СІЧЕНЬ Вартість і цінність |
||||||
№ п/п |
Дата |
Виховні заходи |
Прогулянка. Спортивна година |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота |
Примітка |
1 |
18.01 |
Гра-дослідження: «Що може розказати про тебе твоє ім’я?» (відеоконференція) |
Підготовка матеріалів до проведення виховної години «Свято Водохреща». |
|
Бесіда: «Правила поведінки під час відеоконференцій» |
|
2 |
19.01 |
Година спілкування «Свято Водохреща» (відеоконференція) |
Підготовка матеріалів до проведення бесіди «Що ти знаєш про сніг?». |
Бесіда «Батьки приклад для наслідування» |
|
|
3 |
20.01 |
Бесіда: «Що ти знаєш про сніг?» (Властивості снігу, води) (відеоконференція) |
Підготовка матеріалів до проведення бесіди-гри «Таємниці тварин». |
|
Бесіда: «Бережи зір» |
|
4 |
21.01 |
Бесіда-гра: «Таємниці тварин» (відеоконференція) |
Підготовка матеріалів до проведення години спілкування «Казки мого дитинства». |
|
|
|
5 |
22.01 |
Година спілкування: «Казки мого дитинства». (відеоконференція) |
Підготовка електронного портфоліо творчих робіт учнів, виконаних протягом 18.01 – 22.01. |
Консультації для батьків за запитом |
|
|
6 |
25.01 |
Бесіда: «Чому треба оберігати природу?». |
Прогулянка-застереження: «Що приховує сніг?». Рухливі ігри: «Заморожу», «Вовк». |
|
Бесіда: «Мої зошити – моє обличчя». |
|
7 |
26.01 |
Година спілкування: «Мій клас-моя родина». |
Прогулянка-фантазія: «Збираємся в зимовий тур похід». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Пташки в гніздечках», «Зайці-зайці». |
Бесіда з батьками про вподобання їх дітей. |
|
|
8 |
27.01 |
Конкурс малюнків «Рушники - обереги родини». |
Прогулянка – бесіда «Чим харчуються птахи взимку?» Рухливі ігри з м’ячем. |
Бесіда з батьками про повагу дітей до старших |
Спілкування на тему «Я поважаю своїх однокласників» |
|
9 |
28.01 |
Виховна година: «Моє родинне свято». |
Прогулянка-роздум: «Зимові місяці». Рухливі ігри: «Футбол», «Влуч в ціль». |
|
Бесіда «Робоче місце школяра» |
|
10 |
29.01 |
Професії типу: «Людина-знакова система», «Касир», «Лінгвіст». |
Цільова прогулянка: «Допоможемо пташкам». Рухливі ігри: «Дзеркальне відображення», «Зайці-зайці». |
|
Індивідуальні бесіди: «Чому необхідно їсти не поспішаючи?». |
Складова моделі «Фахівець». Орієнтир «Світогляд». |
ЛЮТИЙ Хочу-можу-потрібно |
||||||
№ п/п |
Дата |
Виховні заходи |
Прогулянка. Спортивна година |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота |
Примітка |
1 |
01.02 |
Година спілкування: «Не буває диму без вогню». |
Прогулянка – фантазія «Лютий місяць». Естафетні ігри. Безпечна поведінка під час зимових розваг |
Бесіда з батьками з приводу знань учнями номерів служб порятунку. |
|
|
2 |
02.02 |
Бесіда: «Безпечний інтернет» |
Прогулянка-спостереження за деревами на території школи. Повторення комплексу загально-розвиваючих вправ. Рухлива гра «До своїх прапорців», «Вгадай хто сказав». |
Бесіда «Як розвинути пізнавальний інтерес дитини»
|
Бесіда з учнями про культурну поведінку |
Складова моделі: «Громадянин». Орієнтир: «Здоровий спосіб життя». |
3 |
03.02 |
Виховна година: «Книга-твій найкращий друг».
|
Екскурсія у довкілля «Щедрий голос природи змалку слухаю я». Повторення правил поведінки під час рухливих ігор. Ігри за вибором дітей |
|
Індивідуальні бесіди, щодо зовнішнього вигляду учнів. |
|
4 |
04.02 |
Бесіда: «Мої мрії та бажання». |
Прогулянка-фантазія «Словесний портрет зими». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Кіт та миші», «Третій зайвий». |
Консультації для батьків «Про культуру харчування» |
Культура харчування в класі та дома |
|
5 |
05.02 |
Бесіда-роздум: «Чому не можна жити без правил». |
Прогулянка-фантазія «Сніжинки-балеринки» Заняття на спортивному майданчику. Рухливі ігри: «Вартові та розбійники», «Лисиця та курчата». |
Бесіда «Досягнення кожного» |
Повторення правил поведінки на ГПД учнів
|
|
6 |
08.02 |
Професії типу «людина-людина»: «Адміністратор», «Тренер» |
Прогулянка – фантазія «Моя зимова казка». Рухливі ігри: «Третій зайвий», футбол. |
|
Бесіда «Як правильно зорганізуватися для виконання домашнього завдання» |
Складова моделі «Фахівець». Орієнтири «Світогляд» |
7 |
09.02 |
Виховна година «Про дружбу» |
Прогулянка – роздум «Чим можна допомогти тваринам взимку?» Зимові естафети. |
Ознайомлення батьків з пам’яткою «Як подолати конфліктність між дітьми» |
Бесіда «Наш клас дружній» |
|
8 |
10.02 |
Бесіда: «День святого Валентина». |
Прогулянка-спостереження за змінами у природі на пришкільній території. Самостійні рухливі ігри дітей. Гра: «Заморожу». |
|
|
Складова «Громадянин» Орієнтир «Загально прийняті норми суспільства» |
9 |
11.02 |
Творче об’єднання «Від серця до серця». |
Прогулянка – роздум «Чому мороз кусючий?». Рухливі спортивні ігри на влучність. |
|
Пам’ятка: «Як підготуватися до заняття?». |
|
10 |
12.02 |
Літературне читання «Зимові казки» українські письменники про зиму |
Прогулянка – спогад «Як пройшли свята» Спортивні ігри за вподобанням дітей. |
|
Бесіда «Я дружу з усіма» |
|
11 |
15.02 |
Бесіда: «Від Революції гідності-до пам’яті про небесну сотню». |
Прогулянка-фантазія «В царстві Зими». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Квач», «Суша-вода». |
Бесіда «Благодійність у вашій родині» |
|
Складова моделі «Громадянин». Орієнтири «Патріотизм» |
12 |
16.02 |
Казко-терапія «Де зима з весною зустрічаються» |
Прогулянка- роздум «Чи до весни далеко?» Естафети «Передай м’яч», «Хто швидше» |
|
Бесіда «Хто правий, хто винен» |
|
13 |
17.02 |
Творче об’єднання «Моя зима», конкурс малюнків |
Ігрова прогулянка на прилеглій території. Рухливі ігри «Квач», «влуч в ціль». |
Бесіда з батьками про виховання свідомої дисципліни, заохочення і покарання дітей |
|
|
14 |
18.02 |
Година спілкування: «Про що я люблю читати?» |
Прогулянка – міркування «Чому пори року змінюються?» Розучування нового комплексу загально-розвивальних вправ. Ігри: «Третій зайвий», «Горидуб» |
Консультації щодо успішності дітей. |
|
|
15 |
19.02 |
Спілкування на тему «Як відпочиває моя родина» |
Прогулянка-фантазія «Про що мріють птахи взимку?». Самостійна фізкультхвилинка. Ігри: «Квіти і вітер», «Наздожени». |
Консультації для батьків за запитом |
|
|
16 |
22.02 |
Бесіда: «Краща мова єднання-це українська». |
Прогулянка – спостереження за рослинами на прилеглій до школи території. Естафети з скакалками і м’ячами палицями. |
Ознайомлення батьків із пам’яткою «Як розвинути творчі здібності дитини» |
Індивідуальні бесіди щодо профілактики інфекційних захворювань. |
Складова моделі «Громадянин». Орієнтири «Патріотизм».
|
17 |
23.02 |
Виховна бесіда «Моя поведінка у школі» |
Прогулянка-роздум: «Навіщо природі зима?» Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Рибак та рибки», «Лисиця та курчата». |
|
Бесіда «Чому я так веду себе в школі» |
|
18 |
24.02 |
Година спілкування: «Наші потреби і можливості». |
Прогулянка-роздум: «Чому ночі називають білими?». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Розбійники», «Квач у парі». |
Спілкування на тему «Домашні обов’язки дітей» |
Обов'язки чергового. |
|
19 |
25.02 |
Бесіда «Останні зимові дні – чим запам’ятаються вони» |
Цільова прогулянка «Хто яскравіше розкаже про зиму». Вправи на рівновагу. Спортивні ігри з м’ячем. |
|
|
|
20 |
26.02 |
Бесіда-роздум: «Чи може людина вплинути на погоду?». |
Прогулянка – фантазія «Про що мріють ранньою весною дерева». Рухливі ігри: «Зайці, зайці». «Кенгуру». |
Бесіда «Як навчити дитину правильно харчуватися» |
|
|
БЕРЕЗЕНЬ Ідеї-винаходи-відкриття |
||||||
№ п/п |
Дата |
Виховні заходи |
Прогулянка. Спортивна година |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота |
Примітка |
1 |
01.03 |
Бесіда: «Чому слід дотримуватися обіцянок?» |
Прогулянка-роздум «Якого кольору рання весна». Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Ігри: «М'яч гравець», «Мисливці та мавпочки» |
Консультації для батьків, щодо вирішення конфліктів між учнями класу. |
Поради: «Як розмістити зручніше речі в шафі?». |
|
2 |
02.03 |
Професії типу «людина-природа»: «Єгер», «Лісничий» |
Прогулянка - розповідь про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров'я дітей. Ігри: «Мишоловка», «Третій зайвий» |
|
|
Складова моделі «Фахівець». Орієнтири «Світогляд» |
3 |
03.03 |
Бесіда: «Як я спілкуюся з ровесниками, з дорослими». |
Прогулянка-застереження: «Обережно, бурулька!». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухлива гра: «День-ніч». |
Консультації для батьків за запитом |
Бесіда «Чому я так веду себе в школі» |
|
4 |
04.03 |
Урок літературного читання: «О, думи мої! О, слово моє!». |
Прогулянка-фантазія: «Розфарбуй стіни школи». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
Наслідки невиконання домашніх завдань |
Складова: «Громадянин». Орієнтири: «Патріотизм». «Громадянська позиція». |
5 |
05.03 |
Творча майстерня «Мамине свято» вітальна листівка. |
Прогулянка-спостереження: «Чи пахне вже весною?». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Квач у парі», «Вкажи на…». |
Консультації для батьків за запитом |
|
|
6 |
09.03 |
Виховна година «Батьків поважати - щасливим зростати». |
Прогулянка – фантазія «Весняний передзвін». Рухливі ігри на свіжому повітрі «День-ніч». |
Бесіда «Як навчити дитину поважати старших» |
|
|
7 |
10.03 |
Школа Ввічливих Наук «Гарні манери». Бесіда |
Прогулянка-застереження: «Відлига». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухлива гра: «Вовк та ягнята». |
Година спілкування «Товаришування між дітьми» |
Бесіда «Чому треба відповідально ставитись до своїх доручень?». |
|
8 |
11.03 |
Бесіда: «Перші весняні квіти-це прекрасно!» |
Прогулянка-спостереження за сезонними змінами у природі. Ознайомлення з новим комплексом загально розвиваючих вправ. Ігри: «Море хвилюється», «Мишоловка» |
Консультації для батьків за запитом |
Правила ввічливої поведінки учнів: на уроці, перерві, на вулиці. |
|
9 |
12.03 |
Розповіді фантазії дітей: «Якби я був винахідником?». |
Прогулянка – розповідь «Як впливає на природу людина?»». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Бесіда «Овочі, фрукти – кращі друзі дітей!» |
Бесіда «Завжди можна перепросити» |
|
10 |
15.03 |
Бесіда: «Чому потрібно дотримуватися обіцянок?» |
Прогулянка-спостереження за життям птахів. Ігри на свіжому повітрі: «Квач у парі», «Вкажи на…» |
Бесіда «Повага до старшого покоління, з кого дітям брати приклад». |
Індивідуальні бесіди з окремими учнями – заочне проходження їхнього маршруту зі школи додому з метою попередження дитячого травматизму. |
|
11 |
16.03 |
Виховна година «Чистота – запорука здоров'я». Роль гігієни в житті людини. |
Спортивна прогулянка. Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «За спиною ведучого», «Мишоловка» |
|
Бесіда «Сила волі – запорука успіху» |
|
12 |
17.03 |
Круглий стіл «Чисто не там де прибирають…» |
Прогулянка-спостереження: «Де ще залишилася зима?». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
Бесіда з окремими учнями про їхню поведінку та навчання. |
|
13 |
18.03 |
Бесіда «Діло майстра величає». |
Ігрова прогулянка. «Весняні розваги» Естафети з м’ячом. Рухлива гра: «Попади в ціль» |
Бесіда «Ваша дитина під час навчання у школі» |
Бесіди – поради, індивідуальні бесіди щодо дотримання вимог індивідуальної гігієни. |
|
14 |
19.03 |
Розважальна – пізнавальна гра «Всезнайка» |
Цільова прогулянка «Перші квіти». Заняття на спортивному майданчику. Рухлива гра: «День і ніч», «Струмочок». |
|
Бесіда «Кожна річ на своєму місці» |
|
15 |
29.03 |
Школа Ввічливих Наук. Емоційне заняття. Тема «Гнів. Страх. Як їх подолати». |
Прогулянка-спостереження за змінами в природі. Рухливі ігри: «За спиною ведучого», «Мишоловка». |
|
Бесіди про поведінку та навчання учнів, акуратне ведення щоденників, участь у роботі гуртків. |
|
16 |
30.03 |
Бесіда «Правила користування міським транспортом. Відповідальність пасажирів за неоплачений проїзд». |
Прогулянка- обстеження дерев і кущів навколо школи. Ігри з м’ячем на влучність. Футбол. |
Консультації для батьків за запитом |
|
|
17 |
31.03 |
Бесіда-розповідь: «Моя улюблена іграшка». |
Прогулянка- спостереження за сонцем. Рухливі ігри: «Горішки», «День-ніч» |
|
Індивідуальні бесіди: «Чи варто давати списувати?» |
|
КВІТЕНЬ Рух і час |
||||||
№ п/п |
Дата |
Виховні заходи |
Прогулянка. Спортивна година |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота |
Примітка |
1 |
01.04 |
Круглий стіл «Нам сміх допомагає жити» (кумедні історії із життя) |
Прогулянка – спостереження «Вже прокидаються дерева». Рухливі ігри за вподобанням дітей. |
|
Повторення правил поведінки учнів на ГПД |
|
2 |
02.04 |
Обговорення на тему «Якщо багатий, то чи щасливий?». |
Ігрова прогулянка «Веснянка» Естафети з м’ячем «Хто влучніший» |
Бесіда «Приклад батьків – основа морального вибору дитини» |
Бесіда «Як берегти книгу» |
|
3 |
05.04 |
Зустріч з майстром своєї справи. |
Прогулянка-бесіда: «Вигул домашніх улюбленців». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Рибак та рибки», футбол. |
|
Бесіда « Навчання - твоя головна праця для блага Батьківщини» |
Складова моделі «Фахівець». Орієнтири «Світогляд» |
4 |
06.04 |
Бесіда: «Що означає бути дорослим?». |
Прогулянка-роздум: «Чому у лісі не можна кричати?». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Мишоловка», «Струмочок». |
Консультації для батьків за запитом |
|
|
5 |
07.04 |
Вікторина-гра: «Я-моє здоров’я-моє життя». |
Цільова прогулянка «Це бур'ян, чи квітка?» . Рухливі ігри «Кіт та миші», «Квач». |
Година спілкування про дитячі труднощі у спілкуванні з однолітками. |
|
Складова моделі «Громадянин». Орієнтири «Здоровий спосіб життя» |
6 |
08.04 |
Бесіда-розповідь: «Домашні улюбленці». |
Прогулянка-спостереження за птахами і тваринами. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. Ігри за вибором дітей. |
|
Поради «Як стримати власне невдоволення» |
|
7
|
09.04 |
Розмова «Як я допомагаю вдома». |
Прогулянка-розповідь: «Вода-основа життя». Самостійні фізкультхвилинки. Ігри: «Колесо». «Рибак та рибки». |
Бесіда «Як виховувати дітей чуйними» |
|
|
8 |
12.04 |
Бесіда: «Що ми знаємо про космос?» |
Прогулянка-роздум: «Представники яких професій проводять більше часу на свіжому повітрі?». Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
|
|
9 |
13.04 |
Диспут: «Що значить поняття «прекрасне»?» |
Прогулянка-фантазія «Які будуть влітку квіти на наших клумбах». Ігри «Класики», «Десяточки». |
Консультації для батьків за запитом |
|
|
10 |
14.04 |
Диспут «Наше майбутнє в наших руках». |
Цільова-прогулянка «Хто назве більше ознак весни». Самостійні ігри за вибором дітей. Футбол |
|
Бесіда-тренінг «Як користуватися небезпечним приладдям» |
|
11 |
15.04 |
Бесіда-роздум: «Звідки пішла назва мого міста?» |
Творча прогулянка: «Заспівай немов пташка». Рухливі ігри: «Подоляночка», «Хусточка» |
|
Бесіда з циклу безпеки життєдіяльності «Сам удома» |
|
12 |
16.04 |
Робота з дитячими журналами: «Що цікавого?» |
Прогулянка-спостереження «Перші квіти». Виконання на свіжому повітрі комплексу загально-розвивальних вправ. Гра: «Щука та карасі», футбол |
Консультації для батьків за запитом |
Бесіда про взаємоповагу у класі і не допущення ситуацій фізичного та психологічного тиску на учнів. |
|
13 |
19.04 |
Бесіда роздум «Чому бувають зміни пір року?» |
Ігрова прогулянка. «В що гралися наші батьки?» Спортивні змагання. Біг наввипередки |
Бесіда «Ваші сімейні традиції» |
Бесіда «Поважай традиції батьків» |
|
14 |
20.04 |
Азбука шляхетності «Чи можна ранити словом» |
Прогулянка- спостереження «Де зараз сонце?». Спортивне змагання «Швидше, вище, далі» |
|
Бесіда «Моя поведінка у школі» |
|
15 |
21.04 |
Конкурс малюнків «Світ моїх захоплень». |
Прогулянка-розповідь: «Про що нове ти нещодавно самостійно дізнався?». Естафети на швидкість та спритність. Заняття на спортивному майданчику. |
Бесіда про обов’язки дітей у сім’ї. |
|
|
16 |
22.04 |
Година спілкування «Не соромно не знати, соромно не вчитися». |
Творча прогулянка: «Черпаємо натхнення з природи». Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
Мої родинні обов’язки |
|
17 |
23.04 |
Бесіда «Поважай роботу інших» |
Цільова прогулянка: «Вчимось розрізняти голуба і голубку». Рухливі ігри «Хто вище?», «Гуси-лебеді». |
Консультації для батьків за запитом |
|
|
18 |
26.04 |
Творче заняття-конкурс: малюнок кращої весняної квітки, метелика. |
Прогулянка на пришкільній території «Знайди метелика» Рухливі ігри з м’ячами на влучність. Футбол |
|
Мої речі завжди на своїх місцях |
|
19 |
27.04 |
Бесіда-роздум «Як змінюється людина впродовж життя?» |
Ігрова прогулянка «Народні забави» Човниковий біг, біг на швидкість на короткі дистанції |
Бесіда «Як зрозуміти дитину» |
|
|
20 |
28.04 |
Читацька зала «Моя улюблена книжка» |
Прогулянка спостереження «Яким цвітом квітнуть дерева?» Заняття на тренажерному майданчику. |
|
Однокласники – мої друзі. |
|
21 |
29.04 |
Виховна година «я самий охайний в класі (перегляд підручників, робочого місця, шкільного приладдя) |
Прогулянка-розповідь: «Навіщо нам сонце?» Рухливі ігри з м’ячами на влучність. |
|
|
|
22 |
30.04 |
Бесіда: «Що ти знаєш про Великдень?» |
Прогулянка-спостереження за погодою. Комплекс загально-розвивальних вправ на зміцнення м’язів ніг. Рухливі ігри «Мишоловка», «Чарівне коло». |
|
Індивідуальні бесіди: «Чи потрібно в усьому бути першим?» |
|
ТРАВЕНЬ Все пов’язано з усім |
||||||
№ п/п |
Дата |
Виховні заходи |
Прогулянка. Спортивна година |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота |
Примітка |
1 |
05.05 |
Підсумкове заняття-свято «Я у світі професій».
|
Прогулянка на шкільній території «Весняний гербарій» Рухливі гри в «Бадмінтон», «Скакалки» |
Консультації для батьків за запитом |
|
Складова моделі «Фахівець». Орієнтири «світогляд» |
2 |
06.05 |
Круглий стіл «Ніхто не забутий, ні що не забуте» |
Прогулянка фантазія «Щоб я посадив у своєму садку». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
Бесіда «Твої прадіди в роки другої Світової війни» |
|
3 |
07.05 |
Бесіда: «Ти у світі у мене єдина» (до Дня матері) |
Прогулянка на прилеглій території «Погода та настрій» Естафети та ігри на передачу м’яча з рук в руки, ногами до ніг. |
|
|
Складова моделі «Громадянин» Орієнтири «Сімейні цінності» |
4 |
11.05 |
Бесіда-роздум «Хто мені друг (подруга), а хто – приятель?» |
Прогулянка-практикум «Правила поведінки в лісі». Естафети на швидкість та спритність. Заняття на спортивному майданчику. |
|
Бесіда «Як уникати конфліктів з друзями?» |
|
5 |
12.05 |
Конкурс малюнків «Моя родина щаслива - коли разом». |
Прогулянка-роздум: «Чи залежить мій настрій від погоди?». Вправи з веденням м’яча. Рухливі ігри: «Мишоловка», футбол. |
Бесіда «Все починається з родини» |
|
|
6 |
13.05 |
Квест: «Тато, мама, я – разом ми сім’я» |
Прогулянка-розповідь: «Як люди жили без світла?». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухлива гра: «Лисиця та курча». |
|
|
Складова моделі «Громадянин». Орієнтири «Сімейні цінності» |
7 |
14.05 |
Круглий стіл «Гриби та ягоди їх користь» |
Прогулянка – спостереження «Комахи». Заняття на тренажерному майданчику. Рухлива гра: «Лисиця та курчата» |
|
Бесіда «Вчися слухати і чути» |
|
8 |
17.05 |
Бесіда: «Людина-частина природи, частина суспільства» |
Прогулянка – роздум «Для чого весною дощі?» Ігри в «Бадмінтон», «Скакалки». |
Консультації для батьків за запитом |
|
|
9 |
18.05 |
Виховна година «Шкільна дружба – це назавжди» |
Прогулянка – милування «Квітка до квітки – віночок у волосся». Ігри на розвиток спритності і кмітливості. Рухлива гра: «Заморозка», «Кіт та миші». |
|
Бесіда з учнями про культурну поведінку |
|
10 |
19.05 |
Бесіда: «Вишиванка-символ, який єднає українців». |
Прогулянка-спостереження: «Чи високо сонечко світить нам?». Рухливі ігри з м’ячами. «Футбол», «Волейбол». |
Консультації для батьків за запитом |
|
Складова моделі «Громадянин». Орієнтири «патріотизм» |
11 |
20.05 |
Година здоров’я: «Корисні звички вивчаємо про своє здоров’я дбаємо» |
Прогулянка – фантазія «А що сниться квітам вночі?». Заняття на тренажерному майданчику. Рухливі ігри з м’ячами, скакалками. |
|
|
|
12 |
21.05 |
Бесіда «Як провести літо з користю і цікаво» |
Прогулянка фантазія «Аби звірі вміли танцювати». «Рухливі ігри «Подоляночка», «Хусточка» |
Бесіда «Безпека дітей на канікулах у ваших руках» |
|
|
13 |
24.05 |
Творча бесіда «Літні мрії» |
Прогулянка- спостереження «А чи готова природа до літа?» Рухливі ігри за бажанням дітей. |
|
Бесіда «Як поводити себе на вулиці» |
|
14 |
25.05 |
Година спілкування: «Бережливість та марнотратство» |
Прогулянка –розповідь «Правила поведінки з бродячими тваринами». Рухливі ігри: «Море хвилюється», «Класики» |
Консультації для батьків за запитом |
Бесіда «Порядок має бути всюди» |
|
15 |
26.05 |
Бесіда «Чи варто води боятися» про правила поведінки на воді. |
Прогулянка – милування природою «Вже справжнє літо» рухливі ігри, комплекс загально розвивальних вправ. Футбол |
|
|
|
16 |
27.05 |
Казкотерапія: «Літо-літечко». Літо в творчості українських поетів. |
Прогулянка-застереження: «Вживай фрукти правильно і в певній кількості». Комплекс загально розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Мишоловка». «Телефон». |
Консультації для батьків за запитом |
Бесіда «Як поводити себе на літніх канікулах» |
|
17 |
28.05 |
Виховна година: «В літку ти відпочивай, про знання не забувай» |
Прогулянка-бесіда «Як уберегтися від спеки? Естафети зі стрибками. Футбол |
Бесіда: «Батьки-головні вихователі» |
|
|
18 |
31.05 |
Бесіда: «Що робить людину особливою?» |
Прогулянка-фантазія: «Хто сховався в кроні дерева?» Рухливі ігри: «Лисиця та курчата», «Їстівне та неїстівне» |
|
Бесіда: «Хто правий, хто винний?» |
|
ЧЕРВЕНЬ Літо літечко |
||||||
№ п/п |
Дата |
Виховні заходи |
Прогулянка. Спортивна година |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота |
Примітка |
1 |
01.06 |
Бесіда: «День захисту дітей». |
Прогулянка – роздум: «Як висота сонця впливає на температуру повітря». Вправи на зміцнення м’язів стопи. Рухливі ігри: «Футбол», «Їстівне не їстівне». |
|
Бесіда: «Небезпека контактів з бродячими тваринами». |
|
2 |
02.06 |
Творче заняття: «Літня листівка». |
Цільова прогулянка: «Мурашине життя». Вправи з веденням м’яча. Рухлива гра: «Футбол», «Мишоловка». |
Пам’ятка «Техніка безпеки на водоймах влітку». |
|
|
3 |
03.06 |
Година спілкування: «Школа моєї мрії». |
Творча прогулянка: «Літній показ мод». Комплекс загально-розвивальних вправ в парах. Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
Бесіда: «Чому не можна битися та штовхатися навіть жартома». |
|
4 |
04.06 |
Колективна творча робота: «Врятуємо планету разом». |
Прогулянка-роздум: «Головні убори в теплі пори року». Комплекс загально-розвивальних вправ. Гра: «Телефон», «Футбол». |
Поради: «Тренуємо увагу дитини». |
|
|
5 |
07.06 |
Гра: «А що було далі?» (продовжити сюжет). |
Прогулянка-фантазія: «А що там зараз у лісі?». Естафети з різними видами бігу. Футбол. |
|
Індивідуальні бесіди: «Як просити пробачення?». |
|
6 |
08.06 |
Вікторина: «Дорожній рух». |
Прогулянка-розповідь: «Як люди жили без холодильника?». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Пам’ятка «Техніка безпеки на дорозі». |
|
|
7 |
09.06 |
Виховна година: «Місто загадкове». |
Прогулянка-фантазія: «Збираємось на риболовлю». Рухливі ігри: «Станьте разом в пару», «Зайці». |
|
Індивідуальні бесіди: «Чому потрібно їсти не поспішаючи». |
|
8 |
10.06 |
Гра-тест: «Обери відповідь». |
Прогулянка-роздум: «Чи може бути весь час літо?». Рухливі ігри: «Квач у парі», «Пташки в гніздечка». |
|
Індивідуальні бесіди: «Що до зберігання особистих речей». |
|
9 |
11.06 |
Конкурс: «У світі прислів’їв та приказок». |
Прогулянка-бесіда: «Як вберегтися від спеки?». Естафетні змагання між учнями класу. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Консультації для батьків за потребою. |
|
|
10 |
14.06 |
Конкурс малюнків: «Чарівний мальовничий рідний край». |
Прогулянка-фантазія: «У царстві квітів». Рухливі ігри за вибором дітей. Футбол. |
|
Індивідуальні бесіди: «Чи ввічливий ти?». |
|
11 |
15.06 |
Година спілкування: «Мій другий клас. Які зміни зі мною відбулися?». |
Прогулянка-застереження: «Користь та шкода від сонячного проміння». Рухливі ігри: «Морські фігури», «Совонька». |
Поради: підбір розвивальних ігор для школярів». |
|
|
12 |
16.06 |
Створення колажу: «Прощавай наш другий клас!». |
Прогулянка-роздум: «Якими видами спорту я люблю займатися». Комплекс загально-розвивальних вправ. Рухливі ігри: «Мишоловка», «Передай м’яч». |
|
Поради: «Як завести нових друзів». |
|
13 |
17.06 |
Вікторина: «Як називається казка?». |
Прогулянка-фантазія: «А що там у пустелі?». Комплекс загально-розвивальних вправ показаних дітьми. Вправи на увагу. Рухливі ігри: «Сонечко», «Гаряча картопля». |
Поради: організація навчальних занять для дитини на канікулах. |
|
|
14 |
18.06 |
Творче заняття: «Розфарбуй життя». |
Прогулянка-роздум: «Чи міняє розмір сонечко?». Рухливі ігри за вибором дітей. |
|
Індивідуальні бесіди: «Телефон-не іграшка». |
|