Календарно-тематичне планування 4 клас. За програмою Шияна. 7 годин на тиждень. 3 уроки ЯДС, 2 уроки мовно-літературна галузь, 1 урок математична галузь, 1 урок технологічна залузь.
(до підручника 2021 року)
https://vsimpptx.com/
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
Океани та материки |
|||
|
08/01 |
Материки, океани і частини світу на географічних картах (с. 3-5) |
|
|
09/01 |
Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97 |
мовн-літ. |
|
10/01 |
Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки» |
Матем. |
|
10/01 |
Виготовлення фоторамки з картону. Декорування виробів. «Пряниковий будиночок» |
Техн. |
Природа голубої планети |
|||
|
13/01 |
Підводний світ Тихого океану (с. 6-10) |
|
|
13/01 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». с. 99-100 |
Мовн.-літ. |
|
14/01 |
Чим цікавий Атлантичний океан (с. 12-14) |
|
|
15/01 |
Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан (с. 15-18) |
|
|
16/01 |
Життя і творчість Івана Франка. с. 101 |
Мовн.-літ. |
|
17/01 |
Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово |
Матем. |
|
17/01 |
Декоративне панно «Зима» |
Техн. |
|
20/01 |
Що приховують глибини Індійського океану (с. 19-21) |
|
|
20/01 |
Досліджую особові займенники (с.88-89) |
Мовн.-літ |
Природа материків |
|||
|
21/01 |
Євразія – найбільший материк (с. 22-23) |
|
|
22/01 |
Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія (с. 24-29) |
|
|
23/01 |
Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». с. 103 |
Мовн.-літ |
|
24/01 |
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення |
Матем. |
|
24/01 |
Декоративне панно «Зима» |
Техн. |
|
27/01 |
Чому Африка – найспекотніший материк Землі (с. 30-31) |
|
|
27/01 |
Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. с. 106 |
Мовн.літ. |
|
28/01 |
Які рослини і тварини мешкають в Африці (с. 34-38) |
|
|
29/01 |
Природні умови Північної Америки (с. 40-42) |
|
|
30/01 |
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
Мовн-літ |
|
31/01 |
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями |
Матем. |
|
31/01 |
Модель дихальної системи. Аплікація «Як ми дихаємо?» |
техн |
|
03/02 |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с. 43-46) |
|
|
03/02 |
Розпізнаю дієслова (с.97-99) |
Мовн.-літ |
|
04/02 |
Природа Південної Америки (с. 47-49) |
|
|
05/02 |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки(с. 50-53) |
|
|
06/02 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
Мовн.-літ |
|
07/02 |
Множимо і ділимо іменовані числа |
матем |
|
07/02 |
Мобіль з паперу «Акваріум» |
Техн. |
|
10/02 |
Австралія – найсухіший материк.(с. 55-57) |
|
|
10/02 |
Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. с.112 |
Мовн-літ |
|
11/02 |
Рослинний і тваринний світ Австралії. (с. 58-61) |
|
|
12/02 |
Антарктида – найхолодніший материк. ( 62-64) |
|
|
13/02 |
Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». с.113-118 |
Мовн.-літ |
|
14/02 |
Повторюємо вивчене |
матем |
|
14/02 |
Робота з волокнами та нитками. «Маленька восьминіжка» |
техн |
|
17/02 |
Рослинний і тваринний Світ Антарктиди. (с. 65-68) |
|
|
17/02 |
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.110-111) |
Мовн-літ |
|
18/02 |
Повторення вивченого з розділу «Океани та материки» |
|
|
19/02 |
Діагностувальна робота з теми «Океани та материки» |
|
|
20/02 |
Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька. с.119-125 |
Мовн-літ |
|
21/02 |
Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число |
мат |
|
21/02 |
Виготовлення валентинки «Трояндове серце» |
тех |
|
24/02 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Океани та материки» |
|
|
24/02 |
Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»(продовження). с.125-133 |
Мовн-літ. |
Всесвіт і сонячна система |
|||
|
25/02 |
Як влаштована Сонячна система (с. 69-73) |
|
|
26/02 |
|
|
|
27/02 |
Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133 |
Мовн-літ |
|
28/02 |
Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках |
матем |
|
28/02 |
Колаж «Космічна мандрівка» |
Техн. |
|
03/03 |
Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78) |
|
|
03/03 |
Спостерігаю за прислівниками (с.118-119) |
Мовн-літ |
|
04/03 |
Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78) |
|
|
05/03 |
Які бувають планети (с. 81-83) |
|
|
6/03 |
Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс». с.136 |
Мовн.-літ |
|
07/03 |
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами |
матем |
|
07/03 |
Виготовлення м'якої іграшки «Поважний слон» |
техн |
|
10/03 |
Таємниці планет земної групи (с. 84-86) |
|
|
10/03 |
Вступ до теми. Акровірш. Вадим Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138 |
Мовн-літ |
|
11/03 |
Як відбувається добовий і річний рух Землі (с. 87-90) |
|
|
12/03 |
Що можна побачити на зоряному небі (с. 91-94) |
|
|
13/03 |
Леонід Глібов «Хто вона?». Анатолій Камінчук «Лічилка». с.138-139 |
Мовн-літ |
|
14/03 |
Виконуємо ділення з остачею |
матем |
|
14/03 |
М’яка іграшка «Песик Бім» |
тех |
|
17/03 |
Молочний шлях – наша галактика (с. 95-96) |
|
|
17/03 |
Пригадую знання про речення. (с.126-127) |
Мовн-літ |
|
18/03 |
Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт (с. 97-100) |
|
|
19/03 |
|
|
|
20/03 |
Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141 |
Мовн-літ |
|
21/03 |
Перевіряємо свої досягнення |
матем |
|
21/03 |
Букет з « Чупа-чупсів». Паперово-цукеркові квіти |
тех |
|
24/03 |
Повторення вивченого з розділу «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
24/03 |
Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. с.143 |
Мовн.=літ |
|
25/03 |
Діагностувальна робота з теми «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
26/03 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Всесвіт і Сонячна система» (с. 99) |
|
|
27/03 |
Діагностувальна робота. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони». с.144 |
Мовн-літ |
|
28/03 |
Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2 |
мат |
|
28/03 |
Рухома іграшка «Кучерява вівця» |
тех |
Майбутнє – це ми. Людина і природа |
|||
|
07/04 |
Які взаємо-зв’язки існують у природі (с. 101-105) |
|
|
07/04 |
Вступ до розділу. Завжди новинкар між нами. Степан Пушик «Новинкар». с.145-148 |
Мовн-літ |
|
08/04 |
Як людина змінює природу (с. 106-109) |
|
|
09/04 |
|
|
|
10/04 |
Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152 |
М-л |
|
11/04 |
Узагальнюємо знання про частини цілого |
Мат |
|
11/04 |
Чудо-урожай. |
тех |
|
14/04 |
Чому матеріали використовують повторно (с. 111-115) |
|
|
14/04 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Речення» |
М-л |
|
15/04 |
Що таке екологічні проблеми (с. 116-119) |
|
|
16/04 |
|
|
|
17/04 |
Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155 |
М-л |
|
18/04 |
Розв’язуємо задачі |
мат |
|
18/04 |
Іграшка – підвіска «Курочка-чубарочка» |
тех |
Людина - багатство країни |
|||
|
21/04 |
Людина – найбільша цінність (с. 121-126) |
|
|
21/04 |
Робота з дитячою книжкою. |
М-л |
|
22/04 |
Людина – найбільша цінність (с. 121-126) |
|
|
23/04 |
Моя дорога до успіху (с. 127-129) |
|
|
24/04 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
М-л |
|
25/04 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа |
мат |
|
25/04 |
Виготовлення прикрас до Великодня «Великодній кошик» |
тех |
|
28/04 |
Моя дорога до успіху (с. 127-129) |
|
|
28/04 |
Будую текст-міркування (с.150-152) |
М-л |
|
29/04 |
Як жити серед людей (с. 130-133) |
|
|
30/04 |
Як запобігти небезпечним ситуаціям (с. 135-140) |
|
|
01/05 |
Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів. |
М-л |
|
02/05 |
Розв’язуємо задачі |
Мат |
|
02/05 |
Ниткографіка. «Великодній зайчик» |
тех |
|
05/05 |
Безпека на дорозі(с. 141-144) |
|
|
05/05 |
Робота з дитячою книжкою. |
М-л |
|
06/05 |
Екскурсія «Вулицями рідного міста» |
|
|
07/05 |
Що таке правопорушення (с. 145-146) |
|
|
08/05 |
Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад. |
М-л |
|
09/05 |
Розв’язуємо задачі на час |
мат |
|
09/05 |
Ниткографіка. «Писаночка-вишиванка» |
тех |
|
12/05 |
Що таке правопорушення (с. 145-146) |
|
|
12/05 |
Застосовую знання з мови (с.158-159) |
М-л |
|
13/05 |
Як людина змінює світ (с. 147-150) |
|
|
14/05 |
Як людина змінює світ (с. 147-150) |
|
|
15/05 |
Вікторина: «У світі казки чарівної». |
М-л |
|
16/05 |
Узагальнюємо вивчене про геометричні фігури. |
мат |
|
16/05 |
Види паперу. Художнє оздоблення та дизайн. «Запашний гіацинт» |
тех |
|
19/05 |
Це ми зможемо (с. 151-156) |
|
|
19/05 |
Читаю для друга. |
М-л |
|
20/05 |
Це ми зможемо (с. 151-156) |
|
|
21/05 |
Повторення вивченого з розділу «Майбутнє – це ми» |
|
|
22/05 |
Читаю для себе. |
М-л |
|
23/05 |
Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності |
мат |
|
23/05 |
Закріплення навичок роботи з різними матеріала¬ми. Робота із сучасними штучними матеріалами. Іграшка зі штучних матеріалів «Гривастий коник» |
тех |
|
26/05 |
Діагностувальна робота з теми «Майбутнє – це ми» |
|
|
26/05 |
Повторення і закріплення вивченого. |
М-л |
|
27/05 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Майбутнє – це ми» |
|
|
28/05 |
Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
|
|
29/05 |
Резервний урок. |
М-л |
|
30/05 |
Повторення вивченого за рік |
мат |
|
30/05
|
Виготовлення паперових білосніжних лебедів «Білосніжний красень». Сервірування столу. |
тех |