Календарно-тематичне планування 4 класс, 2 семестр (2 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови на 2019- 2020 навчальний рік у 4 класі складене відповідно до навчальна програма для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів 1-4 класів за підручником О.Д. Карп'юк «English» для 4 класу загальноосвітніх закладів. -Тернопіль «Видавництво «Астон» - 2015. Вивчення іноземних мов у 2019-2020 навчальному році для учнів 4 класів здійснюється за Державним стандартом початкової загальної освіти затвердженої Постановою КМУ від 20 квітня 2011 року № 462 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня (початкова освіта) затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 405; (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 01. 07. 2019 р. № 1/11-5966) Канікули. Календар – 4 години (підсумковий урок _____) Світ природи - 9 годин (підсумковий урок _____) Моє місто - мій дім - 9 годин (підсумковий урок _____) Подорожування - 9 годин (підсумковий урок _____) Контроль читання ______ Контроль говоріння _______ Контроль аудіювання _______ Контроль письма ______
Перегляд файлу

 

ІІ семестр

 

 

п/п

 

Дата 

 

Урок

 

Соціокуль-турна компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Примітка

Засоби вираження

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

 

Тема 4 «Канікули. Календар » / “ Holidays. Calendar ”

 

 

 

 

Яке свято сьогодні?

  • запрошув та надавати інформацію про день тижня / місяць / дату;
  • вживати  порядкові числівники
  • розповідати про  прочитане, почуте, побачене;

 

How many days / seasons / months / weeks are there? What day is it today?

My favourite holiday is ...

Calendar words, ordinal numbers

Food

 Toys

Однина  та множина іменників

 

Порядкові числівники

Ex. 1, 3,  p. 79–80 Ex. 1, 2, p. 82

Ex. 3,  p. 83

Ex. 2,  p. 79

Ex. 2,  p. 79

Ex. 3,  p. 83 Ex. 4,  p. 81

Вивчити числівники с.82 Написати про ДН батьків

 

 

 

Вечірка. Запрошення на свято

Can I have this postcard? I don’t like ... He doesn’t like ....

Holidays, romantic, celebrate

 

 

Ex. 3, p. 86

Ex. 5,  p. 84

 

Ex. 4,  p. 81

Написати запрошен. на ДН

 

 

 

День народження

 

 

 

Ex. 1,  p. 85

Ex. 2, p. 86

Ex. 4,  p. 87

 

Впр 7 с 97 читати та доповнити речення письмово

 

 

 

 

Канікули.

Календар

Підсумковий урок

 

 

Повторення. Лексико-граматичний тест  с 94 - 96

 

 

 

 

 

п/п

Дата

Тема

Соціокуль-турна компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Примітка

Засоби вираження

Лексика

Граматика

Читання

Аудіюван-ня

Мовлення

Письмо

 

Тема 5 « Світ природи » / Unit 4 The World of Nature ”

 

 

 

 

Пори року та погода

  • запрошувати та надавати інформацію про особи / об’єкти / явища / події / факти;
  • описувати пори року та погоду;
  • характеризувати та оцінювати погоду в різних країнах світу;
  • розповідати про  прочитане, почуте, побачене;
  • запитувати про враження однокласників щодо побаченоо, почутого;
  • висловлювати  свої враження, думки, ставлення стосовно пір року та погоди

 

 

It is frosty.

In winter it is usually snowy  I like … because there is / are …

wet, foggy, muddy, frosty, leaf-leaves

Неозначені речення

ex.3a-p.98

 

ex.1,5-p.98-99

ex.3b, 4 -p.99

ex.2-p.98

 

Словникова робота(с.98)описувати усно пору року, погоду

 

 

 

 

Якою була погода в різних містах світу?

It was warm in September.

The sky was blue.

What was the weather like yesterday?

Rome, Kyiv, Paris, London

To Be in Past Simple Tense

ex.1,2-pp.100-101

 

ex.4-p.102

ex.3-p.101

 

Вірш(с.102)-вивчити

 

написати про погоду

 

 

 

   Зима в Україні. Дитячі розваги

The trees were white. We made a snowman. They played snowballs

ski, skate, play snowballs, make a snowman, sledge, snow-flake

Past Simple Tense

Правильні і неправильні дієслова (made, had, came, saw, did)

ex.2, Remember!-pp.103-105

WB ex.1,2-p.78

ex.1,3-pp.103-104

WB ex.3,4-p.79

ex.5-p.105

Пісня (с.104)-співати РВ,ex.5-p.105-доповнити імейл

 

 

 

 

  Яка пора року краща, тепліша, зеленіша?

