Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне панування уроків у 6 класі за підручником М.Сидоренко,Палій
Перегляд файлу

Дата

      Підтема

Граматичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

 

Тема «Шкільне життя»

1.

 

Нові друзі

 

Ub.1 s.6

 

 

Ub.3 s.6

Вивчити лексику

2.

 

Що ти робив влітку?

Ub. 3 s. 9

 

A.H.ub.1 s.4

Ub.1 s.8

A.H. ub.2 s.4

 

Скласти 5 речень про літо

3.

 

Нові знайомства

 

Ub. 2 s. 11

Ub.4s.12

 

Ub.3 s.12

 

Описати нового учня

4.

 

Мої друзі

Substantive im Dativ

Ub.3 s.16

Ub. 2 s.15

Ub.6 s.17

 

Ub.5 s.16

ub.3 s.6

Ub.4 s.16

5.

 

Моя родина

 

Ub.3a s.19

 

Ub.2 s.18

Ub.4 s.20

Розповідати про свою родину

6.

 

Допомога батькам

Modalverben im Präsens

Ub.5 s.24

 

Ub.1 s.21

Ub.2 s.21

Ub.3 s.22

Ub.4 s.23

Скласти 7 речень з модальними дієсловами

7.

 

Сім’я та друзі

 

Ub.6 s.25

 

 

Ub.4 s.29

Скласти діалог про родину друга

8.

 

Шкільні речі

 

 

Ub.2 s.31

Ub.3 s.31

Ub.4 s.32

Ub.5 s.32

Скласти речення з новими ЛО

9.

 

Наші вчителі

 

Ub.4 s.34

 

Ub.6,7 s.35

Ub.3 s.33

A.H. ub.2,3 s.15

вивчити текст

10.

 

    Шкільне життя

 

 

 

A.H. ub.2,3 s.16

 

Розповідь «Шкільне життя»

11.

 

Школа для мене

 

Ub.1 s.15 A.H.

 

 

A.H. ub.2,3 s.15

Повторити ЛО теми

12.

 

Повторення теми « Шкільне життя»

 

 

 

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( демонструють розуміння працювати в групах в колективі, усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до однокласників)

 Здоров’я та безпека ( усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя)

Екологічна безпека та сталий розвиток ( обговорюють участь школярів у різноманітних заходах спрямованих на збереження природи)

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, розповідає про шкільні предмети

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують школу, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                      Тема   « Спорт та відпочинок»

 

14.

 

Яким видом спорту ти займаєшся?

Ступені порівняння прислівника gern ub. 4 s.43

Ub.2,3 s.42

A.H. ub.2 s.19

Ub.5 s.44

A.H. ub 1 s.19

Написати речення ступені порівняння прикметників

15.

 

Улюблений вид спорту

 

Ub.3 s.46

 

Ub.6,7 s.47

ub.2,3 s.21

Скласти питання до тексту ст. 47

16.

 

Види спорту

 

Ub2,3 s.48

 

Ub.4,5 s.49

 ub1 s.23

Вивчити правила улюбленої гри

17.

 

Спортивні змагання

 

Ub.44 s.51

 

 

Ub.5 s.52

Написати лист другу

18.

 

Спорт, яким я займаюсь

 

Ub.2,3 s.53

 

Ub.5 s.54

Ub. 4a,b s.54

Розповідати про улюблений вид спорту

19.

 

Мій улюблений вид спорту

 

Ub.3 s. 56

 

Ub. 4 s.57

Ub.5,6 s.58

Підготуватись до контрольної роботи

 

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( демонструють розуміння працювати в групах в колективі, усвідомлюють необхідність толерантного ставлення до однокласників, важливість спорту для життя та здоров’я)

 Здоров’я та безпека ( усвідомлюють важливість упорядкування власного робочого дня для здорового способу життя)

Екологічна безпека та сталий розвиток ( обговорюють участь школярів у різноманітних заходах спрямованих на збереження природи)

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, розповідає про види спорту, пише короткі повідомлення про свій улюблений вид спорту

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують види спорту, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

                        Тема « Їжа та напої»

 

20.

 

Їжа

 

Ub.3 S.59

 

Ub. 5 S.60

Ub.4S.59

Вивчити лексику

21.

 

Покупка продуктів

 

Ub.3 S.61

Ub.5 s.62

 

Ub.6 S.63

Скласти список продуктів

22.

 

Приготування страв

 

Ub.2 S.64

 

Ub.4 S.65

 

Прочитати, перекласти текст ст. 65

23.

 

Улюблені страви

 

 

 

Ub.2 s. 66

Ub.4 S. 66

 

Розповідати про улюблену страву

24.

 

Смачного!

 

 

Ub.2 S.67

 

Ub.3 S.68

Üb.1,3 S.34

Повторити лексику

Теми « Їжа»

 

25.

 

Mеню.

 

 

 

Ub.3,4 S.69

Ub.6 S.70

Написати святкове меню

26.

 

У кафе 

 

 

Ub.1,2 S. 70

 

 

Ub.5 S.71

Скласти діалог « В кафе»

27.

 

Правила етикету

 

 

 

 

Üb. 3, 5 S.37-38

Описати малюнок

28.

 

Повторення теми « Їжа та напитки»

 

29.

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

Ub.1,2 S.72

 

Ub.4 S.73

 

Скласти речення за зразком ст. 73

30.

 

Контроль навичок читання

 

 

 

Ub.3,5 S.74

 

Розповідь «Різдво в Україні» «Різдво в Німеччині»

31.

 

Контроль навичок письма

 

Ub.3,4 S. 73

 

 

 

Новий рік, звичаї Німеччини ( скласти розповідь)

32.

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

Ub.4 S.75

 

Свята та традиції на Новий Рік

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність( толерантне ставлення до людей, які працюють у сфері обслуговування)

 Здоров’я та безпека (поділяють продукти на корисні та шкідливі)

Підприємливість та фінансова грамотність ( розподіляють кошти на продукти харчування, одяг, складають перелік необхідних покупок)

 

Очікувані результати: Уміння: висловлювати свої уподобання, аргументувати свій вибір, спілкування на форумах німецькою мовою, розуміє зміст короткого повідомлення, розуміє елементарні інструкції щодо часу, дат, розуміє важливі моменти розповіді , пропонує, вибачається, пише особисті листи, занотовує події, дату, час, вміє замовити їжу, робить прості покупки

                                   Розуміння:нову інформацію, інформацію під час спілкування, розуміє тексти, які описують людей та професії, розуміє прості та короткі особисті листи

                                  Ставлення: розважливе ставлення до стилю життя кожної людини та людей в Німеччині

 

 

docx
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
2302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку