КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з англійської иови для 4-Б класу за підручником «Quick minds 4»
на 2021-2022 навчальний рік
ІІ семестр
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
||||||
Тема 4. Відпочинок і дозвілля. |
|||||||||
41 (1) |
11.01 |
Плани на канікули. Введення лексичного матеріалу, активізація його у мовленні. SB p.36 |
Розповідати про плани |
Планувати відпочинок залежно від погодних умов. |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
to play in the garden; to cook pizza ; to help |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим Називати погодні явища Грати у гру «Меморі» |
42 (2) |
12.01 |
Плануємо відпочинок. Введення граматичного матеріалу. SB p.37 |
Розповідати про свої плани |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки |
Види відпочинку |
I’m going to … |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
43 (3) |
14.01 |
Улюблений відпочинок. Розвиток навичок аудіювання . SB p.38 |
Розповідати про планина майбутнє |
Підприємливість і фінансова грамотність: планування свого часу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I’m going to… |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Прослуховування пісні |
Грати у гру «Сніжний ком» |
44 (4) |
18.01 |
Моє дозвілля. Розвиток навичок діалогічного мовлення. SB p.39 |
Питати про плани на майбутнє |
Підприємливість і фінансова грамотність: планування свого часу
|
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Are you going to …..? Yes, I am \No, I`m not |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Гра Ставити питання та відповідати на них |
45 (5) |
19.01 |
Улюблені дитячі герої. Містичний містер. Розвиток навичок читання. SB p.40-41 |
Пошук вказівки |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати нестандартне мислення для досягнення мети |
Нестандартне мислення
|
Mysterious, steal, painting, crown, jewellery |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Інсценувати історію |
46 (6) |
21.01 |
День спорту Спорт. Розвиток комунікативних навчок. SB p.62 |
Називати Спортивні дії |
Здоров’я і безпека: Розуміти Необхідність спорту у житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
throw the ball, win a race, hit the ball, win a competition, score goals, win a prize |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Говорити про спорт |
47 (7) |
25.01 |
Спортивні ігри. Розвиток навичок діалогічного мовлення. SB p.63 |
Обговорювати власних уподобань та бажань |
Здоров’я і безпека: необхідність розуміти власні бажання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Would you like to play volleyball? Yes, I would. Brilliant! Would you like to win the race? No, I wouldn’t. I’d like to win the match |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання
|
Ставити питання та відповідати на них |
48 (8) |
26.01 |
День спорту. Секретні двері. Розвиток навичок аудіювання. SB p.66-67 |
Пошук рішення |
Ініціативність і підприємливість: пошук нестандарт- них рішень
|
Стежити за презентованою інформацією |
Secret door, ladder, treasure |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
49 (9) |
28.01 |
Магазини і покупки як вид дозвілля. Розвиток навичок усного мовлення. SB p.78 |
Називати дозвілля
|
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
go shopping, do puzzles, go rollerblading, watch a film, go for a walk, go to the swimming pool, play golf |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Повторювати окремі слова |
Говорити про дозвілля
|
50 (10) |
01.02 |
Вибір дозвілля. Розвиток навичок діалогічного мовлення. SB p.79 |
Називати причини |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
do puzzles, go rollerblading, watch a film, go for a walk, go to the swimming pool, go shopping, play golf |
Why…? Because… . |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про причини певного явища чи дії |
51 (11) |
02.02 |
Плани на канікули. Розвиток навичок письма. SB p.84 |
Говорити про плани на канікули |
Ініціативність і підприємливість: планування свого часу. |
Стежити за презентованою інформацією |
Mind map |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати плани на канікули |
52 (12) |
04.02 |
Проектна робота: Відпочинок моєї мрії. Розвиток навичок письма та усного мовлення. SB p.85 |
Робити проект-опитування про однокласників |
Ініціативність і підприємливість: ефективно спілкуватися з оточуючими з метою виконання завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Four children are going to go to the beach. Bruno is going to learn to surf. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Зробити постер і описати, що на ньому зображено |
53 (13) |
08.02 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Відпочинок і дозвілля. |
|||||||
Тема 5. Подорож по Україні та до країн виучуваної мови. |
|||||||||
54 (14) |
09.02 |
Навколо світу. Країни. Введення нового лексичних одиниць. SB p.44 |
Називати країни світу |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Стежити за презентованою інформацією |
Egypt, China, Chile, Mexico, India, Brazil, Argentina, Spain, Australia, Turkey |
That’s right. That’s wrong. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
55 (15) |
11.02 |
Подорож навколо світу. Дії. Введення граматичного матеріалу. SB p.45 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
Дії |
Past Simple Affirmative and Negative sentences Connector but We went to the beach, but we didn’t go swimming. We played basketball, but we didn’t play football. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
56 (16) |
15.02 |
Види транспорту. Розвиток навичок аудіювання. SB p.46 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
57 (17) |
16.02 |
Поїздка на канікулах. Розвиток навичок діалогічного мовлення. SB p.47 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Past Simple Questions Did you go shopping? Yes, I did. Did you see the Statue of Liberty? No, I didn’t. When did you get home? Yesterday. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
58 (18) |
18.02 |
Навколо світу. Музей під відкритим небом. Розвиток навичок читання та аудіювання. SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання та читання
|
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
pyramids, Opera House, football stadium, Great Wall of China |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
59 (19) |
22.02 |
Столиця України та Великобританії. Розвиток навичок читання. SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Стежити за презентованою інформацією |
Kyiv, London |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильний малюнок |
60 (20) |
23.02 |
Визначні місця Києва і Лондона. Розвиток навичок письма. SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Стежити за презентованою інформацією |
the Tower Bridge Saint Sophia’s Cathedral the Golden Gate Big Ben Saint Andrew’s Church |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильний малюнок |
61 (21) |
25.02 |
Столиці країн виучуваної мови. Розвиток навичок усного мовлення. SB p.51 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Співпрацювати в групі |
Canberra, Ankara, Cairo, Madrid, Mexico City, Brasilia |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Виконувати проектну роботу та презентувати її |
62 (22) |
01.03 |
Подорожуємо навколо світу. Розвиток комунікативних навичок. SB p.101 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: уміти оцінювати власну діяльність |
Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і проговорювати її |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Описувати дії людей на малюнку |
Завершувати висловлювання власними думками
|
63 (23) |
02.03 |
Проектна робота: Київ – столиця України. Розвиток навичок письма. |
Проектна робота |
Громадянська відповідальність: проявляти повагу до рідної країни; усвідомлення важливості культурної спадщини країни. |
Виконання проектної роботи |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
|
|
|
64 (24) |
04.03 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Подорож по Україні та до країн виучуваної мови. |
Тема 6. Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови.
65 (25) |
09.03 |
Природні об’єкти. Введення нової лексики. SB p.52 |
Розрізняти різні природні об’єкти. |
Громадянська відповідальність: значення природи в житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Path, sland, river, lake, field, mountain, forest, village |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати природні об’єкти
|
66 (26) |
11.03 |
Світ навколо нас. Введення граматичного матеріалу. SB p.53 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення природи в житті людини
|
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
Path, sland, river, lake, field, mountain, forest, village |
Connectors and, but, because, so I looked into the water, but I didn’t see the fish. We went to a lake and we had a picnic there. I went swimming because the water was warm. We were hungry, so we went to a restaurant. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Говорити про минуле
|
67 (27) |
15.03 |
Природа і погода. Відпочинок на природі. Розвиток навичок аудіювання та усного мовлення. SB p.54 |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Громадянська відповідальність: Значення відпочинку в житті людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Past Simple |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
68 (28) |
16.03 |
Світ навколо нас. Здоров’я. Введення граматичного матеріалу. Неправильні дієслова. SB p.55 |
Надавати інформацію про інших людей та про себе |
Здоров’я і безпека: розуміння впливу власних дій на здоров’я та життєдіяльність |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Хвороби |
Past Simple I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot. |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками |
69 (29) |
18.03 |
Природні явища. Людина в машині. Розвиток навичок читання. SB p.56-57 |
Пошук вказівки |
Громадянська відповідальність: Допомога іншим у складних ситуаціях |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
emergency, ambulance, fire engine, flood |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
70 (30) |
22.03 |
Улюблені природні об’єкти. Розвиток навичок аудіювання та письма. SB p.58 |
Виконувати тестові завдання |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
71 (31) |
23.03 |
Довкілля. Тварини Введення лексичного матеріалу. SB p.70 |
Називати тварин та їх дитинчат
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення тварин і живої природи в житті людини
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Dog, puppy,cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joye, lion, lion cub |
It’s called a panda cub. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Розповідати про тварин та їх дитинчат |
72 (32) |
25.03 |
Тваринний світ. Введення граматичного матеріалу. SB p.71 |
Говорити про тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення тварин і живої природи в житті людини
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Dog, puppy,cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joye, lion, lion cub |
Comparative forms of adjectives |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Порівнювати та описувати тварин |
73 (33) |
05.04 |
Природні явища. Пастка. Розвиток навичок читання. SB p.74-75 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Громадянська відповідальність: вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
74 (34) |
06.04 |
Що було вчора? Розвиток навичок аудіювання та діалогічного мовлення. SB p.76 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: виконувати завдання екземенаційного характеру |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
75 (35) |
08.04 |
Проектна робота: Незвична тварина. Рольова гра. Розвиток комунікативних навичок. SB p.77 |
Розповідати про незвичайну тварину |
Ініціативність і підприємливість: вміння креативно мислити та усно виражати свої ідеї |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Hello, am I talking to the director of the zoo? I’ve got a strange animal. It looks like … It’s got … It can … It’s faster than / bigger than / smaller than … Director What exactly does it look like? What colour is it? Has it got … ? How big |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Обговорювати на рівні діалогу знайдену тварину |
76 (36) |
12.04 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови. |
|||||||
Тема 7. Шкільне життя. |
|||||||||
77 (37) |
13.04 |
Шкільне оголошення. Розвиток навичок читання. SB p.42
|
Виявляти необхідну інформацію. |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Стежити за презентованою інформацією |
trip, school notice, date, meeting point, meeting time, cost, return time |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідне повідомлення |
Реагувати на повідомлення |
78 (38) |
15.04 |
Шкільне оголошення. Розвиток навичок читання. SB p.42
|
Планувати шкільну подорож |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами суспільства |
Стежити за презентованою інформацією |
trip, school notice, date, meeting point, meeting time, cost, return time |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Створювати повідомлення |
Реагувати на повідомлення |
79 (39) |
19.04 |
Плани на канікули разом з однокласниками. Розвиток навичок діалогічного мовлення. SB p.43 |
Планувати спільну подорож |
Підприємливість і фінансова грамотність: Вчитися планувати час та майбутні події |
Використовувати певні мовленнєві зразки |
I would like to go to … I don’t want to go to … OK. What about … ? Yes, that’s a good idea. We could … Do you like … ? Yes, I do. / No, I don’t. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Реагувати на висловлювання інших |
Планувати подорож |
80 (40) |
20.04 |
Спортивна подія. Розвиток навичок аудіювання та усного мовлення. SB p.64 |
Обговорювати власних уподобань та бажань |
Громадянська відповідальність: взаємодія з нішими членами колективу під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим, обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
81 (41) |
22.04 |
Позашкільна діяльність. Розвиток навичок діалогічного мовлення. SB p.65 |
Обговорювати власних уподобань та бажань |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими членами колективу під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess. Would you like to walk home? No, thanks! I’d like to take the bus. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповідати історію за малюнками
|
82 (42) |
26.04 |
День спорту. Спортивні змагання. Розвиток навичок письма. SB p.103 |
Обговорювати Спортивні події |
Громадянська відповідальність: уміти оцінювати власну діяльність |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати спортивні події
|
83 (43) |
27.04 |
Лексико-граматична гра «позашкільна діяльність». Розвиток комунікативних навичок. SB p.81 |
Повторювати граматичний матеіал, вивчений у попередніх розділах |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на питання інших |
84 (44) |
29.04 |
Проектна робота: Шкільна вистава. Розвиток творчих та комунікативних навичок. |
Інсценувати виставу |
Ініціативність і підприємливість: вміння креативно мислити та усно виражати свої ідеї |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Обговорювати виставу |
85 (45) |
03.05 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Шкільне життя. |
|||||||
Тема 8. Людина. |
|||||||||
86 (46) |
04.05 |
Корисні звички. Гігієна людини. Введення лексичних одиниць та активізація їх у мові. |
Обговорювати корисні звички |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості дотримання правил особистої гігієни |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
drink water, do exercise, sleep a lot, wash hands, take a shower, clean teeth |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповідати історію за малюнками
|
87 (47) |
06.05 |
Звички для здорового способу життя. Розвиток навичок читання. SB p.68 |
Обговорювати корисні звички |
Здоров’я і безпека: розуміння поняття корисних звичок |
Виконання тестових завдань |
get ready for the next day, go to bed early, have a healthy breakfast, imagine the next day, stretch your body, drink some water |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідне значення відповідно до тексту
|
Описувати своє самопочуття |
88 (48) |
10.05 |
Звички для здорового способу життя. Розвиток навичок письма. Групова робота. SB p.69 |
Обговорювати ознаки хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти ознаки хвороби і що робити при цьому |
Розуміння конкретної інформації |
Wear the right clothes. Wake up early in the morning. Decide how to get there. Arrive early. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Виконувати проектну роботу |
Виконувати проектну роботу Та презентувати її |
89 (49) |
11.05 |
Діагностувальна робота зі сформованості навичок аудіювання. |
|||||||
90 (50) |
13.05 |
Аналіз виконаних завдань. Робота над виправленням і попередження помилок. У лікарні. Розвиток навичок читання. |
Пошук рішення |
Ініціативність і підприємливість: пошук нестандарт- них рішень
|
Розуміння конкретної інформації |
King Dean’s got gold beans, but Heather’s treasure is feathers. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Інсценувати історію |
91 (51) |
17.05 |
Діагностувальна робота зі сформованості навичок читання. |
|||||||
92 (52) |
18.05 |
Аналіз виконаних завдань. Робота над виправленням і попередження помилок. Здоров’я людини. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
Надавати інформацію про свій стан здоров’я |
Здоров’я і безпека: розуміння впливу власних дій на здоров’я та життєдіяльність |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Хвороби |
Past Simple I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot. |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками |
93 (53) |
20.05 |
Діагностувальна робота зі сформованості навичок письма. |
|||||||
94 (54) |
24.05 |
Аналіз виконаних завдань. Робота над виправленням і попередження помилок. Тіло людини. Розвиток навичок аудіювання. |
Виділяти основну ідею почутого |
Здоров’я і безпека: розуміти важливість бережливого ставлення до свого здоров’я |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Розв’язувати завдання |
95 (55) |
25.05 |
Діагностувальна робота зі сформованості навичок говоріння. |
|||||||
96 (56) |
27.05 |
Аналіз виконаних завдань. Робота над виправленням і попередження помилок. Як твої справи? Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Надавати інформацію про всоє самопочуття |
Громадянська відповідальність: взаємодіяти з іншими членами суспільства
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
How are you? How do you feel?
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
97 (57) |
31.05 |
Проектна робота: Режим дня. Розвиток творчих та комунікативних навичок. |
Розповідати про свій розпорядок дня. |
Громадянська відповідальність: вміти оцінювати власну діяльність |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення Present Simple |
Розуміння отриманої інформації |
Розробити та описати свій розпорядок дня |
98 (58) |
01.06 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Людина. |
|||||||
99 (59) |
03.06 |
Підсумковий урок з вивченого матеріалу за рік. |