Календарно-тематичне планування
7 клас
за модельною навчальною програмою «Інформатика. 7-9 клас»
для закладів загальної середньої освіти
(автори Пасічник О.В., Козак Л. З., Ворожбит А. В)
(наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2023 No 1090)
(2 год на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Дома |
||||
1 семестр |
|||||||
Персональний цифровий простір 6 год |
|||||||
1-2 |
|
|
Цифрове середовище та інформаційні технології для професійної діяльності та вирішення проблемних життєвих ситуацій. Цифрові пристрої для побудови локальної (домашньої, персональної) мережі. Драйвери для підключення пристроїв до мережі. |
С.4-13 |
|||
3-4 |
|
|
Розширення браузера для захищеної та продуктивної роботи та відпочинку онлайн. Технологія VPN. Безпека та конфіденційність облікового запису. Синхронізація даних між пристроями. |
С.14-28 |
|||
4-6 |
|
|
Інформаційне наповнення персонального цифрового простору. Інформаційні потреби. Інформаційні джерела. Достовірна та недостовірна інформація. Пошук даних в мережі Інтернет. Цифрові інструменти перевірки факту редагування фото, зображень, аудіо, відео тощо. Інформаційне сміття та способи його зменшення |
С.29-33 |
|||
|
|
|
Підсумкова робота ГР1 |
|
|||
Цифрове середовище для навчання та співпраці 10 год |
|||||||
7-8 |
|
|
Огляд операційних систем для різних пристроїв. Види програмного забезпечення (десктопні, застосунки, онлайнові версії). Встановлення програмного забезпечення. |
С.41-46
|
|||
9-10 |
|
|
Браузер. Порівняння браузерів. Налаштування. Розширення браузера. Облікові записи браузера |
С.48-54 |
|||
11-12 |
|
|
Хмарні сервіси. Моделі надання хмарних сервісів (IaaS, PaaS, SaaS). Рівні доступу до мережевих документів. Інтеграція сервісів. Резервна копія файлів. Синхронізація. Обмін файлами
|
С.57-64 |
|||
13-14 |
|
|
Види прикладних програм: текстові та графічні редактори, електронні таблиці тощо. Власний віртуальний образ. Цифрова взаємодія, вплив на інших осіб. Налаштування облікового запису. Авторизація. Верифікація |
С.67-75 |
|||
15-16 |
|
|
Менеджери та відеоконференція. Правила етикету. Соціальні мережі. Ігрові платформи. Кібербулінг
|
С.77-86 |
|||
|
|
|
Підсумкова робота ГР2 |
|
|||
Візуальний контент 6 год |
|||||||
17-18 |
|
|
Кодування графічних даних. Типи файлів з графічними даними. Програмні засоби створення візуального контенту. Генерування зображень в мережі. Етичність і відповідальність при використанні генерованого контенту. |
С. 87-94 |
|||
19-20 |
|
|
Види інформаційних продуктів. Ліцензії на використання інформаційних продуктів. Поняття про статичну і динамічну графіку. Поняття доповненої реальності, інструменти її створення та використання. |
С.97-101 |
|||
21-22 |
|
|
Сайт-портфоліо. |
С.103-107 |
|||
|
|
|
Підсумкова робота ГР3 |
|
|||
Тексти та публікації 10 год |
|||||||
23-24 |
|
|
Текстові документи. Різновиди публікацій. Друковані та електронні публікації. Лінійний та нелінійний текст. Формування, форматування, збереження текстових документів та публікацій у різних форматах. |
С.109-118 |
|||
25-26 |
|
|
Форматування текстових документів за допомогою стилів. Автоматизоване формування змісту документа
|
С.120-130 |
|||
27-28 |
|
|
Колонтитули та нумерація сторінок. Злиття текстових документів. Шаблони документів (резюме, портфоліо, буклет, афіша тощо). |
С.133-136 |
|||
29-30 |
|
|
Публікації для соціальних мереж. Роль тексту для формування цифрового образу. |
С.138-142 |
|||
31 |
|
|
Засоби для перекладу текстів. Підсумкова робота |
С.144-146 |
|||
|
|
|
Підсумкова робота ГР4 |
|
|||
2 семестр |
|||||||
Графічне програмування 30 год |
|||||||
32 |
|
|
Засоби для перекладу текстів. |
С.144-146 |
|||
33-34 |
|
|
Середовище програмування: функції та можливості |
С.147--160 |
|||
35-36 |
|
|
Основні команди мови програмування. Робота зі змінними |
С.162-169 |
|||
37-38 |
|
|
Лінійний алгоритм. Черепашача графіка |
С.179-189 |
|||
39-40 |
|
|
Алгоритм створення зображень за допомогою графічного модуля Tutrle |
С.183-189 |
|||
41-42 |
|
|
Реалізація алгоритмів з розгалуженням. Умовний оператор if |
С.191-199 |
|||
43-44 |
|
|
Реалізація алгоритмів з повторенням. Оператор циклу while |
С.201-210 |
|||
45-46 |
|
|
Реалізація алгоритмів з повторенням. Оператор циклу for |
С.212-217 |
|||
47-48 |
|
|
Вкладені умови. Множинне розгалуження
|
С.219-224 |
|||
49-50 |
|
|
Тестування та налагодження програм. Синтаксичні та логічні помилки. Покрокове виконання програми |
С.226-232 |
|||
51-52 |
|
|
Динамічна графіка (анімації)
|
С.232-234 |
|||
53-54 |
|
|
Динамічна графіка (анімації) |
С.244 |
|||
55-56 |
|
|
Проект 1 |
С.248 |
|||
57-58 |
|
|
Проект 1 |
С.248 |
|||
59-60 |
|
|
Проект 2 |
С.254 |
|||
61-62 |
|
|
Проект 2
|
С. 254 |
|||
|
|
|
Підсумкова робота |
|
|||
Медіа-дизайн 8 год |
|||||||
63-64 |
|
|
Поняття мультимедіа та його складові. Сфери застосування. Апаратна та програмна складова мультимедіа Кодування аудіо та відео даних, формати аудіо-відео файлів. Медіаконтейнери. Кодеки. |
С.262-268 |
|||
65-66 |
|
|
Поняття про відеохостинг. Основні можливості: пошук відео, збереження. Авторське право, види ліцензій на мультимедійний контент. Рівні доступу до опублікованого відео. ППЗ мультимедіа: програвачі, редактори, програми аудіо та відео захоплення Підсумкова робота |
С.270-273 |
|||
67-68 |
|
|
Власний цифровий відеобраз (культура комунікації, культура відеоконтенту, інфосимуляція, дипфейк) |
С.274-278 |
|||
69-70 |
|
|
Публікація відео в інтернеті, види відеоподкастів. Моушн дизайн. Зворотний зв'язок та цільова аудиторія.
|
С.281-284 |
|||
|
|
|
Підсумкова робота |
|
|||