Урок англійської мови для 2 класу за темою "Про себе" скадений до підручника А. Несвіт і відповідає навчальній програмі. Містить лексикичні завдання. Матеріал допоможе вчителю провести цікавий урок з даної теми.
Тема. Про себе
Практичні задачі:
3. Повторити мовленнєві зразки: Hello! My name is… I’m from…
4.Вчити учнів розповідати про себе, на слух розпізнавати нові лексичні одиниці.
Загальноосвітня мета: повторити мовні вирази знайомства, вітання та прощання; формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми; учити читати; закріплювати графічні навички, удосконалювати навички вимови англійських звуків за допомогою розучування римівки / пісні, формувати вміння звертатися до співрозмовників;
Розвивальна мета: розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення; зацікавити мовою, яку вивчають;
Виховна мета: викликати в дітей бажання вчитися; вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, під час парної роботи — повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці.
Засоби навчання: Несвіт А. Англійська мова 2 кл. підручник. – К., 2012, слайди презентації, відеоролик для динамічної паузи.
Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом
№ п/п |
Етап, мета, прийоми |
Зміст роботи |
Час |
I |
Початок уроку. |
Привітання. T: Stand up! Good morning, children! Sit down! Тепер привітайтесь один із одним і потисніть руки при цьому.
T: Сьогодні ми з вами вивчимо, як розповідати про себе. T: Повторіть за мною: Hello! I am… (а далі назвіть своє ім’я). А далі при знайомстві що треба спитати? Як тебе звуть. Це буде «What’s your name?» А яка відповідь? (My name is…) Лексична зарядка. Робота з підручником. Подивіться на сторінку 6 підручника, вправа 1. Прочитаймо разом цей діалог. Спочатку я, а потім 2 учні виходять до дошки, весь клас перекладає. Отже, про що розповідають учасники діалогу? (про себе) |
10 хв |
II. |
Основна частина
|
T: Наступна вправа 2 на с.6. Тепер давайте прочитаємо діалог і вставимо потрібні слова. Тепер розкажіть діалог у парах зі вставленими словами. Після діалогу є фраза у рамці «We are in the second form». Who can translate? Це означає: я в другому класі. Повторіть цю фразу. Тепер по рядах.
T: А тепер спробуйте розповісти про себе самі. Головні питання такі: як тебе звуть? Скільки тобі років? Звідки ти? У якому ти класі? Наступний у нас віршик. Вправа 3 на с.7. Послухайте його спочатку, а потім повторіть. Спочатку перший, потім другий і третій ряди. А хто краще? А тепер згадаймо, що ми кажемо вранці і вдень? (good morning and good afternoon) А ввечері і вночі? (good evening and good night)
T: а як спитати, як у тебе справи? (How are you?) Що на це відповідають? (I’m fine) давайте разом подивимось відео і дізнаємось, хто ж із нами вітається і привітаймось із ними і ми самі. Watch the video and sing altogether. (перегляд відео)
Дається питання класу: «Are you a pupil?», на яке учні мають відповісти: «Yes, I am in the second form». Така репліка передається по всьому класу змійкою.
T: Подивіться на наступну вправу 4. Що кажуть діти батькам? (Good evening) А якщо це вже ніч і вони бажають один одному доброї ночі? (good night). Отже, вставимо пропущені слова. Далі прочитайте цей діалог в парах. Нам у цьому допоможе flower. Кому вона впаде на парту, та пара й читає. |
28 хв |
III |
Заключна частина |
T: Отже, як ми вже вміємо вітатись? А як розповідати про себе? Спробуйте вдома розказати про себе своїм рідним та друзям.
|
2 хв |
ALPHABET RACE
Divide the class into two teams.
Eenie, Meenie, Miney, Mo
Choose a person: off we go
Write the small letters of the alphabet at random across the board as the class chant out the alphabet all together: a, b, c, d, e, f, etc.
Call out one player from each team. Give some chalk to each one.
Explain that they are going to have an Alphabet Race.
Call out any letter of the alphabet.
The two players race to find it on the board. One team crosses off (X) letters if they find them first, and the other team puts circles (O) around letters.
After every two or three letters, two new players come out and take over the race.
Have two or three races if there is time.
ENDING THE LESSON
7. Finish the lesson by saying goodbye to the pupils as they leave.
Pupils say goodbye to you.
HOME WORK
Bring the alphabet cards and coloured chalk.
Revise the poem (p. 7, ex. 3).