Календарно-тематичне планування для 1 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 1 класу НУШ на ІІ семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я.
Перегляд файлу

                              МАТЕМАТИКА

 1 клас

ІІ семестр

 4 год

( За підручником Н. Листопад )

 

п.п

Тема уроку

Ст-ки

Дата

Корекція

Числа 11 – 20 ( 16 год)

65

Десяток.

73

10.01

 

66

Числа 11 – 15. Утворення чисел, запис чисел, читання. Задача на знаходження решти. Відтворення малюнка.

74

11.01

 

67

Числа 16 – 20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження решти. Рух по вказаному маршруту.

75

12.01

 

68

Десятковий склад числа. Аналіз задачі, схеми. Відтворення малюнка.

76

14.01

 

69

Наступне і попереднє числа. Складання задачі за малюнком. Розпізнавання фігур.

77

17.01

 

70

Порівняння чисел. Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини.

78

18.01

 

71

Порівняння чисел. Задача на різницеве порівняння. Складання нерівностей.

79

19.01

 

72

Додавання виду 10 + 4. Складання задач за одним сюжетом. Вимірювання довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

80

21.01

 

73

Дециметр. Складання задач за одним сюжетом. Вимірюва-ння довжини відрізка і побудова відрізка  заданої довжини.

81

24.01

 

74

Віднімання виду 17 – 7, 17 – 10. Задача на знаходження суми. Відтворення малюнка.

82

25.01

 

75

Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над задачею. Вимірювання  довжини відрізка і побудова відрізка заданої довжини.

83

26.01

 

76

Обчислення виду 13 + 2. Задачі з одним сюжетом. Відтворення малюнка.

84

28.01

 

77

Обчислення виду 16 – 2. Складання за малюнком задачі на знаходження суми та задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка заданої довжини.

85

31.01

 

78

Обчислення в межах 20. Задача на різни-цеве порівняння. Рух по вказаному маршруту.

86

01.02

 

79

Повторення вивченого

87

02.02

 

80

Повторення вивченого

88

04.02

 

Числа 21 – 100 ( 17 год)

81

Лічба десятками. Аналіз задачі. Відтворення малюнка.

89

07.02

 

82

Числа 21 – 40 . Назви чисел, читання, їх запис. Творча робота над задачею. Відтворення малюнка.

90

08.02

 

83

Числа 21 – 40. Круглі числа. Утворення чисел. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання фігур.

91

09.02

 

84

Числа 21 – 40. Попереднє і наступне числа. Задача на знаходження невідомого додан-ка.  Побудова відрізка заданої довжини.

92

11.02

 

85

Порівняння чисел. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

93

14.02

 

86

Числа 41 – 90. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаход-ження  невідомого доданка.  Відтворення малюнка.

94

15.02

 

87

Десятковий склад числа. Розклад числа на розрядні доданки. Задача на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізка заданої довжини.

95

16.02

 

88

Наступне і попереднє числа. Обчислення виду 49 + 1, 60 – 1. Аналіз схеми задачі. Вимірювання довжини відрізка.

96

18.02

 

89

Числа 41 – 90. Читання і запис чисел. Задача, яка містить два запитання. Вимірювання довжини відрізка.

97

21.02

 

90

Числа 41 – 90. Задача на знаходження невідомого доданка.

98

22.02

 

91

Числа 91 – 100. Сотня. Задача на знаход-ження невідомого доданка. Рух по вказаному маршруту.

99

23.02

 

92

Порівняння чисел у межах сотні. Задача на знаходження невідомого доданка. Запис плану маршруту.

100

25.02

 

93

Одиниці довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини, ширини, висоти предметів. Задачі на різницеве порівняння.

101

28.02

 

94

Вартість. Гривня і копійка. Дії з іменова-ними числами. Задачі на різницеве порівняння.

102

01.03

 

95

Числа 1 – 100. Дії з іменованими числами.

103

02.03

 

96

Повторення вивченого

104

04.03

 

97

Урок узагальнення і систематизації

105

07.03

 

Арифметичні дії в межах 100 ( 9 год)

98

Нумерація чисел першої сотні. Знаходження невідомого доданка.

106

09.03

 

99

Обчислення виду 40 + 50, 60 – 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Упорядкування чисел.

107

11.03

 

100

Додавання виду 60 + 4, 5 + 40. Знаходження невідомого доданка. Обчислення вартості покупки. Знаходження довжини ламаної.

108

14.03

 

101

Віднімання виду 48 – 8, 48 – 40. Знаходження невідомого доданка. Розв’язування і складання задача на різницеве порівняння. Вимірювання і порівняння відстаней. Визначення часу.

109

15.03

 

102

Обчислення на основі нумерації. Знаходження невідомого доданка. Складання задачі за частиною умови. Вимірювання довжини ламаної та побудова   відрізків. Визначення часу.

110

16.03

 

103

Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за малюнком. Визначення маси.

111

18.03

 

104

Обчислення на основі нумерації. Знаходження   невідомого доданка. Складання задачі за числовими даними. Вимірювання і порівняння відстаней. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур.

112

21.03

 

105

Повторення вивченого

113

22.03

 

106

Урок узагальнення і систематизації

114

23.03

 

                           Арифметичні дії в межах 100 (16 год)

107

Додавання виду 45 + 3. Знаходження невідомого доданка. Аналіз умови задачі. Розпізнавання геометричних фігур.

115

25.03

 

108

Віднімання виду 48 – 5. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

116

04.04

 

109

 Додавання круглих чисел. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

117

05.04

 

110

Додавання виду 45 + 30. Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

118

06.04

 

111

Порівняння виразів.  Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого від’ємника.

119

08.04

 

112

Віднімання виду 45 – 20. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Задача, яка містить два

запитання, на зменшення числа та знаходження суми.

120

11.04

 

113

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Задача на збільшення (зменшення) на кілька одиниць.

121

12.04

 

114

Додавання виду 24 + 35 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого від’ємника.

122

13.04

 

115

Додавання двоцифрових чисел. Задача на  знаходження невідомого зменшуваного.

123

15.04

 

116

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Знаходження невідомого доданка.

124

18.04

 

117

Віднімання виду 65 – 24 (ознайомлення). Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

124

19.04

 

118

Віднімання двоцифрових чисел. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

125

20.04

 

119

Дії з двоцифровими числами. Задача на різницеве порівняння.

126

22.04

 

120

Дії з двоцифровими числами. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

127

26.04

 

121

Повторення вивченого

128

27.04

 

122

Урок узагальнення і систематизації.

129

29.04

 

Повторення ( 18 год)

123

Числа 1- 10. Дії з числами. Задача на знаходження суми. Розпізнавання фігур. Склад числа.

130

03.05

 

124

Числа 11- 20. Дії з числами. Задача, яка містить  два запитання, на зменшення числа та знаходження суми. Вимірювання довжини та побудова відрізків.

131

04.05

 

125

Творча робота над задачею. Складання виразів за поданою схемою

132

06.05

 

126

Числа 1- 100. Дії з числами. Задачі, які розв’язуються послідовно, на зменшення числа та знаходження суми.

133

10.05

 

127

Числа 1- 100. Дії з числами. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел

133

11.05

 

128

Числа 1- 100. Дії з числами. Перетворення іменованих чисел.

134

13.05

 

129

Числа 1- 100. Дії з числами. Складання задачі

134

16.05

 

130

Перетворення іменованих чисел. Складання задачі

135

17.05

 

131

Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на зменшення числа.

136

18.05

 

132

Числа 1- 20. Дії з числами. Задача, яка містить два запитання, на знаходження суми.

136

20.05

 

133

Дії з числами.  Дії з іменованими числами.

137

23.05

 

134

Числа 1- 20. Дії з іменованими числами.

137

24.05

 

135

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

138

25.05

 

136

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

139

27.05

 

137

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

140

30.05

 

138

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

141

31.05

 

139

Розв’язування завдань для розвитку кмітливості.

142

01.06

 

140

Підсумковий урок за рік

 

03.06

 

 

docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку