19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Календарно-тематичне планування для 2 класу І семестр непоглиблений

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови для 2 класу 2 година на І семестр за підручником Несвіт з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу ( 2 години на тиждень)

на І семестр 2015-2016 н.р.

    

Дата

Тема уроку

Мовленнєві

функції

Фонетичний матеріал

 

Лексичний матеріал

 

 

 

Аудіюван-ня

 

Мовлен-ня

 

Письмо

 

Читання

«Я, моя сімя, друзі»

1

 

 

 

Введення навчального матеріалу з теми «Я, моя сімя, друзі». Привітайся з друзями. Введення нових лексичних одиниць.

 

 

Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання.

Hello! Hi!

Nice to meet you.

Good morning

name,

Ann, Dan, Steve, Kim, miss alison

Вірш “In the morning” Ex. 3 p. 5

Ex. 2, 4 pp. 4-5

 

p.4-5

ex. 1,3

 

2

 

Про себе. Особові займенники. Розвиток навичок читання.

What is your name? I'm..

Good evening/ afternoon/ night.

I’m from…

 

evening, night, moon, parents,

hug, числівники 1-10

Вірш "In the evening"

Ex. 3 p. 7

Ex. 4 p. 7

Wb. 1, 2

 p. 6

Ex. 2 p.6

 

3

 

 

 

Звідки ти родом?  Особові займенники. Розвиток монологічного мовлення.

Where are you from?

Where do you live?

A boy, a girl,

a woman, a man, a cat, a dog,

London, UK 

 "What is your name?"  song

Ex. 3, 5 pp. 8-9

 

ex 2 p.8

dictation

РВ р.8-9

ex. 1,5

 

4

 

 

 

Мої друзі. Введення нових лексичних одиниць.

 

I am from Ukraine.

She is from …

He is from…

We are from…

You, we, I, he, she, they, Ukraine, China, the UK, the USA

Ex. 1, 2, 4, 5 p. 10-11

 

Ex. 3 p. 11

Wb. Ex. 3 p.10

Ex. 2, 4, 5 p.10-11

5

 

 

 

 

 

Моя сім’я. Вживання дієслова to be. Розвиток навичок письма.

How are you?

I am fine/ not well/bad.

A mother,

a father, a sister,

 a brother,

 a daughter, a son, an aunt, an uncle

Ex. 2 p. 12

Ex. 3 p. 13

Ex. 4 p. 13 Wb. Ex. 1-3 pp. 11-12

 

Ex. 1, 2, 4 p. 12-13

6

 

 

 

Мої бабуся і дідусь. Вказівні займенники these, this, those, that. Розвиток навичок читання.

Have you got…?

Yes, I have  No, I haven't

Grandparents,

a grandma,

a grandpa,

 a grandson,

a granddaughter

Ex. 4 p. 15

Ex. 2 p. 14

Wb. Ex. 2,3 p. 14

Ex. 3, 5 pp. 14-15

7

 

 

 

У моїй родині. Вживання неозначеного артикля a, an. Введення нових лексичних одиниць.

Have got/Has got

Is your family big? Have you got…? What is your father's name?

A story, young, old, a pie, to cook

Ex. 1, 3 p. 16

Ex. 4, 5 p. 17

Wb. 2, 3 p.16

Ex.1-3 p. 16

8

 

 

 

Мій дядько сильний. Розвиток навичок аудіювання.

Is he strong?

Is she kind?

What’s your dad/mum like?

 

Nice, kind, strong, weak,  handsome, pretty

Вірш “My family”

Ex. 3 p. 18

Wb. Ex. 2, 3 p. 18

 

Ex. 2, 5 pp. 18-19

 

9

 

Вільний час з родиною. Present Simple. Розвиток навичок письма.

I am…..

She is….

He is ….

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Вірш “We are happy”

Ex. 3 p. 20

 

Ex. 4 p. 21

Ex. 6 p. 23

 

Ex. 2 p. 20

Ex. 1-4 pp. 22-23

 

10

 

Узагальнюючий урок з теми «Я, моя сімя, друзі»

 

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

 

Ex. 2 p. 22

 

 

Wb. Ex. 1-4 pp. 18-19

 

 

 

«Відпочинок і дозвілля. Мої іграшки»

            11

 

Введення навчального матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля». Мої іграшки. Введення нових лексичних одиниць. Числа до 10.

 

 

Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати

 

 

 

 

This is…

A teddy bear, a  toy, a kite, a

train, a ball, an animal, a monkey, an umbrella, an elephant. Числівники 1-10

 

Вірш “My Teddy Bear”

Ex. 1, 2, 4 pp. 24-25

Wb. Ex. 1-3 pp. 21-22

Ex. 3, 5 pp. 24-25

12

 

 

 

 

Давайте пограємось. Розвиток монологічного мовлення.  Числа до 20.

This is…

I see …..

I have got…

He/She has got…

A monster, a plane, a robot, a lorry, a clock,  a puzzle, a mouse, a doll

Ex. 1, 3, 6 pp. 26-27

Ex. 1, 2, 4 pp. 26-27

Ex. 5 p. 27

Wb. Ex. 1, 2 p. 22

Ex. 3, 6 p. 27

 

13

 

Моя улюблена іграшка. Присвійні займенники. Розвиток навичок читання.

Have you/ they got…?

He/She has got …

We/They have got …

A skipping rope,

 a clown ,

a computer,

a game,  a ship, a puzzle. 

Possessive pronouns

 

Ex. 1, 4, 6 pp. 28-29

 

Ex. 2, 3 p. 28

Ex. 5 p. 29 Wb. Ex. 1 p. 23

Ex. 2, 6 pp. 28-29

14

 

Яка в тебе іграшка? Розвиток діалогічного мовлення.

Can you/he/she/it…?

I can/can't……

To fly, to drive,  to ride, to cook, to talk, to cry

Ex. 1, 6 pp. 30-31

 

Ex. 2-4 pp. 30-31

Ex. 5 p. 31

Wb. Ex. 1-2 pp. 24-25

Ex. 6 p. 31

15

 

Моє улюблене заняття. Введення нових лексичних одиниць. Дні тижня.

Is it…?

Are they …?

I like….

I don't like….

Interesting, quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring

Ex. 1, 4 pp. 32-33

 

Ex. 2, 3, 5 pp. 32-33

 

Ex. 6 p. 33

Wb. Ex. 1 p. 26

Ex. 4 p. 33

 

16

 

Щонеділі. Розвиток навичок усного мовлення. Дні тижня.

Where is/are….?

Where do you …?

To fly a kite, to skip, to

roller-blade, to play on the swing

 

Ex. 1, 3, 4 pp. 34-35

Ex. 1-2 p. 34

Ex. 5 p. 35 Wb. Ex. 1 p. 27

Ex. 2, 5 pp. 34-35

17

 

Я люблю спорт. Розвиток навичок аудіювання.

Do you like…..?

Does she/he  like…?

I like/ don’t like…

He/She likes/doesn’t like ….

Basketball, tennis, hockey, swimming, aerobics

Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37

 

Ex. 2, 3, 5 pp. 36-37

 

Ex. 6 p. 37 Wb. ex. 1, 2 p. 28

 

Ex. 3, 4 p. 36-37

 

18

 

Сьогодні неділя. Множина іменників. Розвиток навичок письма.

Where are you/children…?

A village, a garden, to play hopscotch, to play hide-and-seek, at school, in the park, in the yard, at the Zoo, at home, at the sportsground

Ex. 1, 5 pp. 38-39

 

Ex. 2, 3 p. 38

 

Wb. Ex. 1, 2 p. 29

Ex. 1, 5 pp. 38-39

 

19

 

Ігри на свіжому повітрі. Present Simple. Введення нових лексичних одиниць.

I/we/you/they play…

He/She/It  plays…

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

Ex. 2, 3 p. 40

 

Ex. 1, 4, 5 pp. 40-41

 

Ex. 1, 3 pp. 42-43

20

 

Узагальнюючий урок  з теми «Відпочинок і дозвілля».

 

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

 

 

ex. 2, 5 pp. 42-43

 

«Людина (зовнішність)»

21

 

Введення навчального матеріалу з теми «Людина (зовнішність)». Це - я!Введення нових лексичних одиниць.

 

 

 

Вміти: описувати предмети / тварин / людей; давати елементарну характери-тику комусь / чомусь; розпитувати про зовнішність /

This is …

These are …

Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, right, left, face.

Вірш “I’ve got two eyes…”

Ex. 2-4 pp. 44-45

Wb. Ex. 1, 2 p. 31

Ex. 3, 4 pp. 44-45

22

 

Як він/ вона виглядає? Заперечні речення у Present Simple. Розвиток навичок письма.

I spy with my eye something…..

A finger, an arm, a body, hips, a smile, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth.

Ex. 1, 3 pp. 46-47

Ex. 2, 4 pp. 46-47

Wb. ex. 1, 2 pp. 32-33

Ex. 5 p. 47

23

 

Мій одяг? Present Simple. Розвиток навичок усного мовлення.

What is…..like?

 

Curly, fair, tall, fat, plump, straight, dark, long, wavy, slim

Ex. 1, 3 p. 48

Ex. 2, 5, 6 pp. 48-49

Vocabulary dictation (parts of the body)

Ex. 4 p. 49

 

24

 

Шкільне свято. Присвійний відмінок. Введення нових лексичних одиниць.

I haven't got…..

To see. to hear, to smell, to spell, to wink, to think

Ex. 2, 6 pp. 50-51

Ex. 3, 4 pp. 50-51

Ex. 5 p. 51

Wb. Ex. 1, 2 p. 35

Ex. 2, 6 pp. 50-51

25

 

Який одяг ти носиш? Присвійний відмінок. Розвиток навичок аудіювання.

What colour is….?

What colour are…?

A blouse, a dress, a shirt, a jacket, a skirt, a tie, trousers, jeans, socks, shoes.

Ex. 1,3 p. 52

Ex. 2, 4, 6 pp. 52-53

Ex. 5 p. 53

Wb. Ex. 1 p. 36

Ex. 1, 5, 7 pp. 52-53

26

 

У мене є фантастична істота. Питальні слова. Розвиток навичок письма.

Whose … is/are  this/ these?

It’s/ They’re Ann’s.

 

A hat, a T-shirt, sandals, a coat, shorts,  shoes, boots, pijamas

Ex. 1 p. 54

Ex. 1-3 pp. 54-55

Ex. 4 p. 55

Wb. Ex. 1, 2 p. 37

Ex. 2, 3 pp. 54-55

27

 

Ходімо по магазинах! Питальні слова. Розвиток діалогічного мовлення.

What do you wear?

To wear, to have got something on, to belong, tight, wide

Ex. 3 p. 56

Ex, 1, 2, 4 pp. 56-57

Ex. 5 p. 57

Wb. Ex. 1 p. 39

Ex. 5, 6 p. 57

28

 

Як ти виглядаєш?  Розвиток навичок усного мовлення.

How many … has/have he/she/you/they got?

What colour…?

Can …?

To sign, to smell, to wink, to hear, to see, to jump, to swim, to think

Ex. 1 p. 58

Ex. 1, 2, p.58

Ex. 3 p. 58

 

Ex. 4 p. 59

29

 

Розвиток навичок читання.

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою.

 

Ex.  5 p59

Wb. Ex. 1, 2 p. 40

 

30

 

Узагальнюючий урок з теми «Людина (зовнішність)»

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою.

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 2 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку