Календарне планування з англійської мови для 2 класу 2 година на І семестр за підручником Несвіт з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу ( 2 години на тиждень)
на І семестр 2015-2016 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Фонетичний матеріал |
Лексичний матеріал
|
Аудіюван-ня |
Мовлен-ня |
Письмо |
Читання |
||||||||
«Я, моя сім’я, друзі» |
|||||||||||||||||
1
|
|
Введення навчального матеріалу з теми «Я, моя сім’я, друзі». Привітайся з друзями. Введення нових лексичних одиниць. |
Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання. |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning |
name, Ann, Dan, Steve, Kim, miss alison |
Вірш “In the morning” Ex. 3 p. 5 |
Ex. 2, 4 pp. 4-5 |
|
p.4-5 ex. 1,3
|
||||||||
2 |
|
Про себе. Особові займенники. Розвиток навичок читання. |
What is your name? I'm.. Good evening/ afternoon/ night. I’m from…
|
evening, night, moon, parents, hug, числівники 1-10 |
Вірш "In the evening" Ex. 3 p. 7 |
Ex. 4 p. 7 |
Wb. 1, 2 p. 6 |
Ex. 2 p.6
|
|||||||||
3
|
|
Звідки ти родом? Особові займенники. Розвиток монологічного мовлення. |
Where are you from? Where do you live? |
A boy, a girl, a woman, a man, a cat, a dog, London, UK |
"What is your name?" song |
Ex. 3, 5 pp. 8-9
|
ex 2 p.8 dictation |
РВ р.8-9 ex. 1,5
|
|||||||||
4
|
|
Мої друзі. Введення нових лексичних одиниць.
|
I am from Ukraine. She is from … He is from… We are from… |
You, we, I, he, she, they, Ukraine, China, the UK, the USA |
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 10-11
|
Ex. 3 p. 11 |
Wb. Ex. 3 p.10 |
Ex. 2, 4, 5 p.10-11 |
|||||||||
5
|
|
Моя сім’я. Вживання дієслова to be. Розвиток навичок письма. |
How are you? I am fine/ not well/bad. |
A mother, a father, a sister, a brother, a daughter, a son, an aunt, an uncle |
Ex. 2 p. 12 |
Ex. 3 p. 13 |
Ex. 4 p. 13 Wb. Ex. 1-3 pp. 11-12
|
Ex. 1, 2, 4 p. 12-13 |
|||||||||
6
|
|
Мої бабуся і дідусь. Вказівні займенники these, this, those, that. Розвиток навичок читання. |
Have you got…? Yes, I have No, I haven't |
Grandparents, a grandma, a grandpa, a grandson, a granddaughter |
Ex. 4 p. 15 |
Ex. 2 p. 14 |
Wb. Ex. 2,3 p. 14 |
Ex. 3, 5 pp. 14-15 |
|||||||||
7
|
|
У моїй родині. Вживання неозначеного артикля a, an. Введення нових лексичних одиниць. |
Have got/Has got Is your family big? Have you got…? What is your father's name? |
A story, young, old, a pie, to cook |
Ex. 1, 3 p. 16 |
Ex. 4, 5 p. 17 |
Wb. 2, 3 p.16 |
Ex.1-3 p. 16 |
|||||||||
8
|
|
Мій дядько сильний. Розвиток навичок аудіювання. |
Is he strong? Is she kind? What’s your dad/mum like?
|
Nice, kind, strong, weak, handsome, pretty |
Вірш “My family” |
Ex. 3 p. 18 |
Wb. Ex. 2, 3 p. 18
|
Ex. 2, 5 pp. 18-19
|
|||||||||
9 |
|
Вільний час з родиною. Present Simple. Розвиток навичок письма. |
I am….. She is…. He is …. |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Вірш “We are happy” |
Ex. 3 p. 20
|
Ex. 4 p. 21 Ex. 6 p. 23
|
Ex. 2 p. 20 Ex. 1-4 pp. 22-23
|
|||||||||
10 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Я, моя сім’я, друзі» |
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
Ex. 2 p. 22
|
Wb. Ex. 1-4 pp. 18-19
|
|
||||||||
«Відпочинок і дозвілля. Мої іграшки» |
|||||||||||||||||
11 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля». Мої іграшки. Введення нових лексичних одиниць. Числа до 10. |
Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати
|
This is… |
A teddy bear, a toy, a kite, a train, a ball, an animal, a monkey, an umbrella, an elephant. Числівники 1-10
|
Вірш “My Teddy Bear” |
Ex. 1, 2, 4 pp. 24-25 |
Wb. Ex. 1-3 pp. 21-22 |
Ex. 3, 5 pp. 24-25 |
||||||||
12 |
|
Давайте пограємось. Розвиток монологічного мовлення. Числа до 20. |
This is… I see ….. I have got… He/She has got… |
A monster, a plane, a robot, a lorry, a clock, a puzzle, a mouse, a doll |
Ex. 1, 3, 6 pp. 26-27 |
Ex. 1, 2, 4 pp. 26-27 |
Ex. 5 p. 27 Wb. Ex. 1, 2 p. 22 |
Ex. 3, 6 p. 27
|
|||||||||
13 |
|
Моя улюблена іграшка. Присвійні займенники. Розвиток навичок читання. |
Have you/ they got…? He/She has got … We/They have got … |
A skipping rope, a clown , a computer, a game, a ship, a puzzle. Possessive pronouns
|
Ex. 1, 4, 6 pp. 28-29
|
Ex. 2, 3 p. 28 |
Ex. 5 p. 29 Wb. Ex. 1 p. 23 |
Ex. 2, 6 pp. 28-29 |
|||||||||
14 |
|
Яка в тебе іграшка? Розвиток діалогічного мовлення. |
Can you/he/she/it…? I can/can't…… |
To fly, to drive, to ride, to cook, to talk, to cry |
Ex. 1, 6 pp. 30-31
|
Ex. 2-4 pp. 30-31 |
Ex. 5 p. 31 Wb. Ex. 1-2 pp. 24-25 |
Ex. 6 p. 31 |
|||||||||
15 |
|
Моє улюблене заняття. Введення нових лексичних одиниць. Дні тижня. |
Is it…? Are they …? I like…. I don't like…. |
Interesting, quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring |
Ex. 1, 4 pp. 32-33
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 32-33
|
Ex. 6 p. 33 Wb. Ex. 1 p. 26 |
Ex. 4 p. 33
|
|||||||||
16 |
|
Щонеділі. Розвиток навичок усного мовлення. Дні тижня. |
Where is/are….? Where do you …? |
To fly a kite, to skip, to roller-blade, to play on the swing
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 34-35 |
Ex. 1-2 p. 34 |
Ex. 5 p. 35 Wb. Ex. 1 p. 27 |
Ex. 2, 5 pp. 34-35 |
|||||||||
17 |
|
Я люблю спорт. Розвиток навичок аудіювання. |
Do you like…..? Does she/he like…? I like/ don’t like… He/She likes/doesn’t like …. |
Basketball, tennis, hockey, swimming, aerobics |
Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 36-37
|
Ex. 6 p. 37 Wb. ex. 1, 2 p. 28
|
Ex. 3, 4 p. 36-37
|
|||||||||
18 |
|
Сьогодні неділя. Множина іменників. Розвиток навичок письма. |
Where are you/children…? |
A village, a garden, to play hopscotch, to play hide-and-seek, at school, in the park, in the yard, at the Zoo, at home, at the sportsground |
Ex. 1, 5 pp. 38-39
|
Ex. 2, 3 p. 38
|
Wb. Ex. 1, 2 p. 29 |
Ex. 1, 5 pp. 38-39
|
|||||||||
19 |
|
Ігри на свіжому повітрі. Present Simple. Введення нових лексичних одиниць. |
I/we/you/they play… He/She/It plays… |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
Ex. 2, 3 p. 40
|
Ex. 1, 4, 5 pp. 40-41
|
Ex. 1, 3 pp. 42-43 |
|||||||||
20 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Відпочинок і дозвілля». |
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
|
ex. 2, 5 pp. 42-43 |
|
||||||||
«Людина (зовнішність)» |
|||||||||||||||||
21 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Людина (зовнішність)». Це - я!Введення нових лексичних одиниць. |
Вміти: описувати предмети / тварин / людей; давати елементарну характери-тику комусь / чомусь; розпитувати про зовнішність / |
This is … These are … |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, right, left, face. |
Вірш “I’ve got two eyes…” |
Ex. 2-4 pp. 44-45 |
Wb. Ex. 1, 2 p. 31 |
Ex. 3, 4 pp. 44-45 |
||||||||
22 |
|
Як він/ вона виглядає? Заперечні речення у Present Simple. Розвиток навичок письма. |
I spy with my eye something….. |
A finger, an arm, a body, hips, a smile, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth. |
Ex. 1, 3 pp. 46-47 |
Ex. 2, 4 pp. 46-47 |
Wb. ex. 1, 2 pp. 32-33 |
Ex. 5 p. 47 |
|||||||||
23 |
|
Мій одяг? Present Simple. Розвиток навичок усного мовлення. |
What is…..like?
|
Curly, fair, tall, fat, plump, straight, dark, long, wavy, slim |
Ex. 1, 3 p. 48 |
Ex. 2, 5, 6 pp. 48-49 |
Vocabulary dictation (parts of the body) |
Ex. 4 p. 49
|
|||||||||
24 |
|
Шкільне свято. Присвійний відмінок. Введення нових лексичних одиниць. |
I haven't got….. |
To see. to hear, to smell, to spell, to wink, to think |
Ex. 2, 6 pp. 50-51 |
Ex. 3, 4 pp. 50-51 |
Ex. 5 p. 51 Wb. Ex. 1, 2 p. 35 |
Ex. 2, 6 pp. 50-51 |
|||||||||
25 |
|
Який одяг ти носиш? Присвійний відмінок. Розвиток навичок аудіювання. |
What colour is….? What colour are…? |
A blouse, a dress, a shirt, a jacket, a skirt, a tie, trousers, jeans, socks, shoes. |
Ex. 1,3 p. 52 |
Ex. 2, 4, 6 pp. 52-53 |
Ex. 5 p. 53 Wb. Ex. 1 p. 36 |
Ex. 1, 5, 7 pp. 52-53 |
|||||||||
26 |
|
У мене є фантастична істота. Питальні слова. Розвиток навичок письма. |
Whose … is/are this/ these? It’s/ They’re Ann’s.
|
A hat, a T-shirt, sandals, a coat, shorts, shoes, boots, pijamas |
Ex. 1 p. 54 |
Ex. 1-3 pp. 54-55 |
Ex. 4 p. 55 Wb. Ex. 1, 2 p. 37 |
Ex. 2, 3 pp. 54-55 |
|||||||||
27 |
|
Ходімо по магазинах! Питальні слова. Розвиток діалогічного мовлення. |
What do you wear? |
To wear, to have got something on, to belong, tight, wide |
Ex. 3 p. 56 |
Ex, 1, 2, 4 pp. 56-57 |
Ex. 5 p. 57 Wb. Ex. 1 p. 39 |
Ex. 5, 6 p. 57 |
|||||||||
28 |
|
Як ти виглядаєш? Розвиток навичок усного мовлення. |
How many … has/have he/she/you/they got? What colour…? Can …? |
To sign, to smell, to wink, to hear, to see, to jump, to swim, to think |
Ex. 1 p. 58 |
Ex. 1, 2, p.58 |
Ex. 3 p. 58
|
Ex. 4 p. 59 |
|||||||||
29 |
|
Розвиток навичок читання. |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою. |
|
Ex. 5 p59 |
Wb. Ex. 1, 2 p. 40 |
|
|||||||||
30 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Людина (зовнішність)» |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою. |
|
|
|
|
|||||||||