Календарно-тематичне планування 5 клас математика

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 5 класу складено до підручника « Математика» ( підручник для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів / О. С. Істер. 2022 р.) відповідно до модельної навчальної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.)
Перегляд файлу

   5-А клас

(6 год. на тиждень, всього 210годин)

 Складено до підручника  « Математика» ( підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. 2022 р.)  відповідно до модельної навчальної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної  середньої освіти (автор Істер О.С.)

Назва теми

Кількість годин

К-сть контрольних робіт

Дата

Узагальнення та систематизація знань за курс початкової школи

14 годин

1

 

Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фiгури і величини 

98 годин

5

 

 

 

 

 

Подільність натуральних чисел

16 годин

1

 

Дробові числа та дії з ними

66 годин

4

 

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань за рік

16 годин

1

 

Всього

210 годин

 

 

 

 

№ з/п

 

Дата

Тема уроку

 К-сть год

Примітка

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ  ( 14 год )

Ключові компетентності:

 6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 

6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані;

6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;

6 МАО 1.3.1-1прогнозує межі, точність, можливі форми представлення результату; 

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 2.2.2-1пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;

6 МАО 3.1.2-2відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних;

6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 4.1.1-1визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма);

6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;

6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості;

6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій;

6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .

  1.  

 

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Арифметичні дії з натуральними числами

1

 

  1.  

 

Звичайні дроби. Порівняння дробів

1

 

  1.  

 

Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу.

1

 

  1.  

 

Дії з багатоцифровими числами

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на рух

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач

1

 

  1.  

 

Величини: довжина, маса, місткість, час

1

 

  1.  

 

Дії з величинами

1

 

  1.  

 

Числові і буквені вирази

1

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь

1

 

  1.  

 

Геометричні фігури на площині: точка, відрізок, промінь, пряма, кут, ламана.

1

 

  1.  

 

Геометричні фігури на площині: трикутник, квадрат, прямокутник, многокутник, коло, круг.

1

 

  1.  

 

Діагностична робота «Повторення вивченого»

1

 

НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ   (98 год.)

Ключові компетентності:

6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 

6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;

6 МАО 1.2.2-1описує зв’язки між даними;

6 МАО 1.2.3-1визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки;

6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту;

6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі;

6 МАО 2.4.2-1презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями;

6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.2-2виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення додаткових ресурсів і даних;

6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;

6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості;

6 МАО 4.2.3-1користується креслярськими інструментами та інформаційно-комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту;

6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти.

  1.  

 

АДР. Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на запис натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Порівняння натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на порівняння натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Округлення натуральних чисел.

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на округлення натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на додавання натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на застосування властивостей додавання натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач на додавання натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач. Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на застосування властивостей віднімання натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач на віднімання натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач.

1

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач.

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація знань

1

 

  1.  

 

Діагностична робота «Порівняння, округлення додавання, віднімання натуральних чисел»

1

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

1

 

  1.  

 

 Множення натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Властивості множення натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Властивості множення натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ.

1

 

  1.  

 

Ділення натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Окремі випадки ділення натуральних чисел

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Ділення з остачею

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.  

 

Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

1

 

  1.  

 

Діагностична робота” Множення і ділення натуральних чисел”

1

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

1

 

  1.  

 

 Числові і буквені вирази

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Буквені вирази та формули

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач.

1

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач.

1

 

  1.  

 

Рівняння. Корені рівняння

1

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь

1

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь. Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на рух

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на рух

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на рух

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач економічного змісту

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач економічного змісту

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач економічного змісту

1

 

  1.  

 

Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами

1

 

  1.  

 

 Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

1

 

  1.  

 

Діагностична робота «Рівняння, вирази, формули»

1

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

1

 

  1.  

 

 Відрізок. Довжина відрізка

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Пряма. Промінь

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Координатний промінь. Шкала

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Лінійні та стовпчасті діаграми

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Кут. Види кутів

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Величина кутів. Вимірювання і побудова кутів

1

 

  1.  

 

Порівняння кутів

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.  

 

 Самостійна робота

1

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань

1

 

  1.  

 

Діагностична робота «Відрізок, промінь, пряма, кути, трикутники»

1

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

1

 

  1.  

 

Трикутник та його периметр.

1

 

  1.                     

 

Розв’язування задач

1

 

  1.                     

 

Розв’язування задач

1

 

  1.                     

 

Прямокутник. Квадрат

1

 

  1.                     

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                     

 

Рівність фігур.

1

 

  1.                     

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                     

 

Площа прямокутника і квадрата

1

 

  1.                     

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                     

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.                     

 

 Самостійна робота

1

 

  1.                     

 

Узагальнення і систематизація знань

1

 

  1.                     

 

Діагностична робота «Трикутники, прямокутник, квадрат»

1

 

  1.                     

 

Аналіз діагностичної роботи

1

 

ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (16 год.)

Ключові компетентності:

6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані;

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.1-1добирає моделі та способи, розробляє план розв’язання проблемної ситуації за аналогією;

6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації;

6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій;

6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .

  1.        

 

 Дільники і кратні натурального числа

1

 

  1.        

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.        

 

Ознаки подільності на 10, 5, 2

1

 

  1.        

 

Ознаки подільності на 9 і 3

1

 

  1.        

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.        

 

Прості і складені числа

1

 

  1.        

 

Розкладання чисел на прості множники

1

 

  1.        

 

Розкладання чисел на прості множники

1

 

  1.        

 

Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа

1

 

  1.        

 

Найменше спільне кратне

1

 

  1.        

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.        

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.        

 

 Самостійна робота

1

 

  1.        

 

Узагальнення і систематизація знань

1

 

  1.        

 

Діагностична робота «Подільність натуральних чисел»

1

 

  1.        

 

Аналіз діагностичної роботи

1

 

ДРОБОВІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ(66 год.)

Ключові компетентності:

6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання; 

6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані;

6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;

6 МАО 1.2.2-1описує зв’язки між даними;

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 3.1.2-2відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних;

6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій;

6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .

  1.         

 

Звичайні дроби

1

 

  1.         

 

Звичайні дроби

1

 

  1.         

 

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Дріб як частка двох натуральних чисел

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.         

 

Правильні і неправильні дроби

1

 

  1.         

 

Мішані числа

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.         

 

Додавання і віднімання мішаних чисел

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.         

 

Розв’язування текстових задач.

1

 

  1.         

 

Самостійна робота

1

 

  1.         

 

Узагальнення і систематизації знань

1

 

  1.         

 

Діагностична робота «Звичайні дроби»

1

 

  1.         

 

Корекція знань, умінь, навичок

1

 

  1.         

 

Десятковий дріб

1

 

  1.         

 

Запис десяткових дробів

1

 

  1.         

 

Розв’язування  вправ

1

 

  1.         

 

Розв’язування  вправ

1

 

  1.         

 

Порівняння десяткових дробів

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Округлення десяткових дробів

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.         

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ

1

 

  1.         

 

 Самостійна робота

1

 

  1.         

 

Узагальнення і систематизації знань

1

 

  1.         

 

Діагностична робота «Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів»

1

 

  1.         

 

Корекція знань, умінь, навичок

1

 

  1.         

 

Множення десяткових дробів

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ.

1

 

  1.         

 

Розв’язування текстових задач

1

 

  1.         

 

Властивості множення десяткових дробів

1

 

  1.         

 

Окремі випадки множення десяткових дробів на 10, 100, 1000

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

  1.         

 

Ділення десяткового дробу на натуральне число

1

 

  1.         

 

Розв’язування вправ

1

 

  1.         

 

Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ...

1

 

  1.         

 

Ділення на десятковий дріб

1

 

  1.         

 

Розв’язування вправ

1

 

  1.         

 

Ділення на розрядну одиницю 0,1; 0,01; 0,001;...

1

 

  1.         

 

Розв’язування вправ

1

 

  1.         

 

Самостійна робота

1

 

  1.         

 

Узагальнення і систематизація знань

1

 

  1.         

 

Діагностична робота «Множення і ділення десяткових дробів»

1

 

  1.         

 

Корекція знань, умінь, навичок

1

 

  1.         

 

Середнє арифметичне

1

 

  1.         

 

 Середнє значення величин

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач

1

 

  1.         

 

Розв’язування задач

1

 

  1.         

 

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

1

 

  1.         

 

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

1

 

  1.         

 

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

1

 

  1.         

 

Самостійна робота

1

 

  1.         

 

Узагальнення і систематизація знань

1

 

  1.         

 

Діагностична робота «Середнє арифметичне. Середні величини»

1

 

  1.         

 

 Корекція знань, умінь, навичок

1

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗА РІК ( 16 годин)

Ключові компетентності:

6 МАО 1.1.1-2виокремлює в конкретній проблемній ситуації її окремі складові частини, що можуть бути розв’язані математичними методами;

6 МАО 1.2.2-2записує та представляє дані у текстовій, табличній та графічній формі;

6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;

6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки;

6 МАО 2.1.2-1перетворює текстову інформацію математичного змісту в таблиці та діаграми;

6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту;

6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі;

6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;

6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації;

6 МАО 4.1.1-1визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма);

6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;

6 МАО 4.1.2-2використовує властивості математичних об’єктів для обґрунтування своїх дій та їх наслідків;

6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту;

6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти;

6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .

  1.                     

 

 Натуральні числа. Дії з натуральними числами. Ознаки подільності.

1

 

  1.                     

 

Дробові числа.

1

 

  1.                     

 

Задачі на дроби

1

 

  1.                     

 

Задачі на дроби

1

 

  1.                     

 

Задачі геометричного змісту

1

 

  1.                     

 

Рівняння. Задачі, що зводяться до простіших рівнянь.

1

 

  1.                     

 

Величини. Середнє арифметичне. Середнє значення величини.

1

 

  1.                     

 

Діаграми.

1

 

  1.                     

 

Діагностична контрольна робота “Узагальнення та систематизація знань”

1

 

  1.                     

 

Розв’язування логічних задач

1

 

  1.                     

 

Розв’язування цікавих задач

1

 

  1.                     

 

Розв’язування задач практичного змісту

1

 

  1.                     

 

Підсумковий урок

1

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
8 жовтня 2023
Переглядів
1180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку