Календарно-тематичне планування уроків інформатики
в курсі Я досліджую світ для 2 класу на 2019-2020 н.р.
І семестр
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
|||
Тема 1. Зміни |
|||
|
|
Поняття про інформацію та інформатику |
|
|
|
Поняття команди й виконавця Послідовність дій |
|
|
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів |
|
|
|
Базові прийоми редагування тексту |
|
Тема 2. Способи пізнання |
|||
|
|
Сприймання людиною інформації. Властивості інформації |
|
|
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв |
|
|
|
Сфери використання комп'ютерів. Пристрої для роботи з інформацією |
|
|
|
Людина у світі інформації |
|
Тема 3. Територія |
|||
|
|
Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень |
|
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики |
|
|
|
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями |
|
|
|
Створення зображення за шаблоном |
|
Тема 4. Спільнота |
|||
|
|
Приватна та публічна інформація |
|
|
|
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками |
|
|
|
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті |
|
|
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті |
|
Тема 5. Цінності |
|||
|
|
Правила безпечної роботи з цифровими гаджетами |
|
|
|
Пошук зображень в Інтернеті |
|
|
|
Змінювання готових зображень |
|
|
|
Створення зображень з геометричних фігур |
|
Тема 6. Хочу-можу-треба |
|||
|
|
Створення зображень за зразком |
|
|
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів |
|
|
|
Виділення обраного тексту в середовищах для читання |
|
|
|
Цифровий слід |
|
Тема 7. Ідеї-винаходи-відкриття |
|||
|
|
Використання пристроїв для навчання |
|
|
|
Цифрові пристрої в минулому та майбутньому |
|
|
|
Людина в інформаційному світі |
|
Тема 8. Рух і час |
|||
|
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування |
|
|
|
Робота з програмами на розвиток логічного мислення |
|
|
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок |
|
Тема 9. Все пов’язано з усім |
|||
|
|
Безпечне поводження з цифровими гаджетами |
|
|
|
Увімкнення та вимкнення комп’ютера та інших пристроїв |
|
|
|
Порівняння двох або більше предметів, груп предметів |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|