Календарно-тематичне планування до підручника Quick Minds 4 клас 2 семестр

Про матеріал
Матеріал створений до підручника Quick Minds 4 клас з очікуваними результатами та усіма змістовними лініями
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ з англійської иови для 4-Б класу за підручником «Quick minds 4»

на 2021-2022 навчальний рік

ІІ семестр

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

Тема 4.  Відпочинок і дозвілля.

41

(1)

11.01

Плани на канікули. Введення лексичного матеріалу, активізація його у мовленні.

SB p.36

Розповідати про плани

Планувати відпочинок залежно від погодних умов.

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

to play in the garden;

to cook pizza ;

to help

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

Називати погодні явища

Грати у гру «Меморі»

42

(2)

12.01

Плануємо відпочинок.

Введення граматичного матеріалу.

SB p.37

Розповідати про

свої плани

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки

Види відпочинку

I’m going to …

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Ставити питання та відповідати на них

43

(3)

14.01

Улюблений відпочинок.

Розвиток

навичок

аудіювання .

SB p.38

Розповідати про планина майбутнє

Підприємливість і фінансова грамотність:

планування свого часу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I’m going to…

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Прослуховування пісні

Грати у гру «Сніжний ком»

44

(4)

18.01

Моє дозвілля. Розвиток

навичок

діалогічного мовлення.

SB p.39

Питати про плани на майбутнє

Підприємливість і фінансова грамотність:

планування свого часу

 

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Are you going to …..? Yes, I am \No, I`m not

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Гра

Ставити питання та відповідати на них

45

(5)

19.01

Улюблені дитячі герої.

Містичний

містер. Розвиток навичок

читання.

SB p.40-41

Пошук вказівки 

Підприємливість і фінансова грамотність:

уміння використовувати нестандартне мислення для  досягнення мети

Нестандартне мислення

 

Mysterious, steal, painting, crown, jewellery

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Інсценувати історію

46

(6)

21.01

День спорту

Спорт. Розвиток комунікативних навчок.

SB p.62

Називати

Спортивні дії

Здоров’я і безпека:

Розуміти

Необхідність

спорту у житті

людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

throw the ball,

win a race,

 hit the ball,

win a competition,

 score goals,

win a prize

Повторення

мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів

Говорити про спорт

47

(7)

25.01

Спортивні ігри. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

SB p.63

Обговорювати

власних

уподобань та

бажань

Здоров’я і безпека:

необхідність

розуміти власні

бажання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення

мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Would you like to play

volleyball?

Yes, I would.

Brilliant!

Would you like

to win

the race? No, I wouldn’t.

I’d like to win the match

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

 

Ставити питання та

відповідати на

них

48

(8)

26.01

День спорту.

Секретні двері. Розвиток

навичок аудіювання.

SB p.66-67

Пошук рішення

Ініціативність і

підприємливість:

пошук нестандарт-

них рішень

 

Стежити за

презентованою

інформацією

Secret door, ladder, treasure

Повторення

мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти

мовлення

основних діючих

осіб,

слідкувати за малюнками

Читати історію

про себе,

слідкувати за малюнками

Інсценувати

історію

49

(9)

28.01

Магазини і покупки як вид дозвілля. Розвиток навичок усного мовлення.

SB p.78

Називати дозвілля

 

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

Уважно стежити за презентованою

інформацією

go shopping, do puzzles, go rollerblading,

watch a film,

 go for a walk,

go to the swimming pool,

 play golf

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Повторювати окремі слова

Говорити про дозвілля

 

 

50

(10)

01.02

Вибір дозвілля. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

SB p.79

Називати

причини

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

у спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

do puzzles, go rollerblading,

watch a film,

 go for a walk,

go to the swimming pool,

 go shopping, play golf

Why…?

Because… .

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про причини

певного явища чи дії

51 (11)

02.02

Плани на

канікули. Розвиток навичок письма.

SB p.84

Говорити про

плани на канікули

Ініціативність і

підприємливість:

планування свого

часу.

Стежити за

презентованою

інформацією

Mind map

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Обговорювати плани на

канікули

52 (12)

04.02

Проектна робота: Відпочинок моєї мрії.

Розвиток навичок письма та усного мовлення.

SB p.85

Робити

проект-опитування

про

однокласників

Ініціативність і

підприємливість:

ефективно

 спілкуватися

з оточуючими

з метою  виконання завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Four children are going to go

to the beach. Bruno is going

 to learn to surf.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Зробити постер

і описати, що на ньому

зображено

53 (13)

08.02

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Відпочинок і дозвілля.

Тема 5. Подорож по Україні та до країн виучуваної мови.

54 (14)

09.02

Навколо світу.

Країни. Введення нового лексичних одиниць.

SB p.44

Називати країни світу

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

Стежити за презентованою інформацією

Egypt, China, Chile, Mexico, India, Brazil, Argentina, Spain, Australia, Turkey

That’s right.

That’s wrong.

Читати та розуміти значення окремих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

55 (15)

11.02

Подорож навколо світу. Дії. Введення граматичного матеріалу.

SB p.45

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

Дії

Past Simple Affirmative and Negative sentences

Connector but

We went to the beach, but we didn’t go swimming. We played basketball, but we didn’t play football.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

56 (16)

15.02

Види транспорту. Розвиток навичок аудіювання.

SB p.46

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

57 (17)

16.02

Поїздка на канікулах. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

SB p.47

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Past Simple Questions

Did you go shopping? Yes, I did. Did you see the Statue of Liberty? No, I didn’t. When did you get home? Yesterday.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

58 (18)

18.02

Навколо світу.

Музей під відкритим небом. Розвиток навичок читання та аудіювання.

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання та читання

 

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

pyramids, Opera House, football stadium, Great Wall of China

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

59 (19)

22.02

Столиця України та Великобританії. Розвиток навичок читання.

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

 Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Стежити за презентованою інформацією

Kyiv, London

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильний малюнок

60 (20)

23.02

Визначні місця Києва і Лондона. Розвиток навичок письма.

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

 Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Стежити за презентованою інформацією

the Tower Bridge Saint Sophia’s Cathedral the Golden Gate Big Ben Saint Andrew’s Church

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильний малюнок

61 (21)

25.02

Столиці країн виучуваної мови. Розвиток навичок усного мовлення.

SB p.51

Повторення структур, представлених  у розділі

 

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Співпрацювати в групі

Canberra, Ankara, Cairo, Madrid, Mexico City, Brasilia

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Виконувати проектну роботу та презентувати її

62 (22)

01.03

Подорожуємо навколо світу. Розвиток комунікативних навичок.

SB p.101

Повторення структур, представлених у розділі

Громадянська відповідальність:

уміти оцінювати

власну діяльність

Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і  проговорювати її

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Описувати дії людей на малюнку

Завершувати висловлювання власними думками

 

63 (23)

02.03

Проектна робота: Київ – столиця України. Розвиток навичок письма.

Проектна робота

Громадянська відповідальність: проявляти повагу до рідної країни; усвідомлення важливості культурної спадщини країни.

Виконання проектної роботи

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

 

 

64 (24)

04.03

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Подорож по Україні та до країн виучуваної мови.

 

 

Тема 6. Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови.

65 (25)

09.03

Природні об’єкти. Введення нової лексики.

SB p.52

Розрізняти різні природні об’єкти.

Громадянська відповідальність:

значення природи в житті людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

Path,  sland, river,

lake, field,

mountain, forest,

village

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Називати природні об’єкти

 

66 (26)

11.03

Світ навколо нас.

Введення граматичного матеріалу.

SB p.53

Запитувати

з метою

підтвердження

або

 заперечення

інформацію,

про яку питають

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення природи в житті людини

 

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

Path,  sland, river,

lake, field,

mountain, forest,

village

Connectors and, but, because,

 so

I looked into the water,

but I didn’t see the fish.

We went to a lake and

we had a picnic there.

I went swimming because

the water was warm.

We were hungry,

so we went to a restaurant.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Говорити про  минуле

 

67 (27)

15.03

Природа і погода. Відпочинок на природі. Розвиток навичок аудіювання та усного мовлення.

SB p.54

Розповідати про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Громадянська відповідальність:

Значення відпочинку в

житті людини

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Past Simple

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

68 (28)

16.03

Світ навколо нас.

Здоров’я. Введення граматичного матеріалу. Неправильні дієслова.

SB p.55

Надавати

інформацію про

інших людей та

про себе

Здоров’я і безпека:

розуміння впливу

власних дій на

здоров’я та

життєдіяльність

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Хвороби

Past Simple

I felt awful yesterday.

What was the matter?

 I had a headache.

I hurt my foot.

Прослуховувати та

відповідно реагувати на

прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

69 (29)

18.03

Природні явища. Людина в машині. Розвиток навичок читання.

SB p.56-57

Пошук вказівки

Громадянська відповідальність:

Допомога іншим у складних ситуаціях

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

emergency, ambulance,

fire engine,

flood

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

70 (30)

22.03

Улюблені природні

об’єкти. Розвиток навичок аудіювання та письма.

SB p.58

Виконувати

тестові

завдання

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

71 (31)

23.03

Довкілля.

Тварини

Введення

лексичного

матеріалу.

SB p.70

Називати тварин

та їх дитинчат

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення тварин і живої природи в житті людини

 

Уважно стежити за презентованою

інформацією

Dog, puppy,cat, kitten, panda,

panda cub, kangaroo, joye,

lion, lion cub

It’s called a panda cub.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Розповідати про тварин та їх

дитинчат

72 (32)

25.03

Тваринний світ. Введення граматичного матеріалу.

SB p.71

Говорити про

тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення тварин і живої природи в житті людини

 

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Dog, puppy,cat, kitten, panda,

panda cub, kangaroo, joye,

lion, lion cub

Comparative forms of

adjectives

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Порівнювати та описувати

тварин

73 (33)

05.04

Природні явища. Пастка. Розвиток навичок читання.

SB p.74-75

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Громадянська відповідальність:

вміння працювати в парі під час спільної

діяльності

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

74 (34)

06.04

Що було

вчора? Розвиток навичок аудіювання та діалогічного мовлення.

SB p.76

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

виконувати

завдання

екземенаційного

характеру

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

75 (35)

08.04

Проектна робота: Незвична тварина. Рольова гра. Розвиток комунікативних навичок.

SB p.77

Розповідати про

незвичайну тварину

Ініціативність і

підприємливість:

вміння креативно

мислити та усно

виражати свої ідеї

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Hello, am I talking to

the director of the zoo?

 I’ve got a strange animal.

It looks like … It’s got …

It can …

It’s faster than / bigger than /

 smaller than …

Director What exactly does it look like?

What colour is it?

Has it got … ? How big

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Обговорювати на рівні

діалогу знайдену тварину

76 (36)

12.04

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови.

Тема 7. Шкільне життя.

77 (37)

13.04

Шкільне оголошення. Розвиток навичок читання.

SB p.42

 

Виявляти необхідну інформацію.

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Стежити за презентованою інформацією

trip, school notice, date, meeting point, meeting time, cost, return time

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідне повідомлення

Реагувати на повідомлення

78 (38)

15.04

Шкільне оголошення. Розвиток навичок читання.

SB p.42

 

Планувати шкільну подорож

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами суспільства

Стежити за презентованою інформацією

trip, school notice, date, meeting point, meeting time, cost, return time

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Створювати повідомлення

Реагувати на повідомлення

79 (39)

19.04

Плани на канікули разом з однокласниками. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

SB p.43

Планувати спільну подорож

Підприємливість і фінансова грамотність:

Вчитися планувати час та майбутні події

Використовувати певні мовленнєві зразки

I would like to go to … I don’t want to go to … OK. What about … ? Yes, that’s a good idea. We could … Do you like … ? Yes, I do. / No, I don’t.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Реагувати на висловлювання інших

Планувати подорож

80 (40)

20.04

Спортивна подія. Розвиток навичок аудіювання та усного мовлення.

SB p.64

Обговорювати

власних

уподобань та

бажань

Громадянська відповідальність:

взаємодія з нішими членами колективу

під час спільної

діяльності

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Читати словосполучення

та розуміти їх значення

Повторювати за

прослуханим,

обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

81 (41)

22.04

Позашкільна діяльність. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

SB p.65

Обговорювати

власних

уподобань та

бажань

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими членами колективу

під час спільної

діяльності

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Would you like to play

a board game?

Yes, I’d like to play chess.

Would you like to walk home? No, thanks! I’d like to take the bus.

Розуміти короткі і прості

вказівки

 

Розповідати історію за

малюнками

 

82 (42)

26.04

День спорту. Спортивні змагання. Розвиток навичок письма.

SB p.103

Обговорювати

Спортивні події

Громадянська відповідальність:

уміти оцінювати

власну діяльність

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Розуміння детальної

інформації

Описувати спортивні події

 

83 (43)

27.04

Лексико-граматична гра «позашкільна діяльність». Розвиток комунікативних навичок.

SB p.81

Повторювати

граматичний

матеіал, вивчений

у  попередніх

розділах

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками у

 спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

 Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Читати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Ставити питання та відповідати на питання інших

84 (44)

29.04

Проектна робота: Шкільна вистава. Розвиток творчих та комунікативних навичок.

Інсценувати виставу

Ініціативність і

підприємливість:

вміння креативно

мислити та усно

виражати свої ідеї

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Обговорювати виставу

85 (45)

03.05

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Шкільне життя.

Тема 8. Людина.

86 (46)

04.05

Корисні звички. Гігієна людини. Введення лексичних одиниць та активізація їх у мові.

Обговорювати

корисні звички

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості дотримання правил особистої гігієни

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

drink water, do exercise, sleep a lot, wash hands, take a shower, clean teeth

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

 

Розповідати історію за

малюнками

 

87 (47)

06.05

Звички для

здорового

способу життя. Розвиток навичок читання.

SB p.68

Обговорювати

корисні звички

Здоров’я і безпека:

розуміння поняття

корисних звичок

Виконання

тестових завдань

get ready for the next day,

go to bed early,

have a healthy breakfast,

imagine the next day,

stretch your body,

drink some water

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідне значення відповідно до тексту

 

Описувати своє самопочуття

88 (48)

10.05

Звички для

здорового

способу життя. Розвиток навичок письма. Групова робота.

SB p.69

Обговорювати

ознаки хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Розуміння

конкретної

інформації

Wear the right clothes.

Wake up early in the morning.

Decide how to get there.

Arrive early.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Виконувати проектну роботу

Виконувати проектну роботу

Та презентувати її

89 (49)

11.05

Діагностувальна робота зі сформованості навичок аудіювання.

90 (50)

13.05

Аналіз виконаних завдань. Робота над виправленням і попередження помилок.

У лікарні. Розвиток навичок читання.

Пошук рішення

Ініціативність і

підприємливість:

пошук нестандарт-

них рішень

 

Розуміння

конкретної

інформації

 

King Dean’s got gold beans,

but Heather’s treasure is

feathers.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Інсценувати історію

91 (51)

17.05

Діагностувальна робота зі сформованості навичок читання.

92 (52)

18.05

Аналіз виконаних завдань. Робота над виправленням і попередження помилок.  Здоров’я людини. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

 

Надавати інформацію про свій стан здоров’я

Здоров’я і безпека:

розуміння впливу

власних дій на

здоров’я та

життєдіяльність

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Хвороби

Past Simple

I felt awful yesterday.

What was the matter?

 I had a headache.

I hurt my foot.

Прослуховувати та

відповідно реагувати на

прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

93 (53)

20.05

Діагностувальна робота зі сформованості навичок письма.

94 (54)

24.05

Аналіз виконаних завдань. Робота над виправленням і попередження помилок.

Тіло людини. Розвиток навичок аудіювання.

Виділяти основну ідею почутого

Здоров’я і безпека: розуміти важливість бережливого ставлення до свого здоров’я

Розуміти  конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розв’язувати завдання

95 (55)

25.05

Діагностувальна робота зі сформованості навичок говоріння.

96 (56)

27.05

Аналіз виконаних завдань. Робота над виправленням і попередження помилок. Як твої справи? Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Надавати інформацію про всоє самопочуття

Громадянська відповідальність: взаємодіяти з іншими членами суспільства

 

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

How are you?

How do you feel?

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

97 (57)

31.05

Проектна робота: Режим дня. Розвиток творчих та комунікативних навичок.

Розповідати про свій розпорядок дня.

Громадянська відповідальність: вміти оцінювати власну діяльність

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення Present Simple

Розуміння отриманої інформації

Розробити та описати свій розпорядок дня

98 (58)

01.06

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми: Людина. 

99 (59)

03.06

Підсумковий урок з вивченого матеріалу за рік.

 

docx
Додано
16 січня 2022
Переглядів
3287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку