Конспект відкритого уроку з англійської мови у 4 класі на тему "Тварини"

Про матеріал
Мета: навчальна: ознайомити учнів з цікавими фактами із життя диких тварин, тренувати учнів у вживанні навчального матеріалу попередніх уроків; закріпити знання лексичних одиниць за темою «Тварини», активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, описувати тварин і їх поведінку, вдосконалювати навички читання, аудіювання й усного мовлення; розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність, уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, учити працювати у групі, розвивати соціокультурну компетенцію; виховна: виховувати почуття любові до тварин та природи, зацікавленість у розширенні своїх знань, поєднання навчального матеріалу з життям, загальну культуру учнів
Перегляд файлу

Конспект відкритого уроку з англійської мови

Вчитель: Цюбик Ірина Володимирівна

Тема уроку: Цікавий світ тварин.

Мета:  навчальна: ознайомити учнів з цікавими фактами із життя диких тварин, тренувати учнів у вживанні навчального матеріалу попередніх уроків; закріпити знання лексичних одиниць за темою «Тварини», активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, описувати тварин і їх поведінку, вдосконалювати навички читання, аудіювання й усного мовлення;

розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність, уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, учити працювати у групі, розвивати соціокультурну компетенцію;

виховна: виховувати почуття любові до тварин та природи, зацікавленість у розширенні своїх знань, поєднання навчального матеріалу з життям, загальну культуру учнів.                                                                                    

Обладнання: фонетичні таблиці та картки, наочний матеріал «Тварини», тематичні картки, роздатковий матеріал для групової роботи, телевізор, ноутбук.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1) Привітання.

- Good morning, children! I am glad to see you. And what about you? Are you ready for the English lesson? Is everything OK?

2) Повідомлення теми і мети уроку.

- Today we’ll have an unusual and interesting lesson. We are going to travel to the Animal Planet. Can you guess who lives on this planet? Right! Animals and birds live there. You’ll know many new facts from their life at our lesson. We’ll learn a lot of useful information about our friends. During our lesson we will stop at the different stations to do some tasks.

- Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Нас чекає подорож до чарівної країни, яка називається Animal Planet . Як ви думаєте, хто живе в цій країні? Правильно! Тварини. Протягом нашої подорожі ми будемо зупинятися на різних станціях та виконувати цікаві завдання. А для того, щоб потрапити до чарівної Країни Тварин, нам з вами, по перше, треба сказати магічні слова. Давайте всі разом промовимо.

- And now, close your eyes and count to ten. OK? А тепер, заплющте очі і порахуйте до 10. So, one, two, threeNow open your eyes. You are at the Land of Animals.

3) Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична та мовна зарядка

Фонетична зарядка

A black cat

Sat on a mat

And ate

A fat rat.

Мовна зарядка

We will travel by bus. But to buy the tickets, we have to remember the names of animals. (Гра «Ланцюжок» : у кожного учня на столі картка з малюнком і назвою тварини, необхідно побудувати ланцюжок: наприклад, на одній картці малюнок кішки + a dog; на такій картці малюнок собаки + a bear; т.д.)

Учні виходять до дошки зі своєю карткою, читають слово на ній і прикріплюють свою картку на дошку. Ланцюжок повинна замкнутися на картинці і слові tickets.

Вчитель: let's read the names of animals all together.

II. Основна частина уроку.

1. Розвиток навичок говоріння

The first station is «Secret Station». 

Перша станція, на якої ми зупинемося – це станція секрет. So, I have a secret for you. Look! It is a box. It is a magic boх. There are many toy animals in it. Your task is to take the animal out of the box and to describe it. Let’s start.

 

2. Розвиток навичок аудіювання.

The second station is “Riddles”

Listen to the riddles and guess what animal this is:

  • It is very big and grey. It can walk. It has a very long nose. It lives in India and Africa. (an elephant)
  • I live in the river. I am not fish. I am green. What am I? (a frog).
  • I am from Africa. I am green. I am big. I am strong. I can swim very well. I like fish. (a crocodile).
  • I am grey, strong. I can run, jump. I like meat.(a wolf).
  • I am from Russia. I am very big and brown. I can run, climb. I live in the forest.  (a bear).
  • I am grey in summer and I am white in winter. I can run and jump. I have long ears and a small tail. I like carrots. (a hare).
  • I am not small.  I am  not big. I can run, jump, climb. I like milk. I like mice. I live in the house. (a cat).
  • I am red and I have a fine tail, I live in the forest, I like meat. (a fox)
  • It lives in the forest. It likes bananas. (A monkey).
  • This animal likes grass. It is a domestic animal. It gives us milk. It’s black and white. (A cow).

 3. Розвиток діалогічного мовлення. Перевірка домашнього завдання

The second  station is “My favourite pet”  

- Children, have you got any  pets? I’d like you to ask each other questions about your pets..

- Hi ________ . Have  you got a pet?

-Yes _________, I have a _____________.

- What is its name?
-  Its name is _____________.

- What color is your __________________?

 - It is ____________. And you? Do you have a pet?

- Of course. I have a ________. Its name is ______.
- Do you like to________  with it?

- Yes, _________ He is a lot of fun. When I have a free time I like to take it in my hands.

-  Really? I want to have a hamster too.

- Ok

3. Письмо. Розвиток  граматичних навичок за темою «Ступені порівняння прикметників».

The third station is “Grammar station”

There is a rule. (на слайді правило утворення ступенів порівняння в картинках)

Завдання: Make up sentences. Use the rule of degrees of comparison.

1. A mouse______ is than a cat. (small)

2. The giraffe is _____in the world. (tall)

5. A tiger is______ than a cow. (fast)

3. An elephant has _____ ears. (big)

4. Фізкультхвилинка

The fourth station is «Dancing». 

Do you like dancing? Let’s dance! Фізкультхвилинка із використанням інтерактивного відео «Old Macdonald had a farm»

5. Введення граматики. Читання

The next station is “Reading”

Тож, діти, ми з вами повторили та закріпили ступені порівняння прикметників. Давайте зараз утворимо вищий ступінь порівняння прикметника beautiful.

 - Beautifuler. Діти, прикметник зробився дуже довгим і чи чуєте ви як важко нам вимовляти це слово? Через це англійці придумали ще одне правило для утворення вищого ступеню великих прикметників. Щоб не ламати свого язика ми просто перед прикметником будемо добавляти слово more.

Interesting – more interesting

Beautiful – more beautiful

Exciting – more exciting

Open your books on the page 120. Your task is to find all comparative forms of adjectives, underline them, and then read it.

6. Розвиток навичок аудіювання

Zoo station.

Добре, діти, ми з вами прибули до наступної станції. Давайте прогуляємося по зоопарку. Яких тварин ви бачите?

Your task is to choose the correct answer.

1. Who took the boy to the zoo?

a) Mother       b) Father           c) Sister

2. What is the monkey doing?

a) It is sitting           b) It is jumping      c) It is eating

3. What animal was not in the zoo?

a) bear        b) lion            c) elephant

4. What animal did the boy like the most?

a) monkey     b) giraffe       c) bird

7. Автоматизація ЛО 

Lexical station. Ми прибули до останньої станції – лексичної.        Oh, look, who is this? It is a snake.

а) Командам дається змійка зі словами.

Завдання- знайти всі сховані назви тварин.

Foxesraccoonshenstigerspigshorsesparrotscatsdogsrabbitsbearslionswolves

ІІІ. Заключна частина уроку.

1. Домашнє завдання.

 Рrepare the description of the animal.

2. Підведення підсумків уроку.

So, children, our travelling is going to the end. You were very active and that’s why I’ll give you high marks today. And now? Tell me please. Do you like our today’s travelling? Thank you very much and have a good day. Bye-bye, my dear friends.

docx
Додано
11 березня 2020
Переглядів
727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку