IІ СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Природа і навколишнє середовище (11год.) |
|||||||||||||
33 |
|
Погода. Введення ЛО теми. Безособові речення. |
Описувати погоду |
wet, foggy, muddy, frosty, leaf, leaves |
Безособові речення. |
V |
|
|
|
WB ex.1-3 – p.34 |
|
||
34 |
|
Погода в різних куточках світу. Автоматизація ЛО і МЗ. |
Описувати погоду в різні пори року, використовуючи минулий час |
ЛО теми |
To Be in Past Simple Tense |
V |
|
|
|
WB ex.1,3 – p.35 |
|
||
35 |
|
Зима! Простий минулий час. |
Розповідати про види відпочинку взимку, використовуючи минулий час |
ski, skate, play snowballs, make a snowman, sledge, snowflakes |
Past Simple |
V |
|
V |
|
WB ex.1,2-p.36 |
|
||
36 |
|
Природа і погода. Вищий ступінь порівняння прикметників. |
Порівнювати погоду в різних країнах, використовуючи вищий ступінь порівняння прикметників |
said, wrote |
Comparative degree of simple adjectives |
V |
|
|
|
WB ex.1,2 -p.37 |
|
||
37 |
|
Дивовижна природа. Найвищий ступінь порівняння прикметників. |
Описувати погоду в різних куточках світу, використовуючи найвищий ступінь порівняння прикметників |
poles, the Earth, ocean, desert, tropical forest, dry, plant |
Superlative degree of simple adjectives |
V |
|
V |
|
WB ex.1,2 -p.38 |
|
||
38 |
|
Частини світу. Розвиток комунікативних навичок. |
Розуміти прочитаний текст, вести діалог по темі |
top (Arctic), bottom (Antarctic), North, South, ice, polar bear, seal, penguin, camel, land, destroy |
|
V |
|
|
|
WB ex.1,2 -p.39 |
|
||
39 |
|
На фермі. Свійські тварини. Множина іменників. |
Утворювати множину іменників |
farmhouse, goose-geese, sheep, mouse-mice, garden, roof, comfortable, easy, difficult, dangerous |
Множина іменників. Винятки |
V |
|
|
|
WB ex.2, 3-p.40
|
|
||
40 |
|
Природа у селі. Вдосконалення навичок читання. |
Описувати тварин і природу у селі |
field, drive a car, fat, thin |
Comparative degree of complex adjectives. |
V |
|
V |
|
WB ex.2 -p.41 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
41 |
|
Дика природа. Вдосконалення навичок читання. |
Описати свою улюблену тваринку |
tongue, chameleon, great white shark, owl, insect, lizard, chimpanzee, strange, intelligent |
Superlative degree of complex adjectives |
V |
|
|
|
WB ex.2, 3-p.42 |
|
||
42 |
|
Дикі тварини. Спеціальні запитання. Питальні слова. |
Описувати погоду і улюблену пору року, порівнювати тварин |
ЛО теми |
Special Questions. Question Words. |
V |
|
|
|
WB ex.2-p.43 |
|
||
43 |
|
Світ навколо нас. Підсумковий урок з теми «Природа і навколишнє середовище». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
Повторення й огляд |
|
V |
|
|
|
ex. 7, p. 127 |
|
||
ТЕМА. Помешкання (5 год.) |
|||||||||||||
44 |
|
Наш дім. Введення лексичних одиниць теми. |
Описувати меблі в помешканні, використовую конструкцію «There is/are…» |
cooker, toilet, wardrobe, in the middle of, in the corner, between |
Prepositions of place. |
V |
|
|
|
WB ex.1,2-p.44 |
|
||
45 |
|
Дім, милий дім. Автоматизація лексичних одиниць та мовленнєвих зразків. |
Розповідати про своє помешкання |
mirror, cupboard, upstairs, downstairs, traditional |
|
V |
|
|
|
WB ex.1,2-p.45 |
|
||
46 |
|
Види помешкань. Розвиток діалогічного мовлення. |
Називати види помешкань; Ставити запитання для уточнення інформації; Повідомляти свою адресу |
street, block of flats, building, house, the address |
|
V |
|
|
|
WB ex.2,3-p.46 |
|
||
47 |
|
Умеблювання. Розвиток комунікативних навичок. |
Розповідати про свою домівку |
Furniture |
|
V
|
|
|
|
Доповнити текст поданими словами. |
|
||
48 |
|
Помешкання. Підсумковий урок з теми «Помешкання». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
Повторення |
Повторення |
V |
|
|
|
Доповнити речення прийменни-ками місця |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Я, моя сім’я і друзі (7 год.) |
|||||||||||||
49 |
|
Життя у місті. Введення лексичних одиниць теми. |
Розповідати про Лондон, називаючи визначні місця |
bridge, museum, underground, cit, town, double-decker, the Thames, the Tower Bridge |
|
V |
|
V |
|
WB ex.1,2-p.47 |
|
||
50 |
|
Громадські споруди. Вдосконалення комунікативних навичок. |
Вести діалог про будівлі в місті, використовую конструкцію «There is/are…» |
supermarket, market, cinema, theatre, circus, gallery |
There is … / There are … |
|
|
V |
|
WB ex.2-p.48 |
|
||
51 |
|
Громадські споруди. Вживання прийменників місця. |
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
between, behind, opposite, restaurant, bank, post office |
Prepositions of place |
|
|
V
|
|
WB ex.1,2-p.49 |
|
||
52 |
|
Моя вулиця. Розвиток навичок читання. |
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
bakery, library, bus stop, police station, lollipop |
|
|
|
V |
|
WB ex.1,2-p.50 |
|
||
53 |
|
Шукаємо дорогу в місті. Розвиток комунікативних навичок. |
Надавати інформацію щодо розміщення будівлі, вести діалог, орієнтуватися на карті |
go down the street, turn left, turn right, cross the street, pass the shop |
Imperatives |
|
|
V
|
|
WB ex.1-p.51 |
|
||
54 |
|
Екскурсія у великому місті. Розвиток діалогічного мовлення. |
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
ЛО теми |
Present Continuous |
|
|
V |
|
WB ex.1, 2 - p.52 |
|
||
55 |
|
Місце проживання. Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я і друзі». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
ЛО теми. Повторення |
|
|
|
V |
|
WB ex.1-p.53 |
|
||
ТЕМА: Подорож (15 год). |
|||||||||||||
56 |
|
Види транспорту. Введення ЛО та МЗ теми
|
Розповідати про різні види транспорту, описувати способи подорожування |
by plane/ train/ taxi/ car/ boat, on foot, to travel, to stay, trip |
Degrees of comparison of adjectives
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-p.54
|
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
57 |
|
Вирушаємо у подорож. Активізація ЛО та МЗ. |
Надавати інформацію про подорожування залізницею, вести діалог по темі |
arrive, leave, platform, information desk, on time, late |
Objective Pronouns: me, him, her, us, them, it, you |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
WB ex.1-3-p.55 |
|
||
58 |
|
Подорожування. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про планування своєї подорожі
|
ticket, passenger, suitcase |
Revision of Tenses |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
WB ex.1-p.56 |
|
||
59 |
|
Улюблений спосіб подорожування. Розвиток навичок граматики. |
Описувати види та цілі подорожей |
ЛО теми |
Prepositions ‘on’, ‘for’, ‘by’. |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
WB ex.2-p.56 |
|
||
60 |
|
Біля квиткової каси. Розвиток комунікативних навичок. |
Вести бесіду, ставити запитання для уточнення інформації |
luggage, ticket office, timetable board, bus station, airport, sea port |
Revision of Tenses |
Ѵ |
|
Ѵ |
Ѵ |
WB ex.1,2-p.57 |
|
||
61 |
|
Міський транспорт. Введення лексичних одиниць теми. |
Працювати в парі, надавати інформацію |
tram, underground, trolley-bus
|
Revision of Tenses |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
WB ex.2-p.58 |
|
||
62 |
|
В аеропорту. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про аеропорт, ставити питання для уточнення інформації |
journey, voyage, to board, beforehand, airhostess |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Доповнити речення поданими словами |
|
||
63 |
|
Екскурсія по Лондону. Контрольна робота: аудіювання |
Називати визначні місця в Лондоні, розуміти прочитане |
tour, tourist, sight, sightseeing, royal |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
WB ex.2,3-p.59 |
|
||
64 |
|
Визначні місця Лондона. Вдосконалення навичок читання. |
Називати визначні місця в Лондоні, надавати рекомендації |
|
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Скласти речення за зразком |
|
||
65 |
|
Ідемо на екскурсію. Контрольна робота: читання |
Називати визначні місця Нью-Йорка, проводити інтерв’ю |
ЛО теми |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
WB ex.2-p.60 |
|
||
66 |
|
Подорож до англомовних країн. Розвиток діалогічного мовлення.
|
Називати визначні місця в Лондоні, надавати рекомендації |
cab, subway, statue, skyscraper |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
WB ex.2-p.61 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
67 |
|
Визначні місця Лондона та Нью-Йорка. Контрольна робота: письмо |
Надавати інформацію про визначні місця Лондона і Нью-Йорка |
places of interest |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
|
WB ex.1, 2-p.62 |
|
||
68 |
|
Ми любимо подорожувати! Розвиток комунікативних навичок. |
Розповідати про улюблений вид подорожування
|
ЛО теми |
Revision: Tenses |
Ѵ |
|
Ѵ |
|
Розповідати про улюблений вид подорожування |
|
||
69 |
|
Куди поїдемо улітку? Контрольна робота: говоріння |
Перевірити знання з теми |
ЛО теми |
Revision: Tenses |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2,3-p.63 |
|
||
70 |
|
Літо – найкращий час для подорожей. Підсумковий урок з теми «Подорож». Тематичне оцінювання. |
Перевірити знання з теми |
ЛО теми |
Revision: Tenses |
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
Змістові лінії:
1