4 клас
І семестр |
||||||||||||||
№ п/п |
Підтема |
Мовні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Соціокультурні, загально-навчальні компетенції |
Домашнє завдання |
|||||||||
Фонетична |
Лексична |
Граматична |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||
Тема «Я, моя сім’я і друзі» (Місце проживання)
|
||||||||||||||
|
|
Знову до школи |
Наголос у словах |
Повторення ЛО с. 6 |
Питальні слова (What? Where?) |
впр. 1 с. 6, впр. 2 с. 6 |
Бесіда за малюнками про школу впр.1, 2 с. 6,впр. 4 с. 7 |
Читання діалогу впр. 2 с. 6 |
|
1.Повсякденне життя. 2. Норми поведінки. 3.Уважно стежити за презентованою інформацією. 4. Усвідомлювати мету поставленого завдання. 5. Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи.
|
Впр.5 с. 7 (письмово) |
|||
|
|
На уроці англійської мови |
Правильна вимова слів |
Повторення ЛО впр. 2 с. 8 |
Прийменники місця (on, under, between) |
|
Бесіда за малюнками про класну кімнату, впр. 1, 3 с. 8-9 |
Читання тексту впр. 4 с. 9
|
впр. 2 с. 8 |
Впр. 5 (а) с. 9 (письмово), 5 (б) с. 9 (усно) |
||||
|
|
Родина |
Правильна вимова слів Правильна вимова слів |
Повторення ЛО Нові ЛО впр. 1 (а) с. 10 |
Прийменники місця (on, under, between) Ступені порівняння прикметника |
|
Бесіда за темою та за прочитаним текстом, впр.1-3 с. 10, впр. 3 с. 11 |
Читання тексту впр. 1 (с) с. 10 |
впр. 4 с. 11 |
повторення Впр. 5, с. 11 (письмово) |
||||
|
|
Зовнішність |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 2 с. 12 |
Ступені порівняння прикметника |
|
Опис зовнішності людини, впр. 1, 2, 4 с. 11-12 |
Читання тексту впр. 3 с. 12 |
|
Впр. 5 (b), с. 12 (письмово) |
||||
|
|
Сім я мого друга |
Правильна вимова слів |
Робота з ЛО впр. 1 (а), с. 13 |
Ступені порівняння прикметника |
|
Бесіда про родину. Опис зовнішності членів родини впр. 1 (в) с. 13 впр. 3,4 с. 14
|
|
впр. 2-4 с. 14 |
Впр. 5 с. 14 (письмово) |
||||
|
|
Де ти живеш? |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 1 с. 15 |
Ступені порівняння прикметника |
впр. 3 с. 16 |
Бесіда за темою уроку. Складання запитань за зразком впр. 2 с. 15 |
Читання діалогу впр. 3 с. 16 |
Впр. 5 (а) с. 16 |
Впр. 5 (в) с. 16 (усно) |
||||
|
|
Моє місто |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 1 (а) с. 17 |
Дієслово «to be» в минулому часі.
|
|
Складання розповіді про своє місто за зразком та з опорою на малюнок. Впр. 4, 5 (в) с. 18
|
Читання тексту впр. 3 с. 17 |
Впр. 1 с. 17 |
Вчити розповідь про своє місто. Впр. 5 (в) с. 18 |
||||
|
|
Життя міст у минулому та в сьогоденні
|
Правильна вимова слів |
Нові ЛО впр. 1 с. 22 |
Ступені порівняння прикметника |
|
Складання розповіді про визначне місце за зразком та з опорою на малюнок, впр. 5 (в) с. 23 |
Читання листа впр. 2 с. 23.
|
впр. 1 с. 22 |
Впр. 5 (а) с. 24 (письмово) |
||||
|
|
Київ – столиця України. Київ у минулому
|
||||||||||||
|
|
Лист другу |
Наголос у словах і реченнях |
Правила написання листа. |
Was/ wasn’t Were/ weren’t |
|
Складання розповіді про визначне місце |
Читання діалогу впр. 4 с. 24 |
|
|
Вивчити діалог |
|||
|
|
Я люблю писати листи друзям
|
Правильна вимова слів |
|
Дієслово «to be» в минулому часі
|
|
Впр.3 с.25 |
Впр.4а с.25 |
Впр.4б с.25 |
|
В.4,с.26
|
|||
|
|
Давайте повторювати
(урок повторення та узагальнення) |
Правильна вимова слів |
|
Питальні слова (What? Where?)
|
|
|
|
|
|
Переказ за малюнками
|
|||
Тема « Помешкання»
|
||||||||||||||
|
|
Мій дім |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО, впр. 1 с. 27 |
Звороти Thereis/ Thereare |
впр. 4 с. 28 |
Розповідь про будинок свій/товариш, впр. 2 с. 27 |
Читання тексту впр.1 с. 27 |
|
|
Впр. 5 с. 28 (письмово), впр. 4 с. 28 (вірш) |
|||
|
|
Моя квартира |
Правильна вимова слів |
Робота з ЛО впр. 1 с.29, впр. 5 с. 30 |
Звороти Thereis/ Thereare, впр. 4 с. 30. Прийменники місця, впр. 5, с. 30 |
Аудіювання тексту, впр. 1 с. 29 |
Розповідь про свою кімнату, впр. 5 с. 30 |
Читання тексту впр. 2 с. 29 |
Впр. 1 (в), с. 29 |
Впр. 5 с. 30 (письмово) |
||||
|
|
Моя квартира |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 1 с. 31 |
Звороти Thereis/ Thereare,
|
|
Розповідь про кімнату батьків, впр. 5, с. 32 |
Читання тексту впр. 2 с. 31 |
С .31-32 |
Впр. 5, с. 32 (письмово та вивчити розп. Про свою кімнату) |
||||
|
|
На кухні |
Правильна вимова слів |
Нові ЛО впр. 1 с. 33 |
Прийменники місця |
|
Бесіда за прочитаним текстом, опис кухні, впр. 2, 5 с. 33-34
|
Читання тексту впр. 2 с. 33 |
Робота з картками |
Впр. 5 с. 34 (письмово) |
||||
|
|
Домашні справи |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО впр. 1 с. 34-35 |
Present Continuous Tense Впр. 3 с. 35 |
Аудіювання пісні, впр. 1 с. 34-35 |
Бесіда за темою, розповідь про повсекденні справи, впр. 3 (в), с. 36 |
|
Впр. 4, с .36 |
Впр. 5 с. 36 (письмово) |
||||
|
|
Я люблю допомагати мамі |
Правильна вимова слів |
Активізація ЛО |
Present ContinuousTense Впр. 1, 2 с. 37 |
|
Розповідь про домашні обов’язки з опорою на малюнки, впр. 3, 5 с. 36 |
Читання тексту впр. 2 с. 37 |
Впр. 3 с. 38 |
Впр. 5 с 38 (письмово) |
||||
|
|
Перевір себе Домашні обов’язки |
Наголос у словах і реченнях Правильна вимова слів |
Повторення ЛО |
Present SimpleTense, Present Continuous Tense, впр. 1, 2 с. 38-39 Present SimpleTense, Present Continuous Tense |
Пісня “My house” |
Робота у групах. Опис кімнат з опорою на малюнки. Опис кімнат з опорою на малюнки.
|
|
Впр. 1, 2, с. 38-39 Впр. 4, 5 с. 38-39 |
Впр. 2 с. 40 (письмово) повторення |
||||
|
||||||||||||||
|
|
Давайте повторювати (урок повторення та узагальнення) |
|
Правильна вимова слів |
Present SimpleTense, Present Continuous Tense |
Вірші про кімнати |
Опис будинку
|
|
|
|
Вивичити вірш «My house» |
|||
Тема « Відпочинок і дозвілля»
|
||||||||||||||
|
|
Моє дозвілля та дозвілля моїх друзів |
Правильна вимова слів |
Нові ЛО Впр. 1 с. 41 |
Граматичні структури «like + ing enjoy + ing» |
|
Бесіда за прочитаним текстом, впр. 1 (в) с. 41,
|
Читання тексту, впр. 1 (в) с. 41 |
|
1.Повсякденне життя. 2. Норми поведінки. 3.Уважно стежити за презентованою інформацією.
4. Усвідомлювати мету поставленого завдання. 5. Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи.
|
Вивчити слова |
|||
|
|
На пікніку
|
Правильна вимова слів |
Практикування ЛО с.41 |
Граматичні структури «like + ing enjoy + ing» |
|
Бесіда про хобі. С. 41-43 |
Читання тексту впр. 2 с. 43 |
Впр. 3 с.43 |
Впр. 2 с.43 (доповнити діалог) |
||||
|
|
Захоплена моєї сімі та друзів |
Наголос у словах і реченнях Правильна вимова слів |
Робота з ЛО С. 43 Нові ЛО Впр. 1 с. 44 |
Present Continuous Tense, впр. 1-3, с. 43-44 Present Continuous Tense, впр. 1, с. 44 |
|
Бесіда за прочитаним текстом, Бесіда про хобі. С. 43-44 Розповідь про своє хобі. Робота в парах. Впр. 3-4 с. 45
|
Читання діалогу Впр. 1 с. 44 |
впр. 2 с. 43, |
Впр. 5 с. 44 (письмово) Впр. 5 с. 45 (письмово) |
||||
|
|
А ти любиш дивитися телевізійні передачі? |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО Впр. 1 с. 46 |
Present Continuous Tense, впр. 1, с. 46 |
|
Бесіда про телепередачі. Робота в парах. Впр. 1 (в) с. 46, Впр. 4 с. 47 |
Читання діалогу Впр. 2 с. 46 |
|
Впр. 1 с. 46 (вчити слова) |
||||
|
|
Улюблені телепередачі |
Правильна вимова слів |
Робота з ЛО С. 48 |
Структура «to be going to» Впр. 1, с .47 |
Аудіювання пісні Впр.1 с. 47 |
Бесіда про телепередачі. Робота в парах. Впр. 2, 4 с. 48 |
Читання тексту. Впр. 3 с. 48 |
|
Впр. 5 с. 48 (письмово) |
||||
|
|
У час дозвілля Контроль аудіювання. |
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО Впр. 1 с. 48 |
Неправильні дієслова, впр. 1, с. 48 |
|
Бесіда про хобі та колекціонування |
Читання діалогу Впр. 1 (в) с. 49. |
Впр. 4 с. 52 |
Впр. 1 с. 48 (вчити), |
||||
|
|
Захоплення моїх друзів Контроль письма |
Правильна вимова слів
|
Практикування ЛО с.48 |
Неправильні дієслова |
|
Бесіда за прочитаним діалогом, текстом. Впр. 1-5 с. 49-50
|
Читання тексту впр. 3 с. 50 |
|
впр. 5 с. 50 (письмово) |
||||
|
|
Я люблю вихідні Контроль читання
|
Наголос у словах і реченнях |
Нові ЛО Впр. 1 с. 53 |
Неправильні дієслова, впр. 1, с. 53
|
|
Розповідь про вихідні. Впр. 1-5 с. 53-55 |
Читання тексту впр. 1 с. 53 |
Впр. 3 с 53-54. Впр. 4 (с) с. 54
|
Впр. 5 с. 55 (письмово |
||||
|
|
Чим ти займався вчора? Контроль говоріння |
Хобі моїх |
|
PresentPastTense впр. 1-5 с. 53-54
|
|
|
|
|
повторення |
||||
|
|
Давайте повторювати. ( Урок повторення та узагальнення.) |
|
|||||||||||
ІІ семестр
№
|
Дата
|
Тема
|
Мовленннєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Граматика
|
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема. Природа і навколишнє середовище. |
|||||||||||
|
|
Світ навколо нас |
Описувати природу; вдповідати на запитання, уточнювати інформацію |
You live on… You can see… Take care of... |
Mountain, valley, ocean, desert, forest, sea |
Модальні дієслова can, must |
ex.3p.57
|
ex.1p.57 |
ex.2p.57 |
WB p.29 |
ex.5 p.58 відповісти на запитання |
. |
|
Світ тварин |
Надавати інформацію про тварин, порівнювати тварини |
A cheetah lives in the savanna. The cheetah is faster than the lion. |
the savanna, a sea, the jungle, a river, a lake,a hippo, a cheetah, a python |
Ступені порівняння прикметників |
ex.3 p.30 WB |
ex.1a p.58 ex.3 p.59 |
ex.2 p.59 ex.4 p.59 |
WB p.30 |
ex.5 p.60 поставити питання |
|
|
Відомі сафарі-парки світу |
Описувати тварини та порівнювати їх. Формувати правила поведінки у зоопарках |
Keep the Zoo clean. The elephant is the biggest animal. |
A fence, a cage, a snake dangerous |
Ступені порівняння прикметників |
ex.3 p.61 |
ex.1 p.60 |
ex.2 p.61 |
WB p.31 |
Ex.5 p.62 доповнит речення |
|
|
Цікавий світ тварин |
Надавати інформацію про тварин |
The dog eats meat. The fox lives in the forest. |
A fox, a zebra, a camel, a cage, corn |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.62 |
Вірші про тварин |
ex.1,2 p.62 |
WB p.32 |
ex.5 p.63 записати правильні речення |
|
|
На селі |
Розповідати про ферму, описувати свійські тварини |
I see a cow on the farm. |
Свійські тварини a meadow |
Present Simple. Множина іменників |
ex.2 p.63 |
Old MacDonald had a farm |
ex.1 p.63 ex.3, 4 p.64 |
WB p.33 |
ex.2 p.33 WB |
|
|
Наші улюбленці |
Описувати домашнього улюбленця |
I've got a pet. |
A hamster, a parrot, a guinea-pig |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.65 |
ex.4 p.65 |
ex.1,2 p.64-65 |
WB p.34 |
ex.5 p.65 розповідь про домашн. улюбленц |
|
|
Захистимо наше довкілля |
Формувати правила захисту навколишнього середовища |
We must save water. We mustn't pollute oceans. |
To pollute, to hunt animals, to cut down trees |
Модальні дієслова can, must(mustn't) |
ex.3 p.67 |
ex.1 p.66 |
ex.4 p.67 |
WB p.35 |
ex.5 p.67 створити постер |
|
|
Скарби природи |
Будувати питання та уточнювати інформацію |
Where is a ladybird? I'm looking for... |
A leaf, treasure, a ladybird, a butterfly a stone |
Порядок слів у питальних та розповідних реченнях |
ex.2 p.67 |
ex.3 p.68 |
ex.1 p.67 ex.4 p.68 |
WB p.36 |
ex.5 p.68 доповнит речення |
|
|
Всі пори року чудові |
Описувати пори року, надавати інформацію про погоду |
When the weather is fine I like... |
Seasons. Weather |
Стверджувальні та заперечні речення у Present Simple |
|
ex.1b p.69 |
ex.1a p.69 ex.2 p.70 ex.4 p.70 |
WB p.37 ex.5p.70 |
ex.3p.37 WB написати про улюбленупору року |
|
|
Збережемо довкілля. |
Надавати інформацію про диких та свійських тварин; порівнювати тварини |
The turtle is slower than the lion. |
Повторити ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
ex.1 p.38 WB |
Вірші про тварин |
ex.1 p.70 |
WB p.38 |
ex.5. p.71 розповідь за малюн |
Давайте повторювати (урок повторення та узагальнення) |
|||||||||||
Тема. Подорож |
|||||||||||
|
|
Ми любимо подорожувати |
Називати види транспорту та способи подорожування; розповідати про плани на майбутнє |
Ann visits her granny every summer. Ann is going to visit her granny next summer. |
A train, a bus, a plane, a ship, a car |
Present Simple. Структура to be going to |
ex.3 p.73 |
ex.1 p.72 |
ex.2 p.72 ex.4 p.73 |
WB p.39 |
ex.5 p.73 скласти речення і записати за таблиц |
|
|
В аеропорту |
Розповідати про аеропорт, ставити питання для уточнення інформації |
We usually travel by car. |
An airport, to wait for, to arrive on time, by plane |
Дієслово to be у Present Simple. |
ex.3a p.74 |
ex.1 p.74 |
ex.2 p.74 |
ex.3b p.75 ex.4p.75 WB p.40 |
ex.5 p.75 скласти розповідь за малюн |
|
|
Скільки часу ти витрачаєш на дорогу |
Називати споруди та транспорт у місті; будувати діалог за темою |
I go to school by foot. |
A hospital, a bank, a school |
Present Simple |
ex.1 p.75 |
|
ex.3p.76 ex.5 p.77 |
ex.2p.76 WB p.41 |
ex.4 p.77 доповнит речення |
|
|
У місті |
Називати споруди та вказувати на їх розташування |
The bank is next to the bookshop. |
A bank, supermarket, a library, a hotel, a cafe |
Прийменники місця |
ex.3 p.77 |
ex.1 p.77 ex.4a p.78 |
ex.4b p.78 |
WB p.42 |
ex.5 p.78 скласти речення |
|
|
Подорож містом |
Надавати інформацію про розташування споруд у місті |
Where can I buy food? I can buy food at the supermarket. |
A museum, a sports centre, a stadium, a kindergarden a railway station |
Прийменники місця. Модальне дієслово can |
Ex.3 p.79 |
ex.1 p.78 |
ex.2 p.79 ex.4 p.79 |
WB p.43 |
ex.5 p.80 дати відповідь на питання |
|
|
Екскурсія містом |
Надавати інформацію про споруди та вказувати на їх розташування; будувати діалог розпитування |
Where is a hotel? Turn left. It's near the market. |
Turn left, turn right, walk along, cross Excuse me. |
Прийменники місця |
ex.4a p.81
|
ex.2 p.81 ex.4 p.81 |
ex.1, 3 p.80-81 |
WB p.44 |
Ex.4b p.82 скласти діалог |
|
|
Лондон . видатні місця. |
Розповідати про Лондон; називати визначні місця |
Jane is going to see Big Ben in London. |
A clock tower, a bridge, a square |
Речення у Present Simple |
ex.2 p.83 |
ex.1 p.82 |
ex.1b p.82 ex.3, 4 p.83 |
WB p.45 |
ex.5 p.83 розповід про Лондон |
|
|
Ми пишаємося Києвом |
Надавати інформацію про Київ, його споруди |
I'm going to travel by train. Are you going to see…? |
A square, a palace, a cathedral |
Present Simple. Структура to be going to |
ex.2 p.84 |
ex.4 p.85 |
ex.1 p.84 ex.3 p.85 |
WB p.46 |
ex.5 p.85 доповнит розповідь про Київ |
|
|
Збираємося у подорож.
|
Називати споруди; надавати інформацію за картою |
Can you help me? |
Повторити ЛО теми |
Present Simple. Прийменники місця |
ex.1 p.47 WB |
|
Ex.1 p.85 ex.2 p.86 |
ex.2 p.47WB |
ex.5 p.86
|
Давайте повторювати( Урок узагальнення знань.) |
|||||||||||
Тема. Свята та традиції |
|||||||||||
|
|
Коли у тебе День народження? |
Називати дату народження, вказувати на вік |
His birthday is on the first of September. |
Months. Порядкові числівники |
Порядкові числівники |
ex.3 p.87 |
ex.1 p.87 |
ex.2 p.87 ex.4b p.88 ex.4c p.88 |
WB p.48 |
ex.4 p88 назвати дати |
. |
|
Свято у сімейному колі |
Називати дати різних свят; розповідати про традиції |
We celebrate Easter in April. |
birthday party, tea party, a wedding |
Порядкові числівники. Структура to be going to |
ex.1b p.89 ex.2 p.89 |
ex.1a p.89 |
ex.3 p.90 |
WB p.49 ex.5 p.90 |
ex.2 p.49 WB заповнит таблицю |
. |
|
Свято у сімейному колі |
Розповідати про підготовку до вечірки; називати дати |
I had a tea party. We invited guests. |
A guest, to arrive, a party, to lay the table |
Речення у Past Simple |
ex.2 p.92 |
|
ex.1 p.91 ex.3 p.92 |
WB p.50 |
ex.2 p.50 WB скласти речення |
. |
|
Ми готуємося до шкільного свята |
Розповідати про підготовку до майбутньої вечірки |
He will go to the party next Sunday. |
To make a cake, to sing a song, |
Речення у Present Simple, Future Simple |
Ex.1 p.93 |
ex.1 p.93 |
ex.4 p.94 |
WB p.51 |
Ex.1 p.93 вивчити вірш |
. |
|
Шкільні свята |
Надавати інформацію про свята та традиції у травні; називати дати |
Ukrainian are going to celebrate May Day on the 1st of May |
Victory Day Mother's Day May Day |
Речення у Present Simple |
ex.3 p.96 |
ex.2a p.96 |
ex.1 p.95 ex.2b p.96 ex.4 p.97 |
WB p.52 |
ex.2 p.52 WB |
. |
|
Незабаром шкільне свято |
Розповідати про традиції святкування дня гумору; будувати діалог-розпитування
|
It sounds great! Everyone will have a good time! |
assembly hall |
|
ex.1 p.97 |
|
ex.2 p.98 ex.3 p. 98 |
WB p.53 |
ex.5 p.99 написати запрошення |
|
|
Свято починається |
Надавати інформацію про шкільні свята та підготовку до них |
Children will have a fancy dress party. |
To perform a play, to wear a ribbon, to recite a poem, to have a fancy dress party |
Речення у Present Simple, Future Simple |
ex.1b p.99
|
|
Ex.1a p.99 ex.2 p.100 ex.4 p.101 |
WB p.54 |
Розповіст про майбутнє шкільне свято |
|
|
Час чудових свят.
|
Називати дати, розповідати про свято та традиції його святкування; надавати інформацію про підготовку |
We will make cards. |
To make cards, to draw a wall newspaper, to wear a costume, |
Речення у Present Simple, Future Simple |
ex.4, 5 p.103 |
A song “Easter bunny” |
ex.2 p.102 |
WB p.55 |
Розповідь про Великдень |
Урок узагальнення знань. |
|||||||||||
Тема. Шкільне життя. |
|||||||||||
|
|
Заняття розпочинаються за розкладом |
Розповідати про розпорядок британських школярів |
On Monday I have Maths, English, Music. |
Handicrafts Nature Studies a junior school a nursery school do sums |
Речення у Present Simple |
ex.1, 2 p.104 |
ex.1 p.104 |
ex.3, 4 p.105 |
WB p.56 ex.5 p.105 |
ex.3 p.56 WB дати відповідь на питання |
|
|
Мій день |
Розповідати про шкільні справи, називати шкільні предмети |
We do sums at Maths. |
Шкільні предмети |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.1, 2 p.106 |
ex.1 p.106 |
ex.3 p.107 |
WB p.57 |
ex.5 p.107 напистатлист |
|
|
Шкільні правила |
Формувати правила поведінки у школі |
I must write the words correctly. |
Noisily quickly correctly to behave |
Модальні дієслова must(mustn't) |
ex.4 p.109 |
ex.1,2 p.108 |
ex.3 p.108 |
WB p.58 |
ex.5 p.109 створити постер “School rules” |
|
|
Мій Розпорядок дня Контроль аудіювання |
Розповідати про свої щоденні справи |
I get up at 8 o'clock. |
To get up to watch TV to have breakfast to do the shopping
|
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex.1 p 109 |
ex.1 p.109 |
ex.2, 3 p.110 |
WB p.59 |
ex.5 p.111
|
|
|
Учора у мене був гарний день Контроль письма |
Розповідати про події які відбувалися у минулому |
I had a very nice day yesterday. |
Повторити ЛО теми |
Речення у Past Simple |
ex.2a p.112 |
ex.1.p.111 |
ex.2b p.112 ex.3, 4 p.113 |
WB p.60 |
ex.3 p.60 WB |
|
|
Люблю вихідні, а ти? Контроль читання |
Розповідати про події, які відбувалися на вихідних, описувати свої враження |
I got at 8 o'clock yesterday. When did you get up yesterday? |
Повторити ЛО теми |
Речення у Past Simple |
ex.1a p.113 |
ex.3, 4 p.114 |
ex.1b p.114 |
ex.2 p.114 WB p.61 |
ex.5 p.115 скласти речення |
|
|
Мої вихідні. Контроль говоріння |
Розповідати про події, які відбувалися у минулому |
|
Повторити ЛО теми |
Речення у Present Simple, Past Simple |
ex. 2 p.116 |
|
ex.1 p.115 |
WB p.62 |
ex. 5 p.117 |
|
|
Давайте повторювати. Урок узагальнення знань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|