Календарно-тематичне планування
6 клас
(За Сотниковою С. І. Німецька мова (2-й рік навчання): Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів «Hallo Freunde 6 (2)» / С. І. Сотникова, Т. Ф. Білоусова. – Х.: Ранок, 2019.)
№ п/п
|
Підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Очікуваний результат |
Дата/ Примітка |
||||||||||
Тема 1 Літо минуло |
|
|||||||||||||||
1. |
Новий шкільний рік і новенькі |
Гр. Формулює особисті ціннісні пріоритети |
Der Neue, selbst |
Порядок слів у розповідному реченні |
Впр.1, 3 с.6 Впр.4 с.7 Впр.5 с.8 РЗ впр.1 с.2 |
Впр.2, с.6 Впр.4 с.7
|
РЗ впр.2, 3 с.2 |
Вміє привітатися та познайомитися з друзями/однолітками, вміє описувати зовнішність та одяг інших людей. Розповідає короткими фразами про себе |
|
|||||||
2. |
Хобі моїх друзів |
Гр. Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.
|
Das Autobild, das Automodel, die Briefmarke, die CD,die Münze, die Muschel, die Postkarte, die Serviette, der Sticker, das Tierbild, sammeln |
Порядок слів у питальному реченні |
Впр.2, с.9 Впр.4, с.10 РЗ впр.1 с.4 |
Впр.1,3 с.9 |
РЗ впр.2-3 с.4 |
Вміє називати уподобання людей, розповідає що можна колекціонувати. Розповідає про своє хобі та інших учнів. |
|
|||||||
3. |
Як ти проводиш свої літні канікули? |
Під. Обговорює ефективне та раціональне використання своїх фізичних можливостей Гр. Демонструє розуміння цінності культурного збагачення завдяки подорожам. |
Das Camping, mit dem Boot fahren, verbringen, nach, meistens, nicht weit von |
Відмінювання дієслів |
Впр.3 с.12 Впр.4 с.13 РЗ впр.1 с.5 |
Впр.2, с.12 Впр.4,6 с.13 |
Впр.1, с.12 РЗ впр.2,3 с.5, РЗ впр.4 с.6
|
Розповідає про проведення літніх канікул, де і як можна їх провести. Вміє відповідати на запитання з опорою на наочність |
|
|||||||
4. |
Погода влітку
|
Ек. Розглядає природу як цілісну систему . Зд. Робить повідомлення про і погодні умови |
Der Ausflug, der Regenbogen, das Gewitter, die Wetterbeobachtung, der Regen, die Anzeige |
Порядок слів у реченні
|
Впр.2, 4 с.14,
|
Впр.1,3, с.14 Впр.5, с.15 |
РЗ впр.2 с.7
|
Розповідає про погоду влітку, та як відпочивають діти. |
|
|||||||
5. |
Яким було літо? |
Гр. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Ек. Розглядає природу як цілісну систему . |
interessant, der Arger, wunderbar, langweilig |
Präteritum дієслів sein i haben |
РЗ впр.5 с.8
|
|
РЗ впр.4 с.8 |
Знає відмінювання дієслів haben i sein у Prateritum, вміє розповісти про літні канікули, використовуючи дані дієслова. |
|
|||||||
6 |
Де ми провели літо?
|
Зд. Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного |
Ins Dorf, ins Ausland
|
Модальне дієслово
|
Впр.1 c.20, впр.4 с.20 РЗ впр.1 с. 11 |
Впр.2,3 с.20 |
РЗ впр.3 с.11 |
Знає відмінювання дієслова mochte, називає місцезнаходження і напрямок, розповідає, куди хотів би поїхати наступного разу |
|
|||||||
7.
