№ |
ДАТА |
Тема |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Інтегровані змістові лінії |
||||||
2-А |
2-Б |
2-В |
2-Г |
2-Д |
||||||||||
Відпочинок і дозвілля |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
Відпочинок і дозвілля Опрацювання нового лексичного матеріалу |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
SB p.44, ex. 1, 2 |
SB p.44, ex 1 |
|
SB p.44, ex. 1 |
Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя Уміння вчитися упродовж життя: ■використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ самостійно працювати з підручником Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва |
||
|
|
|
|
|
|
Види транспорту. Введення та опрацювання лексики. |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
SB p.44, ex 1, 2 |
|
WB p.44, ex 1 |
SB p. 44, ex 1 |
|||
|
|
|
|
|
|
Транспорт у місті. Введення граматичної структури I’m flying/ I’m not driving |
I’m flying I’m not driving |
SB p.45, ex 2 |
SB p. 45, ex 1 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Мій улюблений транспорт. Робота з граматичними структурами I’m flying/I’m not driving |
Transport I like/I don’t like I’m flying I’m not driving |
WB p.45, ex 1 |
|
SB p.45, ex 1,2 |
SB p.45, ex 2 |
|||
|
|
|
|
|
|
Розвиток діалогічного мовлення по темі. Введення граматичної структури What are you doing? – I’m flying a plane. |
Transport What are you doing? – I’m flying a plane. |
SB p.46, ex 1,2 SB p.47, ex 1,2 |
SB p.46, ex 2 |
|
SB p. 47, ex 2 |
|||
|
|
|
|
|
|
Розвиток діалогічного мовлення по темі. Введення граматичної структури Are you flying a plane? – Yes, I am./No, I’m not. |
Transport Are you flying a plane? – Yes, I am./No, I’m not. |
SB p. 47, ex 2 |
SB p. 47, ex 2, 3 |
|
SB p. 47, ex 2 |
|||
|
|
|
|
|
|
Робота з раніше вивченим граматичним матеріалом. Ми їдемо у подорож. |
Transport What are you doing? – I’m flying a plane. Are you flying a plane? – Yes, I am./No, I’m not. |
WB p.46, ex 1 SB p.48-49, ex 1, 4 |
WB p.47, ex 2 SB p.49, ex 2,4 |
WB p.47, ex 1,2 WB p.49, ex 2 |
WB p.47, ex 1 SB p.48, ex 1 |
|||
|
|
|
|
|
|
Спорт у нашому житті. Введення нового лексичного матеріалу.
|
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
SB p.52, ex 1, 2 |
SB p.52, ex 1, 2 |
|
WB p.52, ex 1 WB p. 53, ex 1-2 |
|||
|
|
|
|
|
|
Займаємося спортом. Введення граматичної структури типу Flying…is… |
Flying…is… Sports clubs |
SB p. 53, ex 2 |
SB p. 53, ex 1 |
WB p.53, ex 3 |
SB p. 53, ex 3 |
|||
|
|
|
|
|
|
Спорт це весело! Робота з граматичною структурою What do you like doing? – I like playing football. |
Sports clubs What do you like doing? – I like playing football. |
SB p.54, ex 1 SB p. 55, ex 2 |
SB p.55, ex 3
|
WB p. 55, ex 1 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Розвиток діалогічного мовлення. Робота з граматичною структурою I like playing hokey. – Mee too./ I don’t. |
Sports clubs I like playing hokey. – Mee too./ I don’t. |
SB p. 55, ex 2 |
SB p.55, ex 3
|
WB p. 55, ex 2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Подарунки на день народження. Ситуативне мовлення з теми. |
What a lovely..! |
Завдання на картках |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Футбольний матч. Повторення раніше вивченого матеріалу. |
Sports clubs
|
SB p.56, ex 1 WB p. 56, ex 1 |
SB p.57, ex 2 |
|
WB p. 56, ex 2 WB p. 57, ex 2 |
|||
|
|
|
|
|
|
Проектна робота. Моє дозвілляю |
Sports clubs
|
SB p.58, ex 1 |
SB p.58, ex 2 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Проектна робота. Мій улюблений вид спорту. Узагальнення вивченого матеріалу. |
Sports clubs
|
|
SB p.60, ex 2 |
WB p.92 – 93 |
SB p.101-102 |
|||
Людина |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
Людина. У селі. Введення нового лексичного матеріалу. |
Mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
SB p.62, ex 1,2 |
SB p.62, ex 1 |
|
SB p.62, ex 1 |
Обізнаність та самовира-ження у сфері культури: ■ уміння висловлювати англійською мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Ініціативність і підприєм-ливість: ■ уміння ініціювати усну вза-ємодію для розв’язання кон-кретного комунікативного завдання Математична: ■ уміння використовува-ти математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань Уміння вчитися упродовж життя: ■використову-вати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
||
|
|
|
|
|
|
Тварини на фермі. Введення нового граматичного матеріалу. Множина іменників. |
Animals mouse – mice sheep – sheep person – people child – children woman – women man – men |
SB p.63, ex 1,2 |
SB p.63, ex 3 |
WB p.62, ex 1 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Розвиток навичок письма. |
Can she…..? talk, neck, head, walk |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Частини тіла. Розвиток усного мовлення. |
Look at this….. arm, hand,leg, toe, feet |
Робота з картками |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Усне мовлення по темі. |
Is this your….? Oh ,now I know. |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Різноманіття тварин у селі. Робота з раніше вивченим граматичним матеріалом. |
Farm Animals Irregular plurals |
|
|
WB p.63, ex 1,2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Тварини в нашому житті. Введення граматичної структури How many…have…got? – They’ve got |
How many… have…got? – They’ve got Farm Animals Irregular plurals |
SB p.64, ex 1,2 SB p.65, ex 3 |
SB p.64, ex 2 |
WB p.65, ex 2 |
SB p.65, ex 2 |
|||
|
|
|
|
|
|
Ми загубилися. Робота з раніше вивченим матеріалом |
Farm animals Irregular plurals |
SB p. 66-67, ex 1, 4 |
WB p.67, ex 3 |
WB p. 66, ex 2 WB p.67, ex 2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Різноманіття тварин у природі. Групи тварин. |
Skin, hair, feather, scales Mammals, birds, reptiles, fish |
SB p.68 ex 1 |
SB p. 68, ex 2 |
WB p. 68, ex 1,2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Проектна робота. Моє тіло. |
Animals groups Animals |
|
SB p.69, ex 4 SB p. 103, ex 1,2 |
WB p.69, ex 1,2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Узагальнення матеріалу по темі |
|
|
|
|
|
|||
Харчування |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
Харчування . Введення нового лексичного матеріалу. |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
SB p.70, ex 1,2 |
SB p.70, ex 1,2 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Розваги у парку. Робота з лексичним матеріалом. |
ride a roller coaster, ride a horse, win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
|
SB p.70, ex 1 |
WB p. 70, ex 1,2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Час розваг. Опрацювання граматичної структури I’d like to… |
I’d like to… |
SB p. 71, ex 2 |
SB p. 71, ex 1 |
WB p. 71, ex 1 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Веселися та розважайся з родиною. Розвиток монологічного мовлення по темі. |
I’d like to… Free time activities |
|
SB p. 71, ex 3 |
WB p. 95, ex 1 |
WB p. 95, ex 1 |
|||
|
|
|
|
|
|
Фрукти. Розвиток діалогічного мовлення по темі. |
I’d like to… Free time activities |
SB p.72, ex 1,2 |
SB p. 73, ex 2 |
|
SB p.73, ex 1 |
|||
|
|
|
|
|
|
Овочі. Проводимо час весело. Робота з раніше вивченим матеріалом |
I’d like to… Free time activities |
|
WB p.72, ex 1,2 |
WB, p. 73, ex 1,2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
У супермаркеті. Діалогічне мовлення. |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
Покупки у фермера. Розвиток діалогічного та монологічного мовлення по темі. |
Food Free time activities |
SB p. 74-75, ex 1, 4 |
SB p.75, ex 2 |
WB p. 74-75 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
Допоможи друзям. Даємо інструкції. |
Smile! Look at the camera! Watch out! Listen to your teacher! Help Tania! Don’t run |
|
SB p. 94, ex 1,2 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
Проектна робота. Мої улюблені фрукти. |
Free time activities |
SB p. 77, ex 1 |
SB p. 77, ex 2 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
Веселощі та розваги. Узагальнення матеріалу по темі |
Free time activities |
|
SB p. 104, ex 1 |
WB p. 76-77 |
|
|
||
Свята і традиції |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
Свята і традиції. Літні канікули. Введення нового лексичного матеріалу |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sandcastle |
SB p. 78, ex 1,2 |
SB p. 78, ex 1,3 |
|
SB p.78, ex 1 |
Уміння вчитися упродовж життя: ■використовува-ти ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань Соціальна: ■ уміння співпрацювати з іншими. |
||
|
|
|
|
|
|
На березі моря. Робота з лексичним матеріалом. Введення граматичної структури Let’s… |
Let’s… Good idea! I’m not sure. Sorry, I don’t want to. |
SB p. 79, ex 1,2 |
SB p. 79, ex 2 |
WB p. 78, ex 1 WB p. 79, ex 1,2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
День народження Розвиток діалогічного мовлення по темі. |
Suggestions Activities |
SB p. 80, ex 1,2 |
SB p.79, ex 3 |
WB p.80, ex 1 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Проводимо час весело. Введення нового граматичного матеріалу (and/but) |
And But |
SB p. 81, ex 2 |
SB p. 81, ex 3 |
WB p. 81, ex 1 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
На вершині пагорба. Повторення раніше вивченого матеріалу Пори року. Час (години)
|
Suggestions Activities |
SB p. 82-83, ex 1,3 |
SB p.83, ex 3 WB p. 83, ex 2 |
WB p. 82, ex 1,2 |
|
|||
|
|
|
|
|
Seasons Countries Weather |
|
SB p. 84, ex 1,2 |
|
SB p. 84, ex 1-3 |
|||||
|
|
|
|
|
|
Погода. Повторення раніше вивченого матеріалу. |
Seasons Weather |
|
|
WB p. 84 – 85, ex 1-4 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Проектна робота. Пори року в Україні |
Seasons Seasonal activities |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Пори року та одяг. Опрацювання лексичних одиниць |
Boots, rubber boots, trainers, sandals |
|
SB p. 96, ex 1-4 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Повторення раніше вивченого матеріалу |
|
WB p. 86, ex 1-2 |
|
WB p. 96, ex 1-2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: аудіювання |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: говоріння |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Відпочинок з друзями. Повторення раніше вивченого матеріалу |
Summer activities Farm animals |
WB p.87, ex 1 |
|
WB p.87, ex 2 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: читання |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: письмо |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Тварини на фермі, розваги з друзями. Повторення раніше вивченого матеріалу |
|
|
SB p. 103-105 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
Узагальнення матеріалу по темі. |
|
|
|
|
|
|||
|
||||||||||||||