КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ О. КАРП’ЮК
ІІ семестр
№ |
Дата |
Сфера спілкування
|
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
Unit 3 «Food» « Їжа» Змістова лінія: Екологічна безпека та сталий розвиток
|
|||||||||
47 |
|
Продукти харчування Введення лексики. |
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 3, p. 93, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93 |
|
Впр. 4, с. 94 |
48 |
|
Читаня тексту «Food and health» |
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
|
Ex. 1, p. 94, |
|
|
Ex. 4, p. 96, |
Ex. 3, p. 96,усно Ex 6 p 97 письмово |
49. |
|
Граматична структура Much / many |
|
«Much/many» |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex.1b, p. 101 |
Ex. 1c, p. 98 |
Ex.5,p. 100, Ex.1а,p.101, |
Ex. 2, p. 99 |
50. |
|
Робота над текстом «Їжа і здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
перекласти речення |
51. |
|
Улюблені страви Структури «Would/wouldn’t» |
|
Структури «Would/wouldn’t» |
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
Ex.3а, p. 102, |
Ex.4, p. 103 |
52. |
|
Улюблені страви моєї родини
|
|
|
|
|
|
|
Ex 2b p 109 |
53. |
|
Традиції харчування Позначення дії в майбутньому |
|
Позначення дії в майбутньому |
|
|
|
Ex.5-6, p. 104, |
Перекласти речення. |
54. |
|
Їжа і напої Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
Ex.2-3, p. 105-106 |
Ex.1, p. 105 |
55. |
|
Читання діалогу. Складання меню. |
|
|
Ex.4b, p. 107, |
|
|
|
Написати меню для ресторану. |
56. |
|
Замовлення у ресторані. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
|
Ex.5-6, p. 108 |
|
|
вивчити діалог
|
57. |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
ex 3 p 109 |
58. |
|
Підсумковий урок з теми«Їжа» |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику теми |
Тематична №1 |
|||||||||
Topic «Shopping» «Їжа» Змістова лінія: Екологічна безпека та сталий розвиток
|
|||||||||
59. |
|
Покупки Лексика теми
|
Ex.3, p. 111 |
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
|
|
Вивчити слова |
60. |
|
Покупки у Великобританії Читання тексту.
|
Cash, cashier, cheap, goods, price, sale, self-service, size, trolley, ready-made |
|
Ex.5, p. 115 |
Ex.2-4, p. 114 |
|
Ex.1, p. 112-113 |
Переказувати текст |
61. |
|
В супермаркеті Аудіювання діалогу. |
Ex.3, p. 118 Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
|
Ex.1ab, p. 116, Ex.4, p. 119 |
Ex.1c,p.116, |
|
Ex.2, p. 117 |
Ex.5, p. 119
|
62. |
|
Ми скупляємося Ступені порівняння прикметників та прислівників
|
|
Три основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників та прислівників |
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
Ex.4-6, p. 121-122 Ex.1, p. 120 |
Ex.7а, p. 122 |
|
Впр.7b, с. 122 |
63. |
|
Покупки в Лондоні Робота над текстом.
|
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
|
|
Ex.1а-2, p. 124 |
|
Ex.1а, p. 123, |
Ex 1b p 124 |
64. |
|
У гастрономі Діалогічне мовлення.
|
|
|
|
Ex.5-6, p. 126-127 |
|
Ex.3, p. 125 |
|
65. |
|
Мій улюблений магазин Написання реклами.
|
|
|
|
|
|
Ex.1, p. 128, |
Впр.2, с. 128-129 |
66. |
|
Повторення граматичної структури much/many
|
|
|
|
Ex.1b, p. 130, |
|
Ex.4а, p. 131 Ex6, p. 132 |
Ex.3, p. 131 Ex 5 p 132 |
67. |
|
Домашнє читання
|
|
|
Ex.7b, p. 133 |
|
|
Ex.7а, p. 133 |
Впр.1-2, с. 133-137 |
68. |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
Ex.3-4, p. 137 |
|
Ex.1-2, p. 133-137 |
Повторити вивчені слова |
Тематична №2 |
|||||||||
Topic «Travelling» «Подорожування» Змістова лінія: Громадянська відповідальність.
|
|||||||||
69 |
|
Види транспорту Лексика .
|
Види транспорту, Ex.1-2, p. 142-143 |
|
Ex.3-4, p. 143, |
Ex.2, p. 145, |
|
|
|
70 |
|
Читання тексту «Що таке подорож»
|
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, seif, tiring, troublesome |
|
|
Ex.3b, p. 145 |
|
Ex.1, p. 144, |
|
71. |
|
В аеропорту. Читання тексту.
|
yet, already, never, ever, recently, lately |
Прислівники |
Ex.6, p. 147, |
|
|
Ex.5, p. 146, |
Ex.7, p. 147 |
72. |
|
На вокзалі На автостанції
|
Carriage, flight, passenger, platform, return, single |
|
Ex.2, p. 154 Ex.1, p. 148, |
Ex.3, p. 154 |
Ex.4, p. 152 |
Ex.1, p. 153-154, Ex.4-5, p. 154-155 |
Впр Впр.7, с. 153 Впр.5, с. 150.6, с. 155 |
73. |
|
Подорож. Виконання вправ.
|
|
|
Ex.6, p. 150, Ex.3, p. 151 |
|
|
|
|
74. |
|
Мій улюблений спосіб подорожування
|
|
|
|
Ex.1-2, p. 151, |
Ex.5-6, p. 152 |
|
Скласти діалоги |
75. |
|
Подорожуємо. Present Perfect
|
Present Perfect |
|
|
|
|
|
ex 7 p 153 |
76 |
|
У касі. Діалогічне мовлення.
|
|
|
|
|
Ex.1-2, p. 156 |
|
Ex5 p 155 |
77 |
|
Розвиок навичок письма. Виконання вправ. |
|
|
|
|
|
|
|
78 |
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
79 |
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематична №3 |
|||||||||
Topic «So many places» «Визначні місця» |
|||||||||
80 |
|
Подорожуємо країнами світу лексика.
|
Ex 1 p 157 |
|
|
|
|
|
Вивчити слова |
81. |
|
Лондон. Читання тексту. |
Ex.1, p. 160 |
|
|
|
|
Ex 2b p 161 |
Читати текст |
82. |
|
Робота над текстом « Лондон»
|
Визначні пам’ятки Лондона |
|
|
Ex.2a, p. 161-162, |
|
|
ex 2a p 161 |
83. |
|
Визначні місця світу. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
Ex.4, p. 164 |
|
Ex.3, p. 163 |
Ex.3, p. 163 |
Ex. 5,p.164-166 Підготувати розповідь |
84. |
|
Наш світ Читання діалогу. Ступені порівняння.
|
|
Ex.4а, p. 169 |
, Ex.4b, p. 169 |
|
|
Ex.6, p. 170 |
Підготувати розповідь |
85. |
|
Означений артикль the Виконання вправ.
|
|
Означений артикль «the» |
|
|
|
|
Ex p 173 |
86. |
|
Подорожуємо навколо Києва. Читання діалогу. |
|
|
|
|
|
|
ex 5 p 176 |
87 |
|
Розвиток навичок письма. Написання листівки
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с. 179 |
Впр.1, с. 178 |
88. |
|
Граматика. Present Perfect
|
|
Present Perfect Tense |
Ex 4 p 182 |
Ex.1-2, p. 180-181 |
|
Ex.4, p. 182 |
Ex.3, p. 181, Ex 5 p 183 |
89 |
|
Домашнє читання
|
|
Ex 3 p 187 |
|
|
Ex 4 p 189 |
|
Ex 5 p 189 |
90 |
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематична №4
|
|||||||||
91. |
|
Контроль читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
92. |
|
Контроль аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
93. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
Вивчити розповідь |
94 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Написати лист |
95 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
96 |
|
Підведення підсумків за рік |
|
|
|
|
|
|
Повторити правила |