8. |
Улітку в селі |
відпочинку Гр. Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.. |
Obst und Gemüse, wachsen, süß |
Möchten Відмінюва-ння іменників |
|
|
Впр.6 с.22
|
Називає овочі і фрукти. Знає множину іменників, розповідає про допомогу дідусю і бабусі в селі, та про відпочинок влітку |
|
|||||||
|
||||||||||||||||
9. |
Підсумковий урок з теми « Літо минуло» |
|
|
|||||||||||||
Тема 2. Я, моя родина, мої друзі |
||||||||||||||||
10. |
Це моя сім я. Дозвольте представити мою сім ю |
Гр. Порівнює сімейні традиції. Гр. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
Die Grosseltern, die Geschwister Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte |
Займенник ihr Особові займенники в знахідному відмінку |
Впр.1,3 с.28 РЗ впр.1 с.16 Впр. 1 с.30, Впр. 3 с.31 РЗ впр.1 |
Впр.2,4 с.28 РЗ впр.16 Впр. 4,6 с.32 |
Впр.6 с.29 а |
Називає членів родини, їх професії. Вміє утворювати складні числівники, розповідає про свою сім'ю та свого друга. |
|
|||||||
11. |
Хто зображений на фото? |
Гр. Розповідає про розподіл обов’язків у родині. |
Der Mann, die Frau, der Mensch, |
Займенник “dieser” |
Впр. 1,3 с.33 |
Впр. 4 с.34 |
Впр.2 с 33 |
Вміє відрекомендовувати одну особу іншій, вміє сказати, що ти не знаєш людину |
|
|||||||
12. |
Брати та сестри. Скільки їм років? |
Гр. Формулює особисті ціннісні пріоритети |
Der Kindergarten, lockig, dunkel, sportlich |
Іменники у множині |
Впр.1 с.35 Впр.4 с.36 |
Впр.2,3 с.35 |
РЗ впр.1,2 с.20 |
Вміє описувати фото, складає діалог за зразком,описує свою родину за фото. Розповідає про своїх братів і сестер, описує зовнішність і хобі людини, вміє написати відповідь на листа про своїх братів і сестер |
|
|||||||
13. |
Професії рідних |
Гр. Визначає власні вподобання та потреби для успішної кар’єри. Зд. Розуміє, задоволення від професії має безпосередній вплив на здоров’я. |
Arbeiten als, die Bäckerei, das Büro |
вживання дієслова arbeiten als |
Впр.1 с.40 |
Впр.2,3 с.40 пр..4 с.41 |
РЗ впр.2,3 с.24 |
Називає кількісні числівники, описує сімейний стан людини та називає вік людини
|
|
|||||||
14. |
Моя майбутня професія .
|
Під. Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
Der Koch, der Tischler, der Bauarbeiter, der Tierarzt |
Вживання двоскладових іменників
|
Впр.1 с.42 впр.8 с.43 |
Впр.2 с.42 впр.8 с.43 |
РЗ впр.2,3 с.24 |
Називає професії,вік людей, описує фото,розповідає про професії своїх батьків запитує про улюблені професії та розповідає, ким хоче стати у майбутньому |
|
|||||||
15. |
Стосунки у сім ї.
|
Під. Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінанс можл сучасних професій |
|
Вживання двоскладових іменників
|
|
впр.8 с.43 |
|
Описує сімейні стосунки між членами родини, і своєї сім’ї |
|
|||||||
16. |
Підсумковий урок з теми «Я, моя родина, мої друзі» |
|||||||||||||||
Тема 3 Школа |
||||||||||||||||
17. |
Новий шкільний рік |
Гр. Обговорює шкільні правила |
Kaugummi, Anspitzer, Luftballon, Hefte |
Вживання дієслова brauchen |
Впр.2 с.48
|
Впр.1,4 с. 48-49 |
Впр.3 с.48 |
Називає шкільне приладдя, розповідає, як починається шкільний рік, розповідає про початок шкільного року в Німеччині |
|
|||||||
18. |
Що ми робимо у школі? |
Гр. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади |
Nennen, Noten geben, vergleichen |
Вживання словосполучень |
Впр.1,2 с .50 |
Впр.3,4,5 с.50-51 |
Впр.6 с.51 РЗ впр.1,2,3 с.30 |
Вміє розповісти про свою успішність, називає шкільні предмети, розповідає, що роблять діти у школі |
|
|||||||
19. |
Ми повинні добре вчитися |
Гр. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
Der Faulpelz, einverstanden sein |
Вживання модальних дієслів |
Впр.1,5 с.52-53 |
Впр.2,3 с.52-53 |
Впр.4 с.53 РЗ впр.1,3 с.32 |
Складає розклад уроків своєї мрії,розповідає, дає поради однокласникам |
|
|||||||
20. |
На уроці німецької мови |
|
Von, bei, zu, mit, herausschreiben, abschreiben |
Вживання прийменників у давальному відмінку |
Впр.1 с.54 РЗ впр.1 с.34 |
Впр.2 с.54 |
Впр.3 с.55 |
Вміє відмінювати іменники в дав. відмінку, розповідає про урок нім. мови та що роблять на уроці нім. мовт |
|
|||||||
21. |
Наша школа Школа моєї мрії |
Гр. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Під. Демонструє розуміння цінності освіти, праці для досягнення майбутнього кар’єрного росту. |
Der Raum, der Schulhof Das Einmaleins, die Cafeteria, der Computerraum |
Вживання прикметників Займен- ник «man» |
Впр.1 с.56 Впр.1,2,3 с .58 |
Впр.2,3 с.56 Впр.4,5 с.59 |
Впр.4 с.57 РЗ впр.1,2 с.37 |
Називає приміщення школи, розповідає про свою школу та про школу своєї мрії, вживаючи безособовий займенник man |
|
|||||||
22. |
Сьогодні і вчора |
|
Klassendienst haben, holen, klingeln |
Вживання дієслів в Perfekt |
Впр.1,4 с.60-61 |
Впр.2,3,5 с.60-61 |
РЗ впр.2,6 с.39-40 |
Вміє утворювати дієслова у Partizip II, складає речення у Perfekt, описує чергування у класі, розповідає про події в минулому часі |
|
|||||||
23. |
Школи в минулому та сьогодні |
Г Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
Das Schulmuseum, verschieden, die Tinte |
Partizip II сильних дієслів |
Впр.1,3,4 с.62-63 |
Впр.2,5 с.62-64 |
РЗ впр.1,2 с.41 |
Розповідає про школи в минулому, вміє порівнювати їх з сучасними школами |
|
|||||||
24. |
Урок не відбувся |
Гр. У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). |
Irgendwann, ausfallen |
Partizip II сильних дієслів |
Впр.1 с.65 |
Впр.2,3,5 с.65-67 |
Впр.4 с.67 РЗ впр.1,2 с.43 |
Вміє вживати Perfekt з допоміжним дієсловом sein, вживання дієслів у Partizip II з відокремлюваними префіксами. розповідає про події,коли не відбувся урок |
|
|||||||
25. |
Мої шкільні друзі. Мої однокласники |
Гр. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Sitzen bleiben, das Diktat, der Tipp |
Вживання словосполучень |
Впр.2,5 с.68-70 |
Впр.1,3,6 с.68-70 |
РЗ впр.1,2 с.45 |
Знає ступені порівняння прикметників, Розповідає про своїх друзів, вміє дати пораду, вміє працювати з словником. |
|
|
||||||
26. |
Навчатися з задоволенням.
|
Гр. Планує траєкторію власного життя
|
Der Witz, Grammatik lernen |
Ступені порівняння прикметників та прислівників |
Впр.2,3 с.73-74 |
Впр.1,4 с.73-74 |
РЗ впр.1,2 с.49 |
Розповідає про навчання своїх однокласників, розповідає про виконання дом. завдання |
|
|
||||||
27. |
Підсумковий урок з теми «Школа». |
|
||||||||||||||
28. |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
29. |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
30. |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
31. |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
32. |
Підсумковий урок за І семестр |
|
||||||||||||||
Календарно-тематичне планування
6 клас
(За Сотниковою С. І. Німецька мова (2-й рік навчання): Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів «Hallo Freunde 6 (2)» / С. І. Сотникова, Т. Ф. Білоусова. – Х.: Ранок, 2019.)
№ п/п
|
Підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Очікуваний результат
|
Дата/ Примітка |
||||||
Тема 4. |
ІІ семестр |
||||||||||||||||
Тема 4. Розпорядок дня |
|
|||||||||||||||
|
Після школи |
3. Здоров’я і безпека Впорядковує власний робочий день |
Was machst du jeden Tag nach der Schule? Was machst du am?Die Geige, der Tagesablauf, der Wochentag, дні тижня |
Порядок слів у реченні |
Впр.2, с.78 Впр.4, с.79 |
Впр.3, с.78, Впр.5,6 с.79 |
Впр.1, с.56 РЗ впр.1-4 с.38 |
Розповідає про вільний час у минулому часі, називає дні тижня,як можна проводити дозвілля |
|
|||||||
|
О котрій годині? |
3. Здоров’я і безпека Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Wie spät ist es? Es ist ...Wann stehst du auf? Ich stehe um ... auf Aufstehen, Unterricht haben, Freunde treffen, schlafen gehen, frühstücken, zu Mittag essen, zu Abend essen, Morgengymnastig machen |
Числівники Час |
Впр.1, с.80 Впр.3, с.80 |
Впр.2, с.80, Впр.4, с.81, Впр.5, с.82 |
РЗ впр.1-3 с.39 |
Розповідає свій розпорядок дня, називає час, дає відповіді на запитання |
|
|||||||
|
Хто рано встає, у того й є |
3. Здоров’я і безпека Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Was machst du jeden Morgen? Ich ziehe mich an. Wann stehst du auf? Ich stehe um ... auf Sich abtrocknen, das Bett machen, die Seife, der Wecker, sich anziehen, brav, sportlich, die Zahnbürste, die Zahnpasta, sich ausziehen, das Handtuch, sich waschen, die Zähne putzen |
Відмінюванзворотніх дієслів |
Впр.2, с.83
|
Впр.1, с.83, Впр.3, с.84 Впр.5, с.86 |
Впр.4, с.63 РЗ впр.1,3,4 с.40
|
Розповідає про ранкові процедури,вміє відмін.вати дієслова із зворотніми займенниками, охарактеризовує однокласників |
|
|||||||
|
Що ти робив учора? |
2. Громадянська відповідальність Особисті ціннісні пріоритети |
Wann bist du gestern aufgestanden? Um ... Uhr. Was hast du am Morgen gemacht |
Зворотні дієслова у Perfekt Дієслова у третій формі |
Впр.3, с.88
|
Впр.1, 2 с.87 Впр.4, с.89
|
РЗ впр. 2,4 с.41
|
Розповідає, що робив учора,описує малюнки, складає розповідь за малюнками |
|
|||||||
|
Я охоче допомагаю батькам |
2. Громадянська відповідальність Розподіл обов’язків у родині 4. Підприємливість та фінансова грамотність Цінність праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Wie hilfst du den Eltern zu Hause? Aufraumen, Staub wischen, Blumen gie en, das Geschirr abwaschen, einkaufen gehen, bugeln |
Perfekt |
Впр. 1, с.90 |
Впр. 2,3,4, с.91 |
Впр. 4, с.90, РЗ |
Розповідає про свої домашні обов’язки в минулому часі |
|
|||||||
|
У вихідні |
3. Здоров’я і безпека Впорядковує власний робочий день |
Was machst du am Wochenende? Was hast du am Wochenende gemacht?Kuchen essen, Tee trinken, am Wochenende |
Perfekt з відокремлюв префіксми |
Впр.3 с.92, РЗ впр.1 с.42
|
Впр.1,2 с.92 Впр.5,6 с.93 РЗ впр.2-4 с.42 |
Впр.3, с.68 РЗ впр.5 с.43
|
Розповідає про проведені вихідні, вміє працювати з таблицею сильних дієслів у Perfekt |
|
|||||||
|
Узагальнення та систематизація вивчення матеріалу. |
|
|
|||||||||||||
Тема 5. Людина |
||||||||||||||||
|
Моє тіло.
|
2. Громадянська відповідальність Правила поведінки людини |
der Körper, der Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuß, der Hals, die Schulter der Finger, das Knie, der Ellbogen, der Zeh |
Множина іменників |
|
в.2-4, с.123 |
в.1,с.122 |
Називає частини тіла. Опис мал... Складає діалог за зразком. Називає частини тіла людини, описує ілюстрації, складає діалог. |
|
|||||||
|
Моє обличчя.
|
2. Громадянська відповідальність Правила поведінки людини |
das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge, die Lippe, der Mund, das Haar, schmal, eckig, breit, schlank, lockig, rund |
|
в.1,с.124 |
в.3,с.125 |
в.2,4, с.125 |
Опис обличчя людини за малюн.. Називає частини тіла, описує зовнішність людини, та називає ім’я людини за описом |
|
|||||||
|
Так я виглядаю. |
2. Громадянська відповідальність Правила поведінки людини |
aussehen, muskulös, hübsch, hässlich, komisch, romantisch |
|
в.1,с.127 в.5,с.128 |
в.3,с.127 |
в.2,с.127 |
Опис зовнішності людини за малюнками, читає та перекладає жарти. |
|
|||||||
|
Я вважаю її симпатичною. |
2. Громадянська відповідальність Правила поведінки людини |
|
Особові займенники в Akk (повтор) |
в.1,с.129 в.5,с.133 |
в.4,с.131 |
в.3,с.130 |
Читає та перекладає текст, висловлює свою точку зору, складає діалоги за зразком. |
|
|||||||
|
Мій друг. |
2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми |
|
|
в.4,с.134 |
в.1,с.132 |
в.3,с.133 |
Розповідає про свого друга, описує зовнішність друга, складає діалоги,читає та перекладає текст |
|
|||||||
|
Мене болить живіт |
3. Здоров’я і безпека Обговорює шляхи профілактики захворювань |
der Arzt, der Schmerz, Schmerzen haben, weh tun, der Zahn, im Bett bleiben, Medizin nehmen, gesund; Was ist los? |
Складні іменники |
в.1,с.135 |
|
в.3-5 с.135-137 |
Розповідає, що болить; називає частини тіла людини, розповідає, що не в змозі зробити людина, яка захворіла, складає діалог та розігрує їх |
|
|||||||
|
Мій друг хворий. |
3. Здоров’я і безпека Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
|
в.3,с.138 |
в.1,с.137 в.4,с.139 |
в.2,с.137в.5, с.140 |
Розповідає, що болить друга, складає розповідь малюнками, та діалог за зразком. |
|
|||||||
|
У лікаря. Швидкого виздоровлення! |
3. Здоров’я і безпека Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
Tabletten nehmen, Tee mit Zitrone trinken, Halskompressen machen, die Nasentropfen, erkältet sein |
|
|
в.1,с.141 в.3,с.142 |
в.2,с.141 в.4,с.14 |
Вміє вести бесіду з лікарем, сприймає текст на слух з повним розумінням змісту, складання діалогів, називають методи лікування, читає короткі тексти. |
|
|||||||
|
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
|||||||||||||
Тема 6. Німеччина та Україна |
|
|||||||||||||||
|
Країни в Європі |
2. Громадянська відповідальність Цінності культурного розмаїття |
Wo liegen die Lander? In Europa liegen… Europa, der Norden, der Suden, der Osten, der Westen, die Mitte, Mitteleuropa |
Однина і множина іменників Географічні назви країн |
Впр. 1, 6, с.116, 119 |
Впр. 2,3,4,5, с.116-118 |
Впр. 7, с.119 |
Називає сторони світу, географічне положення міст за допомогою карти |
|
|||||||
|
Німеччина — країна і люди
|
2. Громадянська відповідальність Цінності культурного розмаїття |
Deutschland liegt… Die Hauptstadt Deutschland … Die Hauptstadt (- -e), die Staatsfahne (-n), die Lage, das Nachbarland (- -er), die Bundesrepublik, der Einwohner (-)
|
Однина і множина іменників |
Впр. 1, с.120 |
Впр. 2,3,4, с.120-121 |
Впр.4,5, с.121 |
Розповідає про Німеччину, читає короткі тексти, називає держані свята Німеччини та дати їх святкування |
|
|||||||
|
Де розташовані міста? |
2. Громадянська відповідальність Основні пам’ятки історії та культури |
Wo liegen diese Stadte? Norddeutschland, Sud -deutschland, West- deutschland, Ost- deutschland, Mittel- deutschland, die Metropole (-n), der Seehafen (- -), das Burohaus (- -er) |
Прийменники з назвами міст |
Впр. 1,4 (а) ,с. 122, 123 |
Впр. 2,3, 4(b), 6, с.122-124 |
Впр.5, с. 124 |
Розповідає, з яких міст походять діти, дізнається назви багатьох німецьких міст |
|
|||||||
|
Берлін |
2. Громадянська відповідальність Цінності культурного розмаїття |
Wie hei en die Sehenswurdig-keiten Berlins? Das Tor (-e), das Denkmal (- -er), der Turm (- -e), der Reichstag, das Parlament (-e), der Platz (- -e), die Sehenswurdigkeiten |
Однина і множина іменників |
Впр. 1, 4, с.125,126 |
Впр. 3,5, с. 125,126 |
Впр. 2,6, с.125,126 |
Розповідає про столицю Німеччини – Берлін, читає короткі тексти, називає держані свята Німеччини та дати їх святкування |
|
|||||||
|
Україна — моя Батьківщина |
2. Громадянська відповідальність Цінності культурного розмаїття |
Wie gut kennst du die Ukraine? Die Heimat, das Heimatland (- -er), das Gebiet (-e), rund, die Bevolkerung (-en) |
Множина іменників |
Впр. 1,2 (b), 3, с.127,128 |
Впр. 2, 4, с.127,128 |
Впр. 5, с.128 |
Розповідає про Україну та її визначні памятки |
|
|||||||
|
Українські міста |
2. Громадянська відповідальність Цінності культурного розмаїття |
Welche ukrainischen Stadte kehnnt du? Der Industriebetrieb (-e), die Kirche (-n) |
Складні іменники Географічне положення міст |
Впр. 1, 4 (а), 5, с.129,130 |
Впр. 2,3, 4(b), с.129,130 |
Впр. 6, с.130 |
Розповідає про деякі українські міста |
|
|||||||
|
Столиця України |
2. Громадянська відповідальність Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
Die Hauptstadt der Ukraine… In Kyjiw leben… Die Kloster (- -), das Hohlenkloster (- -), die Hauptstra e (-n) |
Множина іменників |
Впр. 1, 3, 6, с.131-133 |
Впр. 2, 4, 5, 7, с.131,132 |
Впр. 6, с.133 |
Розповідає про столицю України, читає та розуміє зміст тексту, складає діалоги. називає укр.. держані свята та дати їх святкування |
|
|||||||
|
Узагальнення й систематизація знань.
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема 7. Наша природа і довкілля |
||||||||||||||||
|
Погода кожної пори року |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Взаємозв’язок людини і навколишнього середовища |
Was bringt jede Jahrezeit? Die Kerze (-n), die Su igkeiten, der Karneval (-s/-e), kuhl |
Однина і множина іменників |
Впр. 1, 4, с.136,137 |
Впр.2,3, 5, с.136,137 |
РЗ |
Розповідає про погоду у різні пори року |
|
|||||||
|
Природа |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система |
Wie ist dasWetter in jeder Jahreszeiten? Die Natur, der Zauberer (-) |
Однина і множина іменників |
Впр. 5, с.139 |
Впр.1-4, с.138 |
Впр.5, с. 139 (r-f) |
Розповідає якою є погода в різні пори року |
|
|||||||
|
Прогноз погоди і повідомлення про про погоду |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система |
Wie wird das Wetter? Es blitz, im Freien, heiter, wolkenlos, der Regenmantel (- -), steigen, der Wetterbericht (-e), die Wettervorhersage (-n), beobachten |
Вживання іменників |
Впр. 1, 5, с.140,141 |
Впр. 2-4,6, с.140,141 |
РЗ |
Дізнається яким буває прогноз погоди |
|
|||||||
|
Наше довкілля |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Взаємозв’язок людини і навколишнього середовища |
Wie konnen die Landschaften sein? Die Luft, das Grun, die Landschaft (-en), lebendig, malerisch, naturlich, rein, tot, bunt, farbig |
Вживання іменників і прикмет-ників |
Впр. 5, 4, с.143 |
Впр. 1-3, с.143, 6,7,с.144 |
РЗ |
Розповідає,якими можуть бути ландшафти і природа навколо сіл і міст |
|
|||||||
|
Проблеми довкілля |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Взаємозв’язок людини і навколишнього середовища |
Welche okologischen Probleme fur die Umwelt gibt es in deinen Stadt/Dort? Das Abgas (-e), das Abwasser (- -), der Mull, der Smog (-s), denn, okologisch, die Arbeitsgemeinschaft (-en), der Naturforscher (-), das Problem (-e) |
Вживання словоспо-лучень і сполучника «den» |
Впр.1,3, с.145,146 |
Впр.2, 4,5, с.145,146 |
Відповідь на впр. 3, с.146 |
Розповідає про екологічні проблеми в містах і селах |
|
|||||||
|
Наші звірі й птахи |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система |
Welche Tiere und Vogel kennst du? Die Elster (-n), die Eule (-n), die Krahe (-n), die Meise (-n), die Schwalbe (-n), der Spatz (-en), der Specht (-e), der Star (-e), die Futterkrippe (-n), |
Вживання словоспо-лучень |
Впр. 4, с.148 |
Впр. 1-3,5, 6с.147-149 |
Впр.6, с.419 |
Розповідає про допомогу птахам і тваринам узимку |
|
|||||||
|
Ми бережемо нашу природу |
1. Екологічна безпека та сталий розвиток Взаємозв’язок людини і навколишнього середовища |
Was schadet der Natur, was ist nutzlich? Die Eisenbahn (-en), der Schornstein (-e), die Plastiktute (-n), der Mull, erhalten, losen, nutzlich, schaden, werfen, verschmutzen |
Вживання словосполучень, іменників у однині й множині |
Впр. 1,с.150 |
Впр.1-4, с.150,151 |
Впр.5, с.151 |
Розповідати про свої дії із захисту довкілля |
|
|||||||
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
|||||||||||||
|
Котроль аудіювання |
|
|
|||||||||||||
|
Контроль письма |
|
|
|||||||||||||
|
Контроль читання |
|
|
|||||||||||||
|
Контроль говоріння |
|
|
|||||||||||||
|
Урок-підсумок |
|
|
|||||||||||||