МАТЕМАТИКА
1 клас
ІІ семестр
4 год
( За підручником Н. Листопад )
№ п.п |
Тема уроку |
Ст-ки |
Дата |
Корекція |
Числа 11 – 20 ( 16 год) |
||||
65 |
Десяток. |
73 |
10.01 |
|
66 |
Числа 11 – 15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка. |
74 |
11.01 |
|
67 |
Числа 16 – 20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту. |
75 |
12.01 |
|
68 |
Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка. |
76 |
14.01 |
|
69 |
Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур. |
77 |
17.01 |
|
70 |
Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини. |
78 |
18.01 |
|
71 |
Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей. |
79 |
19.01 |
|
72 |
Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
80 |
21.01 |
|
73 |
Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірюва-ння довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
81 |
24.01 |
|
74 |
Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка. |
82 |
25.01 |
|
75 |
Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини. |
83 |
26.01 |
|
76 |
Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка. |
84 |
28.01 |
|
77 |
Обчислення виду 16 – 2. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини. |
85 |
31.01 |
|
78 |
Обчислення в межах 20. Задача на різни-цеве порівняння. Рух по вказаному маршруту. |
86 |
01.02 |
|
79 |
Повторення вивченого |
87 |
02.02 |
|
80 |
Повторення вивченого |
88 |
04.02 |
|
Числа 21 – 100 ( 17 год) |
||||
81 |
Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка. |
89 |
07.02 |
|
82 |
Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка. |
90 |
08.02 |
|
83 |
Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур. |
91 |
09.02 |
|
84 |
Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого додан-ка. Побудова відрізка заданої довжини. |
92 |
11.02 |
|
85 |
Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
93 |
14.02 |
|
86 |
Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаход-ження невідомого доданка. Відтворення малюнка. |
94 |
15.02 |
|
87 |
Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини. |
95 |
16.02 |
|
88 |
Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка. |
96 |
18.02 |
|
89 |
Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка. |
97 |
21.02 |
|
90 |
Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка. |
98 |
22.02 |
|
91 |
Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаход-ження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту. |
99 |
23.02 |
|
92 |
Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту. |
100 |
25.02 |
|
93 |
Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння. |
101 |
28.02 |
|
94 |
Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменова-ними числами. Задачі на різницеве порівняння. |
102 |
01.03 |
|
95 |
Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами. |
103 |
02.03 |
|
96 |
Повторення вивченого |
104 |
04.03 |
|
97 |
Урок узагальнення і систематизації |
105 |
07.03 |
|
Арифметичні дії в межах 100 ( 9 год) |
||||
98 |
Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка. |
106 |
09.03 |
|
99 |
Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел. |
107 |
11.03 |
|
100 |
Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної. |
108 |
14.03 |
|
101 |
Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу. |
109 |
15.03 |
|
102 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова відрізків. Визначення часу. |
110 |
16.03 |
|
103 |
Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Визначення маси. |
111 |
18.03 |
|
104 |
Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Вимірювання і порівняння відстаней. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур. |
112 |
21.03 |
|
105 |
Повторення вивченого |
113 |
22.03 |
|
106 |
Урок узагальнення і систематизації |
114 |
23.03 |
|
Арифметичні дії в межах 100 (16 год) |
||||
107 |
Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур. |
115 |
25.03 |
|
108 |
Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
116 |
04.04 |
|
109 |
Додавання круглих чисел. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
117 |
05.04 |
|
110 |
Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
118 |
06.04 |
|
111 |
Порівняння виразів. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
119 |
08.04 |
|
112 |
Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. |
120 |
11.04 |
|
113 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Задача на збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
121 |
12.04 |
|
114 |
Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
122 |
13.04 |
|
115 |
Додавання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
123 |
15.04 |
|
116 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка. |
124 |
18.04 |
|
117 |
Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
124 |
19.04 |
|
118 |
Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
125 |
20.04 |
|
119 |
Дії з двоцифровими числами. Задача на різницеве порівняння. |
126 |
22.04 |
|
120 |
Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
127 |
26.04 |
|
121 |
Повторення вивченого |
128 |
27.04 |
|
122 |
Урок узагальнення і систематизації. |
129 |
29.04 |
|
Повторення ( 18 год) |
||||
123 |
Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа. |
130 |
03.05 |
|
124 |
Числа 11- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків. |
131 |
04.05 |
|
125 |
Творча робота над задачею. Складання виразів за поданою схемою |
132 |
06.05 |
|
126 |
Числа 1- 100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми. |
133 |
10.05 |
|
127 |
Числа 1- 100. Дії з числами. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел |
133 |
11.05 |
|
128 |
Числа 1- 100. Дії з числами. Перетворення іменованих чисел. |
134 |
13.05 |
|
129 |
Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задачі |
134 |
16.05 |
|
130 |
Перетворення іменованих чисел. Складання задачі |
135 |
17.05 |
|
131 |
Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа. |
136 |
18.05 |
|
132 |
Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на знаходження суми. |
136 |
20.05 |
|
133 |
Дії з числами. Дії з іменованими числами. |
137 |
23.05 |
|
134 |
Числа 1- 20. Дії з іменованими числами. |
137 |
24.05 |
|
135 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
138 |
25.05 |
|
136 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
139 |
27.05 |
|
137 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
140 |
30.05 |
|
138 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
141 |
31.05 |
|
139 |
Розв’язування завдань для розвитку кмітливості. |
142 |
01.06 |
|
140 |
Підсумковий урок за рік |
|
03.06 |
|