_
________________Заклад освіти______________
Календарно-тематичне планування
з англійської мови
на 2022/2023 навчальний рік
для 5 класу
учителя ____________________________
Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Англійська мова» для 5 класу (затвердженою на засіданні педради протокол №___від __.08.2022р
№ з/п |
Дата уроку |
Тема |
Робота з підручником |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Примітка |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||
1 |
|
Let’s Get Started! Я і моя родина. |
SB p.6 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Надання відповідей на запитання про себе |
Neighbour, surname, nickname, spy, detective. |
|
|
Повторити лексику |
2 |
|
Let’s Get Started! Мої друзі та їхні вподобання. |
SB p. 7 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Надання відповідей на запитання про себе |
|
To be (Present Simple), to have (Present Simple) |
|
AB t.1 - p.4 |
3 |
|
Let’s Get Started! Шкільне життя. Види діяльності на уроці. |
SB pp.7-8 |
Прослуховування аудіозапису. Розуміння розмови між іншими людьми |
Доповнення речень у письмовій формі |
Online, to look back, self-check, vocabulary, grammar. |
Imperatives |
|
AB t.2 - p.4 |
4 |
|
Unit 1 School Is Cool Шкільне життя. Урок іноземної мови. |
SB pp.9-10 |
Читання електронних повідомлень і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: опис власного досвіду |
Message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, all around the world, to practise. |
|
|
AB t.3 - p.5 |
5 |
|
Шкільне життя. Безпека в інтернеті. |
SB p.11 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Монолог: надання інформації |
To sign out of, to switch off, to post, to create, to use, to share, password, account, data |
|
|
AB t.6 - p.6 |
6 |
|
Шкільне життя. Безпека в інтернеті |
SB p.12 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Монолог: надання інформації |
Science, PE (Physical Education), History, Geography, IT (Information Technology), Religion, calculation, subject, foreign. |
|
|
AB t.2 - p.7 |
7 |
|
Шкільне життя. Я -учень |
SB p.12-14 |
Читання в цілому. Прослуховування аудіозапису |
Монолог: опис власного досвіду |
Battle, creature, timetable, fascinating, to divide, to multiply, to subtract, to add, during, zero, experiment. |
|
|
AB t.3 - p.8 AB t.4 - p.9 |
8 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. |
SB p.15 |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Написання і доповнення речень |
Always, usually, often, sometimes, never. |
Present Simple |
|
GB t.4 - p.6 |
9 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. |
SB p.16 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання) |
Curious, horrible, strict, unusual, wrong, form teacher. |
Possessive Case of Nouns |
|
AB t.3 - p.10 |
10 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. |
SB p.17 |
Читання для орієнтування (виокремлення потрібної інформації) |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Odd, even, thousand, correct. |
Cardinal and Ordinal Numbers |
|
AB t.1-3 - p.11 |
11 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. |
|
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Завдання на картках |
12 |
|
Шкільне життя. Розклад уроків. |
SB p.18 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Написання і доповнення речень |
Normal, popular. |
Adjective: Degrees of Comparison |
|
GB t.5 - p.9 |
13 |
|
Шкільне життя. Мій улюблений урок |
SB p.19-20 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Easy, difficult, helpful. Diary, noise, to get angry/ read, to happen, to forget. |
Personal Pronouns, Possessive Adjectives |
|
AB t.2 - p.12, 13 |
14 |
|
Шкільне життя (повторення). |
SB p.21 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань. |
Робота в парах: обмін інформацією. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
AB t.1 - p.14, t.5 – p.15 |
15 |
|
Шкільне життя (повторення). |
SB pp.22-23 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Опис власного досвіду в письмовій формі. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
SB t.1-5, p.24 |
16 |
|
Шкільне життя (повторення). |
|
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
GB t.2 - p.10-11 t.5, p.12 |
17 |
|
Шкільне життя (узагальнення). |
Test Book pp.3-5 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
GB t.7, p.13 |
18 |
|
Unit 2 What About Your Family? Моя родина. Мої родинні зв’язки. |
SB pp.25-26 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Робота в парах: опис власного досвіду |
Twin(s), an only child, power, to compete, to look alike, to be born, similar, each other. |
|
|
AB t.2 - p.17 |
19 |
|
Моя родина. Що ти знаєш про близнюків?
|
SB p.27 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Обмін інформацією |
Pain, article, comment, to enjoy, to grow up, to compare, together, just. |
|
|
AB t.5 - p.18 |
20 |
|
Моя родина. Що ти знаєш про близнюків? |
SB p.28 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Робота в парах: опис власного досвіду |
Relative, cuddly, to be a real pain in the neck, to share a room with … |
|
|
AB t.3 - p.19 |
21 |
|
Моя родина. Мої родинні зв’язки. |
SB p.29 |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Nuisance, garbage, to annoy, to follow, to scream, luckily, to do chores, to make a mess, to shut up, to hide, to get along with, in fact. |
Present Simple |
|
AB t.1 - p.20 |
22 |
|
Моя родина. Мої родичі та їх уподобання. |
SB p.30 |
Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
|
Would like |
|
AB t.3 - p.20-21 |
23 |
|
Моя родина. Мій найкращий друг |
SB p.31 |
Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
|
Present Continuous |
|
GB t.3. p.15 |
24 |
|
Моя родина. Мої друзі та їх уподобання. |
SB p.32 |
Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Journalist, mystery, quality, dangerous, hard-working, patient, definitely, to solve. |
Would like |
|
AB t.1 - p.22 |
25 |
|
Моя родина. Професії. |
SB p.33 |
Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Burglar, hairdresser, musician, astronaut, mechanic, postman, engineer, to babysit, to repair. |
|
|
AB t.3 - p.23 |
26 |
|
Моя родина. |
SB p.34 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень |
|
Present Simple vs. Present Continuous, Whquestions |
|
GB t.4. p.19 |
27 |
|
Моя родина. Професії. |
SB p.35 |
Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Housewife, nurse, architect. |
|
|
AB t.1 - p.24 |
28 |
|
Моя родина. Професії батьків. |
SB p.36 |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Написання простих речень |
Reporter, to laugh, instead. |
|
|
AB t.2 - p.25 |
29 |
|
Моя родина (повторення). |
SB pp.37-38 |
Читання для обізнаності та аргументації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
AB t.2 - p.26, t.4 – p.27 |
30 |
|
Моя родина (повторення). |
SB p.39 |
Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Робота в парах: обмін думками |
Orchestra director, in trouble, well-paid, outdoor/indoor job |
Повторення граматичного матеріалу |
|
SB t.1-3, p.40
|
31 |
|
Моя родина (повторення). |
|
Читання для обізнаності та аргументації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
GB t.2b, p.20 |
32 |
|
Моя родина (узагальнення). |
Test Book pp.6-8 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
GB t.5, p.21 |
33 |
|
Unit 3 It’s Tasty! Харчування. Страви в країнах виучуваної мови. |
SB pp.41-42. |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Опис власного досвіду |
Cuisine, pasta, baguette, croissant, seafood, macaroons, raw, snails, probably, noodles, tiramisu, Japanese, Asian. |
|
|
AB t.2, p.28 |
34 |
|
Харчування. Національні страви. |
SB p.43 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Монолог: надання інформації |
To produce. |
|
|
AB t.4, p.29 |
35 |
|
Харчування. Напої. |
SB p.44 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Опис власного досвіду |
Pancake, doughnut, boiled, fried, bacon, cornflakes. |
|
|
AB t.2, p.30 |
36 |
|
Харчування. Здорове харчування. |
SB p.45 |
Прослуховування тексту і виокремлення потрібної інформації |
Опис власного досвіду |
Crisps, peanuts, vitamin, mineral, bone, health, (un)healthy, skin, to be 37rich in …, to skip a meal, important |
|
|
AB t.2, p.31 |
37 |
|
Харчування. Корисна їжа |
SB p.46 |
Читання і прослуховування текстів і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Tasty, to believe, brunch, fast-food restaurant, fish and chips’ shop, Indian, Chinese, takeaway. |
|
|
AB t.4, p. 32 |
38 |
|
Харчування. Продукти харчування. |
SB p.47 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Опис власного досвіду у письмовій формі |
Already, just, never, ever, yet. |
Present Perfect: Affirmative, Negative and Interrogative forms. Irregular verbs |
|
GB t.4, p.24 |
39 |
|
Харчування. Продукти харчування. |
SB p.48 |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Pan, recipe, square, brownies, to bake, to mix, to smell, to make a mess, delicious, delighted, on my/his/their own. |
Must/Mustn’t |
|
AB t.3, p.33 |
40 |
|
Харчування. Готуємо смачно. |
SB p.49 |
Читання речень та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Snack, mashed, roast. |
Noun: Countables and Uncountables. Some, Any, No |
|
AB t.1, p.34 |
41 |
|
Харчування. Готуємо смачно. |
SB p.50 |
Читання речень і прослуховування аудіозаписів та виконання граматичних завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Freezer |
|
|
GB t.4, p.28 |
42 |
|
Харчування. Сніданок, обід і вечеря. |
SB p.51-52 |
Прослуховування аудіозапису і виокремлення потрібної інформації |
Опис рецепту страви у письмовій формі |
Eating habit.. Baking soda, teaspoon, muffin, gram, first, then, finally, to combine, to cool, to prepare, to stir, completely |
Need Much/Many |
|
AB t.2, p.35 AB t.2, p.36; |
43 |
|
Харчування (повторення). |
SB pp.53-54 |
Читання речень і прослуховування аудіозаписів та виконання завдань |
Робота в групах: обмін досвідом
|
Manners, napkin.
|
|
|
AB t.3, pp.37-38 |
44 |
|
Харчування (повторення). |
SB p.55 |
|
Монолог: надання інформації |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
SB t.1-4, p.56 |
45 |
|
Харчування (повторення). |
|
|
Монолог: надання інформації |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
GB t.5, p.28 |
46 |
|
Харчування (узагальнення). |
Test Book pp.9-11 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
47 |
|
Unit 4 It’s Time to Celebrate! Свята і традиції. Свята в Україні та країнах виучуваної мови. |
SB pp.57-58 |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: обмін інформацією |
Custom, firework, parade, famous, holy, religious, to get together (for), to depend (on), to honour, in honour of. |
|
|
AB t.1, p.39 |
48 |
|
Свята і традиції. Свята в країнах виучуваної мови. |
SB p.59 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Опис свята у письмовій формі |
Roast turkey, festive, Thanksgiving, Egg hunt. |
|
|
AB t.4, p.40 |
49 |
|
Свята і традиції. Календар свят. |
SB p.60 |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в групах: обмін інформацією |
Independence Day, Victory Day, St. Valentine’s Day, egg-rolling, bobbing for apples, trick-or-treating. |
|
|
AB t.2, p.41 |
50 |
|
Свята і традиції. Хелловін. |
SB p.61 |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Надання усних відповідей на питання |
Halloween, pumpkin, jack-o’-lanterns, scary costumes, adult, creature. |
|
|
AB t.2, p.42 |
51 |
|
Свята і традиції. Різдво. |
SB p.62 |
Читання тексту і прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Надання усних відповідей на питання |
Baubles, tinsel, pine tree, good/bad luck, monarch, speech, greeting, virgin, Holy Infant, heavenly peace. |
|
|
AB t.3, p.43 |
52 |
|
Свята і традиції. |
SB p.63 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Past, last, yesterday. |
Past Simple of the verb “To Be”. Past Simple of Regular Verbs. |
|
GB t.4, p.31 |
53 |
|
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
|
|
|
|
54 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
55 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
57 |
|
Свята і традиції. Новий рік. |
SB p.64 |
Прослуховування аудіозаписів та виконання завдань |
Надання усних відповідей на питання |
China, Greek, Roman, Jewish, ancient, moon, prayer, to begin. |
Irregular Verbs: begin-began, make-made, have-had |
|
AB t.2, p.44 |
58 |
|
Свята і традиції. Любий Санта! |
SB p.65 |
Читання текстів та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Contest, prize, invitation, guest, winner, show, dragon, future, to look forward to, to join, to receive. |
|
|
AB t.2, p.45 |
59 |
|
Що це за свято? |
SB p.66 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Yesterday afternoon, last weekend, ago, went, came, gave, brought, drank, ate, put, sent, saw. |
Past Simple: Irregular Verbs |
|
GB t.1, p.34 |
60 |
|
Свята і традиції. Час для вечірки. Хеловін |
SB p.67 |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в групах: проєкт |
Spooky, to be excited |
|
|
AB t.2, p.46
|
61 |
|
Свята і традиції. Нумо святкувати! |
SB p.68 |
Читання текстів та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією, робота в групах: обмін досвідом |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
AB t.2, p.47 |
62 |
|
Свята і традиції (повторення). |
SB pp.69-70 |
Читання і прослуховування текстів та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду, опис свята у письмовій формі |
Harvest, spectator, fairytale, fancy dress, Canadian, to vote, to applaud. |
|
|
AB t.3,5 pp.48-49 |
63 |
|
Свята і традиції (повторення). |
SB p.71 |
Читання текстів та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією, робота в групах: обмін досвідом |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
SB p.72 |
64 |
|
Свята і традиції (узагальнення). |
Test Book pp.12-14 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
GB t.3, p.35 |
65 |
|
Unit 5 What’s the Weather Like? Погода. Особливості клімату. |
SB pp.73-74 |
Читання текстів та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Rainforest, freezing, foggy. |
|
|
AB t.2, p.50 |
66 |
|
Погода. Особливості клімату. |
SB p.75 |
Читання текстів та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду.
|
Climate, however, chilly Cloudy, stormy, wet. |
|
|
AB t.4, p.51 |
67 |
|
Погода. Природні явища. |
SB p.76-77 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Snowstorm, degree, centigrade, forecast, to expect, to report, Europe. |
|
|
AB t.2, p.52 AB t.1-2, p.53 |
68 |
|
Погода. Частини світу. |
SB p.78-79 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень (усно) |
North, South, East, West. Tomorrow, next. |
Be going to, Future Simple |
|
AB t.4, p.53; GB t.3, p.37, GB, t.7, p.39 |
69 |
|
Погода. Сезонний одяг. |
SB p.80 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Tie, suit, underwear, bathrobe, slippers, flipflops, leggings, to get frozen. |
|
|
AB t.4, p.55 |
70 |
|
Погода. Сезонний одяг. |
SB p.81 |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Gloves, sandals, trainers, jumper, pyjamas, jacket, riddle. |
|
|
AB t.2, p.56 |
71 |
|
Погода. |
SB p.82 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
Zero Conditional: If + Present Simple + Present Simple |
|
GB t.4, p.43 |
72 |
|
Погода. Сезонний одяг. |
SB p.83-84 |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в групах, монолог: обмін інформацією |
Careful, slippery Australia. |
|
|
AB t.3 p.57 AB t.1, p.58 |
73 |
|
Погода (повторення). |
SB pp.85-86 |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення, доповнення речень у письмовій формі |
Tracksuit, belt.
|
|
|
AB t.4, p.61 |
74 |
|
Погода (повторення). |
SB pp.85-86 |
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
GB t.9, p.40 |
75 |
|
Погода (повторення). |
SB p.87 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Написання електронного повідомлення |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
SB t.1-5, p.88 GB t.7, p.46 |
76 |
|
Погода (узагальнення). |
Test Book pp.19-21 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
GB t.8, p.46 |
77 |
|
Unit 6 Let’s Have Fun! Відпочинок і дозвілля. Види занять. |
SB pp.89-91 |
Читання тексту та виконання завдань Читання тексту та виконання завдань |
Монолог: обмін інформацією Діалогічне мовлення: обмін інформацією, опис власного досвіду у письмовій формі |
Activity, ballet, choir, fan, violin, gymnastics, karate, discussion, creative, physical, both. To be crazy about, to collect, to go cycling, to do ballet/sports, twice a week |
|
|
AB t.2, p.62 AB t.4, p.63 |
78 |
|
Відпочинок і дозвілля. Захоплення. |
SB p.92 |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Hobby, gardening, chess, handicrafts, to play the piano/guitar, to play hockey, to go skating/ swimming, to be fond of, to be keen on. |
|
|
AB t.2, p.64 |
79 |
|
Відпочинок і дозвілля. Види відпочинку (парк розваг). |
SB p.93 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог: обмін інформацією |
Brochure, theme, ride, attraction, fascinating, awesome, amazing. |
|
|
AB t.2, p.65 |
80 |
|
Відпочинок і дозвілля. Що ти справді любиш? |
SB pp.94-96 |
Читання тексту та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі Робота в парах: діалогічне мовлення |
Adventure, experience, maze, battle, to explore, to relax. Smartphone, message, wheelchair, necessary |
The ‘-ing’ Form of the Verb |
|
AB t.3, p.66 GB t.3, p.48
|
81 |
|
Відпочинок і дозвілля. Незвичні захоплення. |
SB p.97 |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
|
|
AB t.1, p.67 |
82 |
|
Відпочинок і дозвілля. Види спорту |
SB p.98 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань
|
Монолог: обмін інформацією, |
Collection, guitarist, school band, actor, opera, culture. |
|
|
AB t.2, p.67
|
83 |
|
Відпочинок і дозвілля. Улюблений вид спорту. |
SB p.98-100 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Повторення лексичного матеріалу Fixed arrangement. |
Present Continuous for Future Actions |
|
AB t.2, p.68 |
84 |
|
Відпочинок і дозвілля. Види розваг. Хобі |
SB p.101-102 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань Читання тексту та виконання завдання |
Робота в групах: опис власного досвіду (письмова форма) |
Piano, magazine, creation, classical. |
|
|
AB t.2, p.69 AB t.2, p.70 |
85 |
|
Відпочинок і дозвілля (повторення). |
SB pp.103 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання
|
Робота в групах:опис власного досвіду
|
Pastime, to be in trouble, to trust. |
|
|
AB t.3, p.71 |
86 |
|
Відпочинок і дозвілля (повторення). |
SB pp.104 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання
|
Робота в групах:опис власного досвіду
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
GB t.4a), p.53 |
87 |
|
Відпочинок і дозвілля (повторення). |
SB p.105 |
Читання тексту та виконання завдання |
Опис власного досвіду у письмовій формі |
Perfume. |
Повторення граматичного матеріалу
|
|
SB t.1-4, p.106 GB t.4b, p.53 |
88 |
|
Відпочинок і дозвілля (узагальнення). Види занять. |
Тest Book pp.22-24 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
89 |
|
Unit 7 The Place I Live In. Рідне місто/село. Місцезнаходження. |
SB pp.107-108 |
Читання тексту та виконання завдання |
Доповнення речень усно |
Territory, centre, country, culture, capital, to introduce, to symbolise, independent. |
|
|
AB t.2, p.73 |
90 |
|
Рідне місто/село. Місцезнаходження. |
SB pp.107-108 |
Читання тексту та виконання завдання |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторити лексичний матеріал |
|
|
Розповідь про рідне місто/село |
91 |
|
Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості. |
SB p.109 |
Читання тексту та виконання завдання |
Опис міста у письмовій формі |
Founder, to take a name after … . |
|
|
AB t.4, p.74 |
92 |
|
Рідне місто/село. Прогулянка містом. |
SB p.110 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Pharmacy, to catch the bus. |
|
|
AB t.2, p.75 |
93 |
|
Рідне місто/село. Основні історичні та культурні відомості. |
SB p.111-112 |
Читання тексту та виконання завдання |
Монолог: обмін інформацією Робота в парах: діалогічне мовлення |
Square, library, traffic, crossing, traffic light, million. Region, to be famous for, to be proud for, modern, native. |
|
|
AB t.2, 3 pp.76-77 |
94 |
|
Рідне місто/село. Мій район. |
SB p.113 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
Past Simple vs. Present Perfect |
|
GB t.3, p.55 |
95 |
|
Рідне місто/село. Відомі місця світу. |
SB p.114 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Надання усних відповідей на питання |
Chestnut, place of interest, hero, Motherland, main. |
|
|
AB t.3, p.78 |
96 |
|
Рідне місто/село. Прогулянка містом. |
SB p.115 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Passer-by, stranger, crossroads, to go straight ahead, to turn left/right on 9the corner, to cross the road, down the street. |
|
|
AB t.1, p.79 |
97 |
|
Подорожуємо Україною. Міста і села. |
SB p.116-117 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення Робота в групах: обмін інформацією |
Sight, legend. |
Mixed Tenses |
|
AB t.2, p.80 GB t.3a, p.64 |
98 |
|
Рідне місто/село. |
SB p.118 |
Читання текстів і виокремлення потрібної інформації |
Написання електронного повідомлення |
Lifestyle. Повторення лексичного матеріалу |
|
|
AB t.1, p.81 |
99 |
|
Рідне місто/село (повторення). |
SB pp.119 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення, проєкт |
Square kilometers. Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
AB t.2, p.82, t.4, p.83 |
100 |
|
Рідне місто/село (повторення). |
SB pp.120 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: проєкт |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
AB t.4, p.83 |
101 |
|
Рідне місто/село (повторення). |
SB p.121 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: проєкт |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
SB AB t.1-3, p.122 |
102 |
|
Рідне місто/село (узагальнення). |
Test Book pp.25-28 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
103 |
|
Unit 8 Where to Travel? Подорож. Улюблені напрямки подорожі. |
SB pp.123-124 |
Читання тексту та виконання завдання |
Монолог: обмін інформацією |
Change, journey, leaflet, article, choice, continent, to discover, to display, to go camping, useful. |
|
|
AB t.2, p.84 |
104 |
|
Подорож. Види транспорту. |
SB p.125 |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
To depend on, comfortable. |
|
|
AB t.4, p.85 |
105 |
|
Подорож. Країни і мови. |
SB p.126 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в групах: обмін інформацією |
Greece, China, Japan, Portugal, Portuguese, Italian, Spanish. |
|
|
AB t.2, p.86 |
106 |
|
Подорож. Англомовні країни. |
SB p.127-128 |
Читання тексту та виконання завдання |
Монолог: обмін інформацією |
Europe, United Kingdom, Scotland, Whales, Northern Ireland, Union Jack, soccer, cricket, uniform, to include. |
|
|
AB t.2, p.87 AB t.3, p.88 |
107 |
|
Подорож. Відомі місця світу. |
SB p.129 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
exas, California, Ohio, Alabama, Los Angeles, Chicago, Houston, Philadelphia, Washington, Australia, Australian, Canberra, Sydney, Melbourne. |
Linking Words: And, But, So, Because |
|
GB t.4, p.60 |
108 |
|
Подорож. |
SB p.130-131 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в парах: обмін інформацією Доповнення речень у письмовій формі |
Asia, Niagara Falls, the Pacific, Trafalgar Square, Tower Bridge, the Statue of Liberty, the Empire State Building, Opera House, the Eiffel Tower, fantastic. Tourist, New Zealand, Madrid, New Delhi, Ottawa, Wellington, to go on an excursion, to share information, important.
|
|
|
AB t.2, p.89 AB t.4, p.90 |
109 |
|
Подорож. Географічні назви. |
SB pp.132-133 |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
Article ‘The’ with Geographical Names |
|
GB t.3, p.62 |
110 |
|
Подорож. |
SB p.134 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання |
Робота в парах: обмін інформацією |
Sightseeing, clue, compass, Tokyo, Mexico city, to imagine, imaginary |
|
|
AB t.3, p.91 |
111 |
|
Подорож. Англомовні країни. |
SB p.135 |
Читання тексту та виконання завдання
|
Опис країни у письмовій формі
|
St. Paul’s Cathedral.
|
|
|
AB t.2, p.92
|
112 |
|
Подорож (повторення) |
SB pp.136 |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдання
|
Надання письмових відповідей на питання |
Bournemouth, to rent, to hang around. Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
AB t.2, p.93, t.5, p.95 |
113 |
|
Подорож (повторення) |
SB pp.137 |
Читання тексту та виконання завдання
|
Робота в парах: обмін інформацією |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
AB t.5, p.95 |
114 |
|
Подорож (повторення) |
SB pp.138-139 |
Читання тексту та виконання завдання
|
Робота в групах: обмін досвідом |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
SB t.1-5, pp.140- 141 |
115 |
|
Подорож (узагальнення) |
Test Book pp.29-31 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
116 |
|
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
|
|
|
|
117 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
118 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
119 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
120 |
|
Повторення вивчених модулів |
Worksheets |
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
121 |
|
Повторення вивчених модулів |
Worksheets |
|
|
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
122 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
Плани на літо |
*QR-код (з англійської Quick Response Code «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку. Такі графічні позначки є вдосконаленням лінійних штрих-кодів. Однак на відміну від них, QR-коди дозволяють отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі інтернет за допомогою смартфонів. Принцип такого кодування було створено японською компанією Denso-Wave в 1994 році. Такі коди спершу призначалися для потреб машинобудування, наразі вони використовуються практично повсюдно.
На відміну від штрих-коду, сканування якого можливе за допомогою тонкого лазерного променя, зчитування QR-коду відбувається за допомогою звичайної камери типового смартфона. Для цього на ньому має бути попередньо встановлена відповідна програма-сканер.
Усі QR-коди, які використані при створенні даного матеріалу, мають покликання на певні методичні матеріали (презентації, відео, тести, вебквести, вікторини, статті) з мережі Інтернет (режим доступу – безкоштовний). При створенні матеріалу авторські права власників матеріалів не порушено, а лише використано відповідні покликання на них.