Календарно - тематичне планування уроків
англійської мови в 1 класі
за підручником Г.М. Мітчел «Smart junior»
Вчитель
ІІ СЕМЕСТР 2024 року
2 години на тиждень
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||
ТЕМА 4. Дозвілля (18 год.) |
||||||||||||||
33 |
16.01 |
Ігри та іграшки. Розвиток навичок аудіювання. |
Розуміти та виконувати прості вказівки |
stand up, sit down, clap your hands |
Наказовий спосіб дієслів |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
34 |
18.01 |
Мої іграшки. Введення та активізація ЛО теми. |
Називати іграшки |
bike, kite, plane, hat |
I have got a … Letter “Hh” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
35 |
23.01 |
Іграшки, якими ми бавимось. Розвиток комунік. навичок. |
Говорити про приналежність |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
|
Ѵ |
|
V |
|
|
|||
36 |
25.01 |
Давай гратись! Вдосконалення комунік.навичок. |
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Повторити bike, kite, plane, ball, train, robot, ink |
Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. Letter “Ii” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
37 |
30.01 |
Моя улюблена іграшка.Розвиток креативного мислення. |
Говорити про зовнішність та настрій |
Закріплення лексики |
Закріплення конструкцій |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
|||
38 |
01.02 |
Іграшковий робот |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
jam Повторення лексики |
Повторення Letter “Jj” |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
|||
39 |
06.02 |
Олімпійські ігри. Розвиток навичок аудіювання. |
Ознайомитись із культурою інших країн Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
drum, doll Additional: tennis, swimming, running, basketball |
What’s that? It’s a/an … Is it a…? |
|
|
|
V |
|
|
|||
40 |
08.02 |
Нумо гратись! Вдосконалення навичок аудіювання. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
kite Повторення лексики |
Повторення конструкцій Letter “Kk” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
41 |
13.02 |
Іграшки. Розвиток комунік. навичок. |
Повторення структур, представлених у розділі
|
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
|
|
|
|
|
|
|||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||
42 |
15.02 |
Зовнішність. Введення і активізація ЛО. |
Розпізнавати і називати частини обличчя |
ears, eyes, mouth, nose, lollipop |
Наказовий спосіб дієслів Letter “Ll” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
43 |
20.02 |
Частини тіла.Введення і активізація ЛО. |
Називати частини тіла. Опис зовнішності |
head, arms, legs, hands |
He/She/It has got … |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
44 |
22.02 |
Частини тіла. Закріплення ЛО. Розвиток навичок аудіювання. |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність Говорити про приналежність |
feet, fingers, toes, teeth, mum |
He/She/It hasn’t got … Letter “Mm” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
45 |
27.02 |
Що ми можемо робити? Розвиток комунік. навичок. |
Виконувати прості вказівки |
Run, jump, fly, ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers |
He/She/It has got … He/She/It hasn’t got … |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
46 |
29.02 |
Не суди людину за зовнішністю. Час історій. Розвиток навичок аудіювання. |
Розуміти усну, відповідно реагувати Розуміти усну мову, відповідно реагувати
|
nose Закріплення лексики Повторення лексики
|
Закріплення конструкцій Повторення Letter “Nn” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
47 |
05.03 |
Які тварини живуть у різних країнах? Розвиток креативного мислення. |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору |
Повторення лексики |
This is a… It lives in… Закріплення вивчених структур |
|
V |
|
V |
|
|
|||
48 |
07.03 |
Моє обличчя. Розвиток навичок аудіювання. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
orange, hair Повторення лексики |
Повторення конструкцій Letter “Oo” |
|
V |
|
|
|
|
|||
49 |
12.03 |
Частини тіла. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
pen Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій Letter “Pp” |
|
|
|
|
|
|
|||
50 |
14.03 |
Моє тіло. Підсумковий урок з теми «Дозвілля». |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Повторення лексики |
Повторення конструкцій
|
|
|
|
|
|
|
|||
ТЕМА 5. Харчування. Свята (20 год.) |
||||||||||||||
51 |
19.03 |
Фрукти. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Розпізнавати і називати фрукти |
bananas, grapes, strawberries, oranges, queen |
I like … Letter “Qq” |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
|||
52 |
21.03 |
Улюблена їжа. |
Розпізнавати і називати їжуВиражати уподобання |
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
|
Ѵ |
|
V |
|
|
|||
|
|
Моя улюблена їжа. Розвиток діалогічного мовлення. |
Говорити про уподобання у їжі |
pizza, burger, ice cream, pasta, red |
I don’t like … Letter “Rr” |
|
Ѵ |
|
V |
|
|
|||
53 |
02.04 |
В магазині. Розвиток діалогічного мовлення. |
Запитувати ввічливо та дякувати |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, |
I like / I don’t like … |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
|||
54 |
04.04 |
Меню. Розвиток навичок говоріння та аудіювання. |
Розуміти усну мову. |
sad Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій Letter “Ss” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
55 |
09.04 |
Прислухайся до старших. Час історій. |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
56 |
11.04 |
Національні страви. Розвиток навичок говоріння |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови |
soup, meat pie, tall |
Закріплення вивчених структур Letter “Tt” |
|
V |
|
V |
|
|
|||
57 |
16.04 |
Продукти та їх походження. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree |
Закріплення вивчених структур
|
|
V |
|
|
|
|
|||
58 |
18.04 |
Продукти харчування. Повторення. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
umbrella Повторення лексики
|
Повторення конструкцій Letter “Uu” |
|
|
|
|
|
|
|||
59 |
23.04 |
Що на ланч? Повторення вивченого |
Повторення структур, представлених у розділі
|
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, |
I like / I don’t like … |
|
|
|
|
|
|
|||
60 |
25.04 |
Мій дім. Введення і активізація нових ЛО. |
Називати кімнати у будинку |
bedroom, kitchen, bathroom, living room, van |
Where’s the …? In the … Letter “Vv” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
61
|
30.04 |
У кімнаті. Закріплення ЛО. |
Запитувати і відповідати про місцезнаходження предметів |
on, under, bed, wardrobe |
Where’s the (ball)? It’s on/under the … |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
62 |
02.05 |
Моя кімната. |
Розпізнавати предмети одягу |
in, table, shoes, shirt, whale |
Where is / are the ? It’s/Letter“Ww” |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
|||
63 |
07.05 |
Одяг на день народження. |
Описувати зовнішній вигляд |
bedroom, kitchen, bathroom, living room, |
His/Her … is / are … |
|
V |
|
|
|
|
|||
64 |
09.05 |
Моя спальня. Вдосконалення навичок говоріння. |
Розуміти усну і відповідно реагувати |
fox Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій Letter “Xx” |
|
V
|
|
|
|
|
|||
65 |
14.05 |
Підтримуй чистоту в кімнаті перед святами. Час історій. |
Розуміти усну і відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій What a mess! |
|
|
|
|
|
|
|||
66 |
16.05 |
Країни та видатні місця. Розвиток навичок говоріння.
|
Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії Розуміння значення мови для розширення кругозору |
Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK, |
Закріплення вивчених структур Letter “Yy” |
|
V |
|
|
|
|
|||
67 |
21.05 |
Різні домівки. Розвиток навичок аудіювання. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
igloo, hut, houseboat, zoo Повторення лексики
|
Повторення конструкцій Letter “Zz” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
|||
68 |
23.05 |
Святкування у моїй домівці. |
Повторення структур, представлених у першому рівні підручника
|
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
|
|
|
|
|
|
|||
69 |
28.05 |
Підсумковий урок з теми «Харчування. Свята». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
70 |
30.05 |
Узагальнення знань з тем, вивчених за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Змістові лінії:
1