ІІ СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА 4. Дозвілля (18 год.) |
|||||||||||||
33 |
|
Ігри та іграшки. Розвиток навичок аудіювання. |
Розуміти та виконувати прості вказівки |
stand up, sit down, clap your hands |
Наказовий спосіб дієслів |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
34 |
|
Мої іграшки. Введення та активізація ЛО теми. |
Називати іграшки |
bike, kite, plane, hat |
I have got a … Letter “Hh” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
35 |
|
Іграшки, якими ми бавимось. Розвиток комунікативних навичок. |
Говорити про приналежність |
ball, train, robot |
I haven’t got a … |
|
Ѵ |
|
V |
|
|
||
36 |
|
Давай гратись! Вдосконалення комунікативних навичок. |
Ставити і відповідати на запитання про приналежність |
Повторити bike, kite, plane, ball, train, robot, ink |
Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. Letter “Ii” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
37 |
|
Моя улюблена іграшка. Розвиток креативного мислення. |
Говорити про зовнішність та настрій |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
||
38 |
|
Іграшковий робот. Час історій. |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
jam Повторення лексики |
Повторення конструкцій Letter “Jj” |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
||
39 |
|
Олімпійські ігри. Розвиток навичок аудіювання. |
Ознайомитись із культурою інших країн Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
drum, doll Назви видів спорту Additional: tennis, swimming, running, basketball |
Закріплення вивчених структур What’s that? It’s a/an … Is it a…? |
|
|
|
V |
|
|
||
40 |
|
Нумо гратись! Вдосконалення навичок аудіювання. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
kite Повторення лексики |
Повторення конструкцій Letter “Kk” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
41 |
|
Іграшки. Розвиток комунікативних навичок. |
Повторення структур, представлених у розділі
|
stand up, sit down, clap your hands, bike, kite, plane, ball, train, robot |
Наказовий спосіб дієслів I have got a … I haven’t got a … Have you got a …? Yes, I have. / No, I haven’t. |
|
|
|
|
|
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
42 |
|
Зовнішність. Введення і активізація ЛО. |
Розпізнавати і називати частини обличчя |
ears, eyes, mouth, nose, lollipop |
Наказовий спосіб дієслів Letter “Ll” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
43 |
|
Частини тіла. Введення і активізація ЛО. |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність |
head, arms, legs, hands |
He/She/It has got … |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
44 |
|
Частини тіла. Закріплення ЛО. Розвиток навичок аудіювання. |
Розпізнавати і називати частини тіла та описувати зовнішність Говорити про приналежність |
feet, fingers, toes, teeth, mum |
He/She/It hasn’t got … Letter “Mm” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
45 |
|
Що ми можемо робити? Розвиток комунікативних навичок. |
Виконувати прості вказівки |
Run, jump, fly, ears, eyes, mouth, nose, head, arms, legs, hands, feet, fingers, toes, teeth |
He/She/It has got … He/She/It hasn’t got … |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
46 |
|
Не суди людину за зовнішністю. Час історій. Розвиток навичок аудіювання. |
Розуміти усну, відповідно реагувати Розуміти усну мову, відповідно реагувати
|
nose Закріплення лексики Повторення лексики
|
Закріплення конструкцій Повторення конструкцій Letter “Nn” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
47 |
|
Які тварини живуть у різних країнах? Розвиток креативного мислення. |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Повторення лексики |
This is a… It lives in… Закріплення вивчених структур |
|
V |
|
V |
|
|
||
48 |
|
Моє обличчя. Розвиток навичок аудіювання. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
orange, hair Повторення лексики |
Повторення конструкцій Letter “Oo” |
|
V |
|
|
|
|
||
49 |
|
Частини тіла. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
pen Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій Letter “Pp” |
|
|
|
|
|
|
||
50 |
|
Моє тіло. Підсумковий урок з теми «Дозвілля». |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Повторення лексики |
Повторення конструкцій
|
|
|
|
|
|
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА 5. Харчування. Свята (20 год.) |
|||||||||||||
51 |
|
Фрукти. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Розпізнавати і називати фрукти |
bananas, grapes, strawberries, oranges, queen |
I like … Letter “Qq” |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
||
52 |
|
Улюблена їжа. Розвиток навичок говоріння. |
Розпізнавати і називати їжу Виражати уподобання |
carrots, rice, eggs, beans |
I like … |
|
Ѵ |
|
V |
|
|
||
53 |
|
Моя улюблена їжа. Розвиток діалогічного мовлення. |
Говорити про уподобання у їжі |
pizza, burger, ice cream, pasta, red |
I don’t like … Letter “Rr” |
|
Ѵ |
|
V |
|
|
||
54 |
|
В магазині. Розвиток діалогічного мовлення. |
Запитувати ввічливо та дякувати |
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
||
55 |
|
Меню. Розвиток навичок говоріння та аудіювання.
|
Розуміти усну мову. |
sad Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій Letter “Ss” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
56 |
|
Прислухайся до старших. Час історій.
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
57 |
|
Національні страви. Розвиток навичок говоріння та аудіювання. |
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків
|
soup, meat pie, tall |
Закріплення вивчених структур Letter “Tt” |
|
V |
|
V |
|
|
||
58 |
|
Продукти та їх походження. Вдосконалення навичок аудіювання.
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Additional: milk, yoghurt, meat, oranges, apples, cheese, cow, tree |
Закріплення вивчених структур
|
|
V |
|
|
|
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
59 |
|
Продукти харчування. Повторення. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
umbrella Повторення лексики
|
Повторення конструкцій Letter “Uu” |
|
|
|
|
|
|
||
60 |
|
Що на ланч? Повторення вивченого |
Повторення структур, представлених у розділі
|
bananas, grapes, strawberries, oranges, carrots, rice, eggs, beans, pizza, burger, ice cream, pasta |
I like / I don’t like … |
|
|
|
|
|
|
||
61 |
|
Мій дім. Введення і активізація нових ЛО. |
Називати кімнати у будинку |
bedroom, kitchen, bathroom, living room, van |
Where’s the …? In the … Letter “Vv” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
62
|
|
У кімнаті. Закріплення ЛО. |
Запитувати і відповідати на запитання про місцезнаходження предметів |
on, under, bed, wardrobe |
Where’s the (ball)? It’s on/under the … |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
63 |
|
Моя кімната. Час історій. |
Розпізнавати і називати предмети одягу |
in, table, shoes, shirt, whale |
Where is / are the …? It’s/They’re on / in / under the … Letter “Ww” |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
|
||
64 |
|
Одяг на день народження. Розвиток навичок говоріння. |
Описувати зовнішній вигляд |
bedroom, kitchen, bathroom, living room, on, under, bad, wardrobe, in, table, shoes, shirt |
His/Her … is / are …
|
|
V |
|
|
|
|
||
65 |
|
Моя спальня. Вдосконалення навичок говоріння. |
Розуміти усну і відповідно реагувати |
fox Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій Letter “Xx” |
|
V
|
|
|
|
|
||
66 |
|
Підтримуй чистоту в кімнаті перед святами. Час історій. |
Розуміти усну і відповідно реагувати |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій What a mess! |
|
|
|
|
|
|
||
67 |
|
Країни та видатні місця. Розвиток навичок говоріння.
|
Опис прапорів та культурних пам’яток США, Франції та Великобританії Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків. Опис житлових приміщень в різних країнах |
Additional: Statue of Liberty, Big Ben, Eiffel Tower, the USA, France, the UK, yo-yo
|
Закріплення вивчених структур Letter “Yy” |
|
V |
|
|
|
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
68 |
|
Різні домівки. Розвиток навичок аудіювання. |
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
igloo, hut, houseboat, zoo Повторення лексики
|
Повторення конструкцій Letter “Zz” |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
69 |
|
Кімната моєї мрії. Повторення вивченого |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Предмети одягу. Будинок та умеблювання |
Where’s the …? In the … It’s on/under the … His/Her … is/are … |
|
|
|
|
|
|
||
70 |
|
Святкування у моїй домівці. Підсумковий урок з теми «Харчування. Свята». |
Повторення структур, представлених у першому рівні підручника
|
Повторення лексики
|
Повторення вивчених граматичних конструкцій
|
|
|
|
|
|
|
||
Змістові лінії:
1