КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 клас НУШ (105 годин) ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ та Громадянська освіта.

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 6 клас НУШ (105 годин) ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ та Громадянська освіта. (70 год Історії України, Всесвітня історія. та 35 год Громадянської освіти) До підручника авторів: Щупак І., Бурлака О., Власова Н., Піскарьова І. (2023)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

6 клас НУШ (105 годин) ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ та Громадянська освіта.

(70 год Історії України, Всесвітня історія. та  35 год Громадянської освіти)

До підручника авторів: Щупак І., Бурлака О., Власова Н., Піскарьова І. (2023)

Модельна навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» для закладів загальної середньої освіти(автори Піскарьова І.О., Бурлака О.В., Майорський В.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07. 2021 № 795

 

Програма укладено відповідно до підручника Щупак І.Я. Історія України. Всесвітня історія: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Щупак І.Я., Бурлака О.В., Власова Н.С., Піскарьова І.О. — Київ: УОВЦ “Оріон”, 2023.

 Години громадянської освіти інтегровано до історії України та всесвітньої історії відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 9 серпня 2024 року № 1120 і з урахуванням вимог Додатків 17 і 18 Державного стандарту (Громадянська та історичні освітня галузь), а також Додатку до листа МОН від 30.08.2024 1.1/15776-24 №7.1 (автори: О. Бурлака, О. Желіба). Програма є складовою частиною громадянської та історичної освітньої галузі.  

 

Тема

Дата

        Д/з

1

Діагностичне оцінювання за програмою з історії за 5-й клас.

 

Повторити

 

ВСТУП ДО КУРСУ

 

 

2

Вступ. Що вивчає наука історія. Історична періодизація: світ і Україна. Що вивчає історія стародавнього світу.

 

§1,с.7

 

3

Як виникли системи літочислення.

 

§2-§3

4

Практична робота «Лічба часу в історії первісної доби та стародавнього світу».

 

§4,с.18

5

Джерела з історії первісності та стародавнього світу.

 

§5,с.21

 

РОЗДІЛ-1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ У ПЕРВІСНІ ЧАСИ.

 

 

6

Поява і розселення людини на планеті Земля.

 

§6,с.24

7

Кам’яний вік в історії людства.

 

§7, с.30

8

Практична робота «Стоянки первісних людей на теренах України» (опис способу життя первісних людей на основі археологічних джерел)

 

§8

9

Поява і розселення людей на теренах України.

 

§9,с.38

10

Неолітична революція та початок обробки металів.

 

§10,с.44

11

Спільноти землеробів на українських землях.

 

§11,с.51

12

Спільноти скотарів на українських землях.

 

§12

13

Форми організації первісних спільнот.

 

§13,с.58

14

Релігійні вірування та культура первісної доби.

 

§14,с.64

15

Узагальнення

 

§1-15

16

Тематичний контроль

 

 

 

РОЗДІЛ-2. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ.

 

 

17

Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі й просторі.

 

§16,с.72

18

Цивілізації річкових долин.

 

§17,с.78

19

Як давні народи створили в річкових долинах успішні країни

 

§17,с.79

20

Держави Стародавнього Сходу на лінії часу. Давній Єгипет

 

§18,с.83

21

Масопотамія: шумер та аккад. Вавилон, Ассирія. Перська держава

 

§18,с.85

22

Ізраїль і Юдея

 

§19,с.87

23

Стародавні держави Індії та Китаю

 

§19,с.88

24

Влада в державах Стародавнього Сходу.

 

§20,с.92

25

Дослідницький проєкт «Закони Хаммурапі»

 

§20,с.94

26

Суспільство в державах Стародавнього Сходу.

 

§20,с.95

27

Родина і виховання дітей. Становище жінки в суспільствах Стародавнього сходу.

 

§21,с.99

28

Міфологія та релігійні вірування народів Стародавнього Сходу.

 

§22,с.104

29

Ведична релігія Давньої Індії

 

§22,с.106

30

Поява монотеїстичних релігій. Юдаїзм. Буддизм. Конфуціанство.

 

§23,с.110

31

Культурні надбання Стародавнього Сходу. Творчий проєкт - фотогалерея «Стародавні цивілізації Азії та Африки»

 

§24-25

32

Узагальнення

 

§16-26

33

Тематичний контроль

 

 

 

РОЗДІЛ-3. ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ.

 

 

34

Природа і населення Давньої Греції.

 

§27,с.124

35

Мінойська та ахейська Греція.

 

§28,с.127

36

Давньогрецький поліс. Афіни – батьківщина демократії: від Солона до Перикла.

 

§29-30

37

«Золотий вік» Афін за Перикла.

 

§32,145

38

Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави

 

§33,с.150

39

Практична робота « Навчання на виховання громадян і воїнів» (на прикладі Афін і Спарти) порівняння повсякденного життя і побуту в Спарті та Афінах за письмовими джерелами.

 

 

40

Персько-грецькі війни.  Військова справа в Давній Греції

 

§34,с.153

41

Утворення імперії Александра Македонського.

 

§35,с.159

42

Практична робота «Александр Македонський. Формування життєвої позиції діяча»

 

 

43

Традиції повсякденного життя. Давньогрецька мода.

 

§36,с.163

44

Навчання та виховування громадян і воїнів в Афінах і Спарті.

 

§36,с166,168

45

Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри.

 

§37,с.169

46

Культура Давньої Греції та елліністичної доби.

 

§38,с.174

47

Античні міста-держави-осередки давньогрецької цивілізації на теренах України.

 

§39,с.181

48

Кіммерійці на території України.

 

§40,с.186

49

Скіфи на теренах України.

 

§41,с.190

50

Сармати на території України.

 

§42,с.194

51

Узагальнення

 

§27-43

52

Тематичний контроль

 

Повторити

 

РОЗДІЛ-4. ДАВНІЙ РИМ І ЙОГО СУСІДИ

 

 

53

Природа і населення Давньої Італії.Виникнення міста Рима в Італії.

 

§44,с.199

54

Людина в правовій та політичній системі Давнього Риму Римська республіка в V–І ст. до н.е. Римське право

 

§45,с.203

55

Воєнна експансія Риму. Військова справа в Давньому Римі.

 

§46,с.208

56

Диктатура Юлія Цезаря. Практична робота «Формування життєвої позиції діяча»

 

§47,с.212

57

Утворення Римської імперії. Октавіан Август.

 

§47,с.213

58

Римська імперія: від розквіту до поділу

 

§48,с.217

59

Узагальнення

 

§44-48

60

Тематичний контроль(частина І)

 

 

61

Родина і виховання . Родина в Давньому Римі. Становище жінки. Навчання і виховання дітей. Традиції  повсякденного життя.

 

§49,с.222

62

Виникнення та поширення християнства. Християнське вчення. Ісус Христос. Перші християнські громади і церкви. Перетворення християнства на державну релігію.

 

§50,с. 227

63

Культура Давнього Риму. Наукові знання та мистецтво в Давньому Римі

 

§51,с.230

64

Падіння Західної Римської імперії.

 

§52,с.234

65

Поява слов’ян. Як починалася історія слов’ян.

 

§53,с.240

66

Венеди, анти і склавини в писемних джерелах.

 

§53,с.242

67

Практична робота «Як жили предки українського народу - слов’яни».

 

§54,с.245

68

Узагальнення

 

§47-55

69

Тематичний контроль(Частина ІІ)

 

Повторити

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ З КУРСУ

 

 

70

Внесок суспільств стародавнього світу в історію людства.

 

§56,с.251

 

 

Громадянська освіта.

Тема 1. ЛЮДИНА І СВІТ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕЧЕЙ

 

 

 

71

Вступ. Людина та середовище її існування. Природне та суспільне середовище існування людини. Потреби людини як рушійна сила її діяльності.

 

 

72

Я-людина.  Індивід. Індивідуальність.

 

 

73

Особистий розвиток: мобільність, адаптивність, креативність.

 

 

74

Суспільне виробництво і задоволення потреб людей.

Матеріальне і нематеріальне виробництво. Людина і природа у процесі виробництва.

 

 

75

Економіка домогосподарства. Домашнє господарство. Бюджет господарств.

 

 

76

Історичний розвиток форм господарювання.

Привласнювальне і відтворювальне господарювання. Натуральне і товарне господарство.

 

 

77

Історичні етапи розвитку економічних систем.

Поняття «економічна система».. Доіндустріальне (аграрне), індустріальне, постіндустріальне суспільство та їх матеріальна культура.

 

 

78

  Сучасні економічні системи

Ринкова, адміністративна (планова, командна),

змішана економіки.

 

 

79

Торгівля, гроші і банки у світі матеріальних речей.

Торгівля і торгівельні шляхи. Етапи розвитку грошей протягом історії. Фінансова грамотність у житті сучасної людини.

 

 

80

Ресурси суспільного виробництва протягом історії.

Матеріали і технології. Проблема вичерпності ресурсів.

 

 

81

Технології суспільного виробництва протягом історії.

Знаряддя праці. Робоча сила. Роль науково-технічних винаходів. Екологічні аспекти господарської діяльності людини.

 

 

82

Рівень життя людей та глобальні цілі сталого розвитку.

Проблема соціально-економічної нерівності. Економічні та соціальні права людини. Обов’язки громадян у сфері економіки та екології. Глобальні цілі сталого розвитку (відповідно до визначених ООН у 2015 р.)

 

 

83

Глобальні проблеми людства.

 

 

84

Тематичний контроль

Тема 2. ЛЮДИНА І СВІТ УЯВЛЕНЬ ТА ІДЕЙ

85

Світогляд як форма самосвідомості людини.

Складові світогляду. Розвиток уявлень про світ протягом історії людства. Багатоманіття світоглядів: міфологічний,

релігійний, науковий; мистецький і філософський світогляди; побутовий світогляд.

 

 

86

Духовні потреби людини. Цінності.

Цінності як основа цивілізації, еволюція системи цінностей цивілізацій. Духовні цінності. Соціальні цінності. Моральні цінності як життєві орієнтири.

 

 

87

Релігія, віра, церква в житті суспільства і людини.

Види віровчень. Роль релігії, віри в історії та сьогоденні.

 

 

88

Право на свободу віросповідання.

Сутність свободи віросповідання. Дискримінація за релігійною ознакою в

історії людства. Віротерпимість. Атеїзм. Релігійна різноманітність сучасної України. Поліконфесійність.

 

 

89

Матеріальна й духовна культура людства.

Співвідношення науки, мистецтва, філософії та релігії в духовній культурі людства.

 

 

90

Національна культура.

 Культурна багатоманітність світу. Соціокультурні практики різних спільнот. Культурно- національні особливостей людей, які живуть в Україні

 

 

91

Самоідентифікація людини.

Сенс життя. Ідеал в житті людини. Самопізнання. Самореалізація. Самооцінка. Планування майбутнього. Саморозвиток.

 

 

92

Соціалізація  людини .Роль Сімї.

 

 

90

Соціалізація серед однолітків. Молодіжні субкультури. Мої вподобання.

 

 

91

Тематичний контроль

Тема 3. Світ інформації та мас-медіа

93

Роль інформації та медіа в сучасному світі. Комунікація. Інформація

 

 

94

Різновиди медіа та їх розвиток. Вплив мас-медіа на формування громадської думки

 

 

95

Свобода. Етика і відповідальність

 

 

96

Маніпуляції в медіапросторі. Фейкова інформація

 

 

97

Пропаганда. «Мова ворожнечі».

 

 

98

Інтернет. Цифрова ідентичність. Коментарі.

 

 

99

Соціальні мережі. Права людини в Інтернеті.

 

 

100

Тематичний контроль

Тема 4. Україна, Європа, світ

101

Міграція. Європейська політика сусідства.

 

 

102

Міжнародні відносини та міжнародне право. Євросоюз.

 

 

103

Європейський вибір України.

 

 

104

Україна – член європейського та світового співтовариства.

 

 

105

Тематичний контроль

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 вересня
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку