Календарно-тематичне планування для 2 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2класу з англійської мови за підручником Quick Minds 2
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування       2 клас (А,В,Г)          ІI семестр    2019-2020 н.р.              

 (За Пухта Г., Ґенґорс Ґ.,Льюіс-Джонс П. Англійська мова для 2 класу закладів загальної середньої освіти. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019 – 112 с. ).

 

ДАТА

Тема

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Інтегровані змістові лінії

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Відпочинок і дозвілля

 

 

 

 

 

 

Відпочинок

 і дозвілля

Опрацювання нового лексичного матеріалу

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

SB p.44, ex. 1, 2

SB p.44, ex 1

 

SB p.44, ex. 1

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Уміння вчитися упродовж життя:

■використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

■ самостійно

працювати з підручником

Обізнаність та самовираження

у сфері культури:

■ уміння

Висловлювати

іноземною

мовою власні

почуття,

переживання і

судження щодо

творів мистецтва

 

 

 

 

 

 

Види транспорту. Введення та опрацювання лексики.

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

SB p.44, ex 1, 2

 

WB p.44, ex 1

SB p. 44, ex 1

 

 

 

 

 

 

Транспорт у місті. Введення граматичної структури Im flying/ Im not driving

I’m flying

I’m not driving

SB p.45, ex 2

SB p. 45, ex 1

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій улюблений транспорт. Робота з граматичними структурами Im flying/Im not driving

Transport

I like/I don’t like

I’m flying

I’m not driving

WB p.45, ex 1

 

SB p.45, ex 1,2

SB p.45, ex 2

 

 

 

 

 

 

Розвиток діалогічного мовлення по темі. Введення граматичної структури What are you doing? – I’m flying a plane.

Transport

What are you doing? – I’m flying a plane.

SB p.46, ex 1,2

SB p.47, ex 1,2

SB p.46, ex 2

 

SB p. 47, ex 2

 

 

 

 

 

 

Розвиток діалогічного мовлення по темі. Введення граматичної структури Are you flying a plane? – Yes, I am./No, I’m not.

Transport

Are you flying a plane? – Yes, I am./No, I’m not.

SB p. 47, ex 2

SB p. 47, ex 2, 3

 

SB p. 47, ex 2

 

 

 

 

 

 

Робота з раніше вивченим граматичним матеріалом. Ми їдемо у подорож.

Transport

What are you doing? – I’m flying a plane.

Are you flying a plane? – Yes, I am./No, I’m not.

WB p.46, ex 1

SB p.48-49, ex 1, 4

WB p.47, ex 2

SB p.49, ex 2,4

WB p.47, ex 1,2

WB p.49, ex 2

WB p.47, ex 1

SB p.48, ex 1

 

 

 

 

 

 

Спорт у нашому житті. Введення нового лексичного матеріалу.

 

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis, tennis, volleyball

SB p.52, ex 1, 2

SB p.52, ex 1, 2

 

WB p.52, ex 1

WB p. 53, ex 1-2

 

 

 

 

 

 

Займаємося спортом. Введення граматичної структури типу Flyingis

Flyingis

Sports clubs

SB p. 53, ex 2

SB p. 53, ex 1

WB p.53, ex 3

SB p. 53, ex 3

 

 

 

 

 

 

Спорт це весело! Робота з граматичною структурою What do you like doing? – I like playing football.

Sports clubs

What do you like doing? – I like playing football.

SB p.54, ex 1

SB p. 55, ex 2

SB p.55, ex 3

 

WB p. 55, ex 1

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток діалогічного мовлення. Робота з граматичною структурою I like playing hokey. – Mee too./ I don’t.

Sports clubs

I like playing hokey. – Mee too./ I don’t.

SB p. 55, ex 2

SB p.55, ex 3

 

WB p. 55, ex 2

 

 

 

 

 

 

 

Подарунки на день народження. Ситуативне мовлення з теми.

What a lovely..!

Завдання

на картках

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Футбольний матч. Повторення раніше вивченого матеріалу.

Sports clubs

 

SB p.56, ex 1

WB p. 56, ex 1

SB p.57, ex 2

 

WB p. 56, ex 2

WB p. 57, ex 2

 

 

 

 

 

 

Проектна робота. Моє дозвілляю

Sports clubs

 

SB p.58, ex 1

SB p.58, ex 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Проектна робота. Мій улюблений вид спорту. Узагальнення вивченого матеріалу.

Sports clubs

 

 

SB p.60, ex 2

WB p.92 – 93

SB p.101-102

Людина

 

 

 

 

 

 

Людина. У селі. Введення нового лексичного матеріалу.

Mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat

SB p.62, ex 1,2

SB p.62, ex 1

 

SB p.62, ex 1

Обізнаність та самовира-ження у сфері культури:

■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Ініціативність і підприєм-ливість:

■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання

Математична:

■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Уміння вчитися упродовж життя:

■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

 

 

 

 

 

 

Тварини на фермі. Введення нового граматичного матеріалу. Множина іменників.

Animals

mouse – mice

sheep – sheep

person – people

child – children

woman – women

man – men

SB p.63, ex 1,2

SB p.63, ex 3

WB p.62, ex 1

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток навичок письма.

Can she…..? talk, neck, head, walk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частини тіла. Розвиток

усного мовлення.

Look at this….. arm, hand,leg, toe, feet

Робота з картками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усне мовлення по темі.

Is this your….?

Oh ,now I know.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Різноманіття тварин у селі. Робота з раніше вивченим граматичним матеріалом.

Farm Animals

Irregular plurals

 

 

WB p.63, ex 1,2

 

 

 

 

 

 

 

Тварини в нашому житті. Введення граматичної структури How manyhavegot? – Theyve got

How many have…got? – Theyve got

Farm Animals

Irregular plurals

SB p.64, ex 1,2

SB p.65, ex 3

SB p.64, ex 2

WB p.65, ex 2

SB p.65, ex 2

 

 

 

 

 

 

Ми загубилися. Робота з раніше вивченим матеріалом

Farm animals

Irregular plurals

SB p. 66-67, ex 1, 4

WB p.67, ex 3

WB p. 66, ex 2

WB p.67, ex 2

 

 

 

 

 

 

 

Різноманіття тварин у природі. Групи тварин.

Skin, hair, feather, scales

Mammals, birds, reptiles, fish

SB p.68 ex 1

SB p. 68, ex 2

WB p. 68, ex 1,2

 

 

 

 

 

 

 

Проектна робота.

 Моє тіло.

Animals groups

Animals

 

SB p.69, ex 4

SB p. 103, ex 1,2

WB p.69, ex 1,2

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення матеріалу по темі

 

 

 

 

 

Харчування

 

 

 

 

 

 

Харчування . Введення нового лексичного матеріалу.

ride a roller coaster,

ride a horse,

win a prize,

buy chips,

drink lemonade,

throw a ball,

eat a burger

SB p.70, ex 1,2

SB p.70, ex 1,2

 

 

 

 

 

 

 

 

Розваги у парку. Робота з лексичним матеріалом.

ride a roller coaster,

ride a horse,

win a prize,

buy chips,

drink lemonade,

throw a ball,

eat a burger

 

SB p.70, ex 1

WB p. 70, ex 1,2

 

 

 

 

 

 

 

Час розваг. Опрацювання граматичної структури Id like to

Id like to

SB p. 71, ex 2

SB p. 71, ex 1

WB p. 71, ex 1

 

 

 

 

 

 

 

Веселися та розважайся з родиною.  Розвиток монологічного мовлення по темі.

I’d like to…

Free time activities

 

SB p. 71, ex 3

WB p. 95, ex 1

WB p. 95, ex 1

 

 

 

 

 

 

Фрукти.

Розвиток діалогічного мовлення по темі.

 I’d like to…

Free time activities

SB p.72, ex 1,2

SB p. 73, ex 2

 

SB p.73, ex 1

 

 

 

 

 

 

Овочі.

Проводимо час весело. Робота з раніше вивченим матеріалом

I’d like to…

Free time activities

 

WB p.72, ex 1,2

WB, p. 73, ex 1,2

 

 

 

 

 

 

 

У супермаркеті.

Діалогічне мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Покупки у фермера. Розвиток діалогічного та монологічного мовлення по темі.

Food

Free time activities

SB p. 74-75, ex 1, 4

SB p.75, ex 2

WB p. 74-75

 

 

 

 

 

 

 

 

Допоможи друзям. Даємо інструкції.

Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run

 

SB p. 94, ex 1,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проектна робота. Мої улюблені фрукти.

Free time activities

SB p. 77, ex 1

SB p. 77, ex 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Веселощі та розваги. Узагальнення матеріалу по темі

Free time activities

 

SB p. 104, ex 1

WB p. 76-77

 

 

Свята і традиції

 

 

 

 

 

 

Свята і традиції. Літні канікули. Введення нового лексичного матеріалу

swim in the sea,

paint a picture,

eat ice cream,

catch a fish,

take a photo,

listen to music,

look for shells,

make a sandcastle

SB p. 78, ex 1,2

SB p. 78, ex 1,3

 

SB p.78, ex 1

Уміння вчитися упродовж життя:

■використовува-ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

Соціальна:

■ уміння співпрацювати з іншими.

 

 

 

 

 

 

На березі моря. Робота з лексичним матеріалом. Введення граматичної структури Let’s…

Let’s…

Good idea!

I’m not sure.

Sorry, I don’t want to.

SB p. 79, ex 1,2

SB p. 79, ex 2

WB p. 78, ex 1

WB p. 79, ex 1,2

 

 

 

 

 

 

 

День народження

Розвиток діалогічного мовлення по темі.

Suggestions

Activities

SB p. 80, ex 1,2

SB p.79, ex 3

WB p.80, ex 1

 

 

 

 

 

 

 

Проводимо час весело. Введення нового граматичного матеріалу (and/but)

And

But

SB p. 81, ex 2

SB p. 81, ex 3

WB p. 81, ex 1

 

 

 

 

 

 

 

На вершині пагорба. Повторення раніше вивченого матеріалу Пори року. Час (години)

 

Suggestions

Activities

SB p. 82-83, ex 1,3

SB p.83, ex 3

WB p. 83, ex 2

WB p. 82, ex 1,2

 

 

 

 

 

 

Seasons

Countries

Weather

 

SB p. 84, ex 1,2

 

SB p. 84, ex 1-3

 

 

 

 

 

 

Погода. Повторення раніше вивченого матеріалу.

Seasons

Weather

 

 

WB p. 84 – 85, ex 1-4

 

 

 

 

 

 

 

Проектна робота. Пори року в Україні

Seasons

Seasonal activities

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пори року та одяг. Опрацювання лексичних одиниць

Boots, rubber boots, trainers, sandals

 

SB p. 96, ex 1-4

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення раніше вивченого матеріалу

 

WB p. 86, ex 1-2

 

WB p. 96, ex 1-2

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота: аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота: говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відпочинок з друзями. Повторення раніше вивченого матеріалу

Summer activities

Farm animals

WB p.87, ex 1

 

WB p.87, ex 2

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота: читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота: письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тварини на фермі, розваги з друзями. Повторення раніше вивченого матеріалу

 

 

SB p. 103-105

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення матеріалу по темі.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Юрченко Тетяна
Додано
27 січня 2020
Переглядів
1760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку