29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Календарно-тематичне планування для 11 класу за підручником О. Карп'юк,3 год на тиждень

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 11 класу за підручником О. Карп'юк,3 год на тиждень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування, 11 клас,підручник – О.Карпюк,3 год.

Дата

Зміст уроку

 

Завдання додому

 

                   Шкільне життя

 

  1.  

Повторення навчального матеріалу за 10 клас

  1.  

Повторення навчального матеріалу за 10 клас

  1.  

Повторення навчального матеріалу за 10 клас

  1.  

Повторення навчального матеріалу за 10 клас

  1.  

Повторення навчального матеріалу за 10 клас

6

 

Важливість освіти.

 

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток діалогічного мовлення

Вивчити лексику. Написати діалог « Чи важлива освіта сьогодні»

7

 

Освіта та її види. 

Активізація лексичних одиниць. Умовні речення І типу

Підготувати доповідь «Система освіти в Україні»

8

 

   Учнівська автономія у вивчення іноземних мов.

Вивчення нових лексичних одиниць. Умовні речення І типу.

Вивчити лексику. Читати  вправа 2,с. 20-21

9

 

Словники. Умовні речення І типу.

Розвиток навичок говоріння.

 Вивчити граматичний матеріал. Доповнити речення вправа 4,с.23.

10

 

Узгодження часів в умовних реченнях І типу.

 

 

Повторити граматичний матеріал. Скласти власні речення з вживанням І типу умовних речень . Виконати завдання на картках (Група І)

11

 

Підготовка до іспитів.

Вивчення нових лексичних одиниць. Повторення граматичного матеріалу.

Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 1, с.31. написати діалог «Підготовка до іспитів»

 

 

Складання іспитів(ущ.)

Розвиток навичок аудіювання

Повторити граматичний матеріал. Заповнити пропуски вправа 2,с.33

12

 

Оцінювання. Гендерний фактор у навчанні..

Повторення граматичного матеріалу

Читати вправа 4, с. 35. Повторити лексику.

13

 

Міжнародні іспити.

Робота над проектом.

Підготувати проект вправа 5, с.37. Виконати завдання на картках (Група ІІ)

14

 

Сучасний студент. Який він?

Умовні речення І типу. Розвиток навичок письма

Повторити граматичний матеріал. розповісти «Яким повинен бути сучасний студент»

15

 

Узагальнююче повторення з теми

 

 

 

                    Робота і професії

 

16

 

Огляд майбутніх перспектив випускників школи.

Введення нового лексичного матеріалу. Умовні речення ІІ типу

Вивчити лексику. Читати вправа 2, с.44

17

 

Участь молоді в екологічних та соціальних проектах.

Повторення граматичного матеріалу.

Повторити лексику. Підготуватись до обговорення вправа 7, с.48

18

 

Вимоги працедавців. Умовні речення ІІ типу.

Розвиток навичок письма.

 Повторити граматичний матеріал. Доповнити пропуски вправа 1, с.53.

19

 

Вибір майбутньої професії.

Часові форми дієслова. Розвиток монологічного мовлення.

Розповісти про свою майбутню професію. Вивчити граматичний матеріал

20

 

Переваги та недоліки навчання за кордоном.

Формування лексичних навичок. Удосконалення навичок монологічного мовлення

Написати розповідь про недоліки навчання за кордоном . Повторити лексику

21

 

Майбутня професія.

Активізація  лексичних одиниць. Розвиток навичок аудіювання

Повторити лексику. Підготувати презентацію  на тему «Майбутня професія»

22

 

Працевлаштування.

Введення нових лексичних одиниць.  Розвиток навичок говоріння.

Вивчити лексику. Доповнити речення вправа 3, с.57

23

 

Проблема першого робочого місця. Активізація лексичних одиниць. Умовні речення ІІІ типу

 

Вивчити лексику. Читати вправа 5, с.59. Вибрати правильну відповідь вправа 2, с.60

24

 

Робота над проектом «Академічна відпустка».

Розвиток монологічного мовлення

 Повторити граматичний матеріал. Підготувати проект «Академічна відпустка»

25

 

Узагальнююче повторення з теми

 

 

Повторити вивчене з теми.

 

                             Я, моя сім′я, друзі

26

 

Мій вільний час.

Умовні речення ІІІ типу. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Підготувати розповідь «Як я проводжу свій вільний час». Вивчити граматичний матеріал

27

 

   Сім’я. Стосунки з батьками.

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок читання.

 Вивчити лексику. Розповісти про свої стосунки з батьками.

28

 

Проблема батьків і дітей. Умовні речення ІІІ типу.

Розвиток навичок говоріння

Написати діалог « Проблема батьків і дітей». Повторити граматичний матеріал

29

 

Конфлікти в сім′ ї  та шляхи їх подолання.

Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок письма.

Розповісти про конфлікти в сім′ї . Написати речення вживаючи ІІІ умовний тип вправа 3, с.81

30

 

Сімейні стосунки між підлітками і батьками.

Розвиток навичок читання

Виконати завдання в зошиті

31

 

Дружна сім′я – запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині.

Активізація лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння.

Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 2, с. 86

32

 

Ідеальна сім′я. 

Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок говоріння

Розповісти чи існують зараз ідеальні сім′ї . Повторити лексику.

33

 

Чи існують зараз ідеальні сім′ї ?  .

Умовні речення. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Повторити граматичний матеріал. Написати твір на тему «Якою повинна бути ідеальна сім′я»

34

 

Узагальнююче повторення з теми

 

 

Повторити вивчене з теми

 

                   Культура харчування

35

 

Система громадського харчування. 

Пряма мова. Введення нових лексичних одиниць.

Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 1, с.102.

36

 

Типи закладів харчування та критерії їх оцінки.

Активізація лексичних одиниць. Пряма мова.  Розвиток навичок говоріння.

Повторити граматичний матеріал

Доповнити текст вправа 3, с.107.

37

 

Вегетаріанство .

Пряма мова. Розвиток навичок читання

Підготувати розповідь «Моє ставлення до вегетаріанців». Повторити граматичний матеріал

38

 

Здоровий спосіб харчування.

Непряма мова. Розвиток навичок письма

Повторити граматичний матеріал. Читати вправу 5, с.110

39

 

Відвідування кафе. 

Введення нових лексичних одиниць. Повторення граматичного матеріалу.

Вивчити лексику. Написати діалог « В кафе».

40

 

Відвідування ресторану.

Формування лексичних навичок. Пряма мова

Вивчити лексику. Заповнити таблицю вправа 4b с. 113

41

 

Меню. Замовлення страв.

Повторення граматичного матеріалу: непряма мова.

Підготувати проект вправа 5, с. 116. Повторити лексику.

42

 

Зарубіжна кухня.

Вивчення нового граматичного матеріалу : пасив.

Вивчити граматичний матеріал. Відповісти на питання вправа 5 b, с.120. Підготуватись до обговорення вправа 6, с.120

43

 

Повторення вивченого матеріалу за І семестр

 

Повторити граматичний та лексичний матеріал

44

 

Контроль навичок аудіювання

 

Підготуватись до контрольної роботи з читання

45

 

Контроль навичок читання

 

Повторити лексику. Виконати завдання на картках (Група І)

46

 

Контроль навичок письма

 

Повторити теми з усного мовлення

47

 

Контроль навичок усного мовлення

 

Повторити вивчене з теми. Виконати завдання на картках (Група ІІ)