№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||||||||
|
Тема «Шкільне життя» |
||||||||||||||||
1. |
|
Нові друзі |
|
Ub.1 s.6 |
|
|
Ub.3 s.6 |
Вивчити лексику |
|||||||||
2. |
|
Що ти робив влітку? |
Ub. 3 s. 9 |
|
A.H.ub.1 s.4 |
Ub.1 s.8 |
A.H. ub.2 s.4
|
Скласти 5 речень про літо |
|||||||||
3. |
|
Нові знайомства |
|
Ub. 2 s. 11 Ub.4s.12 |
|
Ub.3 s.12 |
|
Описати нового учня |
|||||||||
4. |
|
Мої друзі |
Substantive im Dativ Ub.3 s.16 |
Ub. 2 s.15 Ub.6 s.17 |
|
Ub.5 s.16 |
ub.3 s.6 |
Ub.4 s.16 |
|||||||||
5. |
|
Моя родина |
|
Ub.3a s.19 |
|
Ub.2 s.18 |
Ub.4 s.20 |
Розповідати про свою родину |
|||||||||
6. |
|
Допомога батькам |
Modalverben im Präsens Ub.5 s.24 |
|
Ub.1 s.21 |
Ub.2 s.21 Ub.3 s.22 |
Ub.4 s.23 |
Скласти 7 речень з модальними дієсловами |
|||||||||
7. |
|
Сім’я та друзі |
|
Ub.6 s.25 |
|
|
Ub.4 s.29 |
Скласти діалог про родину друга |
|||||||||
8. |
|
Шкільні речі |
|
|
Ub.2 s.31 |
Ub.3 s.31 Ub.4 s.32 |
Ub.5 s.32 |
Скласти речення з новими ЛО |
|||||||||
9. |
|
Наші вчителі |
|
Ub.4 s.34 |
|
Ub.6,7 s.35 |
Ub.3 s.33 A.H. ub.2,3 s.15 |
вивчити текст |
|||||||||
10. |
|
Шкільне життя |
|
|
|
A.H. ub.2,3 s.16 |
|
Розповідь «Шкільне життя» |
|||||||||
11. |
|
Школа для мене |
|
Ub.1 s.15 A.H. |
|
|
A.H. ub.2,3 s.15 |
Повторити ЛО теми |
|||||||||
12. |
|
Повторення теми « Шкільне життя» |
|
||||||||||||||
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( демонструють розуміння працювати в групах в колективі, усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до однокласників) Здоров’я та безпека ( усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя) Екологічна безпека та сталий розвиток ( обговорюють участь школярів у різноманітних заходах спрямованих на збереження природи) Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, розповідає про шкільні предмети Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують школу, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|||||||||||||||
|
|
Тема « Спорт та відпочинок» |
|
||||||||||||||
14. |
|
Яким видом спорту ти займаєшся? |
Ступені порівняння прислівника gern ub. 4 s.43 |
Ub.2,3 s.42 |
A.H. ub.2 s.19 |
Ub.5 s.44 |
A.H. ub 1 s.19 |
Написати речення ступені порівняння прикметників |
|||||||||
15. |
|
Улюблений вид спорту |
|
Ub.3 s.46 |
|
Ub.6,7 s.47 |
ub.2,3 s.21 |
Скласти питання до тексту ст. 47 |
|||||||||
16. |
|
Види спорту |
|
Ub2,3 s.48 |
|
Ub.4,5 s.49 |
ub1 s.23 |
Вивчити правила улюбленої гри |
|||||||||
17. |
|
Спортивні змагання |
|
Ub.44 s.51 |
|
|
Ub.5 s.52 |
Написати лист другу |
|||||||||
18. |
|
Спорт, яким я займаюсь |
|
Ub.2,3 s.53 |
|
Ub.5 s.54 |
Ub. 4a,b s.54 |
Розповідати про улюблений вид спорту |
|||||||||
19. |
|
Мій улюблений вид спорту |
|
Ub.3 s. 56 |
|
Ub. 4 s.57 |
Ub.5,6 s.58 |
Підготуватись до контрольної роботи |
|||||||||
|
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( демонструють розуміння працювати в групах в колективі, усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до однокласників, важливість спорту для життя та здоров’я) Здоров’я та безпека ( усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя) Екологічна безпека та сталий розвиток ( обговорюють участь школярів у різноманітних заходах спрямованих на збереження природи) Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, розповідає про види спорту, пише короткі повідомлення про свій улюблений вид спорту Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують види спорту, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|||||||||||||||
|
|
Тема « Їжа та напої» |
|
||||||||||||||
20. |
|
Їжа |
|
Ub.3 S.59 |
|
Ub. 5 S.60 |
Ub.4S.59 |
Вивчити лексику |
|||||||||
21. |
|
Покупка продуктів |
|
Ub.3 S.61 |
Ub.5 s.62 |
|
Ub.6 S.63 |
Скласти список продуктів |
|||||||||
22. |
|
Приготування страв |
|
Ub.2 S.64 |
|
Ub.4 S.65 |
|
Прочитати, перекласти текст ст. 65 |
|||||||||
23. |
|
Улюблені страви
|
|
|
Ub.2 s. 66 |
Ub.4 S. 66 |
|
Розповідати про улюблену страву |
|||||||||
24. |
|
Смачного!
|
|
Ub.2 S.67 |
|
Ub.3 S.68 |
Üb.1,3 S.34 |
Повторити лексику Теми « Їжа» |
|
||||||||
25. |
|
Mеню. |
|
|
|
Ub.3,4 S.69 |
Ub.6 S.70 |
Написати святкове меню |
|||||||||
26. |
|
У кафе
|
|
Ub.1,2 S. 70 |
|
|
Ub.5 S.71 |
Скласти діалог « В кафе» |
|||||||||
27. |
|
Правила етикету |
|
|
|
|
Üb. 3, 5 S.37-38 |
Описати малюнок |
|||||||||
28. |
|
Повторення теми « Їжа та напитки» |
|
||||||||||||||
29. |
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
Ub.1,2 S.72 |
|
Ub.4 S.73 |
|
Скласти речення за зразком ст. 73 |
|||||||||
30. |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
Ub.3,5 S.74 |
|
Розповідь «Різдво в Україні» «Різдво в Німеччині» |
|||||||||
31. |
|
Контроль навичок письма |
|
Ub.3,4 S. 73 |
|
|
|
Новий рік, звичаї Німеччини ( скласти розповідь) |
|||||||||
32. |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
Ub.4 S.75 |
|
Свята та традиції на Новий Рік |
|||||||||
|
Змістові лінії: Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування) Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі) Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)
Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині |
|
|||||||||||||||