Календарно-тематичне планування Англійська мова 1 клас Smart Junior зі змістовими лініями І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 1 клас Smart Junior 1 зі змістовими лініями
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 1. Знайомство (8 год.)

1

 

Знайомство. Привітання і прощання.

Вимова нових слів

Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення ТP

Робота в групах: гра

Співати пісню

Hello, Goodbye, Hi, Bye

 

I’m + name

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

2

 

Приємно познайомитись!

Розрізняти імена героїв книги

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення РP

Імена героїв:  Betty, Ron

ImWhats your name? My names

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

3

 

Привітання і представлення. Числівники.

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Вимова нових слів

Вимова римівки

Слухати  та вказувати правильну відповідь

 

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

 

4

 

Представлення себе. Повторення.

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Монологічне мовлення

Вказувати відповідний малюнок

Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

Рахунок від 1 до 5

Закріплення лексики

 

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

 

 

5

 

Час історій. Історія про Піпа і Скіпа.

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення TP

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

6

 

Мій улюблений герой мультфільма.

Вказувати відповідний малюнок

Обводити відповідний малюнок

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

7

 

Знайомство з прапором Великої Британії

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення ТP

Обводити відповідний малюнок

 

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

8

 

Знайомство. Повторення.

Підсумковий урок з теми «Знайомство». Тематичне оцінювання.

 

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення ТP

Обводити відповідний малюнок

Діалогічне мовлення ТP (гра)

Рахунок від 1 до 5

Закріплення лексики

 

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

ТЕМА 2. Школа ( 8 год.)

9

 

Школа. Кольори. Введення нових ЛО теми.

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

 

 

red, blue, yellow, green

What colour is it?

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

10

 

Мої шкільні речі. Розвиток діалогічного мовлення.

Називати шкільне приладдя

 Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (гра)

 

 

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a …

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

11

 

Шкільне приладдя. Закріплення нових ЛО теми.

Називати шкільне приладдя

 Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Вибирати правильну відповідь.

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

12

 

Шкільне меблі. Розвиток навичок говоріння. 

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

desk, computer, rubber, apple

What’s that? It’s a/an …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

13

 

На уроці. Розвиток діалогічного мовлення.

Повторювати слова

Вказувати відповідний ма-люнок

Діалогічне мовлення РP

Запитувати та давати відповідь на питання.

Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

pencil, book, ruler, pen, desk, computer, rubber, apple

Закріплення лексики

Is it a …?

Yes, it is. / No, it isn’t.

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

14

 

Час історій. Історія про Пета і Сема. Розвиток навичок аудіювання.

Вказувати відповідний малюнок

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

15

 

Школа і шкільне приладдя.

Вказувати відповідний малюнок

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

16

 

Моя школа. Підсумковий урок з теми «Школа». Тематичне оцінювання.

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати,  відмічати правильну відповідь

 

pencil, book, ruler, pen, desk, computer, rubber, apple

 

Конструкції

Where is / are… in your room?

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 3. Я, моя родина і друзі. Природа. (16 год.)

17

 

Моя сім’я. Введення нових ЛО теми.

Називати членів сімї.

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення ТP (гра)

 

family, father, mother, brother, sister

This is my …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

18

 

Члени родини. Розвиток навичок аудіювання.

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (гра)

 

grandfather, grandmother, pony

Who’s that? It’s my …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

19

 

Мій домашній улюбленець.

Називати домашніх тварин

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Монологічне мовлення

 

cat, dog, bird, fish

This is my ..

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

20

 

Моя родина. Розвиток навичок говоріння.

Запитувати і відповідати на запитання про членів сімї

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення РP (гра)

 

Father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother

Is that your …?

Yes, it is./ No, it isn’t.

 

 

Ѵ

 

 

 

 

21

 

Час історій. Великі перегони.

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Вказувати відповідний малюнок

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

22

 

Мій сімейний альбом.

Розвиток навичок говоріння.

Ознайомлення із культурою своєї та  інших країн

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Повторювати речення за зразком

З’єднувати малюнки, називати їх

Намалювати родину тварин та розказати про них

 

Повторення лексики

father, mother, baby

Закріплення вивчених структур

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

23

 

Моє сімейне фото. Повторення вивченого.

Повторення структур, представлених у розділі

Вказувати відповідний малюнок

Нумерувати, відмічати правильну відповідь

Повторення лексики

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish

Закріплення вивчених структур

This is my

Who’s that? It’s my …

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

24

 

Веселі цифри. Скільки тобі років?

Розпізнавати числівники від 6 до 10

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення ТP (гра)

Групова робота

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re

 

 

Ѵ

 

 

 

 

25

 

Мій настрій. Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (імітувати настрій, стан)

hungry, thirsty, happy, sad

Are you …?

Yes, I am. / No, I’m not.

 

 

Ѵ

 

 

 

 Ѵ

 

 

26

 

Зовнішність. Розвиток монологічного мовлення.

Говорити про зовнішність

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення)

big, small, short, tall

He’s / She’s / It’s…

 

 

Ѵ

 

 

 

 

27

 

Мій настрій і зовнішність. Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

Зовнішність

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89)

Діалогічне мовлення РP (гра)

boy, girl, short, tall

Is he / she …?

Yes, he is. / No, he isn’t.

 

 

Ѵ

 

 

 

 

28

 

Мої улюблена лялька. Розвиток навичок говоріння.

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

Закріплення лексики

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

29

 

Мої веселі друзі. Розвиток навичок аудіювання.

Вказувати відповідний малюнок

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

30

 

Тварини і цифри. Розвиток навичок письма.

Розрізняти національні костюми різних народів

Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини

Називати вік

 З’єднувати малюнки з відповідними цифрами.

Numbers: 1-10; beetle, bird, spider, cat, crab, starfish

Закріплення вивчених структур

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

 

31

 

Домашні тварини. Опис.

Відповідати «Так» чи «Ні».

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

 

 

 

Числівники від 6 до 10

hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin

boy, girl, short, tall

 

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he / she is.

 No, he / she isn’t.

 

 

Ѵ

 

 

 

 

32

 

Мої рідні.. Підсумковий урок з теми «Я, моя родина і друзі. Природа». Тематичне оцінювання.

Повторення структур, представлених у розділі

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
21 липня 2019
Переглядів
3690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку