21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Календарно-тематичне планування Англійська мова 1 клас (ІІ семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 1 класу НУШ на ІІ семестр. Тижневе навантаження 2 години. Складено до підручника О.Д. Карпюк "English with Smiling Sam".
Перегляд файлу

 

1 клас

ІІ семестр

 

№ уроку

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Елементи письма/ Говоріння

Тема 5. Мої іграшки! (8 годин)

(Unit 5 “My toys!”)

 

33

(1)

 

Мої улюблені іграшки. Повторення вивчених літер та ЛО.

SB p.56-57 (6-19)

TF p.115

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Hello, Hi, Bye

імена героїв: Smiley

A doll, a ball, a train, a bell, a plane

What’s your name?

My name’s/I’m…

Nice to meet you!

Пісня Hello!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Представити себе.

‘’Hot potatogame

34

(2)

 

Новорічні свята.

SB p.58 (20-45)

TF p.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості привітання та знайомства

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Christmas Tree

What is this?

It is a …

It is … (pink)

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Ball game

Діалогічне мовлення

 

35

(3)

 

Ялинкові прикраси.

SB p.59 (46-55)

TF p.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

An ant, an apple, a ball, a bird, a book, a bag

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок

Робота в парах, діалогічне мовлення;

 

36

(4)

 

Улюблені іграшки.

SB p.60

TF p.115

Називати речі зображенні на малюнках.

Співпрацювати в парі

A kite, a bike, a teddy, a bunny

Her, his

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах

 

37

(5)

 

Вивчаємо англійські букви.

SB p.61

TF p.115

Розмова з однолітками

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

A cat, a car, a cow, a dog, a doll, a duck

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Повторювати за прослуханим

 

38

(6)

 

Скоро свято!

SB p.62

TF p.115

Повторення структур

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

A present, Santa

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

‘’Hot potatogame

39

(7)

 

Час оповідань.

Storytime

SB p.63-64

Test. TFp.113

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості знайомства. Рольова гра

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.

Storytime

Рольова гра

40

(8)

 

Наші улюблені іграшки!Revision

SB p.65-67

Описувати малюнки

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції.

Обирати відповідь

Зіграй роль

Тема 6. День народження! (9 годин)

(Unit 6. “Happy birthday!”)

 

41

(9)

 

З днем народження.

Вивчення літери Pp.

SB p.68-69

TF p.116

Назвати предмети зображенні на малюнку

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Happy birthday: a balloon, a birthday present, a star, a candle, a cake

It is a … .

Читання простих слів з літерою Pp.

Прослуховувати і вказувати.

Написання літери Pp.

Послухай і повтори назви шкільних предметів

42

(10)

 

Скільки тобі років? SB p.70

TF p.116

Назвати кількість предметів зображених на малюнках.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s this?

What are these?

 

Прослуховувати та реагувати на прослухане.

Послухай і повтори.

Ставити питання та відповідати на них.

Guessing game.

43

(3)

 

Мій день народження. Вивчення літери Qq.

SB p.71

TF p.116

Повторення вивчених ЛО.

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

An elephant, eight, a fox, five, fish, father, a goose, a girl, green, a horse, a hen

It isn’t my … .

 

Пісня “What’s this”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повідомляти про належність предметів

44

(4)

 

Вітання з днем народження! Вивчення літери Rr.

SB p.73

TF p.116

Розуміти та виконувати вказівки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Please

Thank you

welcome

How old are you?

 I am …

Читання простих слів з літерою Qq.

Демонструвати розуміння висловлювань.

Написання літери Qq.

Повторювати за прослуханим

Даватиінструкції іншим учням

45

(5)

 

Святкуємо разом!

Вивчення літери Ss.

SB p.74

TF p.116

Розвиток навичок аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Правила ввічливості

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

I’m sorry.

It’s OK,

What`s this?

Hello, come in.

Thank you.

Читання простих слів з літерою Rr.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб

Написання літери Rr.

Guessing game.

Повторювати речення

46

(6)

 

Вітаємо з Днем народження!

SB p.75-76

TF p.116

Називати предмети у множині

Правила ввічливості Робота в групах і парах

An iguana, a jaguar, a kangaroo, a kite, a lion

I can see …

 

Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Полічи і скажи

47

(7)

 

Свято дня народження.

SB p.75-76

TF p.117

Розуміти та виконувати вказівки

Ввічливість. Робота в групах

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Ss.

Розуміти короткі і прості вказівки.

Написання літери Ss.

Описувати предмети. Розіграй історію

48

(8)

 

Час цікавих історій. Вивчення літери Tt.

SP p.77

Story time

TF p.117

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань.

Storytime

Take, give, sitdown,

stend up

Sit (at your desk).Open your (bag).Close your (book).Passme (apen). Takeapen.

Givemeapencil.

Читання простих слів з літерою Tt.

Слухай та показуй.

Послухай та заспівай.

Storytime

Написання літери Tt.

Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане.

49

(9)

 

З днем народження!

SP p.78-79

Revision

TF p.117

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню.

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Грати в гру

Тема 7. «Моя їжа» (11 годин)

(Unit 7 “My food)

 

50.

(1)

 

Всі на пікнік!

SB p.80-81

TF p.115

Називати продукти зображенні на картинках

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Росказувати про свою родину

Juice, a pizza, a hot dog,, a pudding.

I have a pizza.

I have a … .

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Намалювати улюблену їжу.

51.

(2)

 

Що у тебе на сніданок?

Вивчення літери Uu.

SB p.82

TF p.117

Називати продукти зображенні на картинках

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

He, She, friend

Vic has got … and … .

Читання простих слів з буквою Uu

Покажи і назви імя свого друга

Написання літери Uu.

Намалюй фрукти

Рольова гра, міні діалог.

52.

(3)

 

Смачне і корисне.

Повторення вивчених ЛО.

SBp.83

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

A monkey, a mouse, a mother, nine

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай і повтори. .Покажи і назви

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

53.

(4)

 

Давайте підемо у кафе!

SBp.84

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Співпрацювати в парі

Anoctopus, orange, apig, aparrot, apen, aplane.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай і повтори. .Покажи і назви

Повторювати за прослуханим

54.

(5)

 

Їжа смачна.

Вивчення літери Ww.

 

Повідомляти про улюблену їжу твоїх батьків

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Ww.

Слухай та показуй.

Написання літери Ww.

Повторювати за прослуханим

55.

(6)

 

Смачні напої.

SBp.85-86

TFp.117

Описувати малюнки.

Співпрацювати в парі

Menu: milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate

I have got …

Послухай і повтори. Слухай і показуй.

Покажи та скажи.

56.

(7)

 

Моя улюблена страва.

SBp.87

TFp.117-118

Називати предмети зображенні на малюнках.

Культура спілкування.

Робота в групах.

A queen, a rabbit, red

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та повтори.

Добери та скажи.

Інсценувати історію, поговоріть утрьох

57.

(8)

 

Їжа в школі.

SBp.88

TFp.117

Називати предмети зображенні на малюнках

Культура спілкування.

Робота в групах

A snake, Santa, seven, a turtle, a table, a train, ten

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати прості слова

Слухай та показуй

Інсценувати знайомство.

58.

(9)

 

Харчуванняю

Вивчення літери Xx.

 

Розповідати про свою родину та друзів

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквою Xx

 Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Написання букви Xx.

Ставити питання та відповідати на них

Заспівай пісню

59.

(10)

 

Час цікавих історій. Storytime

SB p.89 TF p.118

Слухай та показуй

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та повтори.

Добери та скажи.

Інсценувати історію

60.

(11)

 

Що б мені такого поїсти?

Revision

SB p.90-91;TF p.118

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та знайди. Пограй у гру.

Описувати свої малюнки

Тема 8 «Я можу гратися» (10 годин)

(Unit 8I can play)

61.

(1)

 

Я можу стрибати.

Вивчення літери Yy.

SB p.92-93

TF p.118

Знайомство з новою лексикою.

Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою.

Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree

I can … .

Читання простих слів з буквою Yy

Послухай та покажи.

Заспівай пісню про тварин

Написання букви Yy

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

62.

(2)

 

А що ти можеш робити? Вивчення літери Zz.

SB p.94

TF p.118

Повторення структур, представлених  у розділі

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерою Zz.

 Вказувати відповідний малюнок.Заспівай пісню про кольори

Написання літери Zz.

Розповідати про свого улюбленця.

63.

(3)

 

Я можу гратися.

SB p.95

TF p.118

Розмова з однолітками

Культура спілкування.

Робота в групах

 

Have/has got

An umbrella, an uncle, a violet, a wolf, a wig, an ox, a box

I have got…

He/She has got…

Слухай та показуй. Заспівай

Рольва гра «Інтервю»

64.

(4)

 

Бігай та стрибай!

SB p.97

TF p.118

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Have/hasgot

Anumbrella, anuncle, aviolet, a wolf, a wig, an ox,

a box

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Зіграй роль

65.

(5)

 

Повторюємо англійські букви.

SB p.98

TF p.118-119

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

An yak, yellow, a zebra, a zoo

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

66.

(6)

 

Ми йдемо у зоопарк!

SB p.100-101

TF p.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань

Послухай та відміть правильну відповідь

67.

(7)

 

Ми йдемо у зоопарк!

SB p.102-103

TF p.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).

68.

(8)

 

Час цікавих історій.

Storytime

SB p.102-103

TF p.119

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).

69.

(9)

 

Я можу це зробити!

Revision

SB p.104-405

TF p.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетр  Aa, Bb, Cc, Tt за зразком

описувати свої малюнки

70.

(10)

 

Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Светлана Ипполитова
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Svetlana
    Дякую за чудово виконану роботу.Матеріал подано логічно і послідовно. Гарний формат подачі матеріалу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
13 серпня 2020
Переглядів
7212
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку