Календарно-тематичне планування для 6 класу (Карпюк) з інтегрованими змістовими лініями розраховане на 3 год на тиждень. Планування буде корисним для вчителів англійської мови, які викладають в загальноосвітніх закладах освіти.
ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
для 6 класу загальноосвітніх шкіл до підручника Карпюк
(вчитель:Ліщук С.Ф.)
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Скориг. |
Тематика ситуативного спілкування |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Розділ підручника Сторінки |
|
На кінець уроку учень вміє: |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Cafes and Shops
Food! |
||||||||||||
49 |
|
|
Продукти харчування |
|
|
обговорювати вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
Розділ 3 Урок 1 92-95 |
||||
50
|
|
|
Здорова їжа Навчання зорового сприймання |
|
визначати власні харчові уподобання та потреби |
обговорювати вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
95-97 |
||||
51 |
|
|
Здорова їжа |
|
|
наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
складати список купівлі продуктів для здорового харчування |
98-99 |
||||
52 |
|
|
Британська їжа Формування навичок сприйняття на слух з теми |
|
|
наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
складати список купівлі продуктів для здорового харчування |
99-100, WB |
||||
53 |
|
|
Харчові звички. Улюблені страви Формування навичок граматичного інвентарю
|
|
працюючи в команді, приймає виважені рішення |
Обговорювати особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички
|
наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
101-103 |
||||
54 |
|
|
Улюблені страви моєї родини На пікнік Розвиток навичок усної взаємодії
|
|
визначати власні харчові уподобання та потреби.
|
Обговорювати різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки |
|
104,WB |
||||
55 |
|
|
На пікнік Вдосконалення навичок усної взаємодії |
наводити приклади з власного досвіду. |
|
обговорювати особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
|
105-106 |
||||
56 |
|
|
У кафе Вдосконалення навичок усної взаємодії
|
|
|
обговорювати різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки
|
розподіляти кошти на продукти харчування |
107-109 |
||||
57 |
|
|
За сніданком Меню Формування навичок писемного продукування
|
|
|
наводити приклади збалансованості власного раціону |
співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
131, WB |
||||
58 |
|
|
Домашнє читання |
|
визначати власні харчові уподобання та потреби |
|
|
134-136 |
||||
59 |
|
|
Їжа Узагальнення з теми
|
|
|
|||||||
|
|
|
Going Shopping |
|||||||||
60 |
|
|
Покупки Активізація мовного інвентарю |
|
пояснювати особистий вибір |
|
розподіляти кошти на продукти харчування |
Розділ 3 Урок 2 Ст.110-111 |
||||
61 |
|
|
Покупки у Лондоні Навчання сприйманню на слух |
|
пояснювати особистий вибір |
|
складати перелік покупок |
112-115 |
||||
62 63 |
|
|
Британські гроші Практикум сприйняття на слух |
|
|
|
ідентифікувати власні права і обов’язки як споживача |
116-119 |
||||
64 |
|
|
В магазині одягу Розвиток навичок усного продукування та лексико-граматичного інвентарю |
|
пояснювати особистий вибір |
|
ставити запитання про можливість купівлі товарів та замовлення |
120-122 |
||||
65 |
|
|
Покупки в Лондоні Розвиток усного та писемного продукування |
|
демонструвати розуміння потреби працювати разом |
|
тлумачити функцію грошей у суспільстві |
123-124 |
||||
66 |
|
|
Магазини Лондона Розвиток мовленнєвих навичок |
|
визначати власні уподобання та потреби. |
|
розповідати про доцільне використання кишенькових грошей.
