Календарно-тематичне планування Англійська мова 1 клас Smart Junior зі змістовими лініями IІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 1 клас Smart Junior зі змістовими лініями IІ семестр
Перегляд файлу

ІІ СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 4. Дозвілля (18 год.)

33

 

Ігри та іграшки. Розвиток навичок аудіювання.

Розуміти та виконувати прості вказівки

stand up, sit down, clap your hands

Наказовий спосіб дієслів

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

34

 

Мої іграшки. Введення та активізація ЛО теми.

Називати іграшки

bike, kite, plane, hat

I have got a …

Letter “Hh”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

35

 

Іграшки, якими ми бавимось. Розвиток комунікативних навичок.

Говорити про приналежність

ball, train, robot

I haven’t got a …

 

 

Ѵ

 

 

V

 

 

 

36

 

Давай гратись! Вдосконалення комунікативних навичок.

Ставити і відповідати на запитання про приналежність

Повторити bike, kite, plane, ball, train, robot, ink

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Letter “Ii”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

37

 

Моя улюблена іграшка. Розвиток креативного мислення.

Говорити про зовнішність та настрій

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

 

 

 

38

 

Іграшковий робот. Час історій.

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

jam

Повторення лексики

Повторення конструкцій

Letter “Jj”

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

39

 

Олімпійські ігри. Розвиток навичок аудіювання.

Ознайомитись із культурою інших країн

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

drum, doll

Назви видів спорту

Additional: tennis, swimming, running, basketball

Закріплення вивчених структур

 Whats that? Its a/an

Is it a…?

 

 

 

 

V

 

 

40

 

Нумо гратись! Вдосконалення навичок аудіювання.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

kite

Повторення лексики

Повторення конструкцій

Letter “Kk”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

41

 

Іграшки. Розвиток комунікативних навичок.

Повторення структур, представлених у розділі

 

stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot

Наказовий спосіб дієслів

I have got a …

I haven’t got a …

Have you got a …?

Yes, I have. / No, I haven’t.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

42

 

Зовнішність. Введення і активізація ЛО.

Розпізнавати і називати частини обличчя

ears, eyes, mouth, nose, lollipop

Наказовий спосіб дієслів

Letter “Ll”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

43

 

Частини тіла. Введення і активізація ЛО.

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

head, arms, legs, hands

He/She/It has got …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

44

 

Частини тіла. Закріплення ЛО. Розвиток навичок аудіювання.

Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність

Говорити про приналежність

feet, fingers, toes, teeth, mum

He/She/It hasn’t got …

Letter “Mm”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

45

 

Що ми можемо робити? Розвиток комунікативних навичок.

Виконувати прості вказівки

Run, jump, fly, ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth

He/She/It has got …

He/She/It hasn’t got …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

46

 

Не суди людину за зовнішністю. Час історій. Розвиток навичок аудіювання.

Розуміти усну, відповідно реагувати

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

 

nose

Закріплення лексики

Повторення лексики

 

Закріплення конструкцій

Повторення конструкцій

Letter Nn

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

 

47

 

Які тварини живуть у різних країнах? Розвиток креативного мислення.

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Повторення лексики

This is a

It lives in

Закріплення вивчених структур

 

 

V

 

 

V

 

 

48

 

Моє обличчя. Розвиток навичок аудіювання.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

orange, hair

Повторення лексики

Повторення конструкцій

Letter “Oo”

 

 

V

 

 

 

 

49

 

Частини тіла. Вдосконалення навичок аудіювання.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

pen

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Letter “Pp”

 

 

 

 

 

 

50

 

Моє тіло. Підсумковий урок з теми «Дозвілля».

Повторення структур, представлених у розділі

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА 5. Харчування. Свята (20 год.)

51

 

Фрукти. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розпізнавати і називати фрукти

bananas, grapes, strawberries, oranges, queen

I like

Letter “Qq”

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

52

 

Улюблена їжа. Розвиток навичок говоріння. 

Розпізнавати і називати їжу

Виражати уподобання

carrots, rice, eggs, beans

I like …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

V

 

 

53

 

Моя улюблена їжа. Розвиток діалогічного мовлення.

Говорити про уподобання у їжі

pizza, burger, ice cream, pasta, red

I  don’t like …

Letter “Rr”

 

 

Ѵ

 

 

 

V

 

 

 

54

 

В магазині.  Розвиток діалогічного мовлення.

Запитувати ввічливо та дякувати

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

55

 

Меню. Розвиток навичок говоріння та аудіювання.

 

Розуміти усну мову.

sad

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Letter “Ss”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

56

 

Прислухайся до старших. Час історій.

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

57

 

Національні страви.

Розвиток навичок говоріння та аудіювання.

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

 

soup, meat pie, tall

 

 

 

Закріплення вивчених структур

Letter Tt

 

 

 

 

V

 

 

 

 

V

 

 

58

 

Продукти та їх походження. Вдосконалення навичок аудіювання.

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree

Закріплення вивчених структур

 

 

 

V

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

59

 

Продукти харчування.

Повторення.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

umbrella

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Letter “Uu”

 

 

 

 

 

 

 

60

 

Що на ланч?  Повторення вивченого

Повторення структур, представлених у розділі

 

bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans,

pizza, burger, ice cream, pasta

I  like / I  don’t like …

 

 

 

 

 

 

 

61

 

Мій дім. Введення і активізація нових ЛО.

Називати кімнати у будинку

bedroom, kitchen, bathroom, living room, van

Where’s the …? In the …

Letter “Vv”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

62

 

 

У кімнаті. Закріплення ЛО.

Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів

on, under, bed, wardrobe

Where’s the (ball)? It’s on/under the …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

63

 

Моя кімната. Час історій.

Розпізнавати і називати предмети одягу

in, table, shoes, shirt, whale

Where is / are the …?

It’s/They’re on  / in / under the …

Letter “Ww”

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

64

 

Одяг на день народження. Розвиток навичок говоріння.

Описувати зовнішній вигляд

bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe,

in, table, shoes, shirt

His/Her … is / are …

 

 

 

V

 

 

 

 

65

 

Моя спальня. Вдосконалення навичок говоріння.

Розуміти усну і відповідно реагувати

fox

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Letter “Xx”

 

 

V

 

 

 

 

 

66

 

Підтримуй чистоту в кімнаті перед святами. Час історій.

Розуміти усну і відповідно реагувати

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

What a mess!

 

 

 

 

 

 

67

 

Країни та видатні місця. Розвиток навичок говоріння.

 

Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних звязків.

Опис житлових приміщень в різних країнах

Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK, yo-yo

 

Закріплення вивчених структур

Letter Yy

 

 

V

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

68

 

Різні домівки. Розвиток навичок аудіювання.

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

igloo, hut, houseboat, zoo

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Letter “Zz”

 

 

Ѵ

 

 

 

 

69

 

Кімната моєї мрії. Повторення вивченого

Повторення структур, представлених у розділі

 

Предмети одягу. Будинок та умеблювання

Where’s the …? In the … It’s on/under the …

His/Her … is/are …

 

 

 

 

 

 

 

70

 

Святкування у моїй домівці. Підсумковий урок з теми «Харчування. Свята».

Повторення структур, представлених у першому рівні підручника

 

Повторення лексики

 

Повторення вивчених граматичних конструкцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

1

 

docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
21 липня 2019
Переглядів
4116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку