Календарно-тематичне планування 5 клас НУШ Prepare

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 5 класів НУШ з наскрізними лініями та компонентами за підручником Prepare Пілотна версія Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.).
Перегляд файлу

                                                                                                                       Англійська мова

                                                                                                                   5-Б, 5-Є,  5-Ж класи

Семестр

Кількість годин

Всього годин

І

3,5 на тиждень

57

 

 

№ ур.

Дата

5-Б

Примітка

Дата

5-Є

Примітка

Дата

5-Ж

Примітка

Зміст

навчального матеріалу

Примітка

Домашнє завдання

1.

 

 

 

 

 

 

Інструктаж з ТБ. Розділ 0. В класі. Вступ. Особисті дані.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

Впр. 5, ст. 5

2.

 

 

 

 

 

 

Представлення себе. Алфавіт, числівники, вік. Дні тижня.

Впр. 6, ст. 5

3.

 

 

 

 

 

 

Речі навколо нас. Опис речей. Речі в класній кімнаті, кольори. Артиклі a/an.

Впр. 7,1, ст. 6                                                                  

4.

 

 

 

 

 

 

День народження.  Створення опитування. Вказівні займенники these-those, this-that.

Впр. 2,3, ст.6-7

5.

 

 

 

 

 

 

Розділ 1. Все про мене. Я і моє оточення. Особисті речі. Присвійні прикметники.

Впр. 1,2, ст. 9

6.

 

 

 

 

 

 

Я і моє оточення. Тo be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях.

Впр. 4, ст. 10

7.

 

 

 

 

 

 

Країни та національності. Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.

Впр. 1, ст. 11

8.

 

 

 

 

 

 

Національності. Тo be в  Present Simple в однині та множині,  в заперечних реченнях.

Впр. 3, ст. 11

9.

 

 

 

 

 

 

Розділ 2. Моя сім’я. Відповіді на запитання про сім’ю.

Впр. 2,4, ст. 12

10.

 

 

 

 

 

 

Сім’я. Бесіда про членів родини. Присвійні прикметники. Присвійний відмінок.

Впр. 6, ст. 12

11.

 

т

 

т

 

т

Почуття. Прикметники на опис станів і емоцій.

Впр. 1,2, ст. 14

12.

 

 

 

 

 

 

Вираження почуттів. To be – короткі відповіді.

Впр. 2,3, ст.15

13.

 

 

 

 

 

 

Культура. Великобританія. Англомовні країни. Розвиток навичок читання.

Впр. 4, ст. 15

14.

 

 

 

 

 

 

Великобританія. Англомовні країни і національності Welsh, Irish, Scottish, English.

Впр. 1, ст. 15

15.

 

 

 

 

 

 

Культура. Україна. Розвиток навичок читання.

Впр. 2, ст. 15

16.

 

 

 

 

 

 

Україна. Розмова про улюблені міста України. Назви визначних місць.

Впр. 3, ст.15

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння: •  пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним  світом;•  обговорювати природні і погодні явища;•  розглядати природу як цілісну систему.

2.  «Громадянська відповідальність» націлює на уміння:

•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  визначати достовірність інформації;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:

•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;-  виявляти  відповідальне  ставлення до власного здоров’я; -розуміти базові  правила безпечної  поведінки

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:

•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;•  планувати власне життя.

17.

 

 

 

 

 

 

Розділ 3. Мій дім. Кімнати. Розповідь про місце проживання.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки, висловлювати судження.

Впр. 3, ст. 16

18.

 

 

 

 

 

 

Мій дім. Розміщення кімнат і речей. Конструкції There is/ there are; in/on.

Впр. 3, ст. 17

19.

 

 

 

 

 

 

Моя кімната. Опис власної кімнати і речей в ній. Стверджувальні речення з have got.

Впр. 3,4, ст. 18

20.

 

 

 

 

 

 

Розділ 4. Мої речі. Опис вмісту шкільної сумки. Заперечне речення з have got.

Впр. 1,2, ст. 19 грамат.

21.

 

 

 

 

 

 

Складання списку. Мої речі. Порядок прикметників для однорідних означень.

Впр. 1,2, ст. 19 письмо

22.

 

т

 

т

 

т

Опис речей. Опис власності. Питання і короткі відповіді з have got.

Впр. 2, ст. 20

23.

 

 

 

 

 

 

Життєві навички. Креативність та інновації. Розвиток навичок читання.

Впр. 1,2, ст. 21

24.

 

 

 

 

 

 

Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділи 1-4.

Впр. 1,2, ст. 23

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;•  пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним  світом.

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:

•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  визначати достовірність інформації;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• розуміти важливість допомоги батькам  та виконання своїх обов’язків.

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;• розуміти необхідність дотримання порядку у власному помешканні.

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  планувати власне життя;• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;

• раціонально  розподіляти  кошти.

25.

 

 

 

 

 

 

Розділ 5. Що ти вмієш робити? Вільний час. Заняття і уміння.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

 

Впр. 1,2, ст. 24

26.

 

 

 

 

 

 

Вільний час. Модальне дієслово сan – стверджувальні, заперечні, питальні речення.

Впр. 2, ст. 25

27.

 

 

 

 

 

 

Частини тіла. Гумовий хлопчик. Розвиток навичок читання. Прийменники місця.

Впр. 1,5, ст. 26

28.

 

 

 

 

 

 

Що ти можеш? Бесіда про можливості і таланти.

Впр. 1,2, ст. 27

29.

 

 

 

 

 

 

Розділ 6. Час розваг! Вечірка. Харчування. Складаємо список продуктів.

Впр. 1,2, ст. 28

30.

 

 

 

 

 

 

Види їжі. Злічені і незлічені іменники. Займенники some/any.

Впр. 3,4, ст. 29

31.

 

 

 

 

 

 

Запрошення на вечірку. Визначення часу і місця проведення події. Прийменники місця.

Впр. 1, ст. 30

32.

 

т

 

т

 

т

Культура. Свята в США. Розвиток навичок читання.

Впр. 2, ст. 30

33.

 

 

 

 

 

 

Свята в США. Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ.

Впр. 3, ст. 30

34.

 

 

 

 

 

 

Культура. Свята в Україні. Розвиток навичок читання.

Впр. 2,3, ст. 31

35.

 

 

 

 

 

 

Свята в Україні. Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ.

Впр. 1,2, ст. 31 письмо

36.

 

 

 

 

 

 

Розділ 7. Мій день. Опис щоденних справ.

Впр. 2, ст. 32

37.

 

 

 

 

 

 

Розпорядок дня. Present Simple стверджувальні речення.

Впр. 3,4, ст. 33

38.

 

 

 

 

 

 

Годинник. Час за годинником в контексті розпорядку.

Впр. 3,4, ст. 34

39.

 

 

 

 

 

 

Мій бразильський блог. Виконання лексичних вправ. Present Simple заперечні речення.

Впр. 1,2, ст. 35 грамат.

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• дискутувати довкола питань екології;•  проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів;

•  обговорювати природні і погодні явища;•  пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі;           • екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність.

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  порівнювати свята і традиції в різних країнах;•  демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі;• оцінювати власні вчинки і вчинки людей;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;• виявляти толерантне  ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;•  обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я;•  наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки.

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок;•  планувати власне життя;

• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні  робочого дня;• раціонально  розподіляти  кошти.

40.

 

 

 

 

 

 

Розділ 8. В школі. Шкільні предмети. Виконання граматичних вправ.

Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух.

Діяльнісний  компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати.

Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.

Впр. 2, ст. 36

41.

 

 

 

 

 

 

Улюблені шкільні предмети. Present Simple питання і відповіді. Короткі відповіді.

Впр. 2,3, ст. 37

42.

 

т

 

т

 

т

Види шкіл. Багатозначні слова. Виконання тренувальних вправ.

Впр. 3,4, ст. 38

43.

 

 

 

 

 

 

Шкільні звички. Спеціальні запитання.

Впр. 3,4, ст. 39г

44.

 

 

 

 

 

 

Життєві навички. Навчальні навички. Як вчити англійську. Поради і пропозиції.

Впр. 1,2, ст. 39 письмо

45.

 

 

 

 

 

 

Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділи 5-8.

Повтор. слова та правила.

46.

 

 

 

 

 

 

Розділ 9. Почуваємось добре. Спорт. Види спорту і активностей.

Впр. 2,3, ст. 40

47.

 

 

 

 

 

 

Спорт. Улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. Дієслово Like.

Впр. 3,4, ст. 41

48.

 

 

 

 

 

 

Здоров’я. Запитайте в лікаря… Що корисно чи не корисно для здоров’я.

Впр. 4, ст. 42

Впр. 2, ст. 43

49.

 

 

 

 

 

 

Розділ 10. Речі, які ми робимо. Хоббі. Розповідь про гуртки.

Впр. 1,2, ст. 44

50.

 

 

 

 

 

 

Хоббі. Present Сontinuous для стверджувальних і заперечних речень.

Впр. 1,2, ст. 45

51.

 

 

 

 

 

 

Хатні справи. Бесіда про домашні обов’язки. Дієслова make/do.

Впр. 3,4, ст. 45

52.

 

 

 

 

 

 

Домашні справи. Present Сontinuous для запитань. Правопис -ing.

Впр. 1,2, ст. 46

53.

 

т

 

т

 

т

Відтренування навичок вживання теперішніх часів. Повторення.

Впр. 3, ст. 46

1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання,  пов’язані із збереженням навколишнього середовища;•  пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі.

2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:•  формулювати особисті ціннісні пріоритети;•  визначати достовірність інформації;•  висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;•  демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;•  усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;•  ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;•  розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого  виду відпочинку;• виявляти толерантне  ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя.

3.  «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:•  впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;•  розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;•  пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• розуміти базові  правила безпечної  поведінки;• обирати безпечний шлях пересування;• розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини.

4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:•  демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;•  планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні  робочого дня;• розуміти важливість правил  гігієни, режиму, фізичного  навантаження;

• раціонально  розподіляти  кошти.

54.

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок письма. Написання запрошення на вечірку з описом місця події.

Впр. 4,5, ст. 46

55.

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок аудіювання. Робота з текстом. Відповіді на запитання.

Впр. 1,2, ст. 47 грамат.

56.

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок говоріння. Дозвольте відрекомендуватися… Розповідь про себе.

Впр. 1,2, ст. 47 письм.

57.

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок читання. Культура. Молодь в Британії. Молодіжні клуби.

Повтор. слова та правила.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білоус Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Шумкова Олена
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
3191
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку