1 семестр
№ з\п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||||||||||||||||||||
Тема1 Особиста інформація. Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
|||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Люди навколо нас. Повторення.
|
Although, injustice,digital. the sense of humour |
|
Dialogue |
Ex. 5. p. 8 |
Ex. 2. p.6 Ex. 3. p. 7. |
|
Ex. 6. p. 8-9 |
||||||||||||||||||||
2 |
|
Яка ти людина? Лексика теми. |
Ex. 8. p. 10. Ex. 9 a. p. 10. |
|
|
|
Do ex. 11, p. 11, 12. |
|
Ex. 10. p. 11 |
||||||||||||||||||||
3 |
|
Урок граматики. Герундій. |
|
Verb forma Gerund Ex. 2. p. 13. |
|
Ex. 5. p. 14. |
Ex. 3. p. 14. Ex. 4, p. 11 |
Making up sentences |
Ex. 4. p. 14 |
||||||||||||||||||||
4 |
|
Мої контактні та особисті дані.Розвиток навичок аудіювання. |
Divorce, female, male, single |
|
Ex. l.p. 15. Ех.З.р. 16. |
Ex. 4, p. 17 |
Ex. 1. p. 15 |
Making up sentences |
Ex. 2. p. 16. |
||||||||||||||||||||
5 |
|
Характер мого друга. Розвиток навичок говоріння. |
|
Verb forms Gerund |
|
Ex. a. p. 18. Ex. 7, p. 19 |
Ex. 1, p. 19 |
|
Ex. 6, p. 19. |
||||||||||||||||||||
6 |
|
Написання електронної адреси.Розвиток навичок письма. |
|
|
|
Ex. 2. p. 20. Ex. 4. p. 21 |
|
|
Ex. 3. p. 20. |
||||||||||||||||||||
7 |
|
Мій найкращий друг. Розвиток навичок говоріння. |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Verb forms Gerund |
Еx. 5b, p. 22. |
Ex. 6, p. 23 |
Еx. 5a. p. 22. |
|
Ex. 7, p. 23 |
||||||||||||||||||||
8 |
|
Автобіографія.Читання тексту. |
|
|
|
Ex. 1, p. 25 |
Ex. 1, p. 24 |
|
p.25 |
||||||||||||||||||||
9 |
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 26 |
||||||||||||||||||||
10 |
|
Підсумковий урок по темі «Особиста інформація» |
ТО№1 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Тема 2. Життя підлітків. Змістова лінія: Громадянська відповідальність. |
|||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Ми такі різні. Лексика теми. |
Hangout, outfit, sott ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
|
|
Ex. 1. p. 27. Ex. 3. p. 29. Ex. 1 b. p. 30 |
Ex. 2. p. 28. |
Ex. -1 a, p. 30 |
Ex. 5b. p. 31 |
||||||||||||||||||||
12 |
|
Урок розвитку граматичних навичок. Герундій активний і пасивний стан. |
|
Gerund in Passive Active. |
|
Ex. 5. p. 34. Ex. 8. p. 35 |
Ex. 1. p. 32. Ex. 2. p.33. |
Ex. l.p. 32. Ex. 3. p. 34. Ex. 4. p. 34 |
Ex. 7. p. 34 |
||||||||||||||||||||
13 |
|
Здорові звички. Розвмиток навичок аудіювання. |
Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, ac cessorks |
|
Ex. 2 b. p. 36. Ex.5.p.38 |
|
Ex. 3. p. 38. Reading the text "Teens" |
Ex. 2 a, p. 36. Ex. 2 c. p. 37 |
Ex. 3-4. p. 38 (письмово) |
||||||||||||||||||||
14 |
|
Мода підлітків.Активізація граматичного матеріалу Герундій. |
|
Gerund in Passive /Active. To bra r-ing |
Ex. 2 a. p. 39 |
Ex. 1. p. 39. Ex. 2 b, p. 40.. Ex. 3. p. 41. |
Ex. 5. p. 41 |
Ex. 2 c. p. 40 |
Ex. 2d. p. 41 (підготувати презентацію про себе) |
||||||||||||||||||||
15 |
|
Молодіжний клуб. Написання запрошення до клубу. |
|
Gerund in Passive /Active. |
|
|
|
Ex. 1. p. 12. |
Ex. 2. p. 42 |
||||||||||||||||||||
16 |
|
Молодіжні субкультури. Читання тексту. |
Computer geek, fascinated, enjoys, faction conscious, hip hoppers |
Gerund in Passive /Active. |
|
Ex. 2 b, p. 44. |
Ex. 2a, p. 43. Ex. 3. p. 45. Ex. 6. p. 47 |
Ex. 1, p. 43. |
Ex. 4-5. p. 46. |
||||||||||||||||||||
17 |
|
Все про мене. Діалогічне мовлення. |
Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to |
|
Text "E-mails" |
Ex. 10. p. 52. Ex. 12. p. 53 |
Ex. 9a. p. 50. |
Ex. 9 b. p. 51. |
|
||||||||||||||||||||
18 |
|
Мої уподобання. Розвиток навичок говоріння. |
judge, desperate, shallow, spiritual |
|
|
|
Ex. 11. p. 52 |
|
Ex. 13. p. 53 |
||||||||||||||||||||
19 |
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
Ex3 p57 |
Ex1 p.54 |
|
Ex 2 p57 |
||||||||||||||||||||
20 |
|
Повторення і систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
21 |
|
Підсумковий урок по темі «»Життя підлітків. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Тема 3. Телебачення. Змістова лінія: Підприємливість та фінансова грамотність.
|
|
|
|
|
|
Ex.1,2-pp.42-43 |
Ex.3,4-p.43 |
Ex.1,2-p.34 |
|||||||||||||||||||||
22 |
|
Телебаченняю Введення лексики теми. |
Excitement/ network, to connect, to download, to surf, password, blogger |
|
Ex.2.Р.62 |
Ex. 2. p. 63. Ex. 5. p. 66. Ex. 6. p. 66. |
Ex. 1 b. p. 62. Ex. 2. p. 63. |
Ex. 3. p. 64 Completing Datable. |
Вивчити слова. |
||||||||||||||||||||
23 |
|
Стереотипи телебачення.Діалогічне мовлення. |
Criteria/dignity/reliability/judje/desperate |
|
|
Ex. 9. p. 69 |
Ex. 5. p. 66. Ex.6.p.66 |
Ex. 4, p. 65 |
Ex. 7. p. 68 |
||||||||||||||||||||
24 |
|
Спосіб найшвидшого поширення новин та інформації.Розвиток навичок аудіювання. |
Addict/expert/finding/view/contrary/conduct |
|
Ex. 1, p. 69. Ex. 2 a. p. 70 |
Ex. 2 b. p. 71. Ex. 3. p. 71. Ex. 4 b, p. 72. |
Ex. 4 a, p. 72 |
|
Ex. 5. p. 72-73 |
||||||||||||||||||||
25 |
|
Урок граматики. Relative clauses.Означальні реченя. |
|
Relative pronouns: who/what/which/ when |
|
Ex. 4, p. 76. |
Reading the letter |
Ex. 1. p. 73 Ex. 2 a. b. p. 74.
|
Ex. 6, p. 76-77; Ex. 3, p. 75 |
||||||||||||||||||||
26 |
|
Твій друг онлайн.Діалогічне мовлення. |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to |
|
Ex. 2 a, p. 78. |
Ex 2 b., p. 78. Ex. 2 c. p. 79 |
|
|
Ех.З.р.79 |
||||||||||||||||||||
27 |
|
Телевізійна програма.Складання програми. |
|
|
|
|
. Ex. 4, p. 80. Ex. 5. p. 81 |
|
Ex. 6. p. 81 |
||||||||||||||||||||
28 |
|
Роль засобів масової інформації у житті людини.Розвиток навичок письма. |
|
|
|
Ex. 7. p. 82 |
|
Ex 2p82 |
Ex.1 p82 |
||||||||||||||||||||
29 |
|
Телевізійна мозаїка. Повторення граматики. |
Announcer confidence vision worldwide |
Relative pronouns: |
|
Ex2 p108 |
|
|
Ex 3 p112 |
||||||||||||||||||||
30 |
|
Систематизація та узагальнення знань та навичок. |
|
|
|
|
Ex 6p 100 |
|
Ex7 p101 |
||||||||||||||||||||
31 |
|
Підсумковий урок по темі« Телебачення»
|
ТО№3
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Тема 4. Вибір професії. Змістова лінія: Підприємливість та фінансова грамотність..
|
|||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Світ професій.Лексика теми. |
Aptitude career affect certain
|
|
|
Ex. 1 p83
|
Ex. 6. p. 89 |
|
Ex. 2, p. 85 |
||||||||||||||||||||
33 |
|
Незвичайні професії. |
|
|
|
Ex. 6. p. 87 |
Ex. 4. p. 86
|
Ex. 5 a. p. 87 |
|
||||||||||||||||||||
34 |
|
Поговоримо про роботу Аудіювання тексту.
|
|
|
Ex. 2. p. 88. Ex. 3. p. 88. Ex. 4. p.88. |
Ex. 1. p. 87 |
|
|
Ex 5p 89 |
||||||||||||||||||||
35 |
|
Урок граматики. Relative pronouns |
|
Relative pronouns: who/what/which/when/where/ that. |
Ex. 1 a, p. 90. Ex. 4. p. 91 |
Ex. 3. p. 91. Ex. 5, p. 92. Ex. 7, p. 92. |
|
Writing a poem. Ex. 1 b, p. 90. Ex. 2. p. 91. |
Ex. 6, p. 92 |
||||||||||||||||||||
36 |
|
Різні професії.Лексика |
Dentist /editor/vet/model/carpenter/journalist. |
|
Ex1 p93 |
Ex4 p94 |
|
Ex2 p94 |
|
||||||||||||||||||||
37 |
|
Складання інтерв’ю про професії.Розвиток навичок письма. |
Babysitting campaign volunteer |
|
|
|
Ex 6 p96 |
Ex 5 p 95 |
Ex. 5. p. 95 |
||||||||||||||||||||
38 |
|
Світ професій.Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
Ex. 10. p. 103 |
||||||||||||||||||||
39 |
|
Читаня тексту про Хелен Хант. |
|
|
|
Ex. 13a, p. 105. |
Ex. 12 a. p. 104. |
Ex. 12 b. p. 105 |
Ex. 11. p. 104..
|
||||||||||||||||||||
40 |
|
Систематизація та узагальнення мовленнєвих знань та навичок. |
|
|
|
Ex. 15. p. 107 |
|
Ex. 13 b. p. 107 |
Ex. 14. p. 107 (письмово відповісти на запитання) |
||||||||||||||||||||
41 |
|
Підсумковий урок з теми « Вибір професії»
|
ТО№4 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|||||||||
42 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
Повторити слова. |
43 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Повторити слова. |
44 |
|
Контроль читання |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
|
Підготувати усні повідомлення. |
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
Повторити граматичні правила. |
46 |
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Завдання вчителя |
Скласти 10 речень. |
47 |
|
Підведення підсумків за семестр |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Завдання вчителя |
Повторити слова. |