Календарно-тематичне планування, 11 клас,підручник – О.Карп’юк,3 год.
№ |
Дата |
Зміст уроку |
|
Завдання додому |
|
|
Шкільне життя
|
||||
|
Повторення навчального матеріалу за 10 клас |
||||
|
Повторення навчального матеріалу за 10 клас |
||||
|
Повторення навчального матеріалу за 10 клас |
||||
|
Повторення навчального матеріалу за 10 клас |
||||
|
Повторення навчального матеріалу за 10 клас |
||||
6 |
|
Важливість освіти. |
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток діалогічного мовлення |
Вивчити лексику. Написати діалог « Чи важлива освіта сьогодні» |
|
7 |
|
Освіта та її види. |
Активізація лексичних одиниць. Умовні речення І типу |
Підготувати доповідь «Система освіти в Україні» |
|
8 |
|
Учнівська автономія у вивчення іноземних мов. |
Вивчення нових лексичних одиниць. Умовні речення І типу. |
Вивчити лексику. Читати вправа 2,с. 20-21 |
|
9 |
|
Словники. Умовні речення І типу. |
Розвиток навичок говоріння. |
Вивчити граматичний матеріал. Доповнити речення вправа 4,с.23. |
|
10 |
|
Узгодження часів в умовних реченнях І типу.
|
|
Повторити граматичний матеріал. Скласти власні речення з вживанням І типу умовних речень . Виконати завдання на картках (Група І) |
|
11 |
|
Підготовка до іспитів. |
Вивчення нових лексичних одиниць. Повторення граматичного матеріалу. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 1, с.31. написати діалог «Підготовка до іспитів» |
|
|
|
Складання іспитів(ущ.) |
Розвиток навичок аудіювання |
Повторити граматичний матеріал. Заповнити пропуски вправа 2,с.33 |
|
12 |
|
Оцінювання. Гендерний фактор у навчанні.. |
Повторення граматичного матеріалу |
Читати вправа 4, с. 35. Повторити лексику. |
|
13 |
|
Міжнародні іспити. |
Робота над проектом. |
Підготувати проект вправа 5, с.37. Виконати завдання на картках (Група ІІ) |
|
14 |
|
Сучасний студент. Який він? |
Умовні речення І типу. Розвиток навичок письма |
Повторити граматичний матеріал. розповісти «Яким повинен бути сучасний студент» |
|
15 |
|
Узагальнююче повторення з теми |
|
|
|
|
Робота і професії
|
||||
16 |
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. |
Введення нового лексичного матеріалу. Умовні речення ІІ типу |
Вивчити лексику. Читати вправа 2, с.44 |
|
17 |
|
Участь молоді в екологічних та соціальних проектах. |
Повторення граматичного матеріалу. |
Повторити лексику. Підготуватись до обговорення вправа 7, с.48 |
|
18 |
|
Вимоги працедавців. Умовні речення ІІ типу. |
Розвиток навичок письма. |
Повторити граматичний матеріал. Доповнити пропуски вправа 1, с.53. |
|
19 |
|
Вибір майбутньої професії. |
Часові форми дієслова. Розвиток монологічного мовлення. |
Розповісти про свою майбутню професію. Вивчити граматичний матеріал |
|
20 |
|
Переваги та недоліки навчання за кордоном. |
Формування лексичних навичок. Удосконалення навичок монологічного мовлення |
Написати розповідь про недоліки навчання за кордоном . Повторити лексику |
|
21 |
|
Майбутня професія. |
Активізація лексичних одиниць. Розвиток навичок аудіювання |
Повторити лексику. Підготувати презентацію на тему «Майбутня професія» |
|
22 |
|
Працевлаштування. |
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння. |
Вивчити лексику. Доповнити речення вправа 3, с.57 |
|
23 |
|
Проблема першого робочого місця. Активізація лексичних одиниць. Умовні речення ІІІ типу |
|
Вивчити лексику. Читати вправа 5, с.59. Вибрати правильну відповідь вправа 2, с.60 |
|
24 |
|
Робота над проектом «Академічна відпустка». |
Розвиток монологічного мовлення |
Повторити граматичний матеріал. Підготувати проект «Академічна відпустка» |
|
25 |
|
Узагальнююче повторення з теми
|
|
Повторити вивчене з теми. |
|
|
Я, моя сім′я, друзі |
||||
26 |
|
Мій вільний час. |
Умовні речення ІІІ типу. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Підготувати розповідь «Як я проводжу свій вільний час». Вивчити граматичний матеріал |
|
27 |
|
Сім’я. Стосунки з батьками. |
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок читання. |
Вивчити лексику. Розповісти про свої стосунки з батьками. |
|
28 |
|
Проблема батьків і дітей. Умовні речення ІІІ типу. |
Розвиток навичок говоріння |
Написати діалог « Проблема батьків і дітей». Повторити граматичний матеріал |
|
29 |
|
Конфлікти в сім′ ї та шляхи їх подолання. |
Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок письма. |
Розповісти про конфлікти в сім′ї . Написати речення вживаючи ІІІ умовний тип вправа 3, с.81 |
|
30 |
|
Сімейні стосунки між підлітками і батьками. |
Розвиток навичок читання |
Виконати завдання в зошиті |
|
31 |
|
Дружна сім′я – запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. |
Активізація лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 2, с. 86 |
|
32 |
|
Ідеальна сім′я. |
Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок говоріння |
Розповісти чи існують зараз ідеальні сім′ї . Повторити лексику. |
|
33 |
|
Чи існують зараз ідеальні сім′ї ? . |
Умовні речення. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Повторити граматичний матеріал. Написати твір на тему «Якою повинна бути ідеальна сім′я» |
|
34 |
|
Узагальнююче повторення з теми
|
|
Повторити вивчене з теми |
|
|
Культура харчування |
||||
35 |
|
Система громадського харчування. |
Пряма мова. Введення нових лексичних одиниць. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 1, с.102. |
|
36 |
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. |
Активізація лексичних одиниць. Пряма мова. Розвиток навичок говоріння. |
Повторити граматичний матеріал Доповнити текст вправа 3, с.107. |
|
37 |
|
Вегетаріанство . |
Пряма мова. Розвиток навичок читання |
Підготувати розповідь «Моє ставлення до вегетаріанців». Повторити граматичний матеріал |
|
38 |
|
Здоровий спосіб харчування. |
Непряма мова. Розвиток навичок письма |
Повторити граматичний матеріал. Читати вправу 5, с.110 |
|
39 |
|
Відвідування кафе. |
Введення нових лексичних одиниць. Повторення граматичного матеріалу. |
Вивчити лексику. Написати діалог « В кафе». |
|
40 |
|
Відвідування ресторану. |
Формування лексичних навичок. Пряма мова |
Вивчити лексику. Заповнити таблицю вправа 4b с. 113 |
|
41 |
|
Меню. Замовлення страв. |
Повторення граматичного матеріалу: непряма мова. |
Підготувати проект вправа 5, с. 116. Повторити лексику. |
|
42 |
|
Зарубіжна кухня. |
Вивчення нового граматичного матеріалу : пасив. |
Вивчити граматичний матеріал. Відповісти на питання вправа 5 b, с.120. Підготуватись до обговорення вправа 6, с.120 |
|
43 |
|
Повторення вивченого матеріалу за І семестр |
|
Повторити граматичний та лексичний матеріал |
|
44 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
Підготуватись до контрольної роботи з читання |
|
45 |
|
Контроль навичок читання |
|
Повторити лексику. Виконати завдання на картках (Група І) |
|
46 |
|
Контроль навичок письма |
|
Повторити теми з усного мовлення |
|
47 |
|
Контроль навичок усного мовлення |
|
Повторити вивчене з теми. Виконати завдання на картках (Група ІІ) |
|