Календарно-тематичне планування з англійської мови 4 клас I –семестр( за новою програмою)
Підручник: Англійська мова 4 клас. О.М.Павліченко, І.В.Доценко, О.В. Євчук.
Тема: «Шкільне життя»
№ |
Дата |
Тема уроку |
Ключові компетентності |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Примітки |
||
4 б |
4 в |
4 г |
||||||||||
1. |
|
|
|
Доброго ранку, вчителю! |
Уміння вчитися протягом життя Уміння самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її. Організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення.
|
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name? |
|
Ex.2 p 4-5 |
Ex.1 p. 4 |
Ex.6 p.6 |
Ex.4 p 5 |
|
2. |
|
|
|
Школа. Введення лексичних одиниць за темою. |
Markers, brush, Glue,paints, scissors, colored pencils, plasticine |
I have got… |
Ex. 4 p 8 |
Ex.2 p 7, ex. 3 p.8, ex. 5 p 9 |
|
Ex. 6 p 9 |
|
|
3. |
|
|
|
У класній кімнаті. Розвиток навичок читання. |
Window, desk, door, bookcase, blackboard |
This is …. Present Continuous |
Ex/ 2 p 10 |
|
Ex. 3 b p 12 |
Ex. 3 p.11, ex 5 p 13-14 |
|
|
4. |
|
|
|
Шкільні предмети. |
Ukrainian, Art, PE, Music, Maths, Crafts |
Adjectives |
Ex. 1 p.15, ex 3 p 16 |
Ex. 5 p.17 |
Ex. 4 b p.17, |
Ex. 2 p.15, ex 4 p 16 |
|
|
5. |
|
|
|
Шкільні оцінки. Розвиток навичок мовлення. |
|
Little,less, the least, many, more, the most |
Ex. 4 p.19 |
Ex. 1 p.15, ex 3 p 16 |
|
Ex. 2 p.18-19, ex 3 p 16 |
|
|
6. |
|
|
|
На уроці. Розвиток граматичних навичок. |
Sing songs, count, male toys, paint, draw |
Present Continuous |
Ex. 2 p.22 |
Ex. 1 p.21 |
Ex. 4 p.22 |
Ex. 5 p.22 |
|
|
7. |
|
|
|
Наш розклад. Розвиток навичок читання. |
|
Present Simple |
Ex. 5 p.25 |
Ex. 2 p.24 Ex.3 p 25 |
Ex. 4 p.25 |
Ex. 1 p.24 |
|
|
8. |
|
|
|
Виконнання лексико-граматичних вправ. |
|
|
|
|
Ex. 1 p. 26 |
|
|
|
9. |
|
|
Проєктна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: «Я, моя сім’я та друзі»
10. |
|
|
|
Моя сім` я. Друзі з усього світу. |
Соціальна та громадянська компететності Формувати власну позицію, співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою.
Інформаційно-цифрова вивчати іноземну мову з використанням спкціальних програмних засобів, ігор, мереж, створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами
|
Country, Africa, Australia, Europe, America, capital |
|
Ex. 1 p 28 |
Ex. 2 p 28 |
words |
Ex. 3 p.29 |
|
11. |
|
|
|
Ми з Украіни. Введення лексичних одиниць за темою. |
City, town, noisy, quiet, village |
adjectives |
Ex. 1 p. 31 |
Ex. 2,3 p. 32 |
|
Ex. 2 p 31 |
|
|
12. |
|
|
|
Я живу в місті. Розвиток навичок читання. |
Underground, theatre, supermarket, library, cinema, zoo, block of flats, skyscraper |
|
Ex. 1 p 34 |
Ex.2p 34 ex. 3 b p 35 |
words |
Ex. 3 p 35 |
|
|
13. |
|
|
|
Моє улюблене місто. Розвиток граматичних навичок. |
Church, café, shop, park, post office, factory, hospital, railway station, hotel |
Present Continuous |
Ex. 1 p 37 |
Ex. 4 p 39 |
Ex. 4 b p 39 |
Ex. 2 p 38-39 |
|
|
14. |
|
|
|
Життя в селі. Введення лексичних одиниць. |
Forest, field, garden, market, private house, vegetable garden, farm yard, pond, market |
To be going to |
Ex. 1 p 41 |
|
Ex. 3 b p 42-43 |
Ex. 3 p 42 |
|
|
15. |
|
|
|
Моя адреса. |
Adress, flat, street, lane, square, avenue |
numbers |
Ex. 1, 2 p 43 |
Ex. 5 p 45 Ex. 7 p 46 |
|
|
|
|
16. |
|
|
|
Проектна робота. |
Shop-assistant, customer, sweet shop, bookshop, clothes shop, shoe shop, toy shop, to sell, to buy |
To be going to |
Ex. 1 p. 47, ex 2 p 47 |
Ex. 3 p 48 |
Ex. 3 p48 |
Ex 4 p 48-49 |
|
|
17. |
|
|
|
Лексико-граматичні вправи. . |
|
To be going to |
|
Ex. 2 p 52 |
|
|
|
Тема: «Помешкання»
18. |
|
|
|
Ми збираємося переїзжати! |
Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови. Сприймання природи як цілісної системи, готовність обговорювати питання питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища, відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки
|
|
|
Ex. 1 p 53 Ex 3 p 54 |
|
Ex. 4 p 54 |
Ex. 2 p 53 |
|
19. |
|
|
|
Ласкаво просимо до нашого дому. Види помешкань. |
Next to, between, opposite, on the left, on the right, in front of |
прийменники |
Ex. 1 p 55 Ex. 5 p 57
|
Ex. 2 p 55
|
words |
Ex. 4 p 56
|
|
|
20. |
|
|
|
Моя кімната. Розвиток навичок мовлення. |
Curtain, clock, carpet, chair, bookcase, picture |
There is … There are… |
Ex. 1 p 57 |
Ex. 3 p 59 |
Ex. 5 p 60 |
Ex. 3 p 59 |
|
|
21. |
|
|
|
Умеблювання. Виконання лексичних вправ. |
Fireplace, vase, coffee table |
|
Ex. 1 p. 61 |
Ex. 3 p. 62 |
Ex. 2 b p. 61 |
Ex. 2 p. 61 |
|
|
22. |
|
|
|
Кухня. Введення нових лексичних одиниць. |
Shower, soap, cooker, cupboard, kettle, bath, microwave, fridge, mirror |
Where is….? |
Ex. 1 p. 64, ex 2 p 64 |
Ex. 3 p 64 |
Ex. 4 p 65 |
|
|
|
23. |
|
|
|
Вдома. Розвиток навичок мовлення. |
To take a shower, to lay the table, to clean the room, to wash the dishes, to vacuum the carpet, to iron the jeans |
There is…There are…. |
Ex. 1 p. 66 |
Ex. 5 p 68 |
Ex 2 b p 67 |
Ex. 2 p 66 |
|
|
24. |
|
|
|
Лексико-граматичні вправи. |
|
|
Ex. 1 p 69 |
|
Ex. 3 p 70 |
|
|
|
25. |
|
|
|
Виконання тестових завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
|
|
|
Наближення свят. Повторення віршів та пісень. |
|
|
Ex. 1 p 72 |
|
|
Ex.3 p 73 |
|
|
27. |
|
|
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема «Людина»
28 |
|
|
|
Зовнішність людини |
Ініціативність та підприємливість. Ініціювати усну, писимну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації. Дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій, комунікабельність та ініціативність, креативність.
|
This is... І am ....Who is... |
|
Ex.1, p. 30 |
Ex. 4, p. 31 |
|
Ex. 2,3, pp. 30-31 |
p. 31, ex. 3.
|
29 |
|
|
|
Частини тіла. Гігієна. Розвиток навичок говоріння |
Who іs it? Where is Bill? |
|
Ex.1, p. 32 |
Ex.3, p. 33 |
Ex.4, p. 33 |
Ex. 1,2, p. 33 |
p. 32, ex. 1, p. 33, ex.2.
|
|
30 |
|
|
|
Стан здоров я. Активізація лексики |
|
|
Ex. T, p. 34 |
Ex.3, p. 35 • |
|
Ex. 1,2,3, pp. 34-35 |
p. 34, ex. 2; p. 35, ex. 3 |
|
31 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
Where are you? Where is / are? |
Prepositions: in, on, under |
Ex. 1; p. 36 |
Ex. 2-4, pp. 36-37 |
|
Ex. 1,3, p. 36-37 |
p. 36, ex. 1;p.37, ex.3.
|
|
32 |
|
|
|
Контроль говоріння |
Where is the sofa? Where is... in your room? |
|
Ex.1, p. 38 |
Ex. 4,5, p. 39 |
Ex.1, p. 38 |
Ex. 2,3, p. 39 |
p. 39, ex. 3. Portfolio Work: |
|
33 |
|
|
|
Контроль читання |
Who is this? What is his/her job? |
|
Ex. 1,2,5, pp. 40,42 |
Ex. 3,6, pp. 41,43 |
|
Ex. 1,2,4, pp. 40-41 |
p. 40, ex. 1;p. 41, ex. 4 |
|
34 |
|
|
|
Контроль письма. |
|
Revise the words |
Ex. 4, p. 45 |
Ex. 2,3, pp. 44-45 |
|
Ex. 1,4, pp. 44-45 |
p. 44, ex. 1; p. 45, ex.4 |