Календарно-тематичне планування для 2 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу Нової Української Школи до підручника Quick Minds автор Пухта.зі змістовими лініями. Будуть корисні для роботи на уроці, відповідають чинній программі освіти.Quick Minds 2 for Ukraine – автентичний підручник з англійської мови для 2 класу, адаптований відповідно до вікових особливостей та потреб учнів початкової школи. Розрахований на 2-3 години англійської мови на тиждень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування       2 клас (А,, В, Г)            І семестр    2019-2020 н.р.              

 (За Пухта Г., Ґенґорс Ґ.,Льюіс-Джонс П. Англійська мова для 2 класу закладів загальної середньої освіти. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019 – 112 с. ).

 

ДАТА

Тема

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Інтегровані змістові лінії

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Школа

1.

 

02.09

 

02.09

 

 

Школа

Знайомся з новими друзями. Повторення алфавіту та чисел.

The ABC, numbers 1-10

SB p.4, ex. 1, 2

SB p. ex 3

 

SB p.4, ex. 1,

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іно-земною мовою 16.09власні почу18.09ття, пережива19.09ння і судження щодо творів мистецтва

 

2.

 

04.09

 

04.09

 

 

Мої друзі. Предмети шкільного вжитку.

Its a

SB p.5, ex 2

SB p. 5, ex 3

SB p.5, ex 1

SB p.5, ex 1

3.

 

05.09

 

06.09

 

 

Навчання у школі. Шкільні предмети. Введення граматичної структури «Have you got…?»

Have you got…?

Yes, I have/I’ve got

No, I haven’t.

SB p.5

SB p. 5, ex 3

SB p.5, ex 1

SB p.5, ex 1

4.

 

09.09

 

09.09

 

 

Шкільні речі. Правопис слів.

School things;

The ABC

How do you spell that?

SB p.6

SB p.7, ex 2

SB p.6 ex 1

SB p.7, ex 1

SB p.6 ex 1

5

11.09

 

11.09

 

 

Повторення раніше вивченого матеріалу. Формування навички діалогічного мовлення.

My classroom

School things

SB p.8-9, ex 1

SB p.8-9, ex 1, ex 4

 

SB p.8-9, ex 1

6

12.09

 

13.09

 

 

Розвиток монологічного та діалогічного мовлення по темі.

The ABC

Numbers 1 – 10

My classroom School things

SB p.8-9, ex 1

SB p.8-9, ex 1, 4

 

SB p.8-9, ex 1

 

7

16.09

 

16.09

 

 

Ознайомлення з новим лексичним матеріалом, Введення граматичної структури How many…?.

Numbers 11-20

How many…?

Have you got a…?

SB p.10, ex 1

SB p.10, ex 2

 

SB p.10, ex 1

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Математична:

■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

8

18.09

 

18.09

 

 

Дивись що в мене є! Опрацювання лексичного матеріалу. Опрацювання граматичних структур типу Theres a

My classroom

There’s a…

There’s 1…

There are some…

There are 10…

SB p.11, ex 1

SB p.11, ex 2

SB p.11, ex 1

SB p.11, ex 3

9

19.09

 

20.09

 

 

Мій клас. Розвиток вміння описувати класну кімнату

There is…

There are…

SB p.12, ex 1

 

 

 

10

23.09

 

23.09

 

 

Розвиток діалогічного мовлення по темі

 

Where is…?

Where are…?

It is…

They are…

SB p.13, ex 2

SB p.13, ex 2, 3

SB p.13, ex 1

SB p.13, ex 1

11

 25.09

 

25.09

 

 

Стережися, грабіжники!

Where is…?

Where are…?

It is…

They are…

SB p.14-15, ex 1,4

SB p.14-15, ex 1,4

 

SB p.14-15, ex 2, 3

12

26.09

 

27.09

 

 

Повторення раніше вивченого граматичного матеріалу.

There’s a…

How many…?

Have you got a…?

SB p.14-15

SB p.14-15, ex 1,4

 

SB p.14-15, ex 2, 3

13

30.09

 

30.09

 

 

Геометричні фігури. Введення граматичної структури I can/can’t see…

Triangle, circle, square,

Parallelogram, rectangle

SB p.16, ex 1

 

 

SB p.16, ex 2

14

02.10

 

02.10

 

 

Проектна робота. Геометричні фігури. Повторення кольорів. Розвиток усного мовлення по темі.

Shapes, colours

 

 

 

 

15

03.10

 

04.10

 

 

Говоримо про час.

What time is it now?

 

SB p.88, ex 2,3

 

SB p.88, ex 1

16

07.10

 

07.10

 

 

Класна кімната. Прийменники місця.

Узагальнення матеріалу по темі.

School things

Preposition of place

 

SB p.97, ex 1,2

 

SB p.97, ex 1,2

«ПРИРОДА»

17

09.10

 

09.10

 

 

Природа.

Введення нового лексичного матеріалу. Введення граматичної структури Do you like…? I like/I dont like

Animals

Do you like…?

I like/I dont like

SB p.18, ex 1,2

SB p.18, ex 1,2,3

 

SB p.18, ex 1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Математична:

■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Уміння вчитися упродовж життя:

■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

18

10.10

 

11.10

 

 

Моя улюблена тварина. Опрацювання граматичної структури He/she likes

Animals

He/she likes

SB p.19, ex 1,2

SB p.19, ex 2

SB p.19, ex 1

SB p.19, ex 3

19

16.10

 

16.10

 

 

Різноманіття тварин у природі. Розвиток монологічного мовлення по темі.

Animals

I like/I dont like

He/she likes…

Food

SB p.20, ex 1,2

SB p.20, ex 1

SB p.20, ex 2

 

20

17.10

 

18.09

 

 

Тварини в нашому житті. Розвиток діалогічного мовлення по темі.

Do you like…?

Yes, I do. No, I don’t.

Food

SB p.21, ex 2

SB p.21, ex 2,3

SB p.21, ex 1

SB p.21, ex 1,3

21

21.10

 

21.10

 

 

Мої домашні улюбленці. Ситуативне мовлення з теми

Pets

 

 

 

 

22

23.10

 

23.10

 

 

У зоопарку. Розвиток навичок аудіювання та читання.

Animals

 

SB p.22-23, ex 1,4

SB p.22-23, ex 1

SB p.23, ex 2

SB p.22-23, ex 1

23

24.10

 

25.10

 

 

У зоопарку. Працівники зоопарку.

Animals

 

SB p.22-23

SB p.22-23, ex 1,4

SB p.23, ex 2

SB p.22-23, ex 1

24

04.11

 

04.11

 

 

Моя улюблена тварина. Розвиток навичок читання та говоріння.

Animals

I like/I dont like

 

SB p.24, ex 2

SB p.24, ex 1, 2, 3

 

SB p.24, ex 1

25

06.11

 

06.11

 

 

Проектна робота. Моя улюблена тварина.

Animals

I like/I dont like

SB p.25, ex 1

 

 

 

26

07.11

 

08.11

 

 

Дикі тварини. Діалогічне мовлення по темі.

What animal is this?What has it got?

 

 

 

 

27

11.11

 

11.11

 

 

Моя улюблена тварина. Повторення раніше вивченого матеріалу

Animals

Do you like…?

I like/I dont like

He/she likes

 

 

 

 

28

13.11

 

13.11

 

 

Йдемо за покупками. Повторення раніше вивченого матеріалу.

Food

Animals

Numbers

SB p.89, ex 2

SB p.89, ex 1,2,3

 

SB p.89, ex 1,2,3

29

14.11

 

15.11

 

 

В магазині. Закріплення вивченого лексичного матеріалу

Food

Animals

Do you like…?

I like/I dont like

SB p.89

SB p.89, ex 1,2,3

 

SB p.89, ex 1,2,3

30

18.11

 

18.11

 

 

У зоопарку. Узагальнення матеріалу по темі

Food

Animals

Do you like…?

I like/I dont like

 

SB p.98, ex 1,2

 

SB p.98, ex 1,2

 

Я, моя родина і друзі

31

20,11

 

20.11

 

 

Я, моя родина і  друзі.

Введення нового лексичного матеріалу.

Furniture

32SB p.26, ex33 1,2

SB p.26, ex 1,2,3

 

SB p.26, ex 1,2,3

Уміння вчитися упродовж життя:

■використовува-ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

32

21.11

 

22.11

 

 

Опрацювання раніше вивченого лексичного матеріалу. Введення граматичної структури this/these, that/those

Furniture

This/these

That/those

SB p34. 27, ex 1,235

SB p. 27, ex 2,3

 

 

33

25.11

 

25.11

 

 

Моя кімната. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Furniture

This/these

That/those

SB p. 2836, ex 137

SB p. 28, ex 2

 

 

34

27.11

 

27.11

 

 

Опрацювання матеріалу по темі. Особові прийменники.

Mine

Yours

SB p.2389, ex 2,339

SB p. 29, ex 2,3

SB p. 29, ex 1

SB p. 29, ex 1

35

28.11

 

29.11

 

 

Прибирання в моїй кімнаті. Робота з раніше  вивченими лексичними одиницями.

Furniture

SB p.30-31, ex 1

SB p.30-31, ex 1,2

 

SB p.30-31, ex 1,3

36

02.12

 

02.12

 

 

Моя кімната. Розвиток навичок говоріння.

Furniture

SB p.30-31, ex 4

SB p.30-31, ex 1,2,4

 

SB p.30-31, ex 1,3

37

04.12

 

04.12

 

 

Проектна робота. Моя кімната

My room

Furniture

SB p.30-31

 

 

 

38

05.12

 

06.12

 

 

Допоможи природі. Розвиток навички говоріння.

Rubbish

Paper, glass, metal, Earth

SB p.32, ex 2

SB p.32, ex 1

 

SB p.32, ex 1, 2

39

09.12

 

09.12

 

 

Проектна робота. Допоможи природі.

Rubbish

Paper, glass, metal, Earth

 

SB p.33, ex 4

 

SB p.33, ex 3

40

11.12

 

11.12

 

 

Повторення раніше вивченого лексичного матеріалу по темі.

My room

Furniture

I like…

Rubbish

Paper, glass, metal, Earth

 

 

 

SB p.34

 

41

12.12

 

13.12

 

 

Урок-пєса. У зоопарку. Повторення раніше вивченого матеріалу.

Animals

 

SB p.35, ex 2

 

SB p.35, ex 1, 2

 

42

16.12

 

16.12

 

 

Моя кімната. Робота з граматичною структурою I like…

My room

Furniture

I like…

 

SB p.99, ex 1,2

 

 

 

43

18.12

 

18.12

 

 

Свята. Розвиток усного мовлення по темі.

 

 

 

 

 

 

44

19.12

 

20.12

 

 

Давайте веселитися. Ситуативне мовлення по темі.

 

 

 

 

 

 

45

23.12

 

23.12

 

 

Новий Рік та Різдво у різних країнах світу

New Year

Christmas

SB p.90

SB p.90, ex 2, 3

 

SB p.90, ex 1

 

46

26.12

27.12

Проектна робота. Лист до Діда Мороза.

Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Я, моя родина і друзі»

New Year

Christmas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Іванчук Олена Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Іванчук Олена Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Юрченко Тетяна
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
29 вересня 2019
Переглядів
15149
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку