Англійська мова
5-Б, 5-Є, 5-Ж класи
Семестр |
Кількість годин |
Всього годин |
ІІ |
3,5 на тиждень |
66 |
№ ур. |
Дата 5-Б |
Примітка |
Дата 5-Є |
Примітка |
Дата 5-Ж |
Примітка |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
Держ. вимоги до результатів навч. учнів |
||
58 |
|
|
|
|
|
|
Повторення лексики, вивченої в І семестрі. Лексичні вправи. |
Впр. 1, ст. 48 |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження. |
||
59 |
|
|
|
|
|
|
Повторення теперішніх часів. Граматичні вправи. |
Впр. 2, ст. 48 |
|||
60 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 11. Дозвілля. Розваги. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр. 1, ст. 49 |
|||
61 |
|
|
|
|
|
|
Мої улюблені розваги. Прислівники частотності. |
Впр. 3, ст. 49 |
|||
62 |
|
|
|
|
|
|
Відтренування навичок вживання теперішніх часів. |
Впр. 4, ст. 49 |
|||
63 |
|
|
|
|
|
|
Дозвілля. Улюблені способи проводити вільний час. |
Впр. 1, ст. 50 |
|||
64 |
|
|
|
|
|
|
Технології. Діджітал-поведінка друга. Розвиток навичок читання. |
Впр. 3, ст. 50 |
|||
65 |
|
|
|
|
|
|
Гаджети та їх призначення. Використання гаджетів. |
Впр. 4, ст. 50 |
|||
66 |
|
|
|
|
|
|
Питальні слова How much …? / How many …?. Розв. нав. говор. |
Впр. 2,3, ст. 51 |
|||
67 |
|
|
|
|
|
|
Професії. Ким працюють мої батьки. |
Впр. 1,2 , ст. 52 |
|||
68 |
|
т |
|
т |
|
т |
Розділ 12. Моя майбутня професія. Present simple and continuous. |
Впр. 3, ст. 53 |
|||
69 |
|
|
|
|
|
|
У кафе. Опис закладу харчування. Розвиток навичок читання. |
Впр. 3, ст.54 |
|||
70 |
|
|
|
|
|
|
Дієслово Can -прохання і дозвіл. Розвиток навичок письма. |
Впр. 4, ст. 54 |
|||
71 |
|
|
|
|
|
|
Відтренування навичок вживання дієслова Can. |
Впр. 1, ст. 55 |
|||
72 |
|
|
|
|
|
|
ІКТ - грамотність. Розвиток навичок читання. |
Впр. 2, ст. 55 |
|||
73 |
|
|
|
|
|
|
Безпека в Інтернеті. Виконання лексичних вправ. |
Впр. 3, ст.55 |
|||
74 |
|
|
|
|
|
|
Виконання граматичних та лексичних вправ. |
Впр. 1б, ст. 55 |
|||
75 |
|
|
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
Впр. 1, ст. 56 |
|||
76 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 13. Рідне місто. Улюблені місця. Розвиток навичок аудіюв. |
Впр. 2, ст. 56 |
|||
77 |
|
|
|
|
|
|
Як і де ви проводите вихідні у вашому місті/містечку? |
Впр. 3, ст. 56 |
|||
78 |
|
|
|
|
|
|
Рідне місто. Граматика Is there a …? Are there any …? |
Впр. 3, ст. 57 |
|||
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі. 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:• формулювати особисті ціннісні пріоритети;• визначати достовірність інформації;• висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;• демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;• ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;• розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого виду відпочинку;• виявляти толерантне ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• розуміти базові правила безпечної поведінки;• обирати безпечний шлях пересування;• розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини. 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;• планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня;• розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження; • раціонально розподіляти кошти. |
|||||||||||
79 |
|
т |
|
т |
|
т |
Опис власного місця проживання. Прикметники. |
Впр. 4, ст. 58 |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження. |
||
80 |
|
|
|
|
|
|
Граматика – Прийменники inside, outside, above, below, near. |
Впр. 2,3, ст. 59 |
|||
81 |
|
|
|
|
|
|
Відтренування навичок вживання прийменників. Лекс.вправи. |
Впр. 1,2, ст. 59 |
|||
82 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 14.Транспорт. Розвиток навичок читання. |
Впр. 1,2, ст. 60 |
|||
83 |
|
|
|
|
|
|
Яким видом транспорту ви користуєтесь? |
Впр. 3,4, ст. 60 |
|||
84 |
|
|
|
|
|
|
Граматика - Because, and, but, or. Розв. нав. говоріння. |
Впр. 3, ст. 61 |
|||
85 |
|
|
|
|
|
|
Відпочинок і дозвілля. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр. 1,2, ст. 62 |
|||
86 |
|
|
|
|
|
|
Мій улюблений відпочинок. Граматика - Let’s …, Shall we …? |
Впр. 1, ст. 63 |
|||
87 |
|
|
|
|
|
|
Музеї світу. Розвиток навичок читання і говоріння. |
Впр. 2, ст. 63 |
|||
88 |
|
|
|
|
|
|
Улюблений музей. Виконання лексичних вправ. |
Впр. 3, ст. 63 |
|||
89 |
|
|
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
Впр. 1б, ст. 63 |
|||
90 |
|
т |
|
т |
|
т |
Розділ 15.Одяг. Мій улюблений одяг. Розвиток навичок аудіюв. |
Впр. 3, ст. 64 |
|||
91 |
|
|
|
|
|
|
Одяг. Множина іменників. Розвиток навичок говоріння. |
Впр. 2,3, ст. 65 |
|||
92 |
|
|
|
|
|
|
Опис карнавального одягу людини. Розвиток навичок письма. |
Впр. 3,4, ст. 66 |
|||
93 |
|
|
|
|
|
|
Опис людини. Розвиток навичок говоріння. |
Впр. 1,2, ст. 67 |
|||
94 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 16.Покупки. Мої улюблені покупки. Розв. навичок аудіюв. |
Впр. 1,2, ст. 68 |
|||
95 |
|
|
|
|
|
|
Граматика - need, wan’t Розвиток навичок письма. |
Впр. 4,5, ст. 69 |
|||
96 |
|
|
|
|
|
|
Гроші і ціни в магазинах. Опис власних звичок щодо покупок. |
Впр. 4,5, ст. 70 |
|||
97 |
|
|
|
|
|
|
Гроші і ціни. Ставлення до покупок. Граматика – too. |
Впр. 1, ст. 71 |
|||
98 |
|
|
|
|
|
|
Соціальна відповідальність. Екологічна безпека. |
Впр. 2, ст. 71 |
|||
99 |
|
|
|
|
|
|
Виконання тренувальних вправ. |
Впр. 1б, ст. 71 |
|||
100 |
|
|
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
Впр. 2б, ст. 71 |
|||
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі. 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:• формулювати особисті ціннісні пріоритети;• визначати достовірність інформації;• висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;• демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;• ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;• розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого виду відпочинку;• виявляти толерантне ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• розуміти базові правила безпечної поведінки;• обирати безпечний шлях пересування;• розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини. 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;• планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня;• розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження; • раціонально розподіляти кошти. |
|||||||||||
101 |
|
т |
|
т |
|
т |
Розділ 17. Різні місця. Природа. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр. 1,2, ст. 72 |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, |
||
102 |
|
|
|
|
|
|
Природа. Ступені порівняння: короткі прикметники. |
Впр. 4 5, ст. 73 |
|||
103 |
|
|
|
|
|
|
Прикметники на позначення характеристики. Розв. нав. читання. |
Впр. 3,4, ст. 74 |
|||
104 |
|
|
|
|
|
|
Ступені порівняння: довгі прикметники. Тренув. вправи. |
Впр. 1,2, ст. 75 |
|||
105 |
|
|
|
|
|
|
Порівняння життя у місті та в селі. |
Впр. 2б, ст. 75 |
|||
106 |
|
|
|
|
|
|
Відтренування навичок вживання ступенів порівняння прикметн. |
Впр. 3,4, ст. 75 |
|||
107 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 18. Погода. Моя улюблена погода. Розв. навичок читання. |
Впр. 3,4, ст. 76 |
|||
108 |
|
|
|
|
|
|
Погода. Займенник it на позначення погоди. |
Впр. 3,4, ст. 77 |
|||
109 |
|
|
|
|
|
|
Відпочинок. Де я люблю проводити час . |
Впр. 1,2, ст. 78 |
|||
110 |
|
|
|
|
|
|
Омріяне місце для відвідування. Прийменники with, for, until. |
Впр. 1, ст. 79 |
|||
111 |
|
|
|
|
|
|
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії. |
Впр. 2, ст. 79 |
аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження. |
||
112 |
|
т |
|
т |
|
т |
Пляжна культура в Україні. Відпочинок на пляжі. |
Впр. 3, ст. 79 |
|||
113 |
|
|
|
|
|
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
Впр. 1,2,б ст. 79 |
|||
114 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 19. Фантастичний концерт. Прикметники. |
Впр. 1,2, ст. 80 |
|||
115 |
|
|
|
|
|
|
Опис дозвілля з друзями. Граматика - Past simple: be. |
Впр. 3,4, ст. 81 |
|||
116 |
|
|
|
|
|
|
Прикметники. Розвиток навичок читання. |
Впр. 3,4, ст. 82 |
|||
117 |
|
|
|
|
|
|
Граматика - Wh- questions in the present and past. |
Впр. 2,3, ст. 83 |
|||
118 |
|
|
|
|
|
|
Розділ 20. Тварини. Дикі тварини. Моя найулюбленіша тварина. |
Впр. 3, ст. 84 |
|||
119 |
|
|
|
|
|
|
Граматика - Past simple. Стверджув. речення. Прав. дієслова. |
Впр. 4,5, ст. 85 |
|||
120 |
|
|
|
|
|
|
Домашні і свійські тварини . Розвиток навичок аудіювання. |
Впр. 2,3, ст. 86 |
|||
121 |
|
|
|
|
|
|
Граматика - Past simple. Заперечні речення. |
Впр. 1,2, ст. 87 |
|||
122 |
|
|
|
|
|
|
Співпраця. Розвиток навичок читання. |
Впр. 3, ст. 87 |
|||
123 |
|
т |
|
т |
|
т |
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
Впр. 1,2,б ст. 87 |
|||
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі. 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:• формулювати особисті ціннісні пріоритети;• визначати достовірність інформації;• висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;• демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;• ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;• розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого виду відпочинку;• виявляти толерантне ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• розуміти базові правила безпечної поведінки;• обирати безпечний шлях пересування;• розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини. 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;• планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня;• розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження; • раціонально розподіляти кошти. |
|||||||||||