№ |
ДАТА |
Тема |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Інтегровані змістові лінії |
||||||
2-А |
2-Б |
2-В |
2-Г |
2-Д |
||||||||||
Школа |
||||||||||||||
1.
|
02.09 |
|
02.09 |
|
|
Школа Знайомся з новими друзями. Повторення алфавіту та чисел. |
The ABC, numbers 1-10 |
SB p.4, ex. 1, 2 |
SB p. ex 3 |
|
SB p.4, ex. 1, |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іно-земною мовою 16.09власні почу18.09ття, пережива19.09ння і судження щодо творів мистецтва
|
||
2.
|
04.09 |
|
04.09 |
|
|
Мої друзі. Предмети шкільного вжитку. |
It’s a… |
SB p.5, ex 2 |
SB p. 5, ex 3 |
SB p.5, ex 1 |
SB p.5, ex 1 |
|||
3.
|
05.09 |
|
06.09 |
|
|
Навчання у школі. Шкільні предмети. Введення граматичної структури «Have you got…?» |
Have you got…? Yes, I have/I’ve got No, I haven’t. |
SB p.5 |
SB p. 5, ex 3 |
SB p.5, ex 1 |
SB p.5, ex 1 |
|||
4.
|
09.09 |
|
09.09 |
|
|
Шкільні речі. Правопис слів. |
School things; The ABC How do you spell that? |
SB p.6 SB p.7, ex 2 |
SB p.6 ex 1 |
SB p.7, ex 1 |
SB p.6 ex 1 |
|||
5 |
11.09 |
|
11.09 |
|
|
Повторення раніше вивченого матеріалу. Формування навички діалогічного мовлення. |
My classroom School things |
SB p.8-9, ex 1 |
SB p.8-9, ex 1, ex 4 |
|
SB p.8-9, ex 1 |
|||
6 |
12.09 |
|
13.09 |
|
|
Розвиток монологічного та діалогічного мовлення по темі. |
The ABC Numbers 1 – 10 My classroom School things |
SB p.8-9, ex 1 |
SB p.8-9, ex 1, 4 |
|
SB p.8-9, ex 1 |
|||
|
||||||||||||||
7 |
16.09 |
|
16.09 |
|
|
Ознайомлення з новим лексичним матеріалом, Введення граматичної структури How many…?. |
Numbers 11-20 How many…? Have you got a…? |
SB p.10, ex 1 |
SB p.10, ex 2 |
|
SB p.10, ex 1 |
Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Математична: ■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
||
8 |
18.09 |
|
18.09 |
|
|
Дивись що в мене є! Опрацювання лексичного матеріалу. Опрацювання граматичних структур типу There’s a… |
My classroom There’s a… There’s 1… There are some… There are 10… |
SB p.11, ex 1 |
SB p.11, ex 2 |
SB p.11, ex 1 |
SB p.11, ex 3 |
|||
9 |
19.09 |
|
20.09 |
|
|
Мій клас. Розвиток вміння описувати класну кімнату |
There is… There are… |
SB p.12, ex 1 |
|
|
|
|||
10 |
23.09 |
|
23.09 |
|
|
Розвиток діалогічного мовлення по темі
|
Where is…? Where are…? It is… They are… |
SB p.13, ex 2 |
SB p.13, ex 2, 3 |
SB p.13, ex 1 |
SB p.13, ex 1 |
|||
11 |
25.09 |
|
25.09 |
|
|
Стережися, грабіжники! |
Where is…? Where are…? It is… They are… |
SB p.14-15, ex 1,4 |
SB p.14-15, ex 1,4 |
|
SB p.14-15, ex 2, 3 |
|||
12 |
26.09 |
|
27.09 |
|
|
Повторення раніше вивченого граматичного матеріалу. |
There’s a… How many…? Have you got a…? |
SB p.14-15 |
SB p.14-15, ex 1,4 |
|
SB p.14-15, ex 2, 3 |
|||
13 |
30.09 |
|
30.09 |
|
|
Геометричні фігури. Введення граматичної структури I can/can’t see… |
Triangle, circle, square, Parallelogram, rectangle |
