Англійська мова. 6 клас. Підручник Prepare 6. Джоанна Коста
ІІ семестр (3 год на тиждень / 57 уроків)
№ |
Дата |
Тема |
Підтема |
Примітки |
65 |
|
Unit 11. Eating Out |
Їжа, напої та ресторани. |
|
66 |
|
|
Їжа, напої та ресторани. Порівняльні прикметники. |
|
67 |
|
|
Вулична їжа. Розповідь про свої вподобання у їжі та різноманітність вуличної їжі в інших країнах та своїй. |
|
68 |
|
|
Вулична їжа. Створення діалогу про вуличну їжу. |
|
69 |
|
Unit 12. The Latest Technology |
Електронні гаджети. Розповідь про свої гаджети та їх використання. |
|
70 |
|
|
Електронні гаджети. Прикметники найвищого ступеня порівняння. |
|
71 |
|
|
Комп'ютери та інтернет. Опис комп’ютерів, їх вплив на сучасний світ. |
|
72 |
|
|
Комп'ютери та інтернет. Написання листа другові з порадами про гаджет. |
|
73 |
|
Life Skills. ICT literacy |
Створення блогу. Аналіз прочитаного. Розробка проєкту |
|
74 |
|
|
Створення блогу. Презентація створеного проєкту. |
|
75 |
|
|
Review Lesson. Повторення. Узагальнення та систематизація знань. |
|
76 |
|
|
Діагностична робота за темами «Eating Out», «The Latest Technology». |
|
77 |
|
Unit 13. Healthy Bodies |
Захворювання. Розмова про погані звички для здоров’я. |
|
78 |
|
|
Захворювання. Побудова діалогу лікар – пацієнт. Модальне дієслово should / shouldn’t. |
|
79 |
|
|
Здоров’я. Розповідь про біг та його користь. |
|
80 |
|
|
Здоров'я. Поради щодо покращення свого життя. |
|
81 |
|
Unit 14. Getting Around the Town |
Місця міста. Розповідь про місце проживання та місця, які там подобаються. |
|
82 |
|
|
Місця міста. Прийменники місця. |
|
83 |
|
|
Місця міста. Фрази для проведення дозвілля. Подорож до Единбургу. |
|
84 |
|
|
Місця міста. Написання короткого повідомлення про відомі місця. Складені іменники. |
|
85 |
|
Culture. Ukraine. Natural Attractions |
Природні визначні пам'ятки України. Розробка проєкту «Брошура для залучення відвідувачів визначних пам’яток в Україні». |
|
86 |
|
|
Природні визначні пам'ятки України. Презентація проєкту. |
|
87 |
|
|
Діагностична робота за темами «Healthy Bodies», «Getting Around the Town». |
|
88 |
|
Unit 15. Mysteries in Nature |
Географічні особливості. Розповідь про речі пов’язані з природою. |
|
89 |
|
|
Географічні особливості. Обговорення подій, що стались в минулому. Past continuous |
|
90 |
|
|
Погода. Опис чудовиська з озеру Лох-Несс. |
|
91 |
|
|
Погода та погодні умови. |
|
92 |
|
Unit 16. Amazing Animals |
Тварини. Огляд відео про диких домашніх тварин. Розповідь про ставлення до тварин. |
|
93 |
|
|
Тварини. Діалогічна бесіда-опис минулих подій. Past simple і past continuous. |
|
94 |
|
|
Тварини. Розповідь про тварин-рятувальників та їх уміння. |
|
95 |
|
|
Тварини. Фразові дієслова. |
|
96 |
|
Life Skills. Social responsibility: Protecting Animals |
Соціальна відповідальність. Збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку. |
|
97 |
|
|
Соціальна відповідальність. Необідні міри поведінки по захисту тварин. |
|
98 |
|
|
Review Lesson. Повторення. Узагальнення та систематизація знань. |
|
99 |
|
|
Діагностична робота за темами «Mysteries in Nature», «Amazing Animals». |
|
100 |
|
Unit 17. What Are You Watching? |
Телебачення та розваги. Порівняння різних видів телевізійних програм. |
|
101 |
|
|
Телебачення та розваги. Future with going to. |
|
102 |
|
|
Телебачення та розваги. Розповідь про популярне талан-шоу. |
|
103 |
|
|
Телебачення та розваги. Бесіда про улюблену програму на телебаченні. Розваги. |
|
104 |
|
Unit 18. Magazines And Books |
Журнали, книги, вистави та фільми. Огляд відео про книжки та журнали. |
|
105 |
|
|
Журнали, книги, вистави та фільми. Внесення пропозицій щодо різних життєвих ситуацій. Making suggestions. |
|
106 |
|
|
Журнали, книги, вистави та фільми. Розповідь про книги та персонажів. |
|
107 |
|
|
Журнали, книги, вистави та фільми. Написання своєї рецензії на фільм, виставу чи книгу. Сполучники as, because, so та when. |
|
108 |
|
Culture. British TV Around The World |
Британські телепрограми. Опис різних видів телепрограм. |
|
109 |
|
|
Британські телепрограми. Планування розкладу телепрограм. |
|
110 |
|
|
Діагностична робота за темами «Mysteries in Nature», «Amazing Animals». |
|
111 |
|
Unit 19. School Can Be Fun! |
У школі. Опис активностей під час шкільних поїздок. |
|
112 |
|
|
У школі. Власний розпорядок дня. Модальне дієслово have to / don’t have to. Контроль говоріння. |
|
113 |
|
|
У школі. Розповідь про свою школу, що подобається що ні. |
|
114 |
|
|
У школі. School collocations. Контроль читання. |
|
115 |
|
Unit 20. Families |
Сім’я. Відповіді на запитання про сім’ю. |
|
116 |
|
|
Сім’я. Опис своєї родини за зразком. Adverbs of manner. |
|
117 |
|
|
Сім’я. Бесіда про членів родини. Контроль аудіювання. |
|
118 |
|
|
Сім’я. Написання короткого повідомлення-опису своєї родини. Adverbs of degree. Контроль письма. |
|
119 |
|
Life Skills. Emotional Skills: Being a Good Friend |
Емоційні навички. Аналіз прочитаного тексту про дружбу і порівняння з власним досвідом. |
|
120 |
|
|
Повторення і систематизація вивченого матеріалу. Тематичне оцінювання. |
|
121 |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|