|
125-127 |
||||
67 |
|
|
Реклама Навчання писемному продукуванн |
|
демонструвати розуміння потреби працювати разом |
|
тлумачити функцію грошей у суспільстві
|
128 |
||||
68 |
|
|
Мій улюблений магазин Project |
|
демонструвати розуміння потреби працювати разом |
|
ідентифікувати власні права і обов’язки як споживача |
129-132 |
||||
69 |
|
|
У магазині Навчання усній взаємодії |
|
|
|
ідентифікувати власні права і обов’язки як споживача |
132-135 |
||||
70 |
|
|
«Dragon Soup» Домашнє читання |
|
|
|
Презентувати власні ідеї та ініціативи |
Ст..42-44 |
||||
71 |
|
|
Лексико-граматичний тест. Урок узагальнення з теми |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
Travelling On the Move |
|||||||||
72 |
|
|
Види транспорту Активізація мовного інвентарю теми |
обговорювати переваги екологічних видів транспорту |
визначати власні уподобання та потреби
|
|
|
Розділ 4 Урок 1 Ст.142-143 |
||||
73 |
|
|
Підготовка до подорожі Урок зорового сприйняття та усної взаємодії
|
обговорювати переваги екологічних видів транспорту |
планувати краєзнавчу подорож |
|
порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту |
144-146 |
||||
74 |
|
|
В аеропорту Розвиток використання лексичного інвентарю та навичок усної взаємодії |
|
визначати власні уподобання та потреби
|
пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху
|
обговорювати можливості замовлення квитків онлайн |
146-147 |
||||
75 |
|
|
Сімейна подорож Смітів Урок сприймання на слух |
|
|
пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху
|
|
148 |
||||
76 |
|
|
Подорож вчора та сьогодні Урок усного продукування та зорового сприйняття |
|
демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту |
149 |
||||
77 78 |
|
|
На автостанції Урок усної взаємодії та граматики
|
|
|
|
|
150-152 |
||||
79 80 |
|
|
На вокзалі Урок усної взаємодії
|
|
планувати краєзнавчу подорож |
|
визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні |
153-155 |
||||
81 |
|
|
Лист другу Формування навичок писемної взаємодії |
|
демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
|
|
156 |
||||
82 |
|
|
Подорож Розвиток мовленнєвих навичок |
|
|
аналізувати наслідки порушення правил дорожнього руху. |
|
185-186 |
||||
83 |
|
|
Урок узагальнення з теми |
|
демонструвати вміння працювати самостійно й використовувати здобуті знання |
|
|
|
||||
|
|
|
So Many Places! |
|||||||||
84 |
|
|
Країни та національності Введення лексичного інвентарю з теми |
|
демонструвати розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
Розділ 4 Урок 2 Ст.157-158 |
||||
85 86 |
|
|
Подорожуємо Лондоном Навчання зоровому сприйняттю
|
|
робити повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Лондона |
|
визначати орієнтовну вартість перебування в країні, мова якої вивчається
|
159-162 |
||||
87 |
|
|
Столиці світу Навчання зоровому сприйняттю та усному продукуванню
|
|
демонструвати розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
163-164 |
||||
88 89 |
|
|
Київ Розвиток мовленнєвих навичок |
пропонувати заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві
|
|
|
|
164-167 |
||||
90 |
|
|
Подорожуємо навколо світу
|
|
демонструвати розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
визначати орієнтовну вартість перебування в країнах світу |
168-170 |
||||
91 |
|
|
Подорожуємо навколо світу Навчання граматики |
обговорювати переваги екологічних видів транспорту |
|
аналізувати наслідки порушення правил дорожнього руху |
|
171-173 |
||||
92 |
|
|
Цікаві місця світу Навчання усної взаємодії та продукування |
обговорювати переваги екологічних видів транспорту |
порівнювати типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки
|
|
визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні |
173-175 |
||||
93 |
|
|
Цікаві місця світу
|
|
порівнювати типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки
|
аналізувати наслідки порушення правил дорожнього руху |
визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні |
175-177 |
||||
94 |
|
|
Листівка Формування навичок писемної взаємодії та продукування |
|
робити повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
|
|
178-180 |
||||
95 |
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||||
96 |
|
|
Подорож Україною та Великобританією Розвиток мовленнєвих навичок
|
обговорювати переваги екологічних видів транспорту |
порівнювати типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки
|
|
|
180-181 |
||||
97 |
|
|
Контроль читання |
|||||||||
98 99 |
|
|
Придбання квитків |
обговорювати переваги екологічних видів транспорту |
планувати краєзнавчу подорож |
аналізувати наслідки порушення правил дорожнього руху |
порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту |
182-184 |
||||
100 |
|
|
Контроль письма |
|||||||||
101 |
|
|
Узагальнення знань з теми |
|||||||||
102 |
|
|
Контроль говоріння
|
|||||||||
103 104 105 |
|
|
Повторення Підсумкові уроки. |
|
|
|
|
|
||||