Календарне планування з англійської мови для 2 класу 3 година на ІІ семестр за підручником Карпюк О.Д. з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно- тематичне планування уроків англійської мови
у 2-А класі(ІІ семестр) на 2017-2018 н.р.
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо
|
Дом. завд
|
Я, моя сім’я та мої друзі |
||||||||||
1 (43) |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Я, моя сім’я та мої друзі». Введення нових лексичне одиниць |
Впр 1 с 72 |
Дієслово tobe Впр 4 с 73 |
Dad, mum, son Впр 1 с72 |
Впр 2 с 72 |
|
Впр 3 с 73 |
|
Впр 1 с 72 *Впр 3 с 73 |
2 (44) |
|
Це – моя сім’я. Це – моя мама. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр 6 с 74 |
Впр 5 с 74 |
Daughter, granny grandpa, mum Впр 1 c 72 |
Впр 2 с 72 |
Впр 5 с 74 |
РЗ Впр1 с 15 |
РЗ Впр2 с 13 |
Впр 1 с 72 *Впр 5 с 74 |
3 (45)
|
|
Скільки років молодшому брату? Розвиток навичок письма. |
Впр 1 с 75 |
Present Continuous |
Is dancing, is painting Впр 1 с 75 Is playing, is watching Впр 1 с75 |
Впр 3 с 76 Впр 3 с 76 |
РЗ Впр2 с 14 |
Впр 2 с 75 Впр 5 с 77 |
РЗ Впр 1 с 16 РЗ Впр 2 с 17 |
Впр 1 с 75 *Впр7 с 78 |
4 (46)
|
|
Твоє хобі. Розвиток навичок читання. |
|
Present Continuous |
Is reading, is writing, is cleaning, is eating Впр 4 с 77 |
Впр 4 с 77 |
Впр 6 с 77 |
|
РЗ Впр3 с 17 |
Впр8 с 78 *Впр5 с 77 |
5 (47) |
|
Вона готує їсти? Так/Ні. Розвиток монологічного мовлення. |
Впр 1 с 79 |
|
Is walking, is talking Впр 1 с 79 |
Впр 5 с81 |
|
Впр 2 с79 |
Впр4 с 81 |
Впр 1 с79 *впр5 с 81 |
6 (48) |
|
Щоденні справи. Як ти допомагаєш батькам? Розвиток діалогічного мовлення. |
Впр 7 с 82 |
PresentContinuous Питальна та заперечна форма. |
Is he fishing? Is he drinking? Впр 3 с 80 |
Впр 6 с 82 |
Впр 4 с 81 |
Впр 8 с 82 |
РЗ Впр 2 с 18 |
Впр 4 с 81 *Впр 6 с 82 |
7 (49) |
|
Професії моіх батьків. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Впр 3 с 85 |
PresentContinuousПитальна та заперечна форма.
|
Ringing, speaking Впр 4 с 85 |
Впр 1 (б) С 83 |
Впр2 с 84 |
Впр 5 с 85 |
РЗ Впр 1 с 19 |
Впр 3 с 85 *Впр 4 с 85 |
8 (50) |
|
Ми – щаслива сімʼя. Вихідні з родиною. Розвиток навичок читання. |
|
Впр 4 с 85 |
Happy, Bill’s family Впр 3 с 85 |
РЗВпр 2 с 19 |
РЗВпр 3 с 19 |
|
РЗ Впр 1 с 20 |
РЗВпр 2 с 20 |
9 (51) |
|
Скільки в тебе іграшок? Введення нових лексичних одиниць. |
Впр 1 с 86 |
Числа до 20 Eleven- twenty |
Eleven- twenty Впр 1 c 86 |
Впр 3 c88 |
|
Впр 2 с 87 |
|
Впр 1 с 86 *Впр 3 с 88 |
10 (52) |
|
Скільки в тебе друзів? Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Eleven- twenty Впр 1 c 86
|
Впр 5 с 89
|
Впр 6 с 89 |
|
Впр 4 с 88 |
Впр 1 с86 *Впр5 с 89
|
11 (53) |
|
Мій найкращий друг. Розвиток монологічного мовлення. |
|
Числа до 20 Eleven- twenty |
Eleven- twenty Впр 1 c 86 |
Впр 7 с 89 |
|
РЗ Впр 1 с 21 |
Впр 6 с 89 |
Впр 1 с 86 *РЗ Впр 2 с 21 |
12 (54) |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Я, моя сім’я та мої друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми |
Дозвілля ( на ігровому майданчику) |
||||||||||
13 (55) |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Дозвілля( на ігровому майданчику)». Введення нових лексичних одиниць. |
Впр 2 с 91 |
It can
|
Lion, tiger, zebra
|
Впр 1 с 91 |
Впр 4 с 92 |
|
Впр 5 с 92 |
Впр 2 С 91
|
14 (56) |
|
Ігри та розваги. Введення нових лексичних одиниць. |
Kite, bike, his, her |
Впр 1 с 91 |
Впр 1 с91 |
|
|
Впр 3 с 92 |
|
Впр 3 с 92 |
15 (57) |
|
Я люблю гратися з тваринами. Розвиток навичок читання. |
|
|
Ears, head, nose Впр 1 с 93 |
Впр 2 с 93 |
|
Впр 3 с 94 |
|
Впр 1 с 93 *Впр 3 с 94 |
16 (58) |
|
У зоопарку. Це – лисичка. Вона пухнаста. Розвиток монологічного мовлення.
|
|
Введення структури Myfavouriteanimalis - |
Mouth, neck, legs Впр 1 с 93
|
Впр 6 с95 |
Впр 3 с 95 |
|
Впр 7 с 95 |
Впр 1 с 93 *Впр4 с 94 |
17 (59) |
|
Опиши свою улюблену тварину. У нього є хвіст? Розвиток діалогічного мовлення. |
Впр 1 с 96 |
What animal is this? Впр 3 с 97 |
Teeth, body Впр 1 с 96 |
Впр 2 с 96 |
Впр 4 с 97 |
Впр 3 с 97 Опис улюбленої тварини |
|
Впр 1 с 96 *Описати улюблену тварину. |
18 (60) |
|
Я можу плавати, але не можу літати. Введення нових лексичних одиниць. |
Впр 1 с 99 |
|
Frog, camel, dolphin, parrot Впр1 с 99 |
Впр 2 с 99 |
Впр 4 с 101 |
Впр 3 с 100 |
Впр 6 с 101 |
Впр 1 с 99 *Впр3 с 100 |
19 (61) |
|
Чи може він лазити? Так/Ні. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
Введенняпитань Can it?Yes it can/Nio it can not. Впр 3 с 103 |
Climb, hop, crawl Впр1с 102 |
Впр 5 с 104 |
|
Впр 2 с 102 |
|
Впр 1 с 102 *Впр 6 с 104 |
20 (62) |
|
Мої улюблені іграшки. Розвиток навичок письма. |
Впр. 3 с. 103 |
Гра «Bingo!» |
Впр. 1, 2 с. 104 |
|
Впр. 4 с. 104 |
|
|
Впр. 5,6 с. 104 |
21 (63) |
|
Мені подобається гратись із друзями. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Впр 1 с 105 |
|
Angry, kind, funny Впр 1 с 105 |
Впр 5 с 107 |
|
Впр 2 с 105 |
Впр 6 с 107 |
Впр 1 с 105 підготувати проект |
22 (64) |
|
Урок захисту проектів з теми: «Що я вмію та чого не вмію». |
|
|
|
|
Впр 4 с 107 |
|
|
Впр 3 с 106 |
23 (65) |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Дозвілля (на ігровому майданчику)». |
|
|
|
|
|
|
|
Повторитилексичний та граматичнийматеріал з теми. |
Людина |
||||||||||
24 (66) |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Людина». Введення нових лексичних одиниць. |
|
Введення his/her. Впр3 с 111 |
|
Впр 2 с 110 |
|
|
|
Вивчити нові лексичні одиниці |
25 (67) |
|
Моє обличчя. Введення нових лексичних одиниць через читання. |
Ihavegot… |
Hair, eye, ear, face, nose, mouth, blond, dark |
Впр. 5 с. 111 |
Впр. 1, 2 с. 110 |
Гра«SnowballGame» |
|
|
Впр. 4с.111 |
26 (68) |
|
Частини тіла. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Look at this….. |
Arm, hand, leg, |
Look at this….. |
Arm, hand, leg, |
|
Гра «Правда — не¬правда» |
|
Впр. 3 с. 111 *Завдання на картках |
27 (69) |
|
Твій улюблений одяг. Розвиток навичок письма. |
Впр 1 с 110 |
|
Dress, trousers, T-shirt Впр1 с 110 |
|
Впр 4 с 111 |
|
Впр 3 с 111 |
Впр 1 с 110 *Впр2 с 110 |
28 (70) |
|
Її футболка біла. Його шорти сині. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Skirt, shoes, shorts Впр1 с 110 |
Впр 6 с 113 |
Впр 5 с 112 |
Впр 7 с 113 |
|
Впр 1 с 110 *Впр8 с 113 |
29 (71) |
|
Це – светр. Це – джинси. Розвиток навичок письма |
Впр 1 с 114 |
It is.. They are… Впр3 с 115 |
Sweater, trainers, socks Впр1 с 114 |
Впр 2 с 114 |
|
Впр 4 с 115 |
Впр 3 с 115 |
Впр 1 с 114 *Впр 4 с 115 |
30 (72) |
|
Що ти одягаєш до школи? Розвиток навичок аудіювання.
|
Впр 1 с 117 |
This is…These are Впр 1 с 117 |
Jeans, blouse, shirt Впр 1с 114 Hat, cap, scarf, mittens Впр 1 с 119 |
Впр 5 с 116 Впр 4 с 118 |
Впр 3 с 115 Впр 5 с 118 |
Впр 3 с 118 |
Впр 6 с 116 |
Впр 1 с 114 *Впр 6 с 116
|
31 (73) |
|
Чия це шапка? Чиї це рукавички? Введення нових лексичних одиниць через читання. |
|
Whose hat is this? Whose mittens are these? Впр 2 с 119 |
Jacket, coat, raincoat Впр 1 с 119 |
Впр 5 с 121 |
Впр 6 с 121 |
Впр 4 с 120 |
Впр 7 с 121 |
Впр 1 с 119 *Впр3 с 119 |
32 (74) |
|
Зовнішність однокласника. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Впр 1 с 122 |
Введення фраз likes/does not like/do not like Впр 1 с 122 |
Like/ likes/does not like/do not like Впр 4 с 123 |
Впр 2 с 122 |
|
Впр 3 с 123 |
Впр 5 с 123 |
Впр 1 с 122 *Впр 5 с 123 |
33 (75) |
|
Тобі подобається її сукня? Так/Ні. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
Do you like? Yes I do/No I don’t – do not. Впр 3 с 125 |
Do you like? Yes I do/No I don’t – do not. Впр 1 с 124 |
Впр5 с 126 |
Впр 6 с 126 |
Впр 4 с 126 |
Впр 7 с 126 |
Впр 1 с 124 *Впр5 с 126 |
34 (76) |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Людина». |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лекс. та грам. матеріал. |
Подорож
|
||||||||||
35 (77) |
|
Введення навчального матеріалу з теми: «Подорож». Введення нових лексичних одиниць. |
Впр 1 с 128 |
|
Sun, sky, flower Впр 1 с 128 |
Впр 2 с 128 |
Впр 4 с 129 |
Впр 8 с 131 |
Впр 9 с 131 |
Впр 1 с128 *Впр2 с 128 |
36 (78) |
|
Країни Європи. Розвиток навичок читання. |
|
Впр 4 с 129 |
Cloud, tree, grass Впр 1 с128 |
Впр 3 с 129 |
|
Впр 6 с 130 |
|
Впр 1 с 128 *Впр7 с 131 |
37 (79) |
|
Столиці яких країн ти знаєш? Розвиток навичок аудіювання. |
Впр 1 с 132 |
|
|
Впр 2 с 132 |
Впр 5 с 134 |
|
Впр 3 с 133 |
Впр 1 с132 *Впр3 с 133 |
38 (80)
|
|
Дні тижнів. Чи любиш ти подорожувати? Розвиток діалогічного мовлення. |
Впр 1 с 132 |
|
Сool, shining, bad, fine
|
Впр 4 с 133 |
|
Впр 5 с 134 |
|
Впр 1 с 132 *Впр 4 с 133 |
39 (81)
|
|
Види транспорту. Введення нових лексичних одиниць. |
|
|
Train, car, tram, taxi, bus, plane, ship |
|
Впр 1 с 132 |
|
Впр 6 с 134 |
підготувати проект |
40 (82) |
|
Захист проектів з теми: «Мій шлях до школи». |
|
|
|
|
|
|
|
Впр 2,3 с 132 |
41 (83) |
|
Весняні свята. Поїздка до бабусі у село. Введення нових лексичних одиниць через читання. |
|
I have got… Впр 1 с 135 |
Easter cake, Easter eggs, candle Впр 1 с 135 |
Впр 2 с 135 |
Впр 4 с 137 |
|
Впр 3 с 136 |
Впр 1 с 135 *впр3 с 136 |
42 (84) |
|
Погода влітку. Розвиток навичок читання. |
Впр 1 с 143 |
Введення фраз put on/take off Впр 1 с 143 |
It is hot, put on, take off Впр 1 с 143 Sunglasses, sandals, sunhat Впр 1 с 143 |
Впр 2 с 143 Впр 6 с 145 |
Впр 5 с 145 |
Впр 7 с 146 |
Впр 3 с 144 Впр 8 с 146 |
Впр 1 с 143 *Впр4 с 144 |
43 (85) |
|
Прощавай, школо! Привіт, літо! Введення нових лексичних одиниць через аудіювання. |
|
Впр 3 с 148 |
Camp, country, woods Впр 1 с147 |
Впр 2 с 147 |
Впр 6 с 149 |
|
Впр 3 с 148 |
Впр 1 с 147 *Впр3 с 148 |
44 (86) |
|
Збираємось до літнього табору. Я на морі. Розвиток навичок читання. |
Впр 1 с 150 |
|
Make a castle, play in the sun Впр 1 с 150 |
Впр 2(б) с 150 |
|
Впр 6 с 153 |
|
Впр 1 с 150 *Впр 6 с 153 |
45 (87) |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми: «Подорож». |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лекс. та грам. матеріал з теми |
46 (88) |
|
Контроль сформованості навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
Начитати текст Впр 2 с 150 |
47 (89) |
|
Контроль сформованості навичок читання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
48 (90) |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику та граматику |
49 (91) |
|
Контроль сформованості навичок усного мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
50 (92) |
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 (93) |
|
Узагальнення та систематизація вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|