Тема. Розв’язування вправ та задач на додавання і віднімання звичайних дробів
Мета:
Формування компетентностей:
предметна компетентність:
ключові компетентності:
Тип уроку:удосконалення знань і вмінь.
Обладнання та наочність: картки з індивідуальним завданням, картки для гри «Математичного лото», підручник.
Хід уроку
Привітання. Створення націленості на плідну роботу.
Основна мета уроку цілком логічно випливає з місця уроку в темі (урок перед контрольною роботою), тому учні навіть самі зможуть сформулювати її. Вчитель тільки корегує і конкретизує завдання.
Дидактична гра «МАТЕМАТИЧНЕ ЛОТО»
Спосіб гри
Вигляд карток для гри
І варіант
9 |
|
|
3 |
|
|
|
5 |
|
|
4 |
|
|
3 |
|
II варіант
|
|
|
|
|
|
21 |
40 |
|
1 |
|
|
11 |
|
7 |
Питання для лото:
ВАРІАНТ 1
ВАРІАНТ 2
Фізкультхвилинка.
Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Всі за парти посідали.
Повідомленні про борщ.
Український борщ, приготовлений за традиційним рецептом, є ідеально збалансованим стравою. Співвідношення в ньому білків, жирів і вуглеводів – носіїв енергії, необхідної для нормальної роботи всього організму, а також мінералів, вітамінів і ферментів таким, що кращого й бажати не треба.
Борщ – чудовий детоксикатор, очищає організм від токсинів. Суміш овочів, які йдуть на приготування цього традиційного українського борщу, не випадково називають «чудовою сімкою». Буряк, картопля, капуста, цибуля, морква, помідори, зелень (іноді часник) – всі разом вони відмінно доповнюють один одного і утворюють ту саму «чудову сімку», яка у відвареному вигляді виступає в якості чудового сорбенту, «щітки». За рахунок присутньої в цих овочах клітковини – досить грубій їх частини, яка практично не перетравлюється шлунком і виводить продукти розпаду і гниття, які накопичилися в організмі.
Для приготування обіду витратили 4 кг овочів. Із них 7/20 пішло на борщ, 5/13 залишку — на салат, а решта — на рагу. Скільки грамів овочів пішло на кожну страву?
Метод «Незакінчене речення»
Сьогодні на уроці ми…
На мою думку…
9 |
|
|
3 |
|
|
|
5 |
|
|
4 |
|
|
3 |
|
9 |
|
|
3 |
|
|
|
5 |
|
|
4 |
|
|
3 |
|
9 |
|
|
3 |
|
|
|
5 |
|
|
4 |
|
|
3 |
|