№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
Примітка
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ( 14 год )
Ключові компетентності:
6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання;
6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані;
6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;
6 МАО 1.3.1-1прогнозує межі, точність, можливі форми представлення результату;
6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;
6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;
6 МАО 2.2.2-1пропонує альтернативний спосіб розв’язання проблемної ситуації;
6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;
6 МАО 3.1.2-2відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних;
6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації;
6 МАО 4.1.1-1визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма);
6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;
6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості;
6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій;
6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .
|
-
|
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами
|
1
|
|
-
|
|
Звичайні дроби. Порівняння дробів
|
1
|
|
-
|
|
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу.
|
1
|
|
-
|
|
Дії з багатоцифровими числами
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач на рух
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
-
|
|
Величини: довжина, маса, місткість, час
|
1
|
|
-
|
|
Дії з величинами
|
1
|
|
-
|
|
Числові і буквені вирази
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування рівнянь
|
1
|
|
-
|
|
Геометричні фігури на площині: точка, відрізок, промінь, пряма, кут, ламана.
|
1
|
|
-
|
|
Геометричні фігури на площині: трикутник, квадрат, прямокутник, многокутник, коло, круг.
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Повторення вивченого»
|
1
|
|
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (98 год.)
Ключові компетентності:
6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання;
6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;
6 МАО 1.2.2-1описує зв’язки між даними;
6 МАО 1.2.3-1визначає дані, які є необхідними для розв’язання проблемної ситуації;
6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;
6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки;
6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;
6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту;
6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі;
6 МАО 2.4.2-1презентує свої висновки, конструктивно реагує на аргументи інших осіб, керуючи при цьому власними емоціями;
6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;
6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації;
6 МАО 3.2.2-2виявляє ініціативу та обговорює можливі варіанти залучення додаткових ресурсів і даних;
6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;
6 МАО 4.1.2-1групує математичні об’єкти за спільними ознаками, описує їх властивості;
6 МАО 4.2.3-1користується креслярськими інструментами та інформаційно-комунікаційними технологіями для розв’язання проблемної ситуації;
6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту;
6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти.
|
-
|
|
АДР. Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ на запис натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Порівняння натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ на порівняння натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Округлення натуральних чисел.
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ на округлення натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ на додавання натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей додавання натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування текстових задач на додавання натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування текстових задач. Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ на застосування властивостей віднімання натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування текстових задач на віднімання натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування текстових задач.
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування текстових задач.
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення та систематизація знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Порівняння, округлення додавання, віднімання натуральних чисел»
|
1
|
|
-
|
|
Аналіз діагностичної роботи
|
1
|
|
-
|
|
Множення натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Властивості множення натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Властивості множення натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
|
-
|
|
Ділення натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Окремі випадки ділення натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Ділення з остачею
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ.
|
1
|
|
-
|
|
Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота” Множення і ділення натуральних чисел”
|
1
|
|
-
|
|
Аналіз діагностичної роботи
|
1
|
|
-
|
|
Числові і буквені вирази
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Буквені вирази та формули
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування текстових задач.
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування текстових задач.
|
1
|
|
-
|
|
Рівняння. Корені рівняння
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування рівнянь
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач на рух
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач на рух
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач на рух
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач економічного змісту
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач економічного змісту
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач економічного змісту
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами
|
1
|
|
-
|
|
Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Рівняння, вирази, формули»
|
1
|
|
-
|
|
Аналіз діагностичної роботи
|
1
|
|
-
|
|
Відрізок. Довжина відрізка
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Пряма. Промінь
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Координатний промінь. Шкала
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Лінійні та стовпчасті діаграми
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Кут. Види кутів
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Величина кутів. Вимірювання і побудова кутів
|
1
|
|
-
|
|
Порівняння кутів
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Відрізок, промінь, пряма, кути, трикутники»
|
1
|
|
-
|
|
Аналіз діагностичної роботи
|
1
|
|
-
|
|
Трикутник та його периметр.
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
-
|
|
Прямокутник. Квадрат
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Рівність фігур.
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Площа прямокутника і квадрата
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Трикутники, прямокутник, квадрат»
|
1
|
|
-
|
|
Аналіз діагностичної роботи
|
1
|
|
ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (16 год.)
Ключові компетентності:
6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані;
6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;
6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;
6 МАО 3.2.1-1добирає моделі та способи, розробляє план розв’язання проблемної ситуації за аналогією;
6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації;
6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій;
6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .
|
-
|
|
Дільники і кратні натурального числа
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Ознаки подільності на 10, 5, 2
|
1
|
|
-
|
|
Ознаки подільності на 9 і 3
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Прості і складені числа
|
1
|
|
-
|
|
Розкладання чисел на прості множники
|
1
|
|
-
|
|
Розкладання чисел на прості множники
|
1
|
|
-
|
|
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа
|
1
|
|
-
|
|
Найменше спільне кратне
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ.
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ.
|
1
|
|
-
|
|
Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Подільність натуральних чисел»
|
1
|
|
-
|
|
Аналіз діагностичної роботи
|
1
|
|
ДРОБОВІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ(66 год.)
Ключові компетентності:
6 МАО 1.1.2-1вирізняє проблемну ситуацію з аналогічним способом розв’язання;
6 МАО 1.2.1-1вирізняє у проблемній ситуації математичні дані;
6 МАО 1.2.1-2розрізняє початкові дані та шукані результати;
6 МАО 1.2.2-1описує зв’язки між даними;
6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;
6 МАО 2.2.1-2пропонує ідеї щодо ходу розв’язання проблемної ситуації;
6 МАО 3.1.2-2відповідає на запитання щодо умови, залежності між елементами проблемної ситуації, недостатності та надлишковості даних;
6 МАО 3.2.1-2виокремлює простіші проблеми у складі запропонованої проблемної ситуації;
6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації;
6 МАО 4.2.1-1добирає математичні дані, використовує відомі правила та послідовність дій з математичними об’єктами для розв’язання проблемних ситуацій;
6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .
|
-
|
|
Звичайні дроби
|
1
|
|
-
|
|
Звичайні дроби
|
1
|
|
-
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Дріб як частка двох натуральних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Правильні і неправильні дроби
|
1
|
|
-
|
|
Мішані числа
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ.
|
1
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
|
|
-
|
|
Розв’язування текстових задач.
|
1
|
|
-
|
|
Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Звичайні дроби»
|
1
|
|
-
|
|
Корекція знань, умінь, навичок
|
1
|
|
-
|
|
Десятковий дріб
|
1
|
|
-
|
|
Запис десяткових дробів
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ
|
1
|
|
-
|
|
Порівняння десяткових дробів
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Округлення десяткових дробів
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ.
|
1
|
|
-
|
|
Додавання і віднімання десяткових дробів
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
1
|
|
-
|
|
Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення і систематизації знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів»
|
1
|
|
-
|
|
Корекція знань, умінь, навичок
|
1
|
|
-
|
|
Множення десяткових дробів
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ.
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ.
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування текстових задач
|
1
|
|
-
|
|
Властивості множення десяткових дробів
|
1
|
|
-
|
|
Окремі випадки множення десяткових дробів на 10, 100, 1000
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ
|
1
|
|
-
|
|
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ...
|
1
|
|
-
|
|
Ділення на десятковий дріб
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ
|
1
|
|
-
|
|
Ділення на розрядну одиницю 0,1; 0,01; 0,001;...
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування вправ
|
1
|
|
-
|
|
Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Множення і ділення десяткових дробів»
|
1
|
|
-
|
|
Корекція знань, умінь, навичок
|
1
|
|
-
|
|
Середнє арифметичне
|
1
|
|
-
|
|
Середнє значення величин
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
-
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами
|
1
|
|
-
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами
|
1
|
|
-
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами
|
1
|
|
-
|
|
Самостійна робота
|
1
|
|
-
|
|
Узагальнення і систематизація знань
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична робота «Середнє арифметичне. Середні величини»
|
1
|
|
-
|
|
Корекція знань, умінь, навичок
|
1
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗА РІК ( 16 годин)
Ключові компетентності:
6 МАО 1.1.1-2виокремлює в конкретній проблемній ситуації її окремі складові частини, що можуть бути розв’язані математичними методами;
6 МАО 1.2.2-2записує та представляє дані у текстовій, табличній та графічній формі;
6 МАО 2.1.1-1використовує інформаційно-комунікаційні технології для пошуку та зберігання інформації математичного змісту;
6 МАО 2.1.1-2читає таблиці, діаграми, формули, графіки;
6 МАО 2.1.2-1перетворює текстову інформацію математичного змісту в таблиці та діаграми;
6 МАО 2.3.1-1визначає компоненти математичної моделі проблемної ситуації, взаємозв’язки між ними, їх повноту;
6 МАО 2.3.2-1будує математичну модель, використовуючи вирази, рівняння, нерівності, графіки та інші форми представлення моделі;
6 МАО 3.1.1-1розрізняє умову і вимогу, дані та невідомі елементи проблемної ситуації;
6 МАО 3.2.2-1приймає рішення щодо вибору раціонального способу розв’язання проблемної ситуації;
6 МАО 4.1.1-1визначає та описує математичні характеристики навколишніх об’єктів (кількість, розмір, форма);
6 МАО 4.1.1-2розпізнає та інтерпретує числову інформацію, розпізнає геометричні об’єкти та їх елементи на площині та в просторі;
6 МАО 4.1.2-2використовує властивості математичних об’єктів для обґрунтування своїх дій та їх наслідків;
6 МАО 4.3.1-1читає та розуміє тексти математичного змісту;
6 МАО 4.3.1-2доречно формулює, використовує математичні поняття і факти;
6 МАО 4.3.2-1висловлюється змістовно, точно, лаконічно .
|
-
|
|
Натуральні числа. Дії з натуральними числами. Ознаки подільності.
|
1
|
|
-
|
|
Дробові числа.
|
1
|
|
-
|
|
Задачі на дроби
|
1
|
|
-
|
|
Задачі на дроби
|
1
|
|
-
|
|
Задачі геометричного змісту
|
1
|
|
-
|
|
Рівняння. Задачі, що зводяться до простіших рівнянь.
|
1
|
|
-
|
|
Величини. Середнє арифметичне. Середнє значення величини.
|
1
|
|
-
|
|
Діаграми.
|
1
|
|
-
|
|
Діагностична контрольна робота “Узагальнення та систематизація знань”
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування логічних задач
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування цікавих задач
|
1
|
|
-
|
|
Розв’язування задач практичного змісту
|
1
|
|
-
|
|
Підсумковий урок
|
1
|
|