КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель _____________________________________________ Клас _____________ Підручник: Quick Minds 4
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання
|
|||||||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||
1. |
|
Молодці, дослідники! |
Назвати числа 10-100 |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
Сприйняття слів на слух |
Написання речень з використанням вивченої лексики |
Числівники 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 |
My…is…years old. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке |
AB p.4 |
|||||||
2. |
|
Молодці, дослідники! |
Повідомити про рутину і дії. |
Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. |
Прослуховування діалогів |
Діалогічна бесіда, написання короткої розповіді на тему власного розпорядку дня по годинам |
go on advantures, ride a bike, like singing, read books, go swimming, listen to music |
Do you read books? – Yes, I do. |
Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем. |
AB p.5 |
|||||||
3. |
|
Молодці, дослідники! |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Прослуховування пісні |
Діалогічна бесіда із залученнями пам’яті, написання окремих речень за темою пісні |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей |
AB p.6 |
||||||||
4. |
|
Молодці, дослідники! |
Повідомляти про дії певної людини |
Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
Перегляд зображення і пошук правильних відповідей на поставлені питання |
Робота в парах: діалогічне мовлення із залученням пам’яті за темою розглянутого зображення. |
|
Are you listening to the radio? – Yes, I am. Are Chris and Tina sleeping? – No? they aren’t. They are fishing. |
Ставить та відповідає на запитання про себе та інших людей Запитує та надає особисту інформацію у письмовій формі |
AB p.7 |
|||||||
5. |
|
Молодці, дослідники! |
Розуміти послідовність дій історії |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
mask, wasp, spray, map, symbol |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.8 |
|||||||
6. |
|
Молодці, дослідники! |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Громадянська відповідальність: Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова комбінації звуків -sks, -sts, -sps, -spr. |
|
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.9 |
|||||||
7. |
|
Unit test. Well done, explorers! |
|||||||||||||||
2.Come to my house. Помешкання. |
|||||||||||||||||
8. |
|
Приходь до мене до дому. Меблі. |
Перерахувати меблі |
Здоров’я і безпека: розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. |
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення наявності меблів у кімнаті. |
Furniture words: bookcase, shelf, cupboard, fridge, cushion, pillow, blanket, towel |
Is there a bookcase in your house? – Yes, there is./ No, there is not. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.10 |
|||||||
9. |
|
Приходь до мене до дому. Меблі. |
Розповісти про звички та рутину |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання на визначення прислівників частоти |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій |
|
Usually, often, rarely, sometimes |
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.11 |
||||||||
10. |
|
Приходь до мене до дому. Меблі. |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Прослуховування пісні |
Написання розпорядку власного дня за запропонованими кліше |
Busy, put clothes on line, feed chicks, lucky |
|
Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази. |
AB p.12 |
||||||||
11. |
|
Приходь до мене до дому. Меблі. |
Запитати про звички і частоту їх повторення |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання за піснею |
Робота в парах: діалогічне мовлення на визначення частоти рутинних дій оточуючих |
|
How often do you have lunch at home? – I usually…; I often…; I never… |
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. Надає у письмовому вигляді інформацію про себе, використовуючи прості слова та вирази. |
AB p.13 |
||||||||
12. |
|
Приходь до мене до дому. |
Розуміти послідовність дій історії |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
Village, come on, golden, rhyme, frame |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.14 |
||||||||
13. |
|
Приходь до мене до дому. Звертатися по допомогу . |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуку -і у відкритому та закритому складі |
|
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.15 |
||||||||
14. |
|
Гігієна . Догляд за собою. |
Розуміти опис рутинних справ |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Усна відповідь на запитання про здоровий спосіб життя |
|
|
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок |
AB p.16 |
||||||||
15. |
|
Гігієна . Догляд за собою |
Опис порядку виконання певної рутинної дії |
Перегляд плакату з описом дій щодо правильного миття рук |
Презентація власного проекту на тему здорової звички |
|
Instructions (imperatives) |
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
AB p.17 |
||||||||
16. |
|
Unit test. Come to my house |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
17. |
|
Прогулянка містом . Магазини та інші установи в місті. |
Називати види магазинів |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів у місті |
Toy shop, pet shop, bookshop, market square, supermarket, bus station, sports centre, map |
Where is the bookshop? – It’s next to the square, between the train station and the supermarket. |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.18 |
|||||||
18. |
|
Прогулянка містом . Магазини та інші установи в місті. |
Повідомляти про розташування об’єктів на карті міста |
Підприємливість та фінансова грамотність: Обирає оптимальний вид транспорту. |
Перегляд зображень та пошук відповідного тексту про місце знаходження об’єктів. |
Робота в парах: діалогічне мовлення за зображенням |
Opposite, near, above, below |
It’s opposite the park. It’s above the bus station. It’s near the library. It’s below the tower. |
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій |
AB p.19 |
|||||||
19. |
|
Прогулянка містом . Магазини та інші установи в місті. |
Розповідати про розташування об’єктів в уявному місті |
Прослуховування пісні |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему розташування об’єктів в уявному місті. |
|
|
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.20 |
||||||||
20. |
|
Прогулянка містом . Магазини та інші установи в місті. |
Описувати напрямки руху. |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Прослуховування речень з обставинами місця. |
Робота в парах: діалогічне мовлення про розташування об’єктів у школі. |
Inside, outside, upstairs, downstairs, left, right |
Giving instructions (Imperative) |
Розуміє інформацію в путівниках по місту та вказівниках. Ставить і відповідає на прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які стосуються нагальних потреб і дуже знайомих тем. |
AB p.21 |
|||||||
21.
|
|
Прогулянка містом . В тунелі.
|
Пошук вказівки
|
Прослуховування аудіо-запису історії Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова дифтонга еə |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.22 AB p.23 |
||||||||
22. |
|
Прогулянка містом . |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Перегляд зображень і пошук відповідників із тексту |
Написання висловлювань згідно з переглянутими зображеннями |
|
|
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
AB p.24 |
||||||||
23. |
|
Прогулянка містом . |
Розуміти інструкції, реагувати на інструкції товариша |
Перегляд зображень карток із текстом |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему орієнтуванні за картою |
|
|
Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
AB p.25 |
||||||||
24. |
|
Unit test . Around town
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
25. |
|
Обід в ресторані |
Розповідати про улюблену їжу |
Здоров’я і безпека:
|
Сприйняття слів на слух |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему замовлення їжі |
Glass of apple juice, bowl of soup, butter, salad, ham, bottle of water, biscuits, pasta, hungry, thirsty |
Would you like…? |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.26 |
|||||||
26. |
|
Обід в ресторані |
Розповідати про наявність чи відсутність продуктів у страві |
Прослуховування аудіо-запису діалогу з інгредієнтами страви |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему інгредієнтів страви |
|
Is there any salad? There is some salad. |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
AB p.27 |
||||||||
27. |
|
Обід в ресторані |
Відповідати на запитання про наявність чи відсутність продуктів вдома |
Підприємливість та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів. |
Прослуховування пісні |
Написання відповідей на запитання за піснею |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Пише прості фрази та речення. |
AB p.28 |
|||||||
28. |
|
Обід в ресторані |
Розповідати про інгредієнти страви |
Здоров’я і безпека:
|
Прослуховування аудіо-запису з інгредієнтами страви |
Написання тексту з рецептом страви |
Soup, bread, pasta, peas, onion, carrot, turkey |
I’m going to buy some bread. |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Пише прості фрази та речення |
AB p.29 |
|||||||
29. |
|
Обід в ресторані |
Пошук вказівок |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.30 |
||||||||
30. |
|
Обід в ресторані |
Пошук вказівок |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова глухих приголосних |
|
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.31 |
||||||||
31. |
|
Їжа з різних куточків світу. |
Розповідати про класичні національні продукти |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Формування висловлювання на тему традиційного сніданку в Україні |
Sausage, bacon, fried tomatoes, north, scrambled eggs, tortilla, watermelon. |
|
Описує себе, те, що робить, місце, де живе. |
AB p.32 |
||||||||
32. . |
|
Їжа з різних куточків світу.
Quiz Time |
Розповідати про класичні національні страви |
Здоров’я і безпека: |
Перегляд зображення і тексту меню традиційного українського обіду |
Презентувати меню власної розробки |
First course, second course, main course, dessert, crepe |
|
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
AB p.33 AB p.34 |
|||||||
33. |
|
In the pizza restaurant |
Розповідати про свої уподобання у їжі. |
Підприємливість і фінансова грамотність: раціонально розподіляє кошти під час покупки. |
Зорове сприйняття листівки з піцерії. |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему здійснення замовлення у піцерії |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміє короткі прості повідомлення на листівках. Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
AB p.35 |
|||||||
34. |
|
Unit test. Eating out. |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
35. |
|
Плани на канікули . природні явища та погодні умови. |
Розповідати про погоду |
Здоров’я і безпека: |
Сприйняття слів на слух |
Написання висловлювання про улюблену погоду. |
thunderstorm, lightning, cloud(y), rain(y), wind(y), umbrella, raincoat, fog(gy), boots |
It’s..today. My favourite weather is… |
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.36 |
|||||||
36. |
|
Плани на канікули . природні явища та погодні умови. SB p.37 |
Розповідати про погоду |
Прослуховування аудіо-запису на тему погодних станів |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему прогнозу погоди |
|
It’s not going to be rainy on Tuesday. It’s not going to be sunny on Wednesday |
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему |
AB p.37 |
||||||||
37. |
|
Плани на канікули . природні явища та погодні умови. |
Розповідати про плани |
Прослуховування пісні |
Усне висловлювання на тему планування найближчих дій |
|
|
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
AB p.38 |
||||||||
38. |
|
Плани на канікули . природні явища та погодні умови. |
Розповідати про плани на найближче майбутнє |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
Are you going to play lots of football on your holiday? Yes, I am. No, I'm not. |
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази. |
AB p.39
|
||||||||
39
|
|
Плани на канікули . Містичний містер.
|
Виконувати вказівки |
Громадянська відповідальність: Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
thief, steal, Eiffel Tower, symbol, escape Вимова дифтонга ɔi |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
AB p.40 AB p.41 |
|||||||
40. |
|
Плани на канікули . Шкільне оголошення. |
Описати графік здійснення подорожі |
Зорове сприйняття коротких оголошень про шкільні екскурсії |
Написання повідомлення про екскурсію |
|
|
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій. Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
AB p.42 |
||||||||
41. |
|
Плани на канікули . Разом з однокласниками. |
Розповідати про майбутню подорож |
Перегляд зображень і виконання завдання |
Робота в парах: діалогічне мовлення на тему планування відпустки |
|
|
Розуміє повсякденні вирази, вживані для задоволення простих потреб певного типу, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
AB p.43 |
||||||||
42. |
|
Unit test . Holiday plans
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
43. |
|
Діагностувальна робота письмо |
Здоро в’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
|
|
|
|
|
|
||||||||
44.
|
|
ДІагностувальна робота читання |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
45 |
|
Діагностувальна робота аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
46 |
|
Діагностувальна робота говоріння |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
47 |
|
Тепер я можу. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
48 |
|
Різдво Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
49 |
|
Навколо світу країни |
Називати країни світу |
Сприйняття слів на слух |
Написання висловлювань про країни і їх прапори |
Egypt, Chile, Mexico, China, Spain, Argentina, India, Australia, Turkey, Brazil. |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.44 |
||||||||
50 |
|
Навколо світу країни SB p.45 |
Розповідати про події з минулого
|
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту
|
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання
|
Go by air, far away, flight number. |
|
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій. Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення.
|
AB p.45
|
||||||||
51 |
|
Транспорт- p.46 |
Розповідати про подорожі у минулому |
Прослуховування пісні |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
|
We went to the beach, but we didn’t go swimming, |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
AB p.46 |
||||||||
52. |
|
Навколо світу країни |
Розповідати про свої минулі канікули |
|
Прослуховування аудіо-запису речень на пошук відповідників |
Написання тексту про минулі канікули |
|
Did you go shopping? – Yes, I did/ No, I didn’t. |
Розуміє повсякденні вирази, що використовуються для задоволення простих конкретних потреб, якщо співрозмовник доброзичливо звертається безпосередньо до нього/неї, за необхідності повторює сказане, а мовлення чітке й повільне. |
AB p.47
|
|||||||
53 |
|
SB p.48-49 |
Виконувати вказівки |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.48 |
||||||||
54 |
|
Навколо світу країни . Музей під відкритим небом . |
Виконувати вказівки |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків і: та ɪ |
|
Розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів, особливо за наявності ілюстрацій. |
AB p.49 |
||||||||
55 |
|
Навколо світу країни . Столиці. |
Розповідати про столичне місто |
Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту
|
Перегляд зображень визначних пам’яток і їх назв |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
capital, means of transport, cathedral, gate, church |
|
Розуміє короткі ілюстровані розповіді про повсякденне життя, написані простими словами. |
AB p.50 |
|||||||
56 |
|
Навколо світу країни . Столиці. |
Розповідати про столицю власної країни |
Перегляд зображень прапорів і країн |
Презентація постера про столицю власної країни |
|
|
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися |
AB p.51 |
||||||||
57 |
|
Unit test . Around the world Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
|
|||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
58 |
|
Свят навколо нас. Природні об’єкти . |
Розповідати про природні об’єкти |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи
|
Сприйняття слів на слух |
Письмовий опис картини |
mountain, forest, village, lake, island, field, river, path |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.52 |
|||||||
59 |
|
Свят навколо нас. Природні об’єкти . |
Давати подальші роз’яснення до висловлювання |
Прослуховування аудіо-запису речень зі словами-зв’язками |
Написання висловлювання зі словами-зв’язками |
but, and, because, so |
Connectors |
Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби Пише прості фрази та речення. |
AB p.53 |
||||||||
60 |
|
Свят навколо нас. Природні об’єкти . |
Розповідати про подію у минулому |
Прослуховування пісні |
Написання висловлювання за темою пісні |
Through, village, point to smth, atchoo! |
|
Виокремлює конкретну інформацію (наприклад, місце та час) з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
AB p.54 |
||||||||
61 |
|
Свят навколо нас. Здоров’я . |
Розповідати про події з минулого |
Прослуховування аудіо-запису історії та візуальне прийняття зображень до неї |
Написання історії з власного минулого |
|
I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot. |
Описує прості аспекти свого повсякденного життя за допомогою низки простих речень, використовуючи прості слова та фрази, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
AB p.55 |
||||||||
62 |
|
Світ навколо нас. Людина в машині. |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.56 |
||||||||
63 |
|
Світ навколо нас. Людина в машині. |
Деталізувати події у минулому |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків ɑː та ɔː |
|
Пише прості фрази та речення. |
AB p.57 |
||||||||
64 |
|
Світ навколо нас. Природні об’єкти |
Описувати своє улюблене місце |
Перегляд зображень та виконання завдання на пошук відповідників |
Написання висловлювання про своє улюблене місце |
|
|
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
AB p.58 |
||||||||
65
|
|
Світ навколо нас. Подорожі. Види транспорти.
|
Розповідати про способи пересування під час подорожей та у повсякденному житті |
Зорове сприйняття тексту на картках |
Формування висловлювання про способи подорожувати |
|
|
Бере участь у простій розмові фактологічного характеру на передбачувану тему |
AB p.59
|
||||||||
66 |
|
Quiz Time (Повторення вивченого матеріалу units 4, 5, 6) SB p.60 |
|
AB p.60 |
|||||||||||||
67 |
|
Гра «Подорож» |
Розповідати про країни та природу |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Перегляд зображень і виконання задання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
AB p.61 |
|||||||
68 |
|
Unit test . The world around us Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
69 |
|
День спорту. |
Розмовляти про спорт |
Здоров’я і безпека: розуміє важливість дотримання правил гігієни, рухового режиму та фізичного навантаження
|
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять |
Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.62 |
|||||||
70 |
|
День спорту |
Обговорювати спортивні заняття |
Прослуховування аудіо-запису та пошук відповідників у зображеннях |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему спортивних занять |
|
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
AB p.63 |
||||||||
71 |
|
День спорту |
Розповідати про спортивний інвентар |
Прослуховування пісні |
Формування висловлювання за темою пісні |
Brilliant, cool, sports hall, play handball |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
AB p.64 |
||||||||
72 |
|
День спорту. Секретні двері. |
Обговорювати свій емоційний стан |
Прослуховування аудіо-запису на визначення граматичних конструкцій |
Формування висловлювання на тему бажаної поведінки |
I’m (tired, hungry, bored, cold) |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks. |
Ставить та відповідає на прості запитання, продукує та вербально реагує на прості твердження, що стосуються нагальних потреб чи дуже знайомих тем. |
AB p.65 |
||||||||
73 |
|
День спорту.
Секретні двері
У лікарні . |
Обговорювати своє місце розташування Обговорювати своє місце розташування |
Прослуховування аудіо-запису історії Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова звуків ɪː та е |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
AB p.66 AB p.67 |
||||||||
74 |
|
День спорту |
Розповідати про корисні звички |
Перегляд зображень і виконання задання |
Написання висловлювання на тему обґрунтування власного вибору |
|
|
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
AB p.68 |
||||||||
75 |
|
День спорту |
Розповідати про визначний день свого життя |
Зорове сприйняття картки |
Презентація проекту |
|
|
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. |
AB p.69 |
||||||||
76 |
|
Unit test . Sports day Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
77 |
|
Подивись на малюка. Назви тварин. |
Називати тварин |
Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи.
|
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
cat, kitten, dog, puppy, panda, panda cub, bat, pup, kangaroo, joey, lion, lion cub |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.70 |
|||||||
78 |
|
Подивись на малюка. Назви тварин. |
Розказувати про зовнішні характеристики тварин |
Прослуховування аудіо-запису і зорове сприйняття зображень |
Робота у парах: діалогічне мовлення на опис тварин |
|
Degrees of comparison (comparative) |
Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця. |
AB p.71 |
||||||||
80 |
|
Подивись на малюка. Назви тварин. |
Розповідати про життя та поведінку тварин |
Прослуховування пісні |
Формування висловлювання відповідно до змісту пісні |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. |
AB p.72 |
||||||||
81 |
|
Подивись на малюка. Назви тварин. |
Розповідати про визначні досягнення членів своєї родини |
Прослуховування аудіо-запису тестового завдання |
Написання висловлювання про здібності членів моєї родини |
|
Degrees of comparison (superlative) |
Пише прості фрази та речення. |
AB p.73 |
||||||||
82 |
|
Подивись на малюка. пастка. |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
trap, I have no idea, off to somewhere, climb, trick. |
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.74 |
||||||||
83 |
|
Подивись на малюка. пастка. |
Обговорювати прочитану історію |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимова дифтонга aɪ |
|
Розуміє дуже короткі, прості тексти, читаючи їх пофразово, впізнаючи знайомі імена, слова та основні фрази, перечитуючи за потреби |
AB p.75 |
||||||||
84
|
|
Що було вчора ?
Подивиьсь на малюка. пастка. |
Відповідати на поставлені запитання Обговорювати уявну істоту |
Зорове сприйняття зображень із варіантами відповідей Зорове сприйняття тексту на картках із завданнями |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
|
|
Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
AB p.76 AB p.77 |
||||||||
85 |
|
Unit test . Look at the baby! Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
86 |
|
На пляжі. Дозвілля. |
Називати дії під час літніх канікул |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку
|
Сприйняття слів на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему планів на вихідні |
play golf, go to the swimming pool, do puzzles, watch a film, go for a walk, go shopping, go rollerblading |
|
Розуміє деякі слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, якщо мовлення повільне й чітке. Будує прості, здебільшого відокремлені фрази про людей і місця |
AB p.78 |
|||||||
87. |
|
На пляжі. Дозвілля. |
Пояснювати причину вчинків |
Перегляд зображень з різними емоційними станами |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему причин різних вчинків |
Wear sunglasses, swimming pool, clean bike. |
Why are you learning to play golf? – Because I really like it |
Розуміє ретельно й повільно артикульовані запитання та інструкції, звернені безпосередньо до нього/неї, дотримується простих вказівок. |
AB p.79 |
||||||||
88 |
|
На пляжі. Дозвілля. SB p.80 |
Цікавитися причинами вчинків |
Прослуховування пісні |
Формування висловлювання відповідно до завдання по змісту пісні |
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке |
AB p.80 |
||||||||
89 |
|
На пляжі. Дозвілля. |
Відповідати на поставлені запитання |
Зорове сприйняття тексту |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
|
|
Пише прості фрази та речення. |
AB p.81 |
||||||||
90 |
|
На пляжі. Остання лінія . |
Обговорювати як краще вирішити задачу |
Прослуховування аудіо-запису історії |
|
|
|
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо- та відеозаписів на знайому повсякденну тематику, якщо мовлення повільне та чітке. Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. |
AB p.82 |
||||||||
91 |
|
На пляжі. Остання лінія . |
Обговорювати прочитану історію |
Прослуховування аудіо-запису на правильну вимову фоніксів |
Усна відповідь на питання за історією та правильна вимова фоніксів |
Вимовляти ненаголошені слова |
|
Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.83 |
||||||||
92 |
|
Плани на канікули . |
Розповідати про плани на канікули |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
Зорове сприйняття макету на тему планів на відпустку |
Написання листівки |
|
|
Пише прості фрази та речення про себе та уявних людей, про те, де вони живуть і що роблять. |
AB p.84 |
|||||||
93 |
|
Плани на канікули .
Compare the animals game |
Розповідати про плани на канікули своїх друзів Розповідати про зовнішні характеристики тварин. |
Перегляд зображень і виконання завдання Перегляд зображень і виконання завдання |
Презентація постера Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Описує за допомогою простих слів, виразів та кліше предмет чи малюнок,показуючи його іншим, якщо має змогу заздалегідь підготуватися. Взаємодіє у простий спосіб, але комунікація повністю залежить від повторення в уповільненому темпі, перефразування та доповнення. |
AB p.85 AB p.87
|
||||||||
94 |
|
Unit test . At the seaside Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
95 |
|
День захисника SB p.88 |
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
|
Написання тексту вдячності для захисників |
Defender’s Day, celebrate, greet, Cossacks Day, infographic |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.88
|
|||||||
96 |
|
Хеллоуїн.
|
Розуміти інструкції |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Ghost, bat, zombie, vampire, skeleton |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.89 |
|||||||
97 |
|
Різдво |
Визначати правдивість поданої інформації |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису тексту про новорічну ялинку |
Формування висловлювання на тему правдивості зазначених речень |
|
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.90 |
|||||||
98 |
|
Новий рік . |
Розповідати про святкування Нового року |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Перегляд зображень і пошук відповідників по тексту |
Формування висловлювання відповідно прочитаного тексту |
Ceremony, torchlight, procession, dropping, glass ball, bell, circle, hold hands. |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.91 |
|||||||
99 |
|
Валентинів день. |
Розповідати про святкування Дня Святого Валентина |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису тесту і пошук відповідників |
|
Heart in hand card, dinosaur, sponge heart, favourite |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.92 |
|||||||
100 |
|
День Землі . |
Розповідати про святкування Паски |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.93 |
|||||||
101 |
|
День матері . |
Розповідяти про святкування Дня Матері |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису тексту і вірша |
Написання вірша |
Take breakfast in bed. |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.94 |
|||||||
102 |
|
Паска . |
Розказувати про традиції святкування Паски |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховування аудіо-запису римованого тексту |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання по тесту |
Public holiday, bake, to colour, fight. |
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.95 |
|||||||
103 |
|
День пам’яті. Unit test . Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Розповідати про традиції святкування Дня пам’яті. |
Підприємливість і фінансова грамотність: Розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету |
Зорове сприйняття тексту |
Формування висловлювання відповідно до поставленого завдання |
|
|
Розуміє в загальних рисах короткі ілюстровані оповідання, якщо зображення допомагають здогадатися про зміст тексту. Розуміє інструкції, які даються ретельно й повільно, виконує короткі, прості вказівки. |
AB p.96 |
|||||||
104. |
|
Діагностувальна робота з письма . |
|||||||||||||||
105. |
|
ДІагностувальна робота з читання . |
|||||||||||||||
106. |
|
Діагностувальна робота з аудіювання . |
|||||||||||||||
107. |
|
Діагностувальна робота з говоріння . |
|||||||||||||||
108. |
|
Підсумковий урок. |
|||||||||||||||
Календарно-тематичне планування НМК Quick Minds
© Cambridge University Press PHOTOCOPIABLE