Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
(52 години на рік, 1,5 години на тиждень) НУШ
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи» |
|||
Тема 1. Інформаційні процеси та системи |
|||
|
|
Правила поведінки та безпеки життєдіяльності при роботі в комп’ютерному класі. Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта |
|
|
|
Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси |
|
|
|
Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини |
|
|
|
Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер |
|
|
|
Складові комп’ютера, їх призначення |
|
|
|
Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними. Прикладні програми. |
|
|
|
Практична робота № 1. «Операції над папками, файлами, ярликами». Інструктаж з БЖД. |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Інформаційні процеси та системи» |
|
Змістова лінія «Комп’ютерні мережі» |
|||
Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет |
|||
|
|
Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі |
|
|
|
Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання. Факт. Судження |
|
|
|
Зберігання даних з Інтернету. Авторське право |
|
|
|
Спілкування в Інтернеті. Безпечне використання Інтернету. Інтернет для навчання |
|
|
|
Практична робота № 2. «Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання». Інструктаж з БЖД. |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Комп’ютерні мережі. Інтернет» |
|
Змістова лінія «Інформаційні технології» |
|||
Тема 3. Комп’ютерні презентації |
|||
|
|
Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації. Види слайдів |
|
|
|
Уведення та вставлення текстів на слайдах. Редагування і форматування текстів на слайдах |
|
|
|
Створення та вставлення зображень на слайдах |
|
|
|
Редагування та форматування зображень на слайдах. Впорядкування слайдів. Виступ з презентацією |
|
|
|
Практична робота № 3. «Створення комп’ютерних презентацій». Узагальнення навчального матеріалу з теми. Інструктаж з БЖД. |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Комп’ютерні презентації» |
|
Тема 4. Текстові документи |
|||
|
|
Об’єкти текстового документа, їх властивості. Програми для створення та опрацювання текстових документів |
|
|
|
Уведення тексту. Вставка символів |
|
|
|
Редагування тексту. Перевірка правопису. Операції з фрагментами тексту |
|
ІI семестр |
|||
|
|
Операції з фрагментами тексту |
|
|
|
Пошук та заміна фрагментів текстового документа |
|
|
|
Форматування сторінок |
|
|
|
Друкування текстового документа |
|
|
|
Практична робота № 4 «Створення, редагування і форматування текстового документа». |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Текстові документи» |
|
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування» |
|||
Тема 5. Алгоритми та програми |
|||
|
|
Команди і виконавці. Система команд виконавця |
|
|
|
Алгоритми |
|
|
|
Різні способи подання алгоритмів. Лінійні алгоритми і програми |
|
|
|
Середовища проектування |
|
|
|
Створення лінійних проєктів |
|
|
|
Створення лінійних проєктів. |
|
|
|
Алгоритми і програми з циклами з лічильником |
|
|
|
Алгоритми і програми з циклами з лічильником |
|
|
|
Алгоритми і програми з циклами з лічильником |
|
|
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання |
|
|
|
Алгоритми і програми з розгалуженнями |
|
|
|
Алгоритми і програми з розгалуженнями |
|
|
|
Практична робота № 5 «Алгоритми та проєкти з циклами і з розгалуженнями» |
|
|
|
Виконання навчального проєкту |
|
|
|
Виконання навчального проєкту |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Алгоритми та програми» |
|
Тема 6. Практикум з використання інформаційних технологій |
|||
|
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
Практикум з використання інформаційних технологій Тематичне оцінювання |
|
|
|
Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Практикум з використання інформаційних технологій» |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|