Календарно-тематичне планування 5 клас Математика (За підручником: Математика: підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закладів / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. – Х. : Гімназія, 2018)
5 клас
Математика
(175 годин, І семестр – 80 години, 5 годин на тиждень,
ІІ семестр – 95 годин, 5 годин на тиждень)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
І семестр (80 годин) |
||||
І. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини (64 + 16 годин) |
||||
Тема 1. Натуральні числа (14 годин) |
||||
1 |
|
Натуральні числа. Число 0. |
|
|
2 |
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел. |
|
|
3 |
|
Десятковий запис натуральних чисел. |
|
|
4 |
|
Відрізок та його довжина. |
|
|
5 |
|
Довжина відрізка. |
|
|
6 |
|
Площина, пряма, промінь. |
|
|
7 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
8 |
|
Шкала. Координатний промінь. |
|
|
9 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
|
|
10 |
|
Порівняння натуральних чисел. |
|
|
11 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
12 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
13 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
14 |
|
Контрольна робота № 1 «Натуральні числа». |
|
|
Тема 2. Додавання і віднімання натуральних чисел ( 15 годин) |
||||
15 |
|
Додавання натуральних чисел. |
|
|
16 |
|
Додавання натуральних чисел. |
|
|
17 |
|
Властивості додавання натуральних чисел. |
|
|
18 |
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей додавання. |
|
|
19 |
|
Віднімання натуральних чисел. |
|
|
20 |
|
Віднімання натуральних чисел. |
|
|
21 |
|
Віднімання суми від числа. |
|
|
22 |
|
Віднімання числа від суми. |
|
|
23 |
|
Додавання та віднімання різниці. |
|
|
24 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
25 |
|
Числові вирази. |
|
|
26 |
|
Буквенні вирази та формули. |
|
|
27 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
28 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
29 |
|
Контрольна робота № 2 «Додавання і віднімання натуральних чисел». |
|
|
Тема 3. Рівняння. Кути. Многокутники (15 годин ) |
||||
30 |
|
Рівняння. |
|
|
31 |
|
Розв’язування рівнянь. |
|
|
32 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. |
|
|
33 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. |
|
|
34 |
|
Кут та його величина. Позначення кутів. |
|
|
35 |
|
Види кутів. Вимірювання кутів. |
|
|
36 |
|
Бісектриса кута. |
|
|
37 |
|
Розв’язування вправ на побудову та вимірювання кутів. |
|
|
38 |
|
Многокутник та його периметр. Рівні многокутники. |
|
|
39 |
|
Трикутник. Види трикутників. |
|
|
40 |
|
Побудова трикутників. |
|
|
41 |
|
Прямокутник. Квадрат. |
|
|
42 |
|
Знаходження площі прямокутника і квадрата. |
|
|
43 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
44 |
|
Контрольна робота № 3 «Рівняння. Кути. многокутники». |
|
|
Тема 4. Множення натуральних чисел (9 годин) |
||||
45 |
|
Множення натуральних чисел. |
|
|
46 |
|
Множення натуральних чисел. Переставна властивість множення. |
|
|
47 |
|
Множення натуральних чисел на 10, 100, 1000... |
|
|
48 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
|
|
49 |
|
Сполучна властивість множення. |
|
|
50 |
|
Розподільна властивість множення. |
|
|
51 |
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей множення. |
|
|
52 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
53 |
|
Контрольна робота № 4 «Множення натуральних чисел». |
|
|
Тема 5. Ділення натуральних чисел (12 годин) |
||||
54 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
|
55 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
|
56 |
|
Ділення натуральних чисел. |
|
|
57 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
|
|
58 |
|
Розв’язування текстових задач. |
|
|
59 |
|
Розв’язування текстових задач. |
|
|
60 |
|
Розв’язування текстових задач |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
61 |
|
Ділення з остачею. |
|
|
62 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
63 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
|
|
64 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
65 |
|
Контрольна робота № 5 «Ділення натуральних чисел». |
|
|
Тема 6. Степінь числа. Площа прямокутника. Об’єм прямокутного паралелепіпеда (15 годин) |
||||
66 |
|
Степінь натурального числа з натуральним показником. |
|
|
67 |
|
Квадрат і куб числа. Піднесення чисел до квадрату і кубу. |
|
|
68 |
|
Піднесення натуральних чисел до степеня. |
|
|
69 |
|
Площа. Площа прямокутника і квадрата. |
|
|
70 |
|
Знаходження площі прямокутника і квадрата. |
|
|
71 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
72 |
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда. |
|
|
73 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
74 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба. |
|
|
75 |
|
Формули об’ємів прямокутного паралелепіпеда і куба. |
|
|
76 |
|
Обчислення об’ємів прямокутного паралелепіпеда і куба. |
|
|
77 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
78 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
79 |
|
Контрольна робота № 6 «Степінь числа. Площа прямокутника. Об’єм прямокутного паралелепіпеда». |
|
|
80 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі. |
|
|
ІІ семестр (95 годин) |
||||
ІІ. Дробові числа і дії над ними (76 +19 годин) |
||||
Тема 7. Звичайні дроби (15 годин) |
||||
81 |
|
Звичайні дроби. |
|
|
82 |
|
Розв’язування вправ і задач зі звичайними дробами. |
|
|
83 |
|
Розв’язування вправ і задач зі звичайними дробами. |
|
|
84 |
|
Правильні і неправильні дроби. |
|
|
85 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
86 |
|
Порівняння звичайних дробів. |
|
|
