Календарно тематичне планування 2024 ІІ семестр Smart junior 1 Malkogianni - Mitchell

Про матеріал
Календарно тематичне планування 2024 ІІ семестр Smart junior 1 Malkogianni - Mitchell
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування уроків

англійської мови в 1 класі

за підручником Г.М. Мітчел  «Smart junior»

Вчитель

ІІ СЕМЕСТР 2024 року

2 години на тиждень

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 4. Дозвілля (18 год.)

33

16.01

Ігри та іграшки. Розвиток навичок аудіювання.

Розуміти та виконувати прості вказівки

stand up, sit down, clap your hands

Наказовий спосіб дієслів

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

34

18.01

Мої іграшки. Введення та активізація ЛО теми.

Називати іграшки

bike, kite, plane, hat

I have got a …

Letter “Hh”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

35

23.01

Іграшки, якими ми бавимось. Розвиток комунік. навичок.

Говорити про приналежність

ball, train, robot

I haven’t got a …

 

 

Ѵ

 

 

V

 

 

 

36

25.01

Давай гратись! Вдосконалення комунік.навичок.

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Повторити bike, kite, plane, ball, train, robot, ink

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Letter “Ii”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

37

30.01

Моя улюблена іграшка.Розвиток креативного мислення.

Говорити про зовнішність та настрій

Закріплення лексики

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

 

 

 

38

01.02

Іграшковий робот

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

jam

Повторення лексики

Повторення Letter “Jj”

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

39

06.02

Олімпійські ігри. Розвиток навичок аудіювання.

Ознайомитись із культурою інших країн

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

drum, doll

Additional: tennis, swimming, running, basketball

 What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

 

 

 

 

V

 

 

40

08.02

Нумо гратись! Вдосконалення навичок аудіювання.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

kite

Повторення лексики

Повторення конструкцій

Letter “Kk”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

41

13.02

Іграшки. Розвиток комунік. навичок.

Повторення структур, представлених у розділі

 

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

42

15.02

Зовнішність. Введення і активізація ЛО.

Розпізнавати і називати частини обличчя

ears, eyes, mouth, nose, lollipop

Наказовий спосіб дієслів

Letter “Ll”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

43

20.02

Частини тіла.Введення і активізація ЛО.

Називати частини тіла. Опис зовнішності

head, arms, legs, hands

He/She/It has got …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

44

22.02

Частини тіла. Закріплення ЛО. Розвиток навичок аудіювання.

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Говорити про приналежність

feet, fingers, toes, teeth, mum

He/She/It hasn’t got …

Letter “Mm”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

45

27.02

Що ми можемо робити? Розвиток комунік. навичок.

Виконувати прості вказівки

Run, jump, fly, ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers

He/She/It has got …

He/She/It hasn’t got …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

46

29.02

Не суди людину за зовнішністю. Час історій. Розвиток навичок аудіювання.

Розуміти усну, відповідно реагувати

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

 

nose

Закріплення лексики

Повторення лексики

 

Закріплення конструкцій

Повторення  Letter “Nn”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

 

47

05.03

Які тварини живуть у різних країнах? Розвиток креативного мислення.

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору

Повторення лексики

This is a…

It lives in…

Закріплення вивчених структур

 

 

V

 

 

V

 

 

48

07.03

Моє обличчя. Розвиток навичок аудіювання.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

orange, hair

Повторення лексики

Повторення конструкцій

Letter “Oo”

 

 

V

 

 

 

 

49

12.03

Частини тіла. Вдосконалення навичок аудіювання.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

pen

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Letter “Pp”

 

 

 

 

 

 

50

14.03

Моє тіло. Підсумковий урок з теми «Дозвілля».

Повторення структур, представлених у розділі

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА 5. Харчування. Свята (20 год.)

51

19.03

Фрукти. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розпізнавати і називати фрукти

bananas, grapes, strawberries, oranges, queen

I like …

Letter “Qq”

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

52

21.03

Улюблена їжа.

Розпізнавати і називати їжуВиражати уподобання

carrots, rice, eggs, beans

I like …

 

 

Ѵ

 

 

 

V

 

 

 

 

Моя улюблена їжа. Розвиток діалогічного мовлення.

Говорити про уподобання у їжі

pizza, burger, ice cream, pasta, red

I  don’t like …

Letter “Rr”

 

 

Ѵ

 

 

 

V

 

 

 

53

02.04

В магазині.  Розвиток діалогічного мовлення.

Запитувати ввічливо та дякувати

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs,

I  like / I  don’t like …

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

54

04.04

Меню. Розвиток навичок говоріння та аудіювання.

Розуміти усну мову.

sad

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Letter “Ss”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

55

09.04

Прислухайся до старших. Час історій.

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

56

11.04

Національні страви.

Розвиток навичок говоріння

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови

soup, meat pie, tall

Закріплення вивчених структур

Letter “Tt”

 

 

 

 

V

 

 

 

 

V

 

 

57

16.04

Продукти та їх походження. Вдосконалення навичок аудіювання.

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree

Закріплення вивчених структур

 

 

 

V

 

 

 

 

58

18.04

Продукти харчування.

Повторення.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

umbrella

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Letter “Uu”

 

 

 

 

 

 

 

59

23.04

Що на ланч?  Повторення вивченого

Повторення структур, представлених у розділі

 

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs,

I  like / I  don’t like …

 

 

 

 

 

 

 

60

25.04

Мій дім. Введення і активізація нових ЛО.

Називати кімнати у будинку

bedroom, kitchen, bathroom, living room, van

Where’s the …? In the …

Letter “Vv”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

61

 

30.04

У кімнаті. Закріплення ЛО.

Запитувати і відповідати про місцезнаходження предметів

on, under, bed, wardrobe

Where’s the (ball)? It’s on/under the …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

62

02.05

Моя кімната.

Розпізнавати предмети одягу

in, table, shoes, shirt, whale

Where is / are the ? It’s/Letter“Ww”

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

63

07.05

Одяг на день народження.

Описувати зовнішній вигляд

bedroom, kitchen, bathroom, living room,

His/Her … is / are …

 

 

V

 

 

 

 

64

09.05

Моя спальня. Вдосконалення навичок говоріння.

Розуміти усну і відповідно реагувати

fox

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Letter “Xx”

 

 

V

 

 

 

 

 

65

14.05

Підтримуй чистоту в кімнаті перед святами. Час історій.

Розуміти усну і відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

What a mess!

 

 

 

 

 

 

66

16.05

Країни та видатні місця. Розвиток навичок говоріння.

 

Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії

Розуміння значення мови для розширення кругозору

Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK,

Закріплення вивчених структур

Letter “Yy”

 

 

V

 

 

 

 

67

21.05

Різні домівки. Розвиток навичок аудіювання.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

igloo, hut, houseboat, zoo

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Letter “Zz”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

68

23.05

Святкування у моїй домівці.

Повторення структур, представлених у першому рівні підручника

 

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69

28.05

Підсумковий урок з теми «Харчування. Свята».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70

30.05

Узагальнення знань з тем, вивчених за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

1

 

docx
Додано
21 січня
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку