Календарно-тематичне планування для 2 класу за підручником О.Карпюк зі змістовими лініями

Про матеріал

Автор Швага Марина Максимівна вчитель Банилово-Підгірнівської гімназії. Складено відповідно до підруника О.Карпюк. 2 годині на тиждень. КТП містить змістові лінії.

Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

Starting up!

Починаємо навчання!

 

1

 

 

 

Введення.

Ознайомлення з підручником.

Починаємо навчання.

Розвиток лексики.

Абетка

Впр.1, 2,

ст.4-5

Впр. 1, ст.6

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміє працювати в групах

Впр.3

ст.7

                                                                                                 UNIT 1:   Я, моя сімя та друзі.

                                                                               Тема 1: I , my family and my friends

 

 

2

 

 

 

 

Привітання. Розвиток навичок говоріння.

Впр.1,

ст.8

Впр. 2,

ст.9

Впр. 3, ст.9

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Розповідає про себе та родину.

Впр. 4, ст.9

 

3

 

 

 

Знайомство.

Впр.1,

ст.10

Впр. 2,

ст..11

Числівники

Абетка

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

 

 

+

 

 

Розповідає про своїх друзів.

Впр. 4, ст.11

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

4

 

Представлення.

Розвиток навичок читання.

Впр.1,

ст.12

Впр.2,

ст.13

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти знайомитися.

Впр. 3 ст.13

 

5

 

 

 

Друзі.

Впр.1,

ст.14

Впр.2,

ст.14

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Розповідає про своїх друзів.

Впр.5

ст.15

вивчити віршик

 

6

 

 

 

 

Друзі.

Впр. 1, 2,

ст.16 -17

впр.5, ст..17

Чилівники

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про друзів.

Впр.6ст.17

 

7

 

Знайомство.

Впр.1, 2, 3,

ст.18 -19

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Розповідати про друзів.

Впр.4ст.19

 

8

 

Що я вмію.

Впр.1,2,5,

Ст..20-21

Yes, I am.

No, I am not.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміти знайоми-тися.

Впр.4, ст..21

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

                                                                                                 UNIT 2:  My family .

                                                                    Тема 2: Моя родина.

 

 

9

 

Моя сімя.

Впр.1,

ст.22

Впр. 2,

ст.22

Впр. 3, ст.23

 

Нові звуки.

Вказівні займенники 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свою родину.

Впр.6

ст.23

 

10

 

Члени родини.

Впр.1, 2,3,5,

ст.24-25

Нові звуки.

Is this your sister?

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свою родину.

Впр.6ст.25

 

11

 

Дідусь та бабуся.

Впр.1,2,3,5,

Ст..26-27

 

Нові звуки.

Who is this?

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

 

 

Вміти розповідати про дідуся та бабусю.

Впр.6,

Ст.27

 

12

 

Як справи?

Впр.1,2,4,

Ст..28-29

Нові звуки.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти спитати як справи…

Впр.5

Ст.29

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

13

 

Скільки тобі років?

Розвиток навичок усного мовлення.

Впр.1, 2,3,

Ст.30-31

How old are you?

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти спитати скільки тобі років та дати відповідь на аналогічне запитання.

Впр. 4

ст.31

 

14

 

Скільки років?

Розвиток навичок читання.

Впр.1, 2,4,

ст.32-33

 

How old is he/she?

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти спитати скільки тобі років та дати відповідь на аналогічне запитання.

Впр.5

ст.33

 

 

15

 

Підсумковий урок з теми «Я, моя сім`я та друзі»

Розвиток навичок читання.

Впр. 1, 2,

ст.16 -17

впр.5, ст..17

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

 

Впр.6ст.35

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

                                                                                                 UNIT 3:  My school .

                                                                    Тема 3: Моя школа.

 

16

 

 

Шкільні речі

Впр.1, 2,4,5,

ст.36-37

 

Is it a..?

Нові звуки.

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свою школу.

Впр.6

ст.37

 

17

 

Меблі у класній кімнаті

Впр.1, 2,3,4

ст.38-39

Blackboard, computer, bookcase

Вказівні

займенники 

What is this?

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про меблі у класній кімнаті.

Впр.5ст.39

Вивчити вірш

 

18

 

Шкільні речі

Впр.1,2,4,5,

Ст.42-43

Eraser, copybook,  ruler, sharpener, bookshelf.

 

What is that?

Вказівні займенники 

Питальні слова what

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

 

 

 

Вміти розповідати про шкільні речи.

Впр.6,

Ст.43

 

19

 

Місце знаходження предметів

Впр.1,2,3,5,

Ст.44-45 On, in, under,  at

By, to

Прийменники місця.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти розказати про місце знаходжень-ня пред-метів у класі.

Впр.6

Ст.45

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

20

 

Місце знаходження предметів

 

Впр.1, 2,3.5,

ст.46-47

 

Where is..?

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розказати про місце знаходжень-ня пред-метів у класі.

Впр.6

ст.47

 

21

 

Меблі у класній кімнаті.

Розвиток навичок усного мовлення.

 

Впр.1, 2,3,4

ст.48-49

 

Числівники 1-20

Open your books!

Don`t stand up!

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти рахувати в межах 20.

Впр.5ст.49

 

 

22

 

Підсумковий урок з теми «Школа»

Впр.1,2,4,5,

Ст.50-51

 

 

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

 

 

 

Вміти розповідати про шкільні речи.

Впр.5,

Ст.51

                                                                                 UNIT 4: Holidays and traditions.

                                                                                  Тема 4: Свята та традиції.

 

23

 

 

Ознаки предметів

Впр.1,2,3,5,

Ст..52-53

Park, snow, tree

Old, new, happy, sad, snowman

 

Прикметники

Кольори.

Ініціативність і під-приємливість

 

 

 

+

 

 

 

 

Вміти описувати кольорову гамму предметів.

Впр.6,

Ст.53

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

24

 

Назви свят. Різдво.

 

Впр.1,3,4.

Ст.54-55

Look at

Особові займенники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти описати та розказати про свої почуття.

Впр. 5

ст.55

 

25

 

Кольори. Продукти харчування

Впр.1, 2,3,4,

ст.56-57

My favourite colour is.. This is an apple. It is red.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти описати атрибути Нового року.

Впр.5

ст.57

 

 

26

 

Подарунки.

Впр. 1, 2, 3,4,

ст.58-59

 

Питальні слова (where, what)

A present for…

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти описати атрибути Нового року.

 

Впр.5ст.59

 

27

 

Різдвяна листівка

Впр.1,2,4,

Ст..60-61

Merry Christmas

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти описати атрибути Нового року.

Впр.5

ст.61

 

 

28

 

Святкування Різдва

Впр.1,2,3,

Ст..62-63

Let’s have fun

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти описати атрибути Нового року.

 

Впр.5ст.63

Вивчити вірш.

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

29

 

Святкування Різдва

Впр.1, 2,3,4,

ст.64-65

Merry Christmas

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти описати атрибути Нового року.

Впр.5

ст.65

 

 

30

 

Підсумковий урок з теми «Свята і традиції»

Впр. 1, 2, 3,

ст.66-67

 

Let’s have fun

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти описати атрибути Нового року.

 

Впр.4ст.67

 

31

 

Закріплення вивченої теми.

Впр.4,5.

Ст..67

Merry Christmas

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Вміти вказувати місцезнаходження предметів.

Впр.1

ст.66

 

 

32

 

Підсумок знань за I семестр.

 

Let’s have fun

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

 

Володіти всім лексичним матеріалом вивченим у першому семестрі.

Пов=торити лексику.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
1726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку