |
Впр.5 с.93 Р.з. впр.2 с.65 |
|||
|
07.03 |
У мене є хобі |
Розповідає про своє хобі |
|
|
Впр.1-2 с.92 |
Р.з. впр.1 с.65 |
Р.з. впр.4 с.66 |
Р.з. впр.5 с.66 |
Р.з. впр.6 с.66 |
|||
|
10.03 |
Ми- творчі |
Проектна робота Знімаємо фільм С.94, р.з. с 67 |
||||||||||
|
13.03 |
Час історій |
Урок усного мовлення С.95, р.з. с.68 |
||||||||||
|
14.03 |
Повторення Гра Кубики |
С.96, р.з. с.69 |
||||||||||
Людина Громадянська відповідальність усвідомлю своє місце в світі Здоров’я і безпека:піклується про здоров’я та настрій |
|||||||||||||
|
17.03 |
Це мої руки |
Розповідає про свої руки |
Назви частин тіла |
f |
Впр.1-2 с.98 |
Впр.3 с.99 Р.з. впр 1 с.71 |
Впр.4 с.99 |
Впр.5 с.99 |
Р.з. впр.2-3 с.71 |
|||
|
20.03 |
Моє обличчя |
Описує себе |
Назви частин тіла |
th |
Впр.1-2 с.100 |
Впр.3 с.101 Р.з. впр.1 с.72 |
Впр.4 с.101 Р.з. впр.2 с.72 |
Впр.5 с.101 |
Р.з. впр.3 с.72 |
|||
|
21.03 |
Мій батько розумний
|
Розповіда про свою родину |
|
y |
Впр.1-2 с.102 |
Впр.3 с.103 |
Впр.4 с.103 |
Впр.5 с.103 |
Р.з. впр.1-3 с.73 |
|||
|
24.03 |
Вона втомлена |
Запитує однокласника про самопочуття
|
Назви емоцій |
|
Впр.1 с.104 Впр.3 с.105 |
Впр.2 с.104 |
Впр.4 с.105 Р.з. впр.1 с.74 |
Впр.5 с.105 |
Р.з.Впр.2 с.74 |
|||
|
03.04 |
Зніми цей капелюх! |
Розповідає про зовнішній вигляд |
І have got… |
|
Впр.1 с.106 |
Впр.2-3 с.106-107 |
Впр.4 с.107 Р.з. впр.2 с.75 |
Впр.5 с.107 |
Р.з.Впр.1 с.75, впр.3 с.75 |
|||
|
04.04 |
Мені подобаться жовтий светр |
Розповідає про зовнішній вигляд |
|
|
Впр.1,3с.108 |
Впр.2 с.108 |
Впр.4 с.108 |
Впр.5 с.108 |
Р.з. впр.1-2 с.76 |
|||
|
07.04 |
Я в кепці |
Розказує про зовнішній вигляд членів родини |
|
|
Впр.1 с.109 Впр.3 с.110 |
Впр.4 с.110 |
Впр.2 с.109 Р.з.впр.1с.77 |
Впр.5 с.110 |
Р.з. впр.2-3 с.77 |
|||
|
10.04 |
Ти у джинсах? |
Ставить запитання про одяг |
Одяг |
|
Впр.1 с.111 Впр.4 с.112 |
Впр.3 с.112 |
Впр.2 с.111 |
Впр.5 с.112 |
Р.з. впр.1-3 с.78 |
|||
|
11.04 |
Де моя кепка ? |
Розігрує ситуації |
|
|
Впр.1 с.113 Впр.3 с.114 |
Впр.2 с.113 |
Впр.4 с.114 Р.з. впр1 с.79 |
Впр.5 с.114 |
Р.з. впр2-3 с.79 |
|||
|
14.04 |
Де моя кепка ? |
Розігрує ситуації |
проектна робота Впр.6-7 с.114, р.з. с.80 |
|||||||||
|
17.04 |
Ми-творчі |
Проектна робота Вчимося моделювати одяг с.115, р.з.с.81 |
||||||||||
|
18.04 |
Час історій |
Урок усного мовлення С.116, р.з. с.82 |
||||||||||
|
21.04 |
Повторення Гра Кубики |
С.117, р.з. с.83 |
||||||||||
|
24.04 |
Повторення
|
Проектна робота Моя родина с.118 |
||||||||||
Природа Екологічна безпека : усвідомлює зв'язок людини і природи |
|||||||||||||
|
25.04 |
Щаслива зима |
Запрошує однокласників виконувати командні завдання |
ЛО по темі Зима |
|
Впр.1-2 с.119 |
Впр.3 с.120 |
Впр.4 с.120 Р.з. впр.1 с.85 |
Впр.5 с.120 |
Р.з. впр.2-3 с.85 |
|||
|
28.04 |
Прохолодна весна |
Веде бесіду про погоду |
ЛО по темі Весна |
|
Впр.1 с.121 Впр.3 с.122 |
Впр.2 с.122 Р.з. впр.1 с.86 |
Впр.4 с.122 |
Впр.5 с.122 |
Р.з. впр.2-3 с.86 |
|||
|
01.05 |
Спекотне літо |
Веде бесіду про погоду |
ЛО по темі Літо |
|
Впр.1-2 с.123 |
Впр.3 с.124 |
Впр.4 с.124 Р.з. впр.2 с.87 |
Впр.5 с.124 |
Р.з. впр.1,3 с.87 |
|||
|
02.05 |
Яскрава осінь |
Веде бесіду про погоду |
ЛО по темі осінь |
|
Впр.1 с.125 Впр.3 с.125 |
Впр.2 с.125 |
Впр.4 с.126 |
Впр.5 с.126 |
Р.з. впр.1-3 с.88 |
|||
|
05.05 |
Яка домашня тваринка в тебе? |
Описує домашню тваринку |
Тварини |
|
Впр.1-2 с.127 |
Впр.3 с.128 |
Впр.4 с.128 |
Впр.5 с.128 |
Р.з. впр.1-3 с.89 |
|||
|
08.05 |
Наскільки довгий його хвіст? |
Описує домашню тваринку |
Тварини |
|
Впр.1 с.129 Впр.3 с.130 |
Впр.2 с.129 |
Р.з. впр.1 с.90 |
Впр.4-5 с.130 |
Р.з. впр.2-3 с.90 |
|||
|
09.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
12.05 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
15.05 |
Їдьмо на ферму! |
Ставить та відповідає на запитання |
|
|
Впр.1 с.131 |
Р.з. впр.1 с.91 |
Впр.3 с.131 Р.з. впр.2 с.91 |
Впр.5 с.132 |
Р.з. впр.3 с.91 |
|||
|
16.05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
19.05 |
Конроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
22.05 |
Їдьмо на ферму! |
Ставить та відповідає на запитання |
|
|
Впр.3 с.132 |
Впр.4 с.132 |
|
Впр.6 с.132 |
Р.з. впр.4-5 с.92 |
|||
|
23.05 |
У зоопарку |
Описує тварин |
|
|
Впр.1 с.133 |
Впр.3 с.133 |
Впр.2 с.133 Р.з. впр.2с.93 |
Впр.4 с.133 |
Р.з. впр.1,3 с.93 |
|||
|
26.05 |
Чи люблять зебри фрукти? |
Веде діалог з однокласником |
|
|
Впр.1-2 с.134 |
Впр.3 с.134 |
|
Впр.4 с.134 |
Р.з. впр.1-3 с.94 |
|||
|
29.05 |
Ми-творчі |
Проектна робота Створюємо коллаж с.135, р.з. с95 |
||||||||||
|
30.05 |
Повторення Гра Кубики |
С.136, р.з. с.96 |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
02.06 |
Повторення
|
С.136, р.з. с.96 |
|
|
|
|
|
|
|
|||