Урок «Поведінка в класі: подання слів»

Про матеріал
формувати навички вживання нових лексичних одиниць; розвивати навички усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань
Перегляд файлу

                                Англійська мова

 

Дата: 21.11.2023

 

 

Клас: 1

       Subject of the Lesson:

       Тема уроку:

Поведінка в класі: подання слів

       Objectives:

       Мета:

формувати навички вживання нових лексичних одиниць;

розвивати навички усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів;

виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань

                                                         Proсedures  -  Xід уроку:

Індивідуальна робота

1

Організаційний момент

Вітання: пісня «Hello, How are You?» (1:18)

Звернути увагу на флешкартки в класі (на дошці).

Проговорити всі слова на картках: pen, pencil, pencil case, bag, book, copybook, rubber, ruler, desk (Т-Р)

5-6 хв

 

2

Phonetic warm-up-Фонетична зарядка:

Повторюємо цифри (кожному учню в розкид показую цифри, учень відповідає/повторює)

Гра «What’s this?» (my games BaamBoozle): відповідають на питання типу: Is it pen? – з допомогою карток «Yes/ No»

7-10 хв

 

3

Homework check-up-

Перевірка домашнього завдання

 

-

4

Listening comprehension-

Аудіювання:

Подаємо нові слова: open, close, pass, please, sit: декілька разів проговорити всі слова з учнями (всі вголос повторюємо; всі виконуємо рух відповідний до дії) 5-7 хв

 

5.

Reading –Читання:

-

-

6

Physical warm-up-Фізкультхвилинка:

Бубба «Head, shoulders, knees and toes…»(02:26)

 

7

Communicative activities-

Роздаю зошити, діалог

T. Questions: hello… How are you?, How old are you? Take your copy book..

 

8

Говоріння Grammar -Граматика

Повторюємо нові слова: open (your copybook), close (your copybook), pass (your pen) please, sit (at your desk): декілька разів проговорити всі фрази з учнями (всі вголос повторюємо; всі виконуємо дію, яку почули) 5 хв

 

9

Writing activities-Письмові вправи:

Open your copy book.

Впр. 1, стор 27

 

10

Вправа для очей:

-

 

11

Revision new material-закріплення вивченого:

Індивідуальна робота з учнями протягом виконання письмової вправи: «покажи як це: open (your book), close (your book), pass (your pen) please, sit (at your desk)»

 

12

Lesson - review-                     Підсумок  уроку:

Пісня «Good bye» (1:00)

 

13

Homework 

Домашнє завдання:

-

 

 

 

Тема: «Поведінка в класі: подання слів»

Мета: формувати навички вживання нових лексичних одиниць;

розвивати навички усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів;

виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань

Обладнання: друкований зошит, картки «Yes/ No», картки за темою «шкільні речі», «цифри від 1 до 10», інтерактивна гра «Гра «What’s this?» (my games BaamBoozle): відповідають на питання типу: Is it pen?», відео супровід: «Hello, How are You?» (1:18), Бубба «Head, shoulders, knees and toes…» (02:26), Пісня «Good bye» (1:00), проєктор, ноутбук.

 

ХІД УРОКУ

Підготовка до сприйняття іншомовного середовища.

Greeting Привітання: відео супровід: «Hello, how are You? » (1:18)

Aim         Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні ми з вами повторимо теми «Шкільні речі» та «Цифри». А також вивчимо нові слова. Ці слова допоможуть нам зрозуміти, як потрібно поводитися в класі.

Warming up Уведення в іншомовну атмосферу.

А зараз ми повторимо з Вами назви цифр та назви шкільних речей. Ми це зробимо для того, щоб зіграти в гру «What’s this?». Подивіться на дошку: What is the number?(яка це цифра?) - кожному учню в розкид показати цифри, учень відповідає/повторює.

Ну що, ж час повторити назви шкільних речей (Вчитель показує учні називають речі хором, а потім по черзі)

Основна частина уроку

Vocabulary Revision

Повторення слів за темою «Шкільні речі» : Гра «What’s this?» (my games BaamBoozle): відповідають на питання типу: Is it pen? – з допомогою карток «Yes/ No»:

 

Зараз за допомогою карток «Yes/ No» ми будемо грати в гру. Я буду задавати лише одне запитання. В цьому запитання буде назва якоїсь шкільної речі. Вам потрібно показати картку «Yes» in green, якщо я говорю правильно або «No» in red, якщо я кажу неправильно. Do you understand me? (граємо 7 хв)

Ви молодці. You are excellent pupils!

Listening comprehension-Аудіювання:

So go to our main themе – переходимо до нашої нової теми.

Як сказати: відкрий зошит? Закрий зошит? Передай мені, будь ласка. Сідай за парту.

Цікаво? Interesting?

Open, Close, Pass me, please Sit at your desk (декілька разів повторюємо назви дій і супроводжуємо їх рухами)

А зараз у нас маленький відпочинок.Now we have the short rest time

Physical warm-up- фізкультхвилинка: Бубба «Head, shoulders, knees and toes…»(02:26)

Communicative activities - комунікативні навички

Під час роздавання зошитів відбувається діалог Т-Р:

Questions:

hello…

How are you?

How old are you?

Take your copy book.

Open your copy book, please.

Говоріння Grammar -Граматика

Open your copy book, please.

close (your copybook),

pass (your copybook) please,

sit (at your desk)

Writing activities-Письмові вправи: 1, стор 27 «Допоможи ведмедику повторити рухи» - match the pictures/

Revision new material, lesson – review - закріплення вивченого та підсумок уроку: Індивідуальна робота з учнями протягом виконання письмової вправи: «покажи як це: open (your book), close (your book), pass (your pen) please, sit (at your desk)»

 Пісня «Good bye» (1:00)

 

Додатки :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ruler

 

 Rubber

 

 

 

Desk

Bag

Copybook

 

Book

pencil case

 

 

 

pen

 

 

pencil

docx
Додано
24 січня
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку