Автор Швага Марина Максимівна вчитель Банилово-Підгірнівської гімназії. Складено відповідно до підруника О.Карпюк. 2 годині на тиждень. КТП містить змістові лінії.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Starting up! Починаємо навчання! |
|||||||||||
1
|
|
Введення. Ознайомлення з підручником. Починаємо навчання. Розвиток лексики. |
Абетка Впр.1, 2, ст.4-5 Впр. 1, ст.6 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміє працювати в групах |
Впр.3 ст.7 |
UNIT 1: Я, моя сімя та друзі. Тема 1: I , my family and my friends
|
|||||||||||
2
|
|
Привітання. Розвиток навичок говоріння. |
Впр.1, ст.8 Впр. 2, ст.9 Впр. 3, ст.9
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про себе та родину. |
Впр. 4, ст.9 |
3
|
|
Знайомство. |
Впр.1, ст.10 Впр. 2, ст..11 |
Числівники Абетка |
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Розповідає про своїх друзів. |
Впр. 4, ст.11 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
4 |
|
Представлення. Розвиток навичок читання. |
Впр.1, ст.12 Впр.2, ст.13
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти знайомитися. |
Впр. 3 ст.13 |
5
|
|
Друзі. |
Впр.1, ст.14 Впр.2, ст.14 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про своїх друзів. |
Впр.5 ст.15 вивчити віршик |
6
|
|
Друзі. |
Впр. 1, 2, ст.16 -17 впр.5, ст..17 |
Чилівники |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про друзів. |
Впр.6ст.17 |
7 |
|
Знайомство. |
Впр.1, 2, 3, ст.18 -19 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідати про друзів. |
Впр.4ст.19 |
8 |
|
Що я вмію. |
Впр.1,2,5, Ст..20-21 |
Yes, I am. No, I am not. |
|
|
|
|
|
Вміти знайоми-тися. |
Впр.4, ст..21 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
UNIT 2: My family . Тема 2: Моя родина.
|
|||||||||||
9 |
|
Моя сімя. |
Впр.1, ст.22 Впр. 2, ст.22 Впр. 3, ст.23
|
Нові звуки. Вказівні займенники |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свою родину. |
Впр.6 ст.23 |
10 |
|
Члени родини. |
Впр.1, 2,3,5, ст.24-25 |
Нові звуки. Is this your sister? |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свою родину. |
Впр.6ст.25 |
11 |
|
Дідусь та бабуся. |
Впр.1,2,3,5, Ст..26-27
|
Нові звуки. Who is this? |
Ініціативність і підприємливість |
|
+
|
|
|
Вміти розповідати про дідуся та бабусю. |
Впр.6, Ст.27 |
12 |
|
Як справи? |
Впр.1,2,4, Ст..28-29 |
Нові звуки. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти спитати як справи… |
Впр.5 Ст.29 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
13 |
|
Скільки тобі років? Розвиток навичок усного мовлення. |
Впр.1, 2,3, Ст.30-31 |
How old are you? |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти спитати скільки тобі років та дати відповідь на аналогічне запитання. |
Впр. 4 ст.31 |
14 |
|
Скільки років? Розвиток навичок читання. |
Впр.1, 2,4, ст.32-33
|
How old is he/she? |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти спитати скільки тобі років та дати відповідь на аналогічне запитання. |
Впр.5 ст.33
|
15 |
|
Підсумковий урок з теми «Я, моя сім`я та друзі» Розвиток навичок читання. |
Впр. 1, 2, ст.16 -17 впр.5, ст..17 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
|
Впр.6ст.35 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
UNIT 3: My school . Тема 3: Моя школа. |
|||||||||||
16 |
|
Шкільні речі |
Впр.1, 2,4,5, ст.36-37
|
Is it a..? Нові звуки. |
Ініціативність і під-приємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свою школу. |
Впр.6 ст.37 |
17 |
|
Меблі у класній кімнаті |
Впр.1, 2,3,4 ст.38-39 Blackboard, computer, bookcase |
Вказівні займенники What is this? |
Ініціативність і під-приємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про меблі у класній кімнаті. |
Впр.5ст.39 Вивчити вірш |
18 |
|
Шкільні речі |
Впр.1,2,4,5, Ст.42-43 Eraser, copybook, ruler, sharpener, bookshelf.
|
What is that? Вказівні займенники Питальні слова what |
Ініціативність і під-приємливість |
|
+
|
|
|
Вміти розповідати про шкільні речи. |
Впр.6, Ст.43 |
19 |
|
Місце знаходження предметів |
Впр.1,2,3,5, Ст.44-45 On, in, under, at By, to |
Прийменники місця. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розказати про місце знаходжень-ня пред-метів у класі. |
Впр.6 Ст.45 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
20 |
|
Місце знаходження предметів
|
Впр.1, 2,3.5, ст.46-47
|
Where is..? |
Ініціативність і під-приємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розказати про місце знаходжень-ня пред-метів у класі. |
Впр.6 ст.47 |
21 |
|
Меблі у класній кімнаті. Розвиток навичок усного мовлення.
|
Впр.1, 2,3,4 ст.48-49
|
Числівники 1-20 Open your books! Don`t stand up! |
Ініціативність і під-приємливість |
|
+ |
|
|
Вміти рахувати в межах 20. |
Впр.5ст.49
|
22 |
|
Підсумковий урок з теми «Школа» |
Впр.1,2,4,5, Ст.50-51
|
|
Ініціативність і під-приємливість |
|
+
|
|
|
Вміти розповідати про шкільні речи. |
Впр.5, Ст.51 |
UNIT 4: Holidays and traditions. Тема 4: Свята та традиції. |
|||||||||||
23
|
|
Ознаки предметів |
Впр.1,2,3,5, Ст..52-53 Park, snow, tree Old, new, happy, sad, snowman |
Прикметники Кольори. |
Ініціативність і під-приємливість |
|
+
|
|
|
Вміти описувати кольорову гамму предметів. |
Впр.6, Ст.53 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
24 |
|
Назви свят. Різдво.
|
Впр.1,3,4. Ст.54-55 |
Look at Особові займенники. |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Вміти описати та розказати про свої почуття. |
Впр. 5 ст.55 |
25 |
|
Кольори. Продукти харчування |
Впр.1, 2,3,4, ст.56-57 |
My favourite colour is.. This is an apple. It is red. |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Вміти описати атрибути Нового року. |
Впр.5 ст.57
|
26 |
|
Подарунки. |
Впр. 1, 2, 3,4, ст.58-59
|
Питальні слова (where, what) A present for… |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Вміти описати атрибути Нового року.
|
Впр.5ст.59 |
27 |
|
Різдвяна листівка |
Впр.1,2,4, Ст..60-61 |
Merry Christmas |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Вміти описати атрибути Нового року. |
Впр.5 ст.61
|
28 |
|
Святкування Різдва |
Впр.1,2,3, Ст..62-63 |
Let’s have fun |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Вміти описати атрибути Нового року.
|
Впр.5ст.63 Вивчити вірш. |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
29 |
|
Святкування Різдва |
Впр.1, 2,3,4, ст.64-65 |
Merry Christmas |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Вміти описати атрибути Нового року. |
Впр.5 ст.65
|
30 |
|
Підсумковий урок з теми «Свята і традиції» |
Впр. 1, 2, 3, ст.66-67
|
Let’s have fun |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Вміти описати атрибути Нового року.
|
Впр.4ст.67 |
31 |
|
Закріплення вивченої теми. |
Впр.4,5. Ст..67 |
Merry Christmas |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Вміти вказувати місцезнаходження предметів. |
Впр.1 ст.66
|
32 |
|
Підсумок знань за I семестр. |
|
Let’s have fun |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
|
|
Володіти всім лексичним матеріалом вивченим у першому семестрі. |
Пов=торити лексику. |