Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 4 класу за підручником Карпю'к дві години на тиждень. Містить ключові компетентності
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови 4 клас I –семестр( за новою програмою)

Підручник: Англійська мова 4 клас. О.М.Павліченко, І.В.Доценко, О.В. Євчук.

Тема: «Шкільне життя»

              Дата

Тема уроку

Ключові компетентності

Лексика

Граматика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Примітки

4 б

4 в

4 г

1.

 

 

 

Доброго ранку, вчителю!

 

Уміння вчитися протягом життя

Уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її.

Організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення.

 

 

Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?

 

Ex.2 p 4-5

Ex.1 p. 4

Ex.6 p.6

Ex.4 p 5

 

2.

 

 

 

Школа. Введення лексичних одиниць за темою.

Markers, brush,  Glue,paints, scissors, colored pencils, plasticine

I have got…

Ex. 4 p 8

Ex.2 p 7, ex. 3 p.8, ex. 5 p 9

 

Ex. 6 p 9

 

3.

 

 

 

У класній кімнаті.

Розвиток навичок читання.

Window, desk, door, bookcase, blackboard

This is ….

Present Continuous

Ex/ 2 p 10

 

Ex. 3 b p 12

Ex. 3 p.11, ex 5 p 13-14

 

4.

 

 

 

Шкільні предмети.

Ukrainian, Art, PE, Music, Maths, Crafts

Adjectives

Ex. 1 p.15, ex 3 p 16

Ex. 5 p.17

Ex. 4 b p.17,

Ex. 2 p.15, ex 4 p 16

 

5.

 

 

 

Шкільні оцінки.

 Розвиток навичок мовлення.

 

Little,less, the least, many, more, the most

Ex. 4 p.19

Ex. 1 p.15, ex 3 p 16

 

Ex. 2 p.18-19, ex 3 p 16

 

6.

 

 

 

На уроці.

Розвиток граматичних навичок.

Sing songs, count, male toys, paint, draw

Present Continuous

Ex. 2 p.22

Ex. 1 p.21

Ex. 4 p.22

Ex. 5 p.22

 

7.

 

 

 

Наш розклад.

 Розвиток навичок читання.

 

Present Simple

Ex. 5 p.25

Ex. 2 p.24

Ex.3 p 25

Ex. 4 p.25

Ex. 1 p.24

 

8.

 

 

 

Виконнання лексико-граматичних вправ.

 

 

 

 

Ex. 1 p. 26

 

 

 

9.

 

 

Проєктна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Я, моя сім’я та друзі»

10.

 

 

 

Моя сім` я. Друзі з усього світу.

 

Соціальна та громадянська компететності

Формувати власну позицію, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою.

 

Інформаційно-цифрова вивчати іноземну мову з використанням спкціальних програмних засобів, ігор, мереж, створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

 

 

 

Country, Africa, Australia, Europe, America, capital

 

Ex. 1 p 28

Ex. 2 p 28

words

Ex. 3 p.29

 

11.

 

 

 

Ми з Украіни. Введення лексичних одиниць за темою.

City, town, noisy, quiet, village

adjectives

Ex. 1 p. 31

Ex. 2,3 p. 32

 

Ex. 2 p 31

 

12.

 

 

 

 Я живу в місті. Розвиток навичок читання.

Underground, theatre, supermarket, library, cinema, zoo, block of flats, skyscraper

 

Ex. 1 p 34

Ex.2p 34 ex. 3 b p 35

words

Ex. 3 p 35

 

13.

 

 

 

Моє улюблене місто.

Розвиток граматичних навичок.

Church, café, shop, park, post office, factory, hospital, railway station, hotel

Present Continuous

Ex. 1 p 37

Ex. 4 p 39

Ex. 4 b p 39

Ex. 2 p 38-39

 

14.

 

 

 

Життя в селі.

 Введення лексичних одиниць.

Forest, field, garden, market, private house, vegetable garden, farm yard, pond, market

To be going to

Ex. 1 p 41

 

Ex. 3 b p 42-43

Ex. 3 p 42

 

15.

 

 

 

Моя адреса.

Adress, flat, street, lane, square, avenue

numbers

Ex. 1, 2 p 43

Ex. 5 p 45

Ex. 7 p 46

 

 

 

16.

 

 

 

Проектна робота.

Shop-assistant, customer, sweet shop, bookshop, clothes shop, shoe shop, toy shop, to sell, to buy

To be  going to

Ex. 1 p. 47, ex 2 p 47

Ex. 3 p 48

Ex. 3 p48

Ex 4 p 48-49

 

17.

 

 

 

Лексико-граматичні вправи. .

 

To be  going to

 

Ex. 2 p 52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Помешкання»

18.

 

 

 

Ми збираємося переїзжати!

Екологічна грамотність і здорове життя.

Уміння ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.

Сприймання природи як цілісної системи, готовність обговорювати питання питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища, відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 1 p 53

Ex 3 p 54

 

Ex. 4 p 54

Ex. 2 p 53

 

19.

 

 

 

Ласкаво просимо до нашого дому. Види помешкань.

Next to, between, opposite, on the left, on the right, in front of

прийменники

Ex. 1 p 55 Ex. 5 p 57

 

 

Ex. 2 p 55

 

words

Ex. 4 p 56

 

 

20.

 

 

 

Моя кімната.

 Розвиток навичок мовлення.

Curtain, clock, carpet, chair, bookcase, picture

There is …

There are…

Ex. 1 p 57

Ex. 3 p 59

Ex. 5 p 60

Ex. 3 p 59

 

21.

 

 

 

Умеблювання. Виконання лексичних вправ.

Fireplace, vase, coffee table

 

Ex. 1 p. 61

Ex. 3 p. 62

Ex. 2  b p. 61

Ex. 2 p. 61

 

22.

 

 

 

Кухня. Введення нових лексичних одиниць.

Shower, soap, cooker, cupboard, kettle, bath, microwave, fridge, mirror

Where is….?

Ex. 1 p. 64, ex 2 p 64

Ex. 3 p 64

Ex. 4 p 65

 

 

23.

 

 

 

Вдома. Розвиток навичок мовлення.

To take a shower, to lay the table, to clean the room, to wash the dishes, to vacuum the carpet, to iron the jeans

There is…There are….

Ex. 1 p. 66

Ex. 5 p 68

Ex 2 b p 67

Ex. 2 p 66

 

24.

 

 

 

Лексико-граматичні вправи.

 

 

Ex. 1 p 69

 

Ex. 3 p 70

 

 

25.

 

 

 

Виконання тестових завдань

 

 

 

 

 

 

 

26.

 

 

 

Наближення свят. Повторення віршів та пісень.

 

 

Ex. 1 p 72

 

 

Ex.3 p 73

 

27.

 

 

 

Проектна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Людина»

28

 

 

 

Зовнішність людини

Ініціативність та підприємливість. Ініціювати усну, писимну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій, комунікабельність та ініціативність, креативність.

 

 

 

 

This is... І am ....Who is...

 

Ex.1, p. 30

Ex. 4, p. 31

 

Ex. 2,3, pp. 30-31

p. 31, ex. 3.

 

29

 

 

 

Частини тіла.

Гігієна. Розвиток навичок говоріння

Who іs it? Where is Bill?

 

Ex.1, p. 32

Ex.3, p. 33

Ex.4, p. 33

Ex. 1,2, p. 33

p. 32, ex. 1, p. 33, ex.2.

 

30

 

 

 

Стан здоров я. Активізація лексики

 

 

Ex. T, p. 34

Ex.3, p. 35 

 

Ex. 1,2,3, pp. 34-35

p. 34, ex. 2; p. 35, ex. 3

31

 

 

 

Контроль аудіювання

Where are you? Where is / are?

Prepositions: in, on, under

Ex. 1; p. 36

Ex. 2-4, pp. 36-37

 

Ex. 1,3, p. 36-37

p. 36, ex. 1;p.37, ex.3.

 

32

 

 

 

Контроль говоріння

Where is the sofa? Where is... in your room?

 

Ex.1, p. 38

Ex. 4,5, p. 39

Ex.1, p. 38

Ex. 2,3, p. 39

p. 39, ex. 3.

Portfolio Work:

33

 

 

 

Контроль читання

Who is this? What is his/her job?

 

Ex. 1,2,5, pp. 40,42

Ex. 3,6, pp. 41,43

 

Ex. 1,2,4, pp. 40-41

p. 40, ex. 1;p. 41, ex. 4

34

 

 

 

Контроль письма.

 

Revise the words

Ex. 4, p. 45

Ex. 2,3, pp. 44-45

 

Ex. 1,4, pp. 44-45

p. 44, ex. 1; p. 45, ex.4

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
1249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку