Календарно-тематичне планування ( 2 клас, ІІ семестр)

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

2 клас (ІІ семестр)

до підручника Карпюк О.Д.

Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

2 клас (ІІ семестр)

до підручника Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 2 класу

за кладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). —

Тернопіль: «Видавництво Астон», 2019.

(3 години на тиждень)

 

Дата

Тематика спілкування

 

 

 

Змістові лінії

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативна  компетентність

Лексика

Літери

/

Фонікси

Зорове сприйман-ня (читання)

 

 

Сприйман-ня на слух (аудіювання)

 

 

Усна взаємодія (діалог)

/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія

/

Писемне продукування

(письмо)

Природа

44

12.01

У джунглях.

Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи

Називає тварин.

In the jungle there are ...

 

animals, jungle, hear, tall, big, fat, small, long, angry, thirsty, a giraffe, a hippo, a crocodile, an ear, stripes, a leg, a tail

 

 

PB t.1-4 - pp.62-63

PB t.1-3,5 - pp.62-63

PB t.6 - p.63

45

13.01

У джунглях.

Називає тварин, описує їх.

 

 

PB t.1-4 - pp.62-63

PB t.1-3,5 - pp.62-63

AB t.1 - p.52

46

14.01

Я крокодил Крок.

Описує тварину, представляє малюнок.

I’m ... I’ve got ...

mouth, teeth, short, dangerous, body, neck

 

AB t.2 - p.53

PB t.1,2 - p.64

PB t.2,3,5 - p.64

PB t.4 - p.64 AB t.1,2 - p.53

47

19.01

Я можу бачити гуску.

Правила читання.

It has got ... They have got ...

thanks, tooth, foot, feet, goose,

geese

th [Ɵ] three, tooth

ee [і:] tree, teeth

PB t.2,4,5 - p.65

PB t.1,2,4 - p.65

AB t.1 - p.54

PB t.1 - p.65

PB t.3 - p.65 AB t.1,2 - p.54

48

20.01

Частини тіла.

Називає частини тіла.

 

head, eyes,

fingers, hand, arm, toes, one, two

 

PB t.3 - p.66 AB t.1,2 - p.55

PB t.1,3 - p.66

PB t.1,2 - p.66

PB t.4,5 - p.66 AB t.1,2 - p.55

49

21.01

Скільки в тебе…?

Ставить запитання та відповідає на них.

How many ... have you got?

shoulders,

knees

 

AB t.1 - p.56

PB t.1,2,5 - p.67

PB t.6 - p.67

PB t.1-3,5 - p.67

PB t.4 - p.67 AB t.2 - p.56

50

26.01

Фото в зоопарку.

Правила читання.

 

 

g [dӡ] giraffe

ph [f] elephant ou [aʊ] mouth

ow [aʊ] brown

PB t.2,4,5 - p.68 AB t.2 - p.57

PB t.1,4 - p.68

 

PB t.3 - p.68 AB t.1,2 - p.57

 

51

27.01

Відгадай тваринку.

Ставить запитання та відповідає на них.

How many ... can you see? I can see ... Has it got a ...? Yes, it has./No, it hasn’t. Can it ...? Yes, it can./No, it cannot.

 

 

AB t.1,2 - p.58

 

PB t.1,2 - p.69

AB t.1 - p.58

52

28.01

Story Time.

Тварини Африки.

Розповідає історію за малюнками.

What other animals live in Africa? I’m scared. We must be careful.

coconut,

careful

 

PB t.1,2 - p.70

PB t.1 - p.70

PB t.4 - p.70

PB t.3 - p.70 AB t.1 - p.59

AB t.1 - p.59

53

 

02.02

Мій монстрик. Сторінка в портфоліо.

Представляє свій малюнок.

Its name is ..

 

 

PB t.2 - p.71

PB t.1 - p.71

AB t.1 - p.60

PB t.1,4,6 - p.71

PB t.3,5,7 - p.71

54

03.02

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

 

 

PB t.2 - p.72 AB t.1 - p.61

PB t.1 - p.72

 

 

55

04.02

Що це за тваринка?

Діагностична робота з теми

Перевірка розуміння вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

56

09.02

Підсумковий урок із теми «Природа»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу.

 

 

 

What animal is it?

 

 

 

 

PB t.3,4 - pp.72- 73

PB t.3 - p.72 AB t.2 - p.61

Відпочинок і дозвілля

57

10.02

Я іду до школи.

Громадянська відповідальність:

виявляє відповідальне ставлення до своїх обов’язків. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу у плануванні робочого дня та тижня.

Називає свої дії.

It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teeth. Put on your/my clothes. This is the way I wash my face.

bed, bathroom, face, clothes,

schoolbag,

silly

 

AB t.1,2 - p.62

PB t.1,2,4,5 - pp.74- 75

PB t.3-5 - pp.74-75

AB t.1,2 - p.62

58

11.02

Я іду до школи.

Називає свої дії.

 

 

 

PB t.1,2,4,5 - pp.74- 75

PB t.3-5 - pp.74-75

 

59

16.02

Дні тижня.

Називає дні тижня.

Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus!

catch, bus,

Monday,

Tuesday,

Wednesday,

Thursday,

Friday,

Saturday,

Sunday

 

AB t.1,2 - p.63

PB t.1-3 - p.76

PB t.1,3,4 - p.76

AB t.1,2 - p.63

60

17.02

Сьогодні неділя!

Правила читання.

No school!

meat, please,

my, your

ea [і:] teacher ng [ŋ] pudding

PB t.2,4,5 - p.77 AB t.1,2 - p.64

PB t.1,2,4 - p.77 AB t.1 - p.64

PB t.1 - p.77

PB t.3,6 - p.77 AB t.2 - p.64

61

18.02

Я плаваю, як рибка.

Ставить запитання та відповідає на них.

I’m playing with a dog.

bat

 

 

PB t.1 - p.78 AB t.2 - p.65

PB t.1-3 - p.78

AB t.1 - p.65

62

23.02

Що він зараз робить?

Ставить запитання та відповідає на них.

She is looking at photos

sleep,

to make faces

 

PB t.2 - p.79

PB t.1 - p.79 AB t.1 - p.66

PB t.3 - p.79

PB t.1 - p.79

 

63

24.02

Понеділок у моїй сім’ї.

Правила читання.

I love you

love

alk [ɔ:k] talk all [ɔ:l] ball o [ʌ] monkey

PB t.2,4,5 - p.80 AB t.2 - p.67

PB t.1,2,4 - p.80

PB t.1 - p.80

PB t.3 - p.80 AB t.1,2 - p.67

64

25.02

Сім’я на відпочинку.

Ставить запитання та відповідає на них.

Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. You’re kidding!

to fish

 

AB t.1,2 - p.68

PB t.1,2 - p.81

PB t.4 - p.81

PB t.2,3 - p.81

AB t.1,2 - p.68

65

02.03

Story Time. Гортаємо сімейний альбом.

Розповідає історію за малюнками.

What are you doing? Let me see. Who is this? What’s your dad doing here? Wow, that looks good! We call it the African dream.

river, pool,

sundae,

to call, dream

 

PB t.3 - p.82

PB t.1,2 - p.82

PB t.5 - p.82

PB t.2-4 - p.82

AB t.2 - p.69

66

03.03

Мій ранок. Сторінка в портфоліо.

Розповідає про свої дії за малюнками.

Make your bed. Drink some tea. Brush your teeth. Time for school. I am making my bed.

quickly,

picture book,

to comment

 

 

PB t.1 - p.83

PB t.1,4 - p.83

PB t.2,3 - p.83 AB t.1 - p.70

67

04.03

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

phone

 

 

 

 

PB t.2,3 - p.84 AB t.1 - p.71

68

09.03

Наші дії.

Діагностична робота з теми

Перевірка розуміння вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

69

10.03

Підсумковий урок із теми «Відпочинок і дозвілля»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу.

I’m here. Come here! It’s lunch time! Dad is talking over the phone.

 

 

 

 

PB t.6 - p.85 AB t.2 - p.71

PB t.1 - p.84

 

PB t.4,5 - pp.84- 85

 

Харчування

70

11.03

Вечірка на день народження.

Здоров’я і безпека: розрізняє здорову і шкідливу їжу. Підприємливість та фінансова грамотність: Складає просте меню з корисних продуктів.

Називає продукти харчування.

 

chicken, lemonade, sweets, fruit,

salad, chips,

soup, rice

 

 

PB t.1-3,5 - pp.86- 87

PB t.4 - p.86

PB t.6 - p.87

71

16.03

Вечірка на день народження.

Ставить запитання та відповідає на них.

Can I have some lemonade? Here you are.

 

 

AB t.1 - p.72

 

PB t.2,3,5 - pp.86-87

AB t.1 - p.72

72

17.03

Пікнік у саду.

Розуміє та виконує прості інструкції

We have a picnic in the garden.

pear, strawberry

cherry, picnic

 

AB t.2 - p.73

PB t.1,3 - p.88 AB t.1 - p.73

PB t.4 - p.88

PB t.1-3 - p.88

PB t.5 - p.88 AB t.2 - p.73

73

18.03

Дитяче меню.

Правила читання.

I like ... but I don’t like ...

desserts, drinks

ch [ʧ] chicken

PB t.1-4 - p.89

PB t.1,3 - p.89

 

PB t.5 - p.89 AB t.1,2 - p.74

74

23.03

У магазині.

Висловлює прохання

Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers.

vegetables,

carrot,

cucumber,

mushroom,

tomato,

pepper, potato

 

AB t.1 - p.75

PB t.1-3 - p.90

PB t.4 - p.90

PB t.1-3 - p.90

AB t.1,2 - p.75

75

24.03

Мій режим харчування.

Розказує про свій сніданок, обід, вечерю.

Bananas for dinner, before going to sleep. They are so sweet!

breakfast, lunch, dinner, sweet, munch

 

 

PB t.1-3 - p.91 AB t.1 - p.76

PB t.1,3,5 - p.91

 

PB t.4 - p.91

76

25.03

Що любить їсти Макс.

Розуміє прочитане та відповідає на питання за текстом.

When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/lunch/dinner? I am having ... for breakfast/lunch/dinner.

when, what,

where

wh [w] white ir, er, ur [ɜ:] bird, her, surname

PB t.2-4 - p.92 AB t.2 - p.77

PB t.1-3 - p.92

PB t.4 - p.92

AB t.1,2 - p.77

77

06.04

Уподобання моїх друзів.

Ставить запитання та відповідає на них.

He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/she is./No, he/she isn’t

jelly

 

PB t.2 - p.94

PB t.1,2,5 - pp.94- 95

PB t.4 - p.94

PB t.3,5 - pp.94-95

AB t.1 - p.79

78

07.04

Story Time. Похід до магазину.

Розповідає історію за малюнками.

He’s buying a mango

shop, to buy,

 mango, lemon, vanilla ice-cream,

to shine, to mix

 

PB t.2 - p.94

PB t.1,2,5 - pp.94- 95

PB t.4 - p.94

PB t.3,5 - pp.94-95 A

AB t.1 - p.79

79

08.04

Моя тарілка. Сторінка у портфоліо.

Розповідає про свої вподобання у їжі.

 

plate

 

AB t.1 - p.80

 

PB t.2 - p.96

PB t.3 - p.96

PB t.1 - p.96 AB t.1 - p.80

80

13.04

Повторення вивченого лексичного і граматичного матеріалу.

 

 

table,

shopping game, king, prince,

princess

 

 

 

PB t.1,4,5,6,7 - pp.97- 99

PB t.1,2 - p.97 AB t.1 - p.81

81

14.04

Пограємо у магазин.

Діагностична робота з теми

Перевірка розуміння вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

82

15.04

Підсумковий урок із теми

«Харчування»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу.

 

 

 

PB t.7 - p.99

PB t.6 - p.99

PB t.3 - p.97

 

Природа

83

20.04

Пори року.

Підприємливість та фінансова гра- мотність: Обирає одяг відповідно до сезону. Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи.

Називає пори року та погоду.

It’s cold. It’s hot. It is raining. It is snowing. When is your birthday? It’s in ...

cold, hot, rain, snow, spring, summer, autumn, winter, bright

 

AB t.1 - p.82

PB t.1-3 - p.100

PB t.1-4 - p.100

PB t.5 - p.100

AB t.1-3 - p.82

84

21.04

Мої заняття в різні пори року.

Описує кожну пору року.

It is sunny. And so can you! Watch TV. Stay at home. Make a snowman.

sea, to watchTV,

to stay,

to skate, to ski, snowman

 

PB t.1,2 - p.101 AB t.1 - p.83

PB t.1,3 - p.101 AB t.2 - p.83

PB t.3-5 - p.101

PB t.5 - p.101 AB t.1 - p.83

85

22.04

Яку пору року ти любиш?

Читає та розказує про кожну пору року

Good night. Sleep tight. In the morning light. What season do you like? I can fly a kite. I have holidays in summer. I can go with my mum.

night, eighteen, right, light, tight,

season,

holidays, with

ght [it] eight

PB t.2-5 - p.102 AB t.2 - p.84

PB t.1-3 - p.102

PB t.5 - p.102

AB t.1,2 - p.84

86

27.04

Одяг Трейсі.

Моделює речення за зразком.

It’s Tuesday. In six days she is going on holiday. Tracy is packing her suitcase. What is she putting in her suitcase?

to count,

holiday,

to pack,

suitcase,

jacket, sandals, bikini, jeans, T-shirt,

mask, trainers,

 

 

PB t.1 - p.103

PB t.1-3 –

p.103

AB t.2 - p.85

PB t.2 - p.103

AB t.1 - p.85

87

28.04

Що вдягає Люк.

Моделює речення за зразком.

 

her, his, cap,

shorts

 

 

PB t.4-5 - p.104 AB t.2 - p.85

PB t.4,6 - p.104

PB t.7 - p.104

88

29.04

Що ти одягаєш сьогодні?

Ставить запитання та відповідає на них.

What are you wearing today? I am wearing ...

trousers, socks, sweater, dress, shoes,

boots, scarf,

hat, to wear

 

 

PB t.1-3 - p.105

PB t.4 - p.105

PB t.1-3 - p.105

AB t.1,2 - p.86

89

05.05

Діагностична робота. Аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

90

06.05

Де його чоботи?

Читає та розуміє прочитане.

What is he/she wearing? Where are her socks?

shirt, skirt,

coat, raincoat

ir, [ɜ:] shirt oa [ɔʊ] coat ear, air, ere [eə] bear, hair, where

PB t.2,3,5 - p.106 AB t.2 - p.87

PB t.1,2,4 - p.106

 

AB t.1 - p.87

91

11.05

Діагностична робота. Читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

92

12.05

У що я одягнений?

Ставить запитання та відповідає на них.

Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not.

 

 

PB t.2 - p.107 AB t.1,2 - p.88

PB t.1 - p.107

PB t.3 - p.107

AB t.1,2 - p.88

93

13.05

Діагностична робота. Письмо.

 

 

 

 

 

 

 

 

94

18.05

Story Time. Збираємось в дорогу.

Розповідає історію за малюнками.

I’m checking the tyres. Off we go!

to check, tyres,

to look for,

key

 

PB t.2 - p.108

PB t.1,2 - p.108

PB t.4 - p.108

PB t.3 - p.108

AB t.1 - p.89

95

19.05

Одяг моєї ляльки. Сторінка у портфоліо.

Розповідає про одяг ляльки у різні пори року.

 

gloves, pants

 

AB t.1 - p.90

PB t.1,2 - p.109

PB t.1,2,4,6 - p.109

PB t.3,5 - p.109

96

20.05

Яку пору року ти любиш?

Діагностична робота з теми

Перевірка розуміння вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

97

25.05

Підсумковий урок із теми

«Харчування»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу.

 

jogging suit,

favourite

 

PB t.8 - p.111

PB t.1,2 - p.110

PB t.5,7 - pp.110- 111

PB t.3,6,8 - pp.110- 111

PB t.2,4,5 - p.110

98

26.05

Діагностична робота. Говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

99

27.05

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Погоджено

«____»____________2021р.

Заступник директора

з навчально-виховної роботи

_____________Г.Григоренко

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кучевська Інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Pinchenko Tania
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
4 січня 2021
Переглядів
18932
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку