№ |
Дата
|
Теми |
Примітки |
Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (38 год) |
|||
1 |
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
|
2 |
|
Тотожні вирази. Тотожності. |
|
3 |
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
4 |
|
Степінь з натуральним показником |
|
5 |
|
Степінь з натуральним показником |
|
6 |
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
7 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
8 |
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
9 |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
10 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1 |
|
11 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
12 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
13 |
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена |
|
14 |
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
15 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
16 |
|
Множення одночлена на многочлен |
|
17 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
18 |
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
19 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
20 |
|
Множення многочлена на многочлен |
|
21 |
|
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 2 |
|
23 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
24 |
|
Контрольна робота № 2 |
|
25 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
26 |
|
Квадрат суми та квадрат різниці |
|
27 |
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці |
|
28 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
29 |
|
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
30 |
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
31 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
32 |
|
Сума і різниця кубів |
|
33 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
34 |
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
35 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 3 |
|
36 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
37 |
|
Контрольна робота № 3 |
|
38 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Тема 2. ФУНКЦІЇ (10 год) |
|||
39 |
|
Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ |
|
40 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
41 |
|
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
|
42 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
43 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
44 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
45 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 4 |
|
46 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
47 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
48 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Тема 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (17 год) |
|||
49 |
|
Загальні відомості про рівняння. |
|
50 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
51 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
52 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі. |
|
53 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
54 |
|
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
55 |
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
56 |
|
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем |
|
57 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
58 |
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
59 |
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
60 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
61 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
|
62 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 5 |
|
63 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
64 |
|
Контрольна робота № 5 |
|
65 |
|
Корекція знань, умінь і навичок |
|
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (5 год) |
|||
66 |
|
Тотожні перетворення виразів. |
|
67 |
|
Лінійна функція. Побудова графіка лінійної функції |
|
68 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами (графічним, додавання, підстановки) |
|
69 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|