It’s hotter in August than in May.

Why don’t you like …?

said, wrote

Comparative degree of simple adjectives.

Remember!ex.2-pp.106-107

 

ex.5-p.108

 

ex.1,4-pp.106,108

 

ex.3-p.107

 

Пісня (с.108)-співати

 

 

 

 

 

   Наша планета – Земля.

Цікаві місця

The Sahara is the largest desert in the world.

world, pole, the Earth, ocean, tropical forest, desert, dry, plant, Africa

Superlative degree of simple adjectives

ex.2, Remember! ex.4-pp.109 -111

ex.1-p.109

ex.3,6-pp.109-111

 

 

 

 

 

Де  най-холодніше,

а де найспекотніше? Екзотичні тварини

It often rains there. Winter is the happiest time for polar bears. What are the driest places on Earth?

Arctic, Antarctic, North, South, ice, top, bottom, polar bear, seal, penguin, camel, land, rainforest, to become, to destroy

 

ex.2,3a,4,5-pp.112-114

 

ex.1-p.112

ex.3b,6,7-pp.113-115

 

Словникова робота (с.112)

 

 

 

 

На фермі.

Життя фермера.

Свійські тварини

They bought a farm and moved to the country. The roof was old. It is new now.

farm, farmhouse, roof, garden, comfortable, easy, dirty, difficult, dangerous, ugly, boring

Множина іменників. Виключення: sheep, mouse, goose

ex.2-p.116

 

ex.1,5-pp.116,118

ex.3-p.117

 

ex.4-p.117

записати антонімічні речення

Словникова робота (с.116)

 

 

 

 

   Ферма дядька Фреда. Розвиток навичок ауд-ня  та читання

The weather was worse yesterday than today.  The farm-house is more comfortable now.

field, drive a car, fat, thin, useful, to sell, be afraid of, fresh.

Comparative degree of complex adjectives.

ex,2, Remember!ex.5-pp.119-121

ex.1-p.119

ex.6-p.121

ex.3,4-pp.120-121

 

записати правильні форми прикметників ex.5-p.121

 

 

 

   Дикі тварини: дивні, розумні, кумедні…

Яка твоя улюблена тварина?

 

It is the worst hunter. He is the best student in class. It is the strangest animal on Earth.

to attack, to hunt, tongue, chameleon, insect, shark, lizard, owl, chimpanzee, strange, intelligent

Superlative degree of complex adjectives

ex.2, Remember! ex.3,4-pp.122-124

 

ex.1-p.122

ex.5,6-p.125

 

описати свою улюблену тварину Словникова робота (с.122)

 

 

 

 

Пори року. Погода.

У світі дикої природи

Повторення й огляд

ex.3-p.126

ex.2-p.126

ex.1,4,5,6-pp.126-127

ex.7-p.127

 

 

 ex.7-p.127

описати улюблену пору року

 

 

 

 

 

Узагальнюючий урок. Тематичне оцінювання. Лексико-граматичний тест 

 

п/п

Дата 

 

Урок

у НМК

Соціокуль-турна компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Примітка

Засоби вираження

Лексика

Граматика

Читання

Аудіюван-ня

Мовлення

Письмо

 

Тема 6 « Моє місто – мій дім » /Unit 6 “ My City – My Home”

 

 

 

 

У будинку. Кімната моєї мрії

  • запрошув та надавати інформацію про особи / об’єкти / явища / події / факти;
  • описувати свою кімнату;
  • характеризувати та оцінювати місце проживання;
  • розповідати про  прочитане, почуте, побачене;
  • запитувати інформацію стосовно місця перебування;
  • висловлювати  свої враження, думки, ставлення стосовно місця проживання та орієнтації у незнайомому місці

 

 

There is a … in the corner / between the  … and …

cooker, toilet, wardrobe, between, in the middle of, in the corner

Prepositions of place.

ex.2,3-pp.128-129

 

ex.1-p.128

 

ex.4-p.129

Словникова робота (с.128)

РВ,ex.5-p.129-описати кімнату своєї мрії

 

 

 

Традиційний англійський будинок

The sitting room is usually a favourite one in the house. There is no place like home.

mirror, cupboard, upstairs, down-stairs, traditional, to spend, to sit around, East, West

 

ex.2-pp.130-131

 

ex.1-p.130

ex.3,4-p.131

 

вибрати правильну відповідь

 

 

 

Місто/село. Вулиця.

Будинок. Кімната

What’s your address?

I live at 10 Green Street.

street, block of flats, building, house, address

 

ex.2, Remember!-pp.132-133

ex.1-p.132

ex.3,4,5-p.133

ex.2-p.90

 

описати місце проживання

 

 

 

Лондон – столиця Великобри-танії. Визначні місця Лондона

There are a lot of bridges over the Thames. It  is very old and famous.

bridge, museum, underground, famous, city, town, double-decker, gallery, the Thames, British, England

 

ex.2-pp.134-135

ex.1,4-pp.134,136

ex.3-p.136

 

 

Словникова робота (с.134)

написати про своє місто/село

 

 

 

 

Споруди міста. Де провести час з користю?

There is a … in the street / town. Is there … ?- Yes, there is. / No, there isn’t.

supermarket, market, cinema, theatre, circus, to have a walk round the city

There is … / There are …

 

ex.1-p.137

ex.2,3,4-pp.137-138

ex.3-p.95,

розгадати кросворд

 

 

 

 

Орієнтація у незнайомо-му місті. Прийменни-ки місця

Where is a food shop?

It’s next to the gallery. There are two cine-mas down the street.

behind, opposite, bank, post office, restaurant, on the left / right, down the street

Prepositions of place

ex.2,3-pp.139-140

 

ex.1-p.139

ex.4,5-pp.141-142

 

Словникова робота (с.139)

описати малюнок

 

 

 

 

Моя вулиця. Що цікавого на твоїй вулиці?

There are some interesting places to see. It is not difficult to find the …

bakery, library, bus stop, police station, side,  lollipop, delicious, to find

 

ex.3a,b-p.144

 

ex.1,2-p.143

ex.3c,4-p.145

 

написати про свою вулицю

 

 

 

 

Як пройти до

театру?

Go down this street. Then turn right. The hospital is opposite the park.

church, hos-pital, station, to turn,

to cross,

to pass, to go down

Imperatives.

ex.4-p.148

 

ex.1-p.146

ex.2,3-pp.146-147

 

Розробити маршрут

До школи, до центру міста

 

 

 

 

Які плани на вихідні? – Ходімо до музею!

I haven’t got any idea. Here is the map. Let’s look and find it. She is walking down the street.

 

Present Continuous

ex.3-p.150

ex.4-p.151

ex.1,2,5-pp.129,151

 

Скласти діалог

 

 

 

 

Цікаві місця мого міста

Повторення й огляд

ex.1-p.152, ex.3-pp.154 -155

 

ex.2,4-pp.153,155

ex.5-p.155

поповн. портфоліо

 

РВ,ex.3-p.155-дати відповіді

 

 

 

Узагальнюючий урок. Лексико-граматичний тест 

 

п/п

Дата 

 

Урок

у НМК

Соціокуль-турна компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Примітка

Засоби вираження

Лексика

Граматика

Читання

Аудіюван-ня

Мовлення

Письмо

 

Тема 7 «Порожування » / Unit 7 “On the Move”

 

 

 

 

 

Який твій улюблений вид подорожування?

  • запрошувати та надавати інформацію про особи / об’єкти / явища / події / факти;
  • описувати свій улюблений вид подорожування;
  • характеризувати та оцінювати різні види подорожування;
  • розпо
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • відати про  прочитане, почуте, побачене;
  • запитувати про враження однокласників;
  • висловлювати  свої враження, думки, ставлення стосовно видів подорожування та подорожування вцілому

 

 

I go to school by bus / on foot.

Taxi is the fastest transport in our city.

by plane / train / taxi / car / boat

on foot

to travel, to stay, trip

Comperatives and superla-tives  of adjec-tives

The Revision of Present & Past Simple, Present Continuous

ex.1, Remember!ex.2-pp.156-157

 

ex.7-p.159

ex.3,4,5,6-pp.158-159

 

Словникова робота (с.157)

 

 

 

 

На залізничній станції. Довідкове бюро

When does the train to … arrive? Which platform? Is he going to come by plane?

to arrive (in a city),to leave, platform, on time, late information desk,

Objective Pronouns: me, him, her, us, them, it, you

ex.1, Remember!-pp.160-161

 

ex.2,3-pp.160-162

ex.4,5-p.162

 

скласти діалог

 

 

 

Чому люди подорожу-ють?

Туристичні компанії

Travelling is the best way to learn lots of new things. Don’t forget a camera to take photos.

agency, way, change, ticket, differrent, means of transport, passenger, suitcase, ticket, on business, for pleasure, to get to know, to learn, pleasant, view

The Revision of Tenses

ex.2,3,4 Remember!-pp.163-165

 

ex.1-p.163

ex.5-p.165

ex.3-p.164

заповнити пропуски ex.2-p.166

 

 

 

 

На автовокзалі.

 В аеропорту. На морському вокзалі

How did you get to …? We went there by 

When doe the train to … leave?

It leaves at …

When are you going to leave?

luggage, ticket office, timetable board, bus / railway station, airport, seaport, clerk

 

ex.2,4-pp.166-168

 

ex.1-p.166

ex.3,5-pp.167-168

 

Словникова робота (с.166)

побудувати діалоги

 

 

 

 

В аеропорту. Подорожу

вання літаком

How can I get to the railway station? You can take a … or you can catch a …

Where did you buy tickets? How long did it take you to get there?

tram, under-ground, trolley-bus, cheap, to miss / catch / take a train / bus…, pilot, check-in desk, airbus, journey, voyage,

to board, beforehand, air hostess, mechanic

 

 

ex.3, Remember! ex.5-pp.1170-172

ex.1-p.169

ex.2,4,6,7-pp.169-170,173

 

описати свою недавню подорож

 

 

 

 

Подорож Лондоном.

Визначні місця Лондона

 

They have started from … We have already seen … They haven’t done … yet.  They have visited …The bus has turned left.

tour, tourist, sight, royal, sightseeing, to go sightseeing, the guard

Present Perfect Tense

Statements & Negative sentences

ex.1, Remember,2,3,Remember!,ex.4a-pp.174-178

 

 

 

ex.4b-p.178

 

Словникова робота (с.174)

 

 

 

 

 

Лондон – Нью-Йорк.

Визначні місця відомих столиць

 

 

straight ahead, welcome, go along, cathedral, square, parliament, palace

Present Perfect Tense of

irregular verbs: buy, catch, come, eat, fly, get, go, have, learn, read, tell, write

ex.3-pp.179-180

 

ex.2-p.179

ex.1,4,5-pp.179-180

 

 

Розп-ти про визначні місця

 

 

 

 

Київ – столиця нашої держави

How long have you been in Kyiv?

Have you ever visited London? – Yes, I have. / No, I haven’t.

What has he bought?

cab, New York, subway, statue

Present Perfect Tense.

Interrogative sentences.

 

 

ex.1,2,3,4-pp.181-183

 

Впр 5 с 183

 

 

 

 

 

Зустрічайте туристів з Лондона та Нью-Йорка

Have you seen any places of interest? How many times have you been there? I haven’t seen you for ages!

place of interest

 

Present Perfect Tense vs Past Simple

 

 

 

ex.1,3,4-pp.184-185

ex.2-p.185

 

придумати запитання для інтерв’ю

 

 

 

Подорожування у нашому житті

Повторення й огляд

ex.3,5,6-pp.187-189

 

ex.1,2,4,7,8-pp.186, 188-189

ex.9-p.189

поповн. портфоліо

 

РВ, ex.5-p.188-поставити запитання до тексту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнюючий урок. Лексико-граматичний тест 

 

 

 

Контроль аудіювання

Повторити ЛО, що вивчалися

 

 

 

 

Контроль читання

Підготуватися до контролю письма

 

 

 

 

Контроль письма

Підготуватися до контролю говоріння

 

 

 

 

Контроль говоріння

Повторити ЛО, що вивчалися

 

 

 

Підсумковий урок вивченого навчального матеріалу за рік

Повторити вивчене за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Макаренко Наталя Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 березня 2020
Переглядів
2553
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку