Календарно-тематичне планування 6 клас (Карпюк), ІІ семестр, 3 год

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 6 класу (Карпюк) з інтегрованими змістовими лініями розраховане на 3 год на тиждень. Планування буде корисним для вчителів англійської мови, які викладають в загальноосвітніх закладах освіти.

Перегляд файлу

ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

для 6 класу загальноосвітніх шкіл до підручника Карпюк

 

(вчитель:Ліщук С.Ф.)

 

ІІ семестр

уроку

 

 

Дата

Скориг.

Тематика ситуативного спілкування

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Розділ підручника

Сторінки

 

 

На кінець уроку учень вміє:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

Cafes and Shops

 

Food!

49

 

 

Продукти харчування

 

 

обговорювати вибір продуктів корисних  для здоров’я

 

Розділ 3

Урок 1

92-95

50

 

 

 

 

 

 

Здорова їжа

Навчання зорового сприймання

 

визначати власні харчові уподобання та потреби

обговорювати вибір продуктів корисних  для здоров’я

 

95-97

   51

 

 

Здорова їжа

 

 

наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування

складати список купівлі продуктів для здорового харчування

98-99

52

 

 

Британська їжа

Формування навичок сприйняття на слух з теми

 

 

наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

складати список купівлі продуктів для здорового харчування

99-100, WB

53

 

 

Харчові звички. Улюблені страви

Формування навичок граматичного інвентарю

 

 

працюючи в команді, приймає виважені рішення

Обговорювати особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички

 

 

наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування

101-103

54

 

 

Улюблені страви моєї родини

На пікнік

Розвиток навичок усної взаємодії

 

пояснювати необхідність прибирання за собою під час відпочинку,

визначати власні харчові уподобання та потреби.

 

Обговорювати  різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

 

104,WB

55

 

 

На пікнік

 Вдосконалення навичок усної взаємодії

наводити приклади з власного досвіду.

 

обговорювати особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички

розподіляти кошти на продукти харчування

105-106

56

 

 

У кафе Вдосконалення навичок усної взаємодії

 

 

 

обговорювати різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки

 

розподіляти кошти на продукти харчування

107-109

57

 

 

За сніданком Меню

Формування навичок писемного продукування

 

 

 

наводити приклади  збалансованості власного раціону

співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету

131, WB

58

 

 

Домашнє читання

 

визначати власні харчові уподобання та потреби

 

 

134-136

59

 

 

Їжа

Узагальнення з теми

 

 

 

 

 

 

Going Shopping

60

 

 

Покупки

Активізація мовного інвентарю

 

пояснювати особистий вибір

 

розподіляти кошти на продукти харчування

Розділ 3

Урок 2

Ст.110-111

61

 

 

Покупки у Лондоні Навчання сприйманню на слух

 

пояснювати особистий вибір

 

складати перелік покупок

112-115

62

63

 

 

Британські гроші

 Практикум сприйняття на слух

 

 

 

ідентифікувати власні права і обов’язки як споживача

116-119

64

 

 

В магазині одягу

 Розвиток навичок усного продукування та лексико-граматичного інвентарю

 

пояснювати особистий вибір

 

ставити запитання про можливість купівлі товарів та замовлення

120-122

65

 

 

Покупки в Лондоні Розвиток  усного та писемного продукування

 

демонструвати розуміння потреби працювати разом

 

тлумачити функцію грошей у суспільстві

123-124

66

 

 

Магазини Лондона Розвиток мовленнєвих навичок

 

визначати  власні уподобання та потреби.

 

розповідати про доцільне використання кишенькових грошей.

 

125-127

67

 

 

Реклама

Навчання писемному продукуванн

 

  демонструвати розуміння потреби працювати разом

 

тлумачити функцію грошей у суспільстві

 

128

68

 

 

Мій улюблений магазин Project

 

демонструвати розуміння потреби працювати разом

 

ідентифікувати  власні права і обов’язки як споживача

129-132

69

 

 

У магазині Навчання усній взаємодії

 

визначати  власні уподобання та потреби.

 

ідентифікувати власні права і обов’язки як споживача

132-135

70

 

 

«Dragon Soup» Домашнє читання

 

 

 

Презентувати  власні ідеї та ініціативи

Ст..42-44

71

 

 

Лексико-граматичний тест. Урок узагальнення з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

Travelling

On the Move

72

 

 

Види транспорту

Активізація мовного інвентарю теми

обговорювати переваги екологічних видів транспорту

визначати власні

уподобання та

потреби

 

 

 

Розділ 4

Урок 1

Ст.142-143

73

 

 

Підготовка до подорожі

Урок зорового сприйняття та усної взаємодії

 

обговорювати переваги екологічних видів транспорту

планувати  краєзнавчу подорож

 

порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту

144-146

74

 

 

В аеропорту

Розвиток використання лексичного інвентарю та навичок усної взаємодії

 

визначати власні

уподобання та

потреби

 

пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

 

обговорювати можливості замовлення квитків онлайн

146-147

75

 

 

Сімейна подорож Смітів

Урок сприймання на слух

 

 

 

пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

 

 

148

76

 

 

Подорож вчора та сьогодні

Урок усного продукування та зорового сприйняття

 

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту

149

77

78

 

 

На автостанції

Урок усної взаємодії та граматики

 

 

 

 

 

обговорюватиможливості замовлення квитків онлайн

150-152

79

80

 

 

На вокзалі

Урок усної взаємодії

 

 

планувати  краєзнавчу подорож

 

визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні

153-155

81

 

 

Лист другу

Формування навичок писемної взаємодії

 

демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

 

156

82

 

 

Подорож

Розвиток мовленнєвих навичок

 

 

аналізувати наслідки порушення правил  дорожнього руху.

 

185-186

83

 

 

Урок узагальнення з теми

 

демонструвати

вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання

 

 

 

 

 

 

So Many Places!

84

 

 

Країни та національності

Введення лексичного інвентарю з теми

 

демонструвати  розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

 

Розділ 4

Урок 2

Ст.157-158

85

86

 

 

Подорожуємо Лондоном

Навчання зоровому сприйняттю

 

 

робити повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Лондона

 

визначати орієнтовну вартість перебування в країні, мова якої вивчається

 

159-162

87

 

 

Столиці світу

Навчання зоровому сприйняттю та усному продукуванню

 

 

 

демонструвати  розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

163-164

88

89

 

 

Київ

Розвиток мовленнєвих навичок

пропонувати заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві

 

порівнювати Київ з іншими європейськими столицями

 

 

164-167

90

 

 

Подорожуємо навколо світу

 

 

 

обговорювати переваги екологічних видів транспорту

демонструвати  розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

визначати орієнтовну вартість перебування в країнах світу

168-170

91

 

 

Подорожуємо навколо світу

Навчання граматики

обговорювати переваги екологічних видів транспорту

планувати краєзнавчу подорож

аналізувати наслідки порушення правил

дорожнього руху

порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту

171-173

92

 

 

Цікаві місця світу

Навчання усної взаємодії та продукування

обговорювати переваги екологічних видів транспорту

порівнювати типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

 

визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні

173-175

93

 

 

Цікаві місця світу

 

 

порівнювати типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

аналізувати наслідки порушення правил

дорожнього руху

визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні

175-177

94

 

 

Листівка

Формування навичок писемної взаємодії та продукування

 

робити повідомлення про основні пам’ятки історії та культури

 

 

     178-180

95

 

 

Контроль аудіювання

96

 

 

Подорож Україною та Великобританією

 Розвиток мовленнєвих навичок

 

обговорювати переваги екологічних видів транспорту

порівнювати типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

 

 

180-181

97

 

 

Контроль читання

98

99

 

 

Придбання квитків

 

обговорювати переваги екологічних видів транспорту

планувати краєзнавчу подорож

аналізувати наслідки порушення правил

дорожнього руху

порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту

182-184

100

 

 

Контроль письма

101

 

 

Узагальнення знань з теми 

102

 

 

Контроль говоріння

 

103

104

105

 

 

Повторення

Підсумкові уроки.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 січня 2018
Переглядів
1736
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку