Англійська мова
5-Б, 5-Є, 5-Ж класи
Семестр |
Кількість годин |
Всього годин |
І |
3,5 на тиждень |
57 |
№ ур. |
Дата 5-Б |
Примітка |
Дата 5-Є |
Примітка |
Дата 5-Ж |
Примітка |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
Домашнє завдання |
1. |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з ТБ. Розділ 0. В класі. Вступ. Особисті дані. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження. |
Впр. 5, ст. 5 |
2. |
|
|
|
|
|
|
Представлення себе. Алфавіт, числівники, вік. Дні тижня. |
Впр. 6, ст. 5 |
|
3. |
|
|
|
|
|
|
Речі навколо нас. Опис речей. Речі в класній кімнаті, кольори. Артиклі a/an. |
Впр. 7,1, ст. 6 |
|
4. |
|
|
|
|
|
|
День народження. Створення опитування. Вказівні займенники these-those, this-that. |
Впр. 2,3, ст.6-7 |
|
5. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 1. Все про мене. Я і моє оточення. Особисті речі. Присвійні прикметники. |
Впр. 1,2, ст. 9 |
|
6. |
|
|
|
|
|
|
Я і моє оточення. Тo be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях. |
Впр. 4, ст. 10 |
|
7. |
|
|
|
|
|
|
Країни та національності. Коротка розповідь про себе та про своїх друзів. |
Впр. 1, ст. 11 |
|
8. |
|
|
|
|
|
|
Національності. Тo be в Present Simple в однині та множині, в заперечних реченнях. |
Впр. 3, ст. 11 |
|
9. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 2. Моя сім’я. Відповіді на запитання про сім’ю. |
Впр. 2,4, ст. 12 |
|
10. |
|
|
|
|
|
|
Сім’я. Бесіда про членів родини. Присвійні прикметники. Присвійний відмінок. |
Впр. 6, ст. 12 |
|
11. |
|
т |
|
т |
|
т |
Почуття. Прикметники на опис станів і емоцій. |
Впр. 1,2, ст. 14 |
|
12. |
|
|
|
|
|
|
Вираження почуттів. To be – короткі відповіді. |
Впр. 2,3, ст.15 |
|
13. |
|
|
|
|
|
|
Культура. Великобританія. Англомовні країни. Розвиток навичок читання. |
Впр. 4, ст. 15 |
|
14. |
|
|
|
|
|
|
Великобританія. Англомовні країни і національності Welsh, Irish, Scottish, English. |
Впр. 1, ст. 15 |
|
15. |
|
|
|
|
|
|
Культура. Україна. Розвиток навичок читання. |
Впр. 2, ст. 15 |
|
16. |
|
|
|
|
|
|
Україна. Розмова про улюблені міста України. Назви визначних місць. |
Впр. 3, ст.15 |
|
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння: • пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом;• обговорювати природні і погодні явища;• розглядати природу як цілісну систему. 2. «Громадянська відповідальність» націлює на уміння: • формулювати особисті ціннісні пріоритети;• визначати достовірність інформації;• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;• ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;• розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги; 3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння: • впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;- виявляти відповідальне ставлення до власного здоров’я; -розуміти базові правила безпечної поведінки 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння: • демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;• планувати власне життя. |
|||||||||
17. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 3. Мій дім. Кімнати. Розповідь про місце проживання. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки, висловлювати судження. |
Впр. 3, ст. 16 |
18. |
|
|
|
|
|
|
Мій дім. Розміщення кімнат і речей. Конструкції There is/ there are; in/on. |
Впр. 3, ст. 17 |
|
19. |
|
|
|
|
|
|
Моя кімната. Опис власної кімнати і речей в ній. Стверджувальні речення з have got. |
Впр. 3,4, ст. 18 |
|
20. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 4. Мої речі. Опис вмісту шкільної сумки. Заперечне речення з have got. |
Впр. 1,2, ст. 19 грамат. |
|
21. |
|
|
|
|
|
|
Складання списку. Мої речі. Порядок прикметників для однорідних означень. |
Впр. 1,2, ст. 19 письмо |
|
22. |
|
т |
|
т |
|
т |
Опис речей. Опис власності. Питання і короткі відповіді з have got. |
Впр. 2, ст. 20 |
|
23. |
|
|
|
|
|
|
Життєві навички. Креативність та інновації. Розвиток навичок читання. |
Впр. 1,2, ст. 21 |
|
24. |
|
|
|
|
|
|
Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділи 1-4. |
Впр. 1,2, ст. 23 |
|
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом. 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння: • формулювати особисті ціннісні пріоритети;• визначати достовірність інформації;• ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;• розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• розуміти важливість допомоги батькам та виконання своїх обов’язків. 3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• розуміти базові правила безпечної поведінки;• розуміти необхідність дотримання порядку у власному помешканні. 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• планувати власне життя;• розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження; • раціонально розподіляти кошти. |
|||||||||
25. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 5. Що ти вмієш робити? Вільний час. Заняття і уміння. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження.
|
Впр. 1,2, ст. 24 |
26. |
|
|
|
|
|
|
Вільний час. Модальне дієслово сan – стверджувальні, заперечні, питальні речення. |
Впр. 2, ст. 25 |
|
27. |
|
|
|
|
|
|
Частини тіла. Гумовий хлопчик. Розвиток навичок читання. Прийменники місця. |
Впр. 1,5, ст. 26 |
|
28. |
|
|
|
|
|
|
Що ти можеш? Бесіда про можливості і таланти. |
Впр. 1,2, ст. 27 |
|
29. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 6. Час розваг! Вечірка. Харчування. Складаємо список продуктів. |
Впр. 1,2, ст. 28 |
|
30. |
|
|
|
|
|
|
Види їжі. Злічені і незлічені іменники. Займенники some/any. |
Впр. 3,4, ст. 29 |
|
31. |
|
|
|
|
|
|
Запрошення на вечірку. Визначення часу і місця проведення події. Прийменники місця. |
Впр. 1, ст. 30 |
|
32. |
|
т |
|
т |
|
т |
Культура. Свята в США. Розвиток навичок читання. |
Впр. 2, ст. 30 |
|
33. |
|
|
|
|
|
|
Свята в США. Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ. |
Впр. 3, ст. 30 |
|
34. |
|
|
|
|
|
|
Культура. Свята в Україні. Розвиток навичок читання. |
Впр. 2,3, ст. 31 |
|
35. |
|
|
|
|
|
|
Свята в Україні. Виконання тренувальних граматичних та лексичних вправ. |
Впр. 1,2, ст. 31 письмо |
|
36. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 7. Мій день. Опис щоденних справ. |
Впр. 2, ст. 32 |
|
37. |
|
|
|
|
|
|
Розпорядок дня. Present Simple стверджувальні речення. |
Впр. 3,4, ст. 33 |
|
38. |
|
|
|
|
|
|
Годинник. Час за годинником в контексті розпорядку. |
Впр. 3,4, ст. 34 |
|
39. |
|
|
|
|
|
|
Мій бразильський блог. Виконання лексичних вправ. Present Simple заперечні речення. |
Впр. 1,2, ст. 35 грамат. |
|
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• дискутувати довкола питань екології;• проектувати власні дії на захист довкілля та збереження ресурсів; • обговорювати природні і погодні явища;• пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі; • екологічно мислити та усвідомлювати свою екологічну відповідальність. 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:• формулювати особисті ціннісні пріоритети;• демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;• порівнювати свята і традиції в різних країнах;• демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі;• оцінювати власні вчинки і вчинки людей;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого виду відпочинку;• виявляти толерантне ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;• обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я;• наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;• розуміти базові правила безпечної поведінки. 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок;• планувати власне життя; • виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня;• раціонально розподіляти кошти. |
|||||||||
40. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 8. В школі. Шкільні предмети. Виконання граматичних вправ. |
Знаннєвий компонент: уміння формулювати й наводити приклади; сприймати та розуміти інформацію під час читання; сприймати та розуміти інформацію на слух. Діяльнісний компонент: здатність розпізнавати, розрізняти, описувати, аналізувати, порівнювати, планувати. Ціннісний компонент: уміння усвідомлювати, критично ставитися, аналізувати , оцінювати, обґрунтовувати, робити висновки та узагальнення, висловлювати судження. |
Впр. 2, ст. 36 |
41. |
|
|
|
|
|
|
Улюблені шкільні предмети. Present Simple питання і відповіді. Короткі відповіді. |
Впр. 2,3, ст. 37 |
|
42. |
|
т |
|
т |
|
т |
Види шкіл. Багатозначні слова. Виконання тренувальних вправ. |
Впр. 3,4, ст. 38 |
|
43. |
|
|
|
|
|
|
Шкільні звички. Спеціальні запитання. |
Впр. 3,4, ст. 39г |
|
44. |
|
|
|
|
|
|
Життєві навички. Навчальні навички. Як вчити англійську. Поради і пропозиції. |
Впр. 1,2, ст. 39 письмо |
|
45. |
|
|
|
|
|
|
Виконання граматичних та лексичних вправ. Повторення розділи 5-8. |
Повтор. слова та правила. |
|
46. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 9. Почуваємось добре. Спорт. Види спорту і активностей. |
Впр. 2,3, ст. 40 |
|
47. |
|
|
|
|
|
|
Спорт. Улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. Дієслово Like. |
Впр. 3,4, ст. 41 |
|
48. |
|
|
|
|
|
|
Здоров’я. Запитайте в лікаря… Що корисно чи не корисно для здоров’я. |
Впр. 4, ст. 42 Впр. 2, ст. 43 |
|
49. |
|
|
|
|
|
|
Розділ 10. Речі, які ми робимо. Хоббі. Розповідь про гуртки. |
Впр. 1,2, ст. 44 |
|
50. |
|
|
|
|
|
|
Хоббі. Present Сontinuous для стверджувальних і заперечних речень. |
Впр. 1,2, ст. 45 |
|
51. |
|
|
|
|
|
|
Хатні справи. Бесіда про домашні обов’язки. Дієслова make/do. |
Впр. 3,4, ст. 45 |
|
52. |
|
|
|
|
|
|
Домашні справи. Present Сontinuous для запитань. Правопис -ing. |
Впр. 1,2, ст. 46 |
|
53. |
|
т |
|
т |
|
т |
Відтренування навичок вживання теперішніх часів. Повторення. |
Впр. 3, ст. 46 |
|
1.«Екологічна безпека та сталий розвиток» націлює на уміння:• обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;• пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі. 2.«Громадянська відповідальність» націлює на уміння:• формулювати особисті ціннісні пріоритети;• визначати достовірність інформації;• висловлювати власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій;• демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;• усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди;• ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;• розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги;• вибудовувати товариські стосунки;• ураховувати думку товаришів у виборі того чи іншого виду відпочинку;• виявляти толерантне ставлення до людей;• використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам життя. 3. «Здоров'я і безпека» спрямовує учнів на уміння:• впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя;• розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;• пояснювати правила безпечної поведінки онлайн;• розуміти базові правила безпечної поведінки;• обирати безпечний шлях пересування;• розпізнавати позитивні чинники, що впливають на здоров'я людини. 4. «Підприємливість та фінансова грамотність» націлює на уміння:• демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;• планувати власне життя;• виявляти ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня;• розуміти важливість правил гігієни, режиму, фізичного навантаження; • раціонально розподіляти кошти. |
|||||||||
54. |
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок письма. Написання запрошення на вечірку з описом місця події. |
Впр. 4,5, ст. 46 |
|
55. |
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок аудіювання. Робота з текстом. Відповіді на запитання. |
Впр. 1,2, ст. 47 грамат. |
|
56. |
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок говоріння. Дозвольте відрекомендуватися… Розповідь про себе. |
Впр. 1,2, ст. 47 письм. |
|
57. |
|
|
|
|
|
|
Контроль навичок читання. Культура. Молодь в Британії. Молодіжні клуби. |
Повтор. слова та правила. |