Календарно-тематичне планування 5 клас НУШ Prepare 3,5 години 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 5 клас НУШ 2 семестр 3,5 години Prepare з наскрізними лініями та компонентами.
Перегляд файлу

                                                                                                                       Англійська мова

                                                                                                                   5-Б,  5-Є,  5-Ж класи

Семестр

Кількість годин

Всього годин

ІІ

3,5 на тиждень

66

 

 

№ ур.

Дата

5-Б

Примітка

Дата

5-Є

Примітка

Дата

5-Ж

Примітка

Зміст

навчального матеріалу

Домашнє завдання

Держ. вимоги до результатів навч. учнів

58

 

 

 

 

 

 

Повторення лексики, вивченої в І семестрі. Лексичні вправи.

Впр. 1, ст. 48

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

59

 

 

 

 

 

 

Повторення теперішніх часів. Граматичні вправи.

Впр. 2, ст. 48

60

 

 

 

 

 

 

Розділ 11. Дозвілля. Розваги. Розвиток навичок аудіювання.

Впр. 1, ст. 49                                                                  

61

 

 

 

 

 

 

Мої улюблені розваги. Прислівники частотності.

Впр. 3, ст. 49

62

 

 

 

 

 

 

Відтренування навичок вживання теперішніх часів.

Впр. 4, ст. 49

63

 

 

 

 

 

 

Дозвілля. Улюблені способи проводити вільний час.

Впр. 1, ст. 50

64

 

 

 

 

 

 

Технології. Діджітал-поведінка друга. Розвиток навичок читання.

Впр. 3, ст. 50

65

 

 

 

 

 

 

Гаджети та їх призначення. Використання гаджетів.

Впр. 4, ст. 50

66

 

 

 

 

 

 

Питальні слова  How much …? / How many …?. Розв. нав. говор.

Впр. 2,3, ст. 51

67

 

 

 

 

 

 

Професії. Ким працюють мої батьки.

Впр. 1,2 , ст. 52

68

 

т

 

т

 

т

Розділ 12. Моя майбутня професія. Present simple and continuous.

Впр. 3,  ст. 53

69

 

 

 

 

 

 

У кафе. Опис закладу харчування. Розвиток навичок  читання.

Впр. 3, ст.54

70

 

 

 

 

 

 

Дієслово Can -прохання і дозвіл. Розвиток навичок  письма.

Впр. 4, ст. 54

71

 

 

 

 

 

 

Відтренування навичок вживання дієслова Can.

Впр. 1, ст. 55

72

 

 

 

 

 

 

ІКТ - грамотність. Розвиток навичок читання.

Впр. 2, ст. 55

73

 

 

 

 

 

 

Безпека в Інтернеті. Виконання лексичних вправ.

Впр. 3, ст.55

74

 

 

 

 

 

 

Виконання граматичних та лексичних вправ.

Впр. 1б, ст. 55

75

 

 

 

 

 

 

Систематизація та узагальнення знань та навичок.

Впр. 1, ст. 56

76

 

 

 

 

 

 

Розділ 13. Рідне місто. Улюблені місця. Розвиток навичок аудіюв.

Впр. 2, ст. 56

77

 

 

 

 

 

 

Як і де ви проводите вихідні у вашому місті/містечку?

Впр. 3, ст. 56

78

 

 

 

 

 

 

Рідне місто. Граматика  Is there a …? Are there any …?

Впр. 3, ст. 57

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;•  пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі.

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  визначати достовірність інформації;•  висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;•  демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;• виявляти толерантне  ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;• обирати безпечний шлях пересування;• розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини.

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;•  планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні  робочого дня;• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;

• раціонально  розподіляти  кошти.

79

 

т

 

т

 

т

Опис власного місця проживання. Прикметники.

Впр. 4, ст. 58

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

80

 

 

 

 

 

 

Граматика – Прийменники inside, outside, above, below, near.

Впр. 2,3, ст. 59

81

 

 

 

 

 

 

Відтренування навичок вживання прийменників. Лекс.вправи.

Впр. 1,2, ст. 59

82

 

 

 

 

 

 

Розділ 14.Транспорт. Розвиток навичок  читання.

Впр. 1,2, ст. 60

83

 

 

 

 

 

 

Яким видом  транспорту ви користуєтесь?

Впр. 3,4, ст. 60

84

 

 

 

 

 

 

Граматика - Because, and, but, or. Розв. нав. говоріння.

Впр. 3, ст. 61

85

 

 

 

 

 

 

Відпочинок і дозвілля. Розвиток навичок аудіювання.

Впр. 1,2, ст. 62

86

 

 

 

 

 

 

Мій улюблений відпочинок. Граматика - Let’s …, Shall we …?

Впр. 1, ст. 63

87

 

 

 

 

 

 

Музеї світу. Розвиток навичок читання і говоріння.

Впр. 2, ст. 63

88

 

 

 

 

 

 

Улюблений музей. Виконання лексичних вправ.

Впр. 3, ст. 63

89

 

 

 

 

 

 

Систематизація та узагальнення знань та навичок.

Впр. 1б, ст. 63

90

 

т

 

т

 

т

Розділ 15.Одяг. Мій улюблений одяг. Розвиток навичок аудіюв.

Впр. 3, ст. 64

91

 

 

 

 

 

 

Одяг. Множина іменників. Розвиток навичок говоріння.

Впр. 2,3, ст. 65

92

 

 

 

 

 

 

Опис карнавального одягу людини. Розвиток навичок письма.

Впр. 3,4, ст. 66

93

 

 

 

 

 

 

Опис людини. Розвиток навичок говоріння.

Впр. 1,2, ст. 67

94

 

 

 

 

 

 

Розділ 16.Покупки. Мої улюблені покупки. Розв. навичок аудіюв.

Впр. 1,2, ст. 68

95

 

 

 

 

 

 

Граматика - need, wan’t Розвиток навичок письма.

Впр. 4,5, ст. 69

96

 

 

 

 

 

 

Гроші і ціни в магазинах. Опис власних звичок щодо покупок.

Впр. 4,5, ст. 70

97

 

 

 

 

 

 

Гроші і ціни. Ставлення до покупок. Граматика – too.

Впр. 1, ст. 71

98

 

 

 

 

 

 

Соціальна відповідальність. Екологічна безпека.

Впр. 2, ст. 71

99

 

 

 

 

 

 

Виконання тренувальних вправ.

Впр. 1б, ст. 71

100

 

 

 

 

 

 

Систематизація та узагальнення знань та навичок.

Впр. 2б, ст. 71

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;•  пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі.

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  визначати достовірність інформації;•  висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;•  демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;• виявляти толерантне  ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;• обирати безпечний шлях пересування;• розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини.

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;•  планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні  робочого дня;• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;

• раціонально  розподіляти  кошти.

101

 

т

 

т

 

т

Розділ 17. Різні місця. Природа. Розвиток навичок аудіювання.

Впр. 1,2, ст. 72

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати,

102

 

 

 

 

 

 

Природа. Ступені порівняння: короткі прикметники.

Впр. 4 5, ст. 73

103

 

 

 

 

 

 

Прикметники на позначення характеристики. Розв. нав. читання.

Впр. 3,4, ст. 74

104

 

 

 

 

 

 

Ступені порівняння: довгі прикметники. Тренув. вправи.

Впр. 1,2, ст. 75

105

 

 

 

 

 

 

Порівняння життя у місті та в селі.

Впр. 2б, ст. 75

106

 

 

 

 

 

 

Відтренування навичок вживання ступенів порівняння прикметн.

Впр. 3,4, ст. 75

107

 

 

 

 

 

 

Розділ 18. Погода. Моя улюблена погода. Розв. навичок читання.

Впр. 3,4, ст. 76

108

 

 

 

 

 

 

Погода. Займенник it на позначення погоди.

Впр. 3,4, ст. 77

109

 

 

 

 

 

 

Відпочинок.  Де я люблю проводити час .

Впр. 1,2, ст. 78

110

 

 

 

 

 

 

Омріяне місце для відвідування. Прийменники with, for, until.

Впр. 1, ст. 79

111

 

 

 

 

 

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії.

Впр. 2, ст. 79

аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

112

 

т

 

т

 

т

Пляжна культура в Україні. Відпочинок на пляжі.

Впр. 3, ст. 79

113

 

 

 

 

 

 

Систематизація та узагальнення знань та навичок.

Впр. 1,2,б ст. 79

114

 

 

 

 

 

 

Розділ 19. Фантастичний концерт. Прикметники.

Впр. 1,2, ст. 80

115

 

 

 

 

 

 

Опис дозвілля з друзями. Граматика - Past simple: be.

Впр. 3,4, ст. 81

116

 

 

 

 

 

 

Прикметники. Розвиток навичок читання.

Впр. 3,4, ст. 82

117

 

 

 

 

 

 

Граматика - Wh- questions in the present and past.

Впр. 2,3, ст. 83

118

 

 

 

 

 

 

Розділ 20. Тварини. Дикі тварини. Моя найулюбленіша тварина.

Впр. 3, ст. 84

119

 

 

 

 

 

 

Граматика - Past simple. Стверджув.  речення.  Прав. дієслова.

Впр. 4,5, ст. 85

120

 

 

 

 

 

 

Домашні і свійські тварини . Розвиток навичок аудіювання.

Впр. 2,3, ст. 86

121

 

 

 

 

 

 

Граматика - Past simple. Заперечні речення.

Впр. 1,2, ст. 87

122

 

 

 

 

 

 

Співпраця. Розвиток навичок читання.

Впр. 3, ст. 87

123

 

т

 

т

 

т

Систематизація  та узагальнення знань та навичок.

Впр. 1,2,б ст. 87

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;•  пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі.

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  визначати достовірність інформації;•  висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;•  демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;• виявляти толерантне  ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;• обирати безпечний шлях пересування;• розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини.

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;•  планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні  робочого дня;• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;

• раціонально  розподіляти  кошти.

 

 

docx
Додав(-ла)
Шумкова Олена
Додано
10 січня
Переглядів
1162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку