Календарно-тематичне планування 7 клас за модельною навчальною програмою «Інформатика. 7-9 клас» для закладів загальної середньої освіти

Про матеріал
В основу навчального курсу «Інформатика» для 7 класу покладено розвивально-компетентнісний підхід, що передбачає формування предметних і ключових компетентностей, а також розвиток обчислювального мислення. Програма ґрунтується на реалізації провідних освітніх підходів до цифрового громадянства, інфомедійної грамотності та STEM-освіти.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

7 клас

за модельною навчальною програмою «Інформатика. 7-9 клас»

        для закладів загальної середньої освіти

 (автори Пасічник О.В., Козак Л. З., Ворожбит А. В)

 (наказ Міністерства освіти і науки України від 06.09.2023 No 1090)

(2  год на тиждень)

Дата

Тема уроку

Дома

1 семестр

Персональний цифровий простір 6 год

1-2

 

 

Цифрове середовище та інформаційні технології для професійної діяльності та вирішення проблемних життєвих ситуацій. Цифрові пристрої для побудови локальної (домашньої, персональної) мережі. Драйвери для підключення пристроїв до мережі.

С.4-13

3-4

 

 

Розширення браузера для захищеної та продуктивної роботи та відпочинку онлайн. Технологія VPN. Безпека та конфіденційність облікового запису. Синхронізація даних між пристроями.

С.14-28

4-6

 

 

Інформаційне наповнення персонального цифрового простору. Інформаційні потреби. Інформаційні джерела. Достовірна та недостовірна інформація. Пошук даних в мережі Інтернет. Цифрові інструменти перевірки факту редагування фото, зображень, аудіо, відео тощо. Інформаційне сміття та способи його зменшення

С.29-33

 

 

 

Підсумкова робота  ГР1

 

Цифрове середовище для навчання та співпраці 10 год

7-8

 

 

Огляд операційних систем для різних пристроїв. Види програмного забезпечення (десктопні, застосунки, онлайнові версії). Встановлення програмного забезпечення.

С.41-46

 

9-10

 

 

Браузер. Порівняння браузерів. Налаштування. Розширення браузера. Облікові записи браузера

С.48-54

11-12

 

 

Хмарні сервіси. Моделі надання хмарних сервісів (IaaS, PaaS, SaaS). Рівні доступу до мережевих документів. Інтеграція сервісів. Резервна копія файлів. Синхронізація. Обмін файлами

 

С.57-64

13-14

 

 

Види прикладних програм: текстові та графічні редактори, електронні таблиці тощо. Власний віртуальний образ. Цифрова взаємодія, вплив на інших осіб. Налаштування облікового запису. Авторизація. Верифікація

С.67-75

15-16

 

 

Менеджери та відеоконференція. Правила етикету. Соціальні мережі. Ігрові платформи. Кібербулінг

 

С.77-86

 

 

 

Підсумкова робота ГР2

 

Візуальний контент 6 год

17-18

 

 

Кодування графічних даних. Типи файлів з графічними даними. Програмні засоби створення візуального контенту. Генерування зображень в мережі. Етичність і відповідальність при використанні генерованого контенту.

С. 87-94

19-20

 

 

Види інформаційних продуктів. Ліцензії на використання інформаційних продуктів.  Поняття про статичну і динамічну графіку. Поняття доповненої реальності, інструменти її створення та використання.

С.97-101

21-22

 

 

Сайт-портфоліо.

С.103-107

 

 

 

Підсумкова робота ГР3

 

Тексти та публікації 10 год

23-24

 

 

Текстові документи. Різновиди публікацій. Друковані та електронні публікації. Лінійний та нелінійний текст. Формування, форматування, збереження текстових документів та публікацій у різних форматах.

С.109-118

25-26

 

 

Форматування текстових документів за допомогою стилів. Автоматизоване формування змісту документа

 

С.120-130

27-28

 

 

Колонтитули та нумерація сторінок. Злиття текстових документів. Шаблони документів (резюме, портфоліо, буклет, афіша тощо).

С.133-136

29-30

 

 

Публікації для соціальних мереж. Роль тексту для формування цифрового образу.

С.138-142

31

 

 

Засоби для перекладу текстів.

Підсумкова робота

С.144-146

 

 

 

Підсумкова робота ГР4

 

2 семестр

Графічне програмування 30 год

32

 

 

Засоби для перекладу текстів.

С.144-146

33-34

 

 

Середовище програмування: функції та можливості

С.147--160

35-36

 

 

Основні команди мови програмування. Робота зі змінними

С.162-169

37-38

 

 

Лінійний алгоритм. Черепашача графіка

С.179-189

39-40

 

 

Алгоритм створення зображень за допомогою графічного модуля Tutrle

С.183-189

41-42

 

 

Реалізація алгоритмів з розгалуженням. Умовний оператор if

С.191-199

43-44

 

 

Реалізація алгоритмів з повторенням. Оператор циклу while

С.201-210

45-46

 

 

Реалізація алгоритмів з повторенням. Оператор циклу for

С.212-217

47-48

 

 

Вкладені умови. Множинне розгалуження

 

С.219-224

49-50

 

 

Тестування та налагодження програм. Синтаксичні та логічні помилки. Покрокове виконання програми

С.226-232

51-52

 

 

Динамічна графіка (анімації)

 

С.232-234

53-54

 

 

Динамічна графіка (анімації)

С.244

55-56

 

 

Проект 1

С.248

57-58

 

 

Проект 1

С.248

59-60

 

 

Проект 2

С.254

61-62

 

 

Проект 2

 

С. 254

 

 

 

Підсумкова робота

 

Медіа-дизайн 8 год

63-64

 

 

Поняття мультимедіа та його складові. Сфери застосування. Апаратна та програмна складова мультимедіа Кодування аудіо та відео даних, формати аудіо-відео файлів. Медіаконтейнери. Кодеки.

С.262-268

65-66

 

 

Поняття про відеохостинг. Основні можливості: пошук відео, збереження. Авторське право, види ліцензій на мультимедійний контент. Рівні доступу до опублікованого відео. ППЗ мультимедіа: програвачі, редактори, програми аудіо та відео захоплення

Підсумкова робота

С.270-273

67-68

 

 

Власний цифровий відеобраз (культура комунікації, культура відеоконтенту, інфосимуляція, дипфейк)

С.274-278

69-70

 

 

Публікація відео в інтернеті, види відеоподкастів. Моушн дизайн. Зворотний зв'язок та цільова аудиторія.

 

С.281-284

 

 

 

Підсумкова робота

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 7 клас, Планування
Додано
17 жовтня
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку