Календарно-тематичне планування 4 Б 4 В 4- Г клас ІІ семестр (2 год. на тиждень. Підручник: А. Павліченко)
№ |
Дата 4-Б |
4-В |
4-Г |
Тема |
Ключові компетентності |
читання |
Аудію вання |
говоріння |
письмо |
Дом. завдання |
Примітки |
||||
|
|
|
Тема Відпочинок і дозвілля |
|
|||||||||||
35 |
|
|
|
Прощавайте зимові канікули Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
Соціальна громадянська компетентності Здійснювати спілкування в межах сфер і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту.
|
Ex 3 P 85 |
Ex 2, 4 P 86 |
Ex 6 P 87 |
Ex5 P 87 |
Ex7 P87 |
|
||||
36 |
|
|
|
Канікули в теплих краях. Розвиток усного мовлення. |
Ex 4 P 89 |
Ex 1 P 88 |
Ex2 P 88 |
Ex 4 P 90 |
Ex5 P 90 |
|
|||||
37 |
|
|
|
Що ми робили влітку. Спорт. Розвиток навичок читання. |
Ex 4 P 92 |
Ex 1,2 P 91 |
Ex 4, P 92 |
Ex 4b P 93 |
Ex 6 P 94 |
|
|||||
38 |
|
|
|
Наші захоплення. Розвиток граматичних навичок. |
Ex 3 P 96 |
Ex1 P 95 |
Ex 5 P 97 |
Ex 3 P 96 |
Ex6 P 97 |
|
|||||
39 |
|
|
|
Моя улюблена книга. Розвиток граматичних навичок. |
Ex 2 P 98 |
Ex1 P 98 |
Ex 6 P 100 |
Ex 3 P 99 |
Ex 5 P 100 |
|
|||||
40 |
|
|
|
Ми любимо мультфільми. Мій улюблений герой |
Ex 3 P 102 |
Ex 1 P 101 |
Ex 2 P101 |
Ex 3 P 103 |
Ex 4 P 103 |
|
|||||
41 |
|
|
|
Відпочинок. Розвиток навичок аудіювання |
Ex 3 P 104 |
Ex5 P 105 |
Ex 4 P 105 |
Ex 6 P 105 |
Learn words |
|
|||||
42 |
|
|
|
Повторення. Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
|
|
|||||
43 |
|
|
|
Проектна робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Тема Свята і традиціі |
|
|||||||||||||
44 |
|
|
|
День матері. Введення ЛО. |
Основні компетентності в природничих науках і технологіях Здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань. Адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови наявних мовних засобів
|
Ex 2 P 140 |
Ex1 P 140 |
Ex 3 P 141 |
Ex4 P142 |
Ex6 P143 |
|
||||
45 |
|
|
|
День народження. Святкування в кафе.Виконання лексичних вправ. |
Ex 2 P 144 |
Ex 2 P 144 |
Ex 4 P 145 |
Ex 2 P145 |
Ex 5 P146 |
|
|||||
46 |
|
|
|
Великдень у Британіі. Розвиток навичок читання. |
Ex 2 p P 147 |
Ex 4.1 P 147 |
Ex 5 P 148 |
Ex6 P 148 |
Ex 7 P 148 |
|
|||||
47 |
|
|
|
Великдень в Украіні. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Ex 2 P 149 |
Ex 1 P 149 |
Ex 2 P 150 |
Ex 4 P 151 |
Ex5 P 151 |
|
|||||
48 |
|
|
|
Наші улюблені свята. Розвиток навичок аудіювання |
Ex 2 P152 |
Ex 1 P 152 |
Ex 3 P 153 |
Ex 2 P 153 |
Ex 4 P 154 |
|
|||||
49 |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|||||
50 |
|
|
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
Тема Природа та навколишнє середовище |
|
|||||||||||
51 |
|
|
|
Погода сьогодні. Введення ЛО. |
Спілкування державною і рідними мовами Здійснювати спілкування в межах тем, сфер і ситуацій визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів |
Ex 5,3 P 109- 112 |
Ex 1 P 109 |
Ex 4 P 111 |
Ex 6 P 112 |
Ex 5 P 112 |
|
||||
52 |
|
|
|
Пори року й погода. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Ex 1, P 113 |
Ex 2 p114 |
Ex 3 P 115 |
Ex 4 P 115 |
Ex 6,7 P 116 |
|
|||||
53 |
|
|
|
Гарна погода для подорожі. Розвиток навичок читання. |
Ex 1 P 117 |
Ex 3,2 p 118 |
Ex 4 P 119 |
|
Ex 1 P 117 |
|
|||||
54 |
|
|
|
У лісі й на морі. Розвиток навичок усного мовлення. |
Ex 2 P 120 |
Ex 3 P 121 |
Ex 4,5 P122 |
|
Ex 1 P 120 |
|
|||||
55 |
|
|
|
У джунглях і в пустелі. Розвиток навичок читання. |
Ex 3 P 124 |
|
Ex 1 ,2 P 123 |
Ex 7 P 126 |
Ex 5 P 126 |
|
|||||
56 |
|
|
|
На фермі і в зоопарку. Розвиток граматичних навичок. |
Ex 1,2 P 128 |
Ex 4 P 128 |
Ex 5,6 P 129 |
|
Ex 6 P 129 |
|
|||||
57 |
|
|
|
Довкілля. Розвиток навичок аудіювання.
|
Ex 3 P 134 |
Ex 2 P 133 |
Ex 1 P 133 |
Ex 5 P 135 |
Ex 1 P 134 |
|
|||||
58 |
|
|
|
Проектна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
Тема Подорож |
|
|||||||||||||
59 |
|
|
|
Шкільна подорож. Введення ЛО. |
Ініціативність і підприємливість Ініціювати усну і писемну онлайн взаємодію для розв’язання життєвої проблеми
Соціальна громадянська компетентності Здійснювати спілкування в межах сфер. Тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою, розуміти на слух зміст автентичних текстів, читати і розуміти тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту.
|
Ex 2 P 159 |
Ex 1,2 P 159 |
Ex 4,5 P 161 |
Ex 2b P 160 |
Ex 1 P 159 |
|
||||
60 |
|
|
|
На залізничному вокзалі. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Ex 2 P 162 |
Ex 1,4 P 162 |
Ex3 P 163 |
Ex 5 P 164 |
P 164 Ex 6 |
|
|||||
61 |
|
|
|
Подорож до Львова. Розвиток навичок читання. |
Ex 2,3 P 165-6 |
Ex 4 P 167 |
Ex 5 P 168 |
Ex 6 P 168 |
Ex 3b P 167 |
|
|||||
62 |
|
|
|
Подорож до України. Розвиток граматичних навичок. |
Ex 2,3 P 173 |
Ex 4 P 173 |
Ex 5 P 174 |
|
Ex 1 P 172 |
|
|||||
63 |
|
|
|
Подорож містом. Розвиток навичок усного мовлення. |
Ex 2 P 175 |
Ex 3 P 176 |
Ex 4,5 P 177 |
|
Ex 1,2 P 175 |
|
|||||
64 |
|
|
|
Поїздка до Києва. Розвиток навичок читання. |
Ex 2 P 178 |
Ex 3 P 179 |
Ex5 P 179 |
Ex 4 P 179 |
Ex 1,2 P 178 |
|
|||||
65 |
|
|
|
Повернення додому. Розвиток граматичних навичок. |
Ex 2 P 180 |
Ex 1 P 180 |
Ex 3 P 181 |
|
Ex 4 P 181 |
|
|||||
66 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|||||
67 |
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|||||
68 |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|||||
69 |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|||||
70 |
|
|
|
Перегляд англомовного відео. |
|
|
|
|
|
|
|||||