SB p.16, ex 1 |
|
|
SB p.16, ex 2 |
|||
14 |
02.10 |
|
02.10 |
|
|
Проектна робота. Геометричні фігури. Повторення кольорів. Розвиток усного мовлення по темі. |
Shapes, colours |
|
|
|
|
|||
15 |
03.10 |
|
04.10 |
|
|
Говоримо про час. |
What time is it now? |
|
SB p.88, ex 2,3 |
|
SB p.88, ex 1 |
|||
16 |
07.10 |
|
07.10 |
|
|
Класна кімната. Прийменники місця. Узагальнення матеріалу по темі. |
School things Preposition of place |
|
SB p.97, ex 1,2 |
|
SB p.97, ex 1,2 |
|||
«ПРИРОДА» |
||||||||||||||
17 |
09.10 |
|
09.10 |
|
|
Природа. Введення нового лексичного матеріалу. Введення граматичної структури Do you like…? I like/I don’t like |
Animals Do you like…? I like/I don’t like |
SB p.18, ex 1,2 |
SB p.18, ex 1,2,3 |
|
SB p.18, ex 1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання Математична: ■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань Уміння вчитися упродовж життя: ■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
||
18 |
10.10 |
|
11.10 |
|
|
Моя улюблена тварина. Опрацювання граматичної структури He/she likes… |
Animals He/she likes… |
SB p.19, ex 1,2 |
SB p.19, ex 2 |
SB p.19, ex 1 |
SB p.19, ex 3 |
|||
19 |
16.10 |
|
16.10 |
|
|
Різноманіття тварин у природі. Розвиток монологічного мовлення по темі. |
Animals I like/I don’t like He/she likes… Food |
SB p.20, ex 1,2 |
SB p.20, ex 1 |
SB p.20, ex 2 |
|
|||
20 |
17.10 |
|
18.09 |
|
|
Тварини в нашому житті. Розвиток діалогічного мовлення по темі. |
Do you like…? Yes, I do. No, I don’t. Food |
SB p.21, ex 2 |
SB p.21, ex 2,3 |
SB p.21, ex 1 |
SB p.21, ex 1,3 |
|||
21 |
21.10 |
|
21.10 |
|
|
Мої домашні улюбленці. Ситуативне мовлення з теми |
Pets |
|
|
|
|
|||
22 |
23.10 |
|
23.10 |
|
|
У зоопарку. Розвиток навичок аудіювання та читання. |
Animals
|
SB p.22-23, ex 1,4 |
SB p.22-23, ex 1 |
SB p.23, ex 2 |
SB p.22-23, ex 1 |
|||
23 |
24.10 |
|
25.10 |
|
|
У зоопарку. Працівники зоопарку. |
Animals
|
SB p.22-23 |
SB p.22-23, ex 1,4 |
SB p.23, ex 2 |
SB p.22-23, ex 1 |
|||
24 |
04.11 |
|
04.11 |
|
|
Моя улюблена тварина. Розвиток навичок читання та говоріння. |
Animals I like/I don’t like
|
SB p.24, ex 2 |
SB p.24, ex 1, 2, 3 |
|
SB p.24, ex 1 |
|||
25 |
06.11 |
|
06.11 |
|
|
Проектна робота. Моя улюблена тварина. |
Animals I like/I don’t like |
SB p.25, ex 1 |
|
|
|
|||
26 |
07.11 |
|
08.11 |
|
|
Дикі тварини. Діалогічне мовлення по темі. |
What animal is this?What has it got? |
|
|
|
|
|||
27 |
11.11 |
|
11.11 |
|
|
Моя улюблена тварина. Повторення раніше вивченого матеріалу |
Animals Do you like…? I like/I don’t like He/she likes… |
|
|
|
|
|||
28 |
13.11 |
|
13.11 |
|
|
Йдемо за покупками. Повторення раніше вивченого матеріалу. |
Food Animals Numbers |
SB p.89, ex 2 |
SB p.89, ex 1,2,3 |
|
SB p.89, ex 1,2,3 |
|||
29 |
14.11 |
|
15.11 |
|
|
В магазині. Закріплення вивченого лексичного матеріалу |
Food Animals Do you like…? I like/I don’t like |
SB p.89 |
SB p.89, ex 1,2,3 |
|
SB p.89, ex 1,2,3 |
|||
30 |
18.11 |
|
18.11 |
|
|
У зоопарку. Узагальнення матеріалу по темі |
Food Animals Do you like…? I like/I don’t like |
|
SB p.98, ex 1,2 |
|
SB p.98, ex 1,2 |
|
||
Я, моя родина і друзі |
||||||||||||||
31 |
20,11 |
|
20.11 |
|
|
Я, моя родина і друзі. Введення нового лексичного матеріалу. |
Furniture |
32SB p.26, ex33 1,2 |
SB p.26, ex 1,2,3 |
|
SB p.26, ex 1,2,3 |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовува-ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою |
||
32 |
21.11 |
|
22.11 |
|
|
Опрацювання раніше вивченого лексичного матеріалу. Введення граматичної структури this/these, that/those |
Furniture This/these That/those |
SB p34. 27, ex 1,235 |
SB p. 27, ex 2,3 |
|
|
|||
33 |
25.11 |
|
25.11 |
|
|
Моя кімната. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Furniture This/these That/those |
SB p. 2836, ex 137 |
SB p. 28, ex 2 |
|
|
|||
34 |
27.11 |
|
27.11 |
|
|
Опрацювання матеріалу по темі. Особові прийменники. |
Mine Yours |
SB p.2389, ex 2,339 |
SB p. 29, ex 2,3 |
SB p. 29, ex 1 |
SB p. 29, ex 1 |
|||
35 |
28.11 |
|
29.11 |
|
|
Прибирання в моїй кімнаті. Робота з раніше вивченими лексичними одиницями. |
Furniture |
SB p.30-31, ex 1 |
SB p.30-31, ex 1,2 |
|
SB p.30-31, ex 1,3 |
|||
36 |
02.12 |
|
02.12 |
|
|
Моя кімната. Розвиток навичок говоріння. |
Furniture |
SB p.30-31, ex 4 |
SB p.30-31, ex 1,2,4 |
|
SB p.30-31, ex 1,3 |
|||
37 |
04.12 |
|
04.12 |
|
|
Проектна робота. Моя кімната |
My room Furniture |
SB p.30-31 |
|
|
|
|||
38 |
05.12 |
|
06.12 |
|
|
Допоможи природі. Розвиток навички говоріння. |
Rubbish Paper, glass, metal, Earth |
SB p.32, ex 2 |
SB p.32, ex 1 |
|
SB p.32, ex 1, 2 |
|||
39 |
09.12 |
|
09.12 |
|
|
Проектна робота. Допоможи природі. |
Rubbish Paper, glass, metal, Earth |
|
SB p.33, ex 4 |
|
SB p.33, ex 3 |
|||
40 |
11.12 |
|
11.12 |
|
|
Повторення раніше вивченого лексичного матеріалу по темі. |
My room Furniture I like… Rubbish Paper, glass, metal, Earth |
|
|
|
SB p.34 |
|
||
41 |
12.12 |
|
13.12 |
|
|
Урок-п’єса. У зоопарку. Повторення раніше вивченого матеріалу. |
Animals |
|
SB p.35, ex 2 |
|
SB p.35, ex 1, 2 |
|
||
42 |
16.12 |
|
16.12 |
|
|
Моя кімната. Робота з граматичною структурою I like… |
My room Furniture I like… |
|
SB p.99, ex 1,2 |
|
|
|
||
43 |
18.12 |
|
18.12 |
|
|
Свята. Розвиток усного мовлення по темі. |
|
|
|
|
|
|
||
44 |
19.12 |
|
20.12 |
|
|
Давайте веселитися. Ситуативне мовлення по темі. |
|
|
|
|
|
|
||
45 |
23.12 |
|
23.12 |
|
|
Новий Рік та Різдво у різних країнах світу |
New Year Christmas |
SB p.90 |
SB p.90, ex 2, 3 |
|
SB p.90, ex 1 |
|
||
46 |
26.12 |
27.12 |
Проектна робота. Лист до Діда Мороза. Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Я, моя родина і друзі» |
New Year Christmas |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||