Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 7 класу
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
||||||
7-а |
7-б |
7-в |
||||||
І семестр |
||||||||
Тема 1. Служби Інтернету (9 год) |
||||||||
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. |
|
|
|
||||
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. |
|
|
|
||||
|
Використання адресної книги та списків розсилки. |
|
|
|
||||
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. |
|
|
|
||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли». |
|
|
|
||||
|
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. |
|
|
|
||||
|
Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. «Офісні веб-програми для створення спільних документів». |
|
|
|
||||
|
Онлайнові перекладачі. Інтернет речей. |
|
|
|
||||
|
Підсумковий урок з теми: «Служби Інтернету». |
|
|
|
||||
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
||||
Тема 2. Опрацювання табличних даних (13 год) |
||||||||
|
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. |
|
|
|
||||
|
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. |
|
|
|
||||
|
Введення та редагування даних основних типів. |
|
|
|
||||
|
Форматування даних основних типів. |
|
|
|
||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора». |
|
|
|
||||
|
Адресація. Формули. |
|
|
|
||||
|
Використання вбудованих функцій. Редагування та форматування електронних таблиць. |
|
|
|
||||
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр |
|
|
|
||||
|
Тематичне оцінювання
|
|
|
|
||||
|
ІІ семестр |
|
|
|
||||
|
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. |
|
|
|
||||
|
Автозаповнення та автозавершення. |
|
|
|
||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. «Виконання обчислень за даними електронної таблиці». |
|
|
|
||||
|
Моделі. Типи моделей. Етапи побудови моделей. |
|
|
|
||||
|
Реалізація математичних моделей. Практична робота 5. «Побудова математичних моделей». |
|
|
|
||||
|
Підсумковий урок з теми «Опрацювання табличних даних». |
|
|
|
||||
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
||||
Тема 3. Алгоритми та програми (11 год) |
||||||||
|
Величини. Змінні. Вказівка присвоювання. |
|
|
|
||||
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. |
|
|
|
||||
|
Створення алгоритмів і програм з використанням лінійної алгоритмічної структури. |
|
|
|
||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. «Створення алгоритмів і програм з використанням лінійної алгоритмічної структури» |
|
|
|
||||
|
Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження. |
|
|
|
||||
|
Створення алгоритмів і програм з використанням повторення. |
|
|
|
||||
|
Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження та повторення. |
|
|
|
||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. «Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження та повторення». |
|
|
|
||||
|
Опис моделей у середовищі програмування. |
|
|
|
||||
|
Практична робота 8. «Опис моделей у середовищі програмування». |
|
|
|
||||
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
||||
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
||||
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|
||||