87 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
88 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
89 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
|
90 |
|
Дроби і ділення натуральних чисел. |
|
|
91 |
|
Мішані числа. |
|
|
92 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
|
|
93 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
94 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
95 |
|
Контрольна робота №7 «Звичайні дроби». |
|
|
Тема 8. Десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів (16 годин) |
||||
96 |
|
Десятковий дріб. |
|
|
97 |
|
Запис десяткових дробів. |
|
|
98 |
|
Запис десяткових дробів. |
|
|
99 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
100 |
|
Порівняння десяткових дробів. |
|
|
101 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
102 |
|
Округлення десяткових дробів. |
|
|
103 |
|
Округлення десяткових дробів. |
|
|
104 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
105 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
106 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
107 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
108 |
|
Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
109 |
|
Розв’язування вправ і задач на додавання і віднімання десяткових дробів. |
|
|
110 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
111 |
|
Контрольна робота № 8 «Десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів». |
|
|
Тема 9. Множення десяткових дробів (10 годин) |
||||
112 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
113 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
114 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
115 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
116 |
|
Множення десяткових дробів. |
|
|
117 |
|
Розв’язування текстових задач на множення десяткових дробів. |
|
|
118 |
|
Розв’язування текстових задач на множення десяткових дробів. |
|
|
119 |
|
Розв’язування текстових задач на множення десяткових дробів. |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
120 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
121 |
|
Контрольна робота № 9 «Множення десяткових дробів». |
|
|
Тема 10. Ділення десяткових дробів (16 годин) |
||||
122 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число. |
|
|
123 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число. |
|
|
124 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
125 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
126 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
127 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
128 |
|
Ділення десяткових дробів. |
|
|
129 |
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами. |
|
|
130 |
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами. |
|
|
131 |
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами. |
|
|
132 |
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами. |
|
|
133 |
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами. |
|
|
134 |
|
Задачі з десятковими дробами, які розв’язуються за допомогою рівнянь. |
|
|
135 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
|
|
136 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
137 |
|
Контрольна робота № 10 «Ділення десяткових дробів». |
|
|
Тема 11. Середнє арифметичне (8 годин) |
||||
138 |
|
Середнє арифметичне. |
|
|
139 |
|
Середнє арифметичне. |
|
|
140 |
|
Використання середнього арифметичного для розв’язування задач практичного змісту. |
|
|
141 |
|
Середнє значення величин. |
|
|
142 |
|
Середнє значення величин. |
|
|
143 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
|
|
144 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
145 |
|
Контрольна робота № 11 «Середнє арифметичне» |
|
|
Тема 12. Відсотки (14 годин) |
||||
146 |
|
Поняття відсотка. |
|
|
147 |
|
Відсотки та дріб. |
|
|
148 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
149 |
|
Знаходження відсотків від числа. |
|
|
150 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками. |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
151 |
|
Знаходження числа за його відсотками. |
|
|
152 |
|
Знаходження числа з його відсотками. |
|
|
153 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками. |
|
|
154 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками. |
|
|
155 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками. |
|
|
156 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками. |
|
|
157 |
|
Розв’язування текстових задач з відсотками. |
|
|
158 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
159 |
|
Контрольна робота № 12 «Відсотки». |
|
|
IV. Повторення та систематизація навчального матеріалу. (12 + 4 години) |
||||
Тема13. Повторення й систематизація навчального матеріалу (12 годин) |
||||
160 |
|
Натуральні числа. Арифметичні дії з натуральними числами. |
|
|
161 |
|
Дробові числа. Арифметичні дії з дробовими числами. |
|
|
162 |
|
Числові та буквенні вирази. Формули. |
|
|
163 |
|
Розв’язування рівнянь. |
|
|
164 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
165 |
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
|
|
166 |
|
Розв’язування текстових задач. |
|
|
167 |
|
Розв’язування текстових задач. |
|
|
168 |
|
Розв’язування задач геометричного змісту. |
|
|
169 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
|
|
170 |
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
171 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
172 |
|
Розв’язування задач практичної спрямованості. |
|
|
173 |
|
Розв’язування задач логічного характеру. |
|
|
174 |
|
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
175 |
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік. |
|
|