Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі НУШна 2023-2024 навчальний рік
за підручником “ENGLISHkids-online.net”автора О. Карп’юк, К. Карп’юк(«Видавництво Астон», 2023)
(4 год. на тиждень, 1 семестр – 66 уроків)
Розроблена відповідно до модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795).
Вчитель
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Сторінки підручника |
Домашнє завдання |
|||||
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
лексика |
граматика |
|||||||||||
Тема № 1: Шкільне життя. Повторення (17 год.) Unit 1. Back to school Ключові компетентності:соціальна та громадянська, екологічна, здоров’я збережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність:вибудовує товариські стосунки з іншими,уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток:наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини,прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
||||||||||||||
|
|
Повторення вивченого у минулому навчальному році. English and me. |
розпитуватизметоюроз’ясненнятауточненняінформації; надаватинеобхіднівідповіді |
Громадянськатасоціальнакомпетентність |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
countries, cities, activities |
-ing
|
Розповідаєосновнуінформацію про себе,своєоточенняівподобання,бере участь у короткихдіалогах |
pg.6-7 |
Ex.2 pg.7 |
|||
|
|
Повторення вивченого у минулому навчальному році. English and me. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Громадянськатасоціальнакомпетентність |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
activities |
-ing
|
Розповідаєосновнуінформацію про себе,своєоточенняівпо- добання,бере участь у короткихдіалогах |
pg. 8 |
За завданнями вчителя |
|||
|
|
Повторення вивченого у минулому навчальному році. English and me. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді |
Громадянськатасоціальнакомпетентність |
Читання, виконання завдань |
Формулювання запитань та надання відповідей |
activities |
-ing
|
Розповідаєосновнуінформацію про себе,своєоточенняівпо- добання,бере участь у короткихдіалогах |
Зазавданнямивчителя |
За завданнями вчителя |
|||
|
||||||||||||||
|
|
Шкільні правила. Schoolrules. |
розповідати та запитувати про видидіяльності; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховування тексту, читання, виконання завдань |
написання тексту |
bike rack, uniform, desperate, to lock, to moan, to remind, to shout, to swear, to yawn |
|
Розповідає та пише про шкільні правила, правильно використовує набутий мовний інвентар |
pg.10-11 |
ex.5 pg.11, вчити лексику |
|||
|
|
Активності на уроках. Activitiesinlessons. |
надаватинеобхіднівідповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховування слів, читання речень |
складання та написання речень |
biology. choir, latin, physics, orchestra, first AID, chemistry, literature |
|
Називає різні активності, може складати усні та записувати письмові речення про активності |
pg.12 |
ex.4 pg.12 |
|||
|
|
Шкільний вебсайт. Schoolwebsite. |
розповідати та запитувати про види діяльності;розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентністьІнформаційно-комунікаційна компетентність |
прослуховування та читання тексту |
усні відповіді на запитання, складання та написання запитань |
headmaster, size, stuff, fair |
what, where, how(використання запитань) |
Вміє складати запитання про школу, вміє давати граматично правильні відповіді на них |
pg.13-14 |
переглянути сайт школи, скласти сім запитань для однокласника про школу |
|||
|
|
Ти маєш це зробити! Youshoulddoit! |
надаватинеобхіднівідповіді |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читання речень, виконання завдань |
складання та написання граматичних конструкцій |
|
модальні дієслова must, mustn`t, have to, should |
Вміє використовувати модальні дієслова must, mustn`t, haveto, should |
pg.15 |
ex.3b pg,15 |
|||
|
|
Наші улюблені уроки. Ourfavoritelessons. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховування тексту, виконання завдань |
усні запитання та відповіді |
discovery, event, war, to explain |
|
Сприймає текст на слух та дає відповіді на питання до нього |
pg.16 |
вчити лексику |
|||
|
|
Я хочу покращити свою англійську. I wanttoimprovemyEnglish. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховування тексту, читання, виконання завдань |
усні запитання та відповіді |
to improve, to understand, to develop |
|
Практикує нові слова, вміє ставити тематичні запитання та давати відповіді |
pg.17 |
ex.3apg.17 вчити лексику |
|||
|
|
Я практикую англійську. I practiceEnglish. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає текст, виконує завдання |
складає та записує речення у Present Simple, Present Continuous |
want, need, love, like, hate, know |
Present Simple, Present Continuous |
Розуміє різницю між Present Simple, Present Continuous, вміє доцільно їх використовувати |
pg.18 |
скласти по 5 речень у Present Simple та Present Continuous |
|||
|
|
Що ти думаєш про географію? Whatdoyouthinkaboutgeography? |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує, читає текст, виконує завдання |
розігрує в парах діалог |
pet student, sense of humour, firm, honest, to punish |
|
Висловлює свою думку про навчальні предмети |
pg.19 |
вчити лексику |
|||
|
|
Листування на шкільні теми. Correspondenceon school topics. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність |
читає повідомлення, виконує завдання |
пише листи про власну школу |
|
|
Висловлює свою думку про власну школу |
pg.20 |
ex.3 pg.20, повторити лексику та граматику за темою |
|||
|
|
Дошка з правилами. Blackboard withr ules. |
надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає, виконує завдання |
висловлюється та записує шкільні правила |
|
|
Формулює шкільні правила висловлює власну думку щодо них. |
pg.21 |
створити власну дошку з шкільними правилами |
|||
|
|
Моя школа. My school. |
надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності
|
слухає текст, читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
|
|
Висловлюється про улюблені шкільні предмети. |
pg.22 |
ex.4b pg.23 |
|||
|
|
Школа моєї мрії. My dream school. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворюєпроєкт, усно захищає його. |
pg.23 |
ex.6 pg.23 |
|||
|
|
Self -Check. |
надавати необхідні відповіді; |
соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.24 |
повторення вивченого |
|||
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
|||
Тема №2: Я, моя родина, моі друзі. Unit 2.My amazing family! (15 год) Ключові компетентності:соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність:розвиває в учнів готовність до співпраці,толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність:розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
||||||||||||||
|
|
Роль родини. Theroleofthefamily. |
аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності |
слухає, читає текст, виконує завдання |
говорить про роль родини |
couple, member, root, stepfather, stepmother, support, connected, related, apart, whereas |
|
Висловлює власну думку про роль родини, використовує мовний інвентар |
pg.26 |
скласти 10 речень зі словами «Wordsforyou»с.26 |
|||
|
|
Родина мого однокласника. Myclassmate'sfamily. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності |
читає коментарі, виконує по ним завдання |
запитує про родину партнера, робить нотатки, резюмує відповіді партнера, створює на основі них доповідь |
couple, member, root, stepfather, stepmother, support, connected, related, apart, whereas |
how, what |
Запитує та розповідає про родину партнера. |
pg.27 |
створити родинне дерево сім’ї друга (на папері або в електронному вигляді на будь-якому ресурсі) |
|||
|
|
Члени родини. Familymembers. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
утворює питальні речення зі стверджувальних |
mother, grandmother, daughter, uncle, sister, husband, cousin, nephew, stepmother, grandson |
|
Розповідає про членів родини, утворює питальні речення |
pg.28 |
скласти 10 запитань про одного із членів родини |
|||
|
|
Погляньте на фото моєї родини! Lookatthephotoofmyfamily! |
висловлюватисвоївраження, почуття та емоції; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає текст, виконує завдання |
письмово доповнює речення |
beard, braid, earring, make-up, moustache, ponytail, bald, bossy, plump, selfish, shy, slim, strong |
|
Читає, виконує завдання до тексту |
pg.29-30 |
ex.4 pg.30 |
|||
|
|
Це дівчина, яку я бачив у школі. Thisisthegirlwho I sawatschool. |
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
Читає речення, виконує завдання |
письмово доповнює речення, описує людину, використовуючи відносні займенники who, which, that |
|
відносні займенники who, which, that |
Доцільно використовує відносні займенники who, which, that |
pg.31 |
ex.3 pg.31 |
|||
|
|
Про родину Емми. AboutEmma'sfamily. |
характеризувати поведінку людини; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
Прослуховує текст, виконує до нього завдання |
Утворює запитання та відповідає |
architect, au-pair, cameramen, equipment, kindergarten, studio, van |
використання неозначеного артиклю a/an |
Сприймає текст на слух, відповідає на запитання до нього |
pg.32 |
ex.1 pg.32 письмово |
|||
|
|
Описуючи зовнішність. Describingappearance. |
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає та виконує завдання |
відповідає на запитання, доповнює речення |
characterqualities |
who`s=who is who`s=who has |
Вміє описувати людей та персонажів |
pg.33 |
описати зовнішність улюбленого супергероя |
|||
|
|
Вона ходить дуже повільно. Shewalksveryslowly. |
характеризуватиповедінкулюдини; висловлюватисвоївраження, почуття та емоції; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає та виконує завдання |
усно та письмово доповнює речення |
|
прислівники способу дії |
Граматично правильно та доцільно використовує прислівники способу дії, працює з мовним інвентарем |
ex.34 |
ex.4 pg.34 |
|||
|
|
Відвідини дядька. Visitinguncle. |
характеризуватиповедінкулюдини; розповідати та запитувати про видидіяльності; розпитувати з метою роз’яснення та уточненняінформації; надаватинеобхіднівідповіді; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує текст, виконує завдання |
ставить запитання, надає відповіді |
|
|
Запитує та розповідає про родину партнера, характеризує членів родини |
ex.35 |
ex.1b pg.35 письмово |
|||
|
|
Напиши про свою родину. Writeaboutyourfamily. |
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини;висловлювати свої враження, почуття та емоції; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
читає та виконує завдання |
усно та письмово доповнює текст, пише e-mail |
|
|
Пише e-mailпро свою родину. |
ex.36 |
написати e-mailпро свою родину |
|||
|
|
Якості характеру. Characterqualities. |
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини;надаватинеобхіднівідповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає та виконує завдання |
ставить запитання, надає відповіді, доповнює речення |
лексика за темою |
|
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.37 |
ex.4 pg.37 |
|||
|
|
Про мою сім’ю. About my family. |
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає та виконує завдання |
ставить запитання, надає відповіді, доповнює речення |
лексика за темою |
|
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.38 |
ex.8 pg.39 |
|||
|
|
Зустрічайте: моя родина! Meet my family. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворюєпроєкт, усно захищає його. |
pg.39 |
створити постер «Meet my family!» |
|||
|
|
Self -Check. |
надавати необхідні відповіді; |
соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.40 |
повторення вивченого |
|||
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
|||
Тема №3Відпочинок і дозвілля : Unit 3. «What about your free time?»(15 год.) Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, спілкування Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування:свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;Підприємливість та фінансова грамотність:демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
||||||||||||||
|
|
Добре чи погано? Good or bad? |
розповідати та запитувати про видидіяльності; розпитувати з метою роз’яснення та уточненняінформації; надаватинеобхіднівідповіді; висловлюватисвоївраження, почуття та емоції; аргументуватисвійвибір, точку зору |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді, пише коментарі |
hour, social network, viewer, dangerous, to download, to hang out, to isolate, to spend |
|
Формулює власну думку щодо використання комп’ютерних технологій усно та письмово |
pg.43 |
ex.5 pg.43, вчити лексику |
|||
|
|
Описую мого друга. I amdescribingmyfriend. |
описувати зовнішність; характеризувати поведінку людини; розповідати та запитувати про види діяльності; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
слухає текст, читає, виконує завдання |
описує зовнішність усно та письмово |
height, build |
|
Описує зовнішність та риси характеру усно та письмово |
pg.44 |
ex.1bpg.44, вчити лексику |
|||
|
|
Всі люди різні. Allpeoplearedifferent. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальнікомпетентності Культурна компетентність |
прослуховує, читає текст, виконує до нього завдання |
ставить запитання, дає відповіді, співає |
behavior, difference, friendship, individual, skating rink, various, to differ, definitely, instead |
some+ any+ no+ every+ |
Читає та виконує завдання до тексту. |
pg.45-46 |
скласти по 2 речення із словами, в яких є префікси some-, any-, no-, every-. |
|||
|
|
Я не ходив до школи в понеділок. I didn'tgotoschoolonMonday. |
надавати необхідні відповіді; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує, читає, виконує завдання |
вимовляє слова, співає пісні, пише речення |
|
Past Simple Tense |
Утворює речення у Past Simple. |
pg, 47 |
скласти 5 речень у PastSimple, |
|||
|
|
Де ти був учора? Wherewereyouyesterday? |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує, читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді,пише речення |
|
PastSimpleTense |
Утворює запитання та відповідає, використовуючи PastSimple. Пише речення у Past Simple. |
pg.48 |
написати розповідь про те, як ти провів свій вчорашній день |
|||
|
|
Друзі Емми. Emma'sfriends. |
розповідати та запитувати про види діяльності; розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
слухає, читає, виконує завдання |
доповнює речення, ставить запитання, дає відповіді |
|
Who? Where? When? Whose? What? When? Why? |
Слухає, виконує завдання по прослуханому. |
pg.49-50 |
провести інтерв’ю з другом за запитаннями вправи 4bpg.50, записати відповіді у формі розповіді |
|||
|
|
Мої улюблені активності. Myfavoriteactivities. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді, говорить про улюблені та неулюблені активності |
activities |
конструкції I can, I can`t, I would like, I love, I like, I enjoy, I`m crazy about |
Говорить про вподобання серед різних видів активностей |
pg.51 |
написати невеликий коментар про те, які активності ти любиш, а які ні |
|||
|
|
Лайки, дизлайки, інтереси та хобі. Likes, dislikes, interestsandhobbies. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності
|
читає, виконує завдання |
говорить про різні види активностей, ставить запитання, дає відповіді |
activities |
-ing |
Використовує інгову форму дієслова, говорить про різні види активностей |
pg.52 |
скласти 5 речень з активностями, що позначаються інговою формою дієслова |
|||
|
|
В тебе є плани на вихідні? Doyouhaveplansfortheweekend? |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
слухає, читає, виконує завдання |
розігрує діалоги, ставить запитання, дає відповіді |
activities |
Do you want to…? Would you like to…? |
Говорить про вільний час та активності. |
pg.53 |
ex.1b pg.53 письмово |
|||
|
|
Запрошення на вечірку. Partyinvitation. |
надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
слухає текст, виконує завдання |
створює письмові запрошення на вечірку |
|
|
Слухає з розумінням текст, створює письмові запрошення на вечірки. |
pg.54 |
створити влвсне запрошення на вечірку |
|||
|
|
Позашкільна діяльність. Afterschoolactivities. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності
|
слухає текст, читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді усно і письмово |
|
|
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.55 |
ex.3 pg.55 |
|||
|
|
Підліткові активності. Teenactivities. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності
|
слухає текст, читає, виконує завдання |
ставить запитання, дає відповіді усно і письмово |
|
|
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.56-57 (ex.5-7) |
створити власний квіз на 5 запитань про дружбу |
|||
|
|
Блог про супер-зірку. A blogabout a superstar. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворюєпроєкт, усно захищає його. |
pg.57 |
ex.8 pg.57 |
|||
|
|
Self -Check. |
надавати необхідні відповіді; |
соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.58 |
повторення вивченого |
|||
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу за темою. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
|
За завданнями вчителя. |
Повторення вивченого за темою. |
|||
Тема №4: Покупки. Unit 4. «Let’s go shopping!»(14 год.) Ключові компетентності:Соціальна та громадянська компетентності, креативність Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека:прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність:пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
||||||||||||||
|
|
Все в одному місці. All in one place. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентністьІнформаційно-комунікаційна компетентність |
прослуховує та читає текст, виконує завдання |
відповідає на запитання, доповнює речення |
accessories, brand, butchers, entertainment, mall, necessity, huge, to offer, to be into smth |
|
Читає з розумінням, виконує завдання, використовує мовний інвентар. |
pg.60-61 |
ex.2 pg.61, вчити лексику |
|||
|
|
Шопінг-словник. Shoppingvocabulary.
|
надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
прослуховує та читає текст, виконує завдання |
доповнює речення,повторює слова |
cashier, customer, cheap, expensive, to pay, dairy, fishmongers, trolley ,price |
|
Використовує мовний інвентар уроку. |
pg.62 |
ex.4 pg.62, вчити лексику |
|||
|
|
Способи здійснення покупок. Ways of shopping. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності |
прослуховує та читає текст, виконуєзавдання |
ставить запитання, дає відповіді |
chain, fitting room, goods, item, variety, separate, to prefer, to sell |
every,once,twice,threetimes,fourtimes |
Читає з розумінням, виконує завдання, використовує мовний інвентар та словесні конструкції every, once, twice, threetimes, fourtimes |
pg.63-64 |
ex.4 pg.64 |
|||
|
|
Торгові центри відвідуються багатьма людьми. Malls are visited by many people |
надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість |
читає, виконуєзавдання |
усно та письмово використовує PresentSimplePassive |
|
Present Simple Passive |
Доцільно і з розумінням використовує PresentSimplePassive |
pg.65 |
ex.4 pg.65 |
|||
|
|
В магазині одягу. In a clothingstore. |
розповідати та запитувати про види діяльності;розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість |
прослуховує текст, виконуєзавдання |
дає усні та письмові відповіді на запитання |
cash, change, credit card, discount, medium, receipt, section, to cost, to fit |
|
Прослуховує текст з розумінням, виконує завдання, використовує мовний інвентар |
pg.66 |
ex.4 pg.66 |
|||
|
|
Скільки коштує пальто? How much does a coat cost? |
надавати необхідні відповіді;аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливістьта фінансова грамотність |
прослуховує текст, виконуєзавдання |
доповнює усно і письмово речення |
|
|
Називає одяг, його розміри та ціну, утворює речення з мовним інвентарем |
pg.67 |
ex.5 pg.67 |
|||
|
|
Новий, новіший, найновіший. New, newer, the newest. |
надавати необхідні відповіді; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість |
читає, виконує завдання |
доповнює усно і письмово речення |
|
comparatives |
Вміє утворювати вищій і найвищий ступені порівняння прикметників, доцільноїх використовувати |
pg.68 |
записати шість прикметників у вищому і найвищому порівняльному ступені |
|||
|
|
Похід у магазин з татом. Going to the store with dad. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливістьта фінансова грамотність |
прослуховуєта читає діалог, виконуєзавдання |
розігрує діалоги, ставить запитання, дає відповіді |
|
|
Вміє розігрувати діалоги на тему покупок та магазинів, використовує мовний та граматичний інвентар |
pg.69 |
скласти власний діалог «У магазині» |
|||
|
|
Пост про торговий центр. Post about the shopping center. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість та фінансова грамотність |
читає, виконує завдання |
Пише пост про один з торгових центрів України |
|
|
Пише пости про торгові центри України, використовує мовний та граматичний інвентар теми. |
pg.70 |
ex.2 pg.70 |
|||
|
|
Насолоджуюсь шопінгом. I enjoyshopping. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
|
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість та фінансова грамотність |
читає, виконує завдання |
доповнює усно і письмово речення |
лексика за темою |
граматика за темою |
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.71 |
скласти власний діалог «В бутику» |
|||
|
|
Я купую одяг. I buy clothes. |
надавати необхідні відповіді; |
Громадянські та соціальні компетентності Підприємливість та фінансова грамотність |
читає, виконує завдання |
доповнює усно і письмово речення, виконує граматичні завдання |
лексика за темою |
граматика за темою |
Використовує лексичний та граматичний інвентар теми для виконання завдань. |
pg.72 |
ex.7 pg.73 |
|||
|
|
Торговий центр твоєї мрії. The mall of your dreams. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; надавати необхідні відповіді;висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Громадянські та соціальні компетентності Культурна компетентність |
створює проєкт на папері |
усно захищає створений проєкт |
лексика за темою |
|
Сворює проєкт, усно захищає його. |
pg.73 |
ex.8 pg.73 |
|||
|
|
Self -Check. |
надавати необхідні відповіді; |
соціальні компетентності |
читає, виконує завдання |
формулює запитання, дає відповіді |
лексика за темою |
|
Виконує граматичні та лексичні завдання, застосовує самоперевірку. |
pg.74 |
повторення вивченого |
|||
|
|
Діагностична контрольна робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Діагностична контрольна робота з аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Діагностична контрольна робота з читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Діагностична контрольна робота з говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Підведення підсумків за 1 семестр |
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|||