Календарно-тематичне планування з англійської мови
2 клас(НУШ)
До підручника С.Губарєва, О.Павліченко, Л.Залюбська
№ |
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
|||||
|
|
Розділ 1. Моя сім’я і друзі |
|
|||||
1 |
|
Привіт друзі! |
|
|||||
2 |
|
Доброго ранку! |
|
|||||
3 |
|
Мені 7 років. |
|
|||||
4 |
|
Я з України. |
|
|||||
5 |
|
Познайомтеся з моєю сім’єю.
|
|
|||||
6 |
|
Вони мої онуки. |
|
|||||
7 |
|
Чи маєш ти кузена? |
|
|||||
8 |
|
Мій ранок. |
|
|||||
9 |
|
Після школи. |
|
|||||
10 |
|
Мої вихідні. |
|
|||||
11 |
|
Ми – творчі. |
|
|||||
12 |
|
Час історій. |
|
|||||
13 |
|
Повторення. |
|
|||||
14 |
|
Підсумковий урок. |
|
|||||
|
|
Розділ 2. Моя школа |
|
|||||
15 |
|
Я маю портфель |
|
|||||
16 |
|
Якого кольору твоя стирка? |
|
|||||
17 |
|
Мій клас |
|
|||||
18 |
|
Де моя ручка? |
|
|||||
19 |
|
Відкрий свою книжку! |
|
|||||
20 |
|
Ми можемо малювати! |
|
|||||
21 |
|
Ти вмієш грати у футбол? |
|
|||||
22 |
|
Шкільні правила. |
|
|||||
23 |
|
Шкільні речі. |
|
|||||
24 |
|
Школа - це весело! |
|
|||||
25 |
|
Ми – творчі. |
|
|||||
26 |
|
Час історій. |
|
|||||
27 |
|
Повторення. |
|
|||||
28 |
|
Підсумковий урок. |
|
|||||
|
|
Розділ 3. Смачна їжа |
|
|||||
29 |
|
Мій сніданок. |
|
|||||
30 |
|
Ми любимо фрукти. |
|
|||||
31 |
|
Я не люблю зелений горошок. |
|
|||||
32 |
|
Що у твоєму ланч-боксі? |
|
|||||
33 |
|
Пообідаймо!
|
|
|||||
34 |
|
Сімейна вечеря. |
|
|||||
35 |
|
Моє меню. |
|
|||||
36 |
|
Скільки це коштує? |
|
|||||
37 |
|
Ходімо до кафе.
|
|
|||||
38 |
|
Ходімо до кафе. |
|
|||||
39 |
|
Ми – творчі. |
|
|||||
40 |
|
Час історій. |
|
|||||
41 |
|
Повторення. |
|
|||||
42 |
|
Підсумковий урок. |
|
|||||
43 |
|
Контрольна робота: аудіювання. |
|
|||||
44 |
|
Контрольна робота: читання. |
|
|||||
45 |
|
Контрольна робота: письмо. |
|
|||||
46 |
|
Контрольна робота: говоріння. |
|
|||||
|
|
Розділ 4. Наші свята |
|
|||||
47 |
|
Який сьогодні день? |
|
|||||
48 |
|
З днем народження! |
|
|||||
49 |
|
Вечірка з нагоди дня народження. |
|
|||||
50 |
|
Час Різдва! |
|
|||||
51 |
|
Листівки до Різдва. |
|
|||||
52 |
|
Новорічні подарунки. |
|
|||||
53 |
|
Новорічна вечірка. |
|
|||||
54 |
|
Щасливих свят! |
|
|||||
55 |
|
Час розважитися |
|
|||||
56 |
|
Час розважитися. |
|
|||||
57 |
|
Ми творчі. |
|
|||||
58 |
|
Час історій |
|
|||||
59 |
|
Повторення. |
|
|||||
60 |
|
Підсумковий урок. |
|
|||||
|
|
Розділ 5. Час розваг |
|
|||||
61 |
|
У тебе є дві машинки. |
|
|||||
62 |
|
У мене є маштинка. |
|
|||||
63 |
|
Наші іграшки. |
|
|||||
64 |
|
Чия це іграшка? |
|
|||||
65 |
|
Моя улюблена іграшка. |
|
|||||
66 |
|
На ігровому майданчику. |
|
|||||
67 |
|
Ходімо до парку! |
|
|||||
68 |
|
Де моя літальна тарілка? |
|
|||||
69 |
|
У мене є хобі! |
|
|||||
70 |
|
У мене є хобі! |
|
|||||
71 |
|
Ми – творчі. |
|
|||||
72 |
|
Час історій. |
|
|||||
73 |
|
Повторення. |
|
|||||
74 |
|
Підсумковий урок. |
|
|||||
|
|
Розділ 6. Це Я! |
|
|||||
75 |
|
Це мої руки. |
|
|||||
76 |
|
Моє обличчя. |
|
|||||
77 |
|
Мій батько розумний. |
|
|||||
78 |
|
Вона втомлена. |
|
|||||
79 |
|
Зніми цей капелюх. |
|
|||||
80 |
|
Мені подобається жовтий светр. |
|
|||||
81 |
|
Яв кепці. |
|
|||||
82 |
|
Ти у джинсах. |
|
|||||
83 |
|
Де моя кепка? |
|
|||||
84 |
|
Де моя кепка? |
|
|||||
85 |
|
Ми – творчі. |
|
|||||
86 |
|
Час історій. |
|
|||||
87 |
|
Повторення. |
|
|||||
88 |
|
Підсумковий урок. |
|
|||||
|
|
Розділ 7. Наш світ. |
|
|||||
89 |
|
Щаслива зима. |
|
|||||
90 |
|
Прохолодна весна. |
|
|||||
91 |
|
Спекотне літо. |
|
|||||
92 |
|
Яскрава осінь. |
|
|||||
93 |
|
Яка домашня тваринка в тебе є? |
|
|||||
94 |
|
Наскільки довгий його хвіст? |
|
|||||
95 |
|
Їдьмо на ферму! |
|
|||||
96 |
|
Їдьмо на ферму! |
|
|||||
97 |
|
У зоопарку. |
|
|||||
98 |
|
Чи люблять зебри фрукти? |
|
|||||
99 |
|
Ми – творчі. |
|
|||||
100 |
|
Повторення. |
|
|||||
101 |
|
Підсумковий урок. |
|
|||||
102 |
|
Контрольна робота: аудіювання. |
|
|||||
103 |
|
Контрольна робота: читання |
|
|||||
104 |
|
Контрольна робота: письмо. |
|
|||||
105 |
|
Контрольна робота: говоріння. |
|
|||||