Календарно-тематичне планування з ЯДС 4 клас, за Шияном. 7 год на тиждень

Про матеріал

Календарно-тематичне планування 4 клас. За програмою Шияна. 7 годин на тиждень. 3 уроки ЯДС, 2 уроки мовно-літературна галузь, 1 урок математична галузь, 1 урок технологічна залузь.

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич» для 4 класу за програмою НУШ

(до підручника 2021 року)

https://vsimpptx.com/

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

ІІ семестр

Океани та материки

 

08/01

Материки, океани і частини світу на географічних картах (с. 3-5)

 

 

09/01

Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97

мовн-літ.

 

10/01

Навчальний проєкт «Як математика допомагає відрізняти фейки»

Матем.

 

10/01

Виготовлення фоторамки з картону. Декорування виробів. «Пряниковий будиночок»

Техн.

Природа голубої  планети

 

13/01

Підводний світ Тихого океану (с. 6-10)

 

 

13/01

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». с. 99-100

Мовн.-літ.

 

14/01

Чим цікавий Атлантичний океан (с. 12-14)

 

 

15/01

Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан (с. 15-18)

 

 

16/01

Життя і творчість Івана Франка. с. 101

Мовн.-літ.

 

17/01

Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово

Матем.

 

17/01

Декоративне панно «Зима»

Техн.

 

20/01

Що приховують глибини Індійського океану (с. 19-21)

 

 

20/01

Досліджую особові займенники (с.88-89)

Мовн.-літ

Природа материків

 

21/01

Євразія – найбільший материк (с. 22-23)

 

 

22/01

Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія (с. 24-29)

 

 

23/01

Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». с. 103

Мовн.-літ

 

24/01

Досліджуємо задачі на пропорційне ділення

Матем.

 

24/01

Декоративне панно «Зима»

Техн.

 

27/01

Чому Африка – найспекотніший материк Землі (с. 30-31)

 

 

27/01

Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. с. 106

Мовн.літ.

 

28/01

Які рослини і тварини мешкають в Африці (с. 34-38)

 

 

29/01

Природні умови Північної Америки (с. 40-42)

 

 

30/01

Діагностувальна робота. Аудіювання.

Мовн-літ

 

31/01

Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями

Матем.

 

31/01

Модель дихальної системи. Аплікація «Як ми дихаємо?»

техн

 

03/02

Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с. 43-46)

 

 

03/02

Розпізнаю дієслова (с.97-99)

Мовн.-літ

 

04/02

Природа Південної Америки (с. 47-49)

 

 

05/02

Рослинний і тваринний світ Південної Америки(с. 50-53)

 

 

06/02

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Мовн.-літ

 

07/02

Множимо і ділимо іменовані числа

матем

 

07/02

Мобіль  з паперу «Акваріум»

Техн.

 

10/02

Австралія – найсухіший материк.(с. 55-57)

 

 

10/02

Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. с.112

Мовн-літ

 

11/02

Рослинний і тваринний світ Австралії. (с. 58-61)

 

 

12/02

Антарктида – найхолодніший материк. ( 62-64)

 

 

13/02

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». с.113-118

Мовн.-літ

 

14/02

Повторюємо вивчене

матем

 

14/02

Робота з волокнами та нитками. «Маленька восьминіжка»

техн

 

17/02

Рослинний і тваринний

Світ Антарктиди. (с. 65-68)

 

 

17/02

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.110-111)

Мовн-літ

 

18/02

Повторення вивченого з розділу «Океани та материки»

 

 

19/02

Діагностувальна робота з теми «Океани та материки»

 

 

20/02

Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька. с.119-125

Мовн-літ

 

21/02

Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число

мат

 

21/02

Виготовлення валентинки «Трояндове серце»

тех

 

24/02

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Океани та материки»

 

 

24/02

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»(продовження). с.125-133

Мовн-літ.

Всесвіт і сонячна система

 

25/02

Як влаштована Сонячна система (с. 69-73)

 

 

26/02

 

 

27/02

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133

Мовн-літ

 

28/02

Спостерігаємо за одночасним рухом двох тіл у різних напрямках

матем

 

28/02

Колаж «Космічна мандрівка»

Техн.

 

03/03

Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78)

 

 

03/03

Спостерігаю за прислівниками (с.118-119)

Мовн-літ

 

04/03

Сонце – центральне тіло Сонячної системи (с. 75-78)

 

 

05/03

Які бувають планети (с. 81-83)

 

 

6/03

Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс». с.136

Мовн.-літ

 

07/03

Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами             

матем

 

07/03

Виготовлення м'якої іграшки «Поважний слон»

техн

 

10/03

Таємниці планет земної групи (с. 84-86)

 

 

10/03

Вступ до теми. Акровірш. Вадим Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138

Мовн-літ

 

11/03

Як відбувається добовий і річний рух Землі (с. 87-90)

 

 

12/03

Що можна побачити на зоряному небі (с. 91-94)

 

 

13/03

Леонід Глібов «Хто вона?». Анатолій Камінчук «Лічилка».        с.138-139

Мовн-літ

 

14/03

Виконуємо ділення з остачею

матем

 

14/03

М’яка іграшка «Песик Бім»

тех

 

17/03

Молочний  шлях – наша галактика (с. 95-96)

 

 

17/03

Пригадую знання про речення. (с.126-127)

Мовн-літ

 

18/03

Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт (с. 97-100)

 

 

19/03

 

 

20/03

Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141

Мовн-літ

 

21/03

Перевіряємо свої досягнення

матем

 

21/03

Букет з « Чупа-чупсів». Паперово-цукеркові квіти

тех

 

24/03

Повторення вивченого з розділу «Всесвіт і Сонячна система»

 

 

24/03

Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. с.143

Мовн.=літ

 

25/03

Діагностувальна робота з теми «Всесвіт і Сонячна система»

 

 

26/03

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Всесвіт і Сонячна система» (с. 99)

 

 

27/03

Діагностувальна робота. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони». с.144

Мовн-літ

 

28/03

Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2

мат

 

28/03

Рухома іграшка «Кучерява вівця»

тех

Майбутнє – це ми.  Людина і природа

 

07/04

Які взаємо-зв’язки існують у природі (с. 101-105)

 

 

07/04

Вступ до розділу. Завжди новинкар між нами. Степан Пушик «Новинкар». с.145-148

Мовн-літ

 

08/04

Як людина змінює природу (с. 106-109)

 

 

09/04

 

 

10/04

Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152

М-л

 

11/04

Узагальнюємо знання про частини цілого

Мат

 

11/04

Чудо-урожай.

тех

 

14/04

Чому матеріали використовують повторно (с. 111-115)

 

 

14/04

Тематична діагностувальна робота з теми «Речення»

М-л

 

15/04

Що таке екологічні  проблеми (с. 116-119)

 

 

16/04

 

 

17/04

Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155

М-л

 

18/04

Розв’язуємо задачі

мат

 

18/04

Іграшка – підвіска «Курочка-чубарочка»

тех

Людина - багатство країни

 

21/04

Людина – найбільша цінність

 (с. 121-126)

 

 

21/04

Робота з дитячою книжкою.

М-л

 

22/04

Людина – найбільша цінність

 (с. 121-126)

 

 

23/04

Моя дорога до успіху (с. 127-129)

 

 

24/04

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

М-л

 

25/04

Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа

мат

 

25/04

Виготовлення прикрас до Великодня «Великодній кошик»

тех

 

28/04

Моя дорога до успіху (с. 127-129)

 

 

28/04

Будую текст-міркування (с.150-152)

М-л

 

29/04

Як жити серед людей

 (с. 130-133)

 

 

30/04

Як запобігти небезпечним ситуаціям

(с. 135-140)

 

 

01/05

Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів.

М-л

 

02/05

Розв’язуємо задачі

Мат

 

02/05

Ниткографіка.

«Великодній зайчик»

тех

 

05/05

Безпека на дорозі(с. 141-144)

 

 

05/05

Робота з дитячою книжкою.

М-л

 

 

06/05

Екскурсія «Вулицями рідного міста»

 

 

07/05

Що таке правопорушення (с. 145-146)

 

 

08/05

Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад.

М-л

 

09/05

Розв’язуємо задачі на час

мат

 

09/05

Ниткографіка.

«Писаночка-вишиванка»

тех

 

12/05

Що таке правопорушення (с. 145-146)

 

 

12/05

Застосовую знання з мови (с.158-159)

М-л

 

13/05

Як людина змінює світ (с. 147-150)

 

 

14/05

Як людина змінює світ (с. 147-150)

 

 

15/05

Вікторина: «У світі казки чарівної».

М-л

 

16/05

Узагальнюємо вивчене про геометричні фігури.

мат

 

16/05

Види паперу. Художнє оздоблення та дизайн. «Запашний гіацинт»

тех

 

19/05

Це ми зможемо (с. 151-156)

 

 

19/05

Читаю для друга.

М-л

 

20/05

Це ми зможемо (с. 151-156)

 

 

21/05

Повторення вивченого з розділу «Майбутнє – це ми»

 

 

22/05

Читаю для себе.

М-л

 

23/05

Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності

мат

 

23/05

Закріплення навичок роботи з різними матеріала¬ми. Робота із сучасними штучними матеріалами. Іграшка зі штучних матеріалів «Гривастий коник»

тех

 

26/05

Діагностувальна робота з теми «Майбутнє – це ми»

 

 

26/05

Повторення і закріплення вивченого.

М-л

 

27/05

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Майбутнє – це ми»

 

 

28/05

Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік.

 

 

29/05

Резервний урок.

М-л

 

30/05

Повторення вивченого за рік

мат

 

30/05

 

Виготовлення паперових білосніжних лебедів «Білосніжний красень». Сервірування столу.

тех

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
16